Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 11 avis sur 17." "
10 – Excellent
11
Note de 8 – Bien, d’après 3 avis sur 17." "
8 – Bien
3
Note de 6 – Acceptable, d’après 2 avis sur 17." "
6 – Acceptable
2
Note de 4 – Médiocre, d’après 1 avis sur 17." "
4 – Médiocre
1
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 17." "
2 – Terrible
0
8,6/10
Propreté
10/10
Service et personnel
9,0/10
Commodités
8,0/10
État et installations de l’hébergement
10/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Lynda, Camano Island
15 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Newly updated, very clean and comfortable.
Lynda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 – Bien
Geoffrey
11 mai 2024
Points forts : Service et personnel
Looks like renovation is going on still. But so far so good!! I’m sure it will be a great upgrade when completed.
Geoffrey
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 – Excellent
Constance
Voyage en famille
5 mai 2024
Points forts : Commodités
Area around the hotel is undergoing renovations as is the hotel itself.
Constance
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 – Acceptable
Carrie
29 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel
The renovations are in progress, final touches to be completed. Overall it was very clean and the staff very friendly.
Carrie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 – Acceptable
James
Voyage de couple, Voyage d’affaires
29 avr. 2024
Points forts : Service et personnel
New remodel.
Seem short staffed in evening.
Staff very accommodating.
James
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 – Excellent
Michelle
18 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Michelle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 – Excellent
Veryl, Quincy
Voyage en famille, Voyage d’affaires
18 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property is under major renovation, however, the remodeled rooms are great!
Veryl
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Stephen
6 avr. 2024
Stephen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
JD, General Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you Stephen, we hope to see you again soon.
10/10 – Excellent
Mr.
14 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room was newly remodeled, and the newness could be both seen and smelled. I had no issues at all during my stay, and would recommend this motel as a cost effective option for anyone staying in Pendleton
Mr.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
JD, General Manager a répondu le 3 avr. 2024
Your experience is in line with what we strive to provide our guest and we appreciate the feedback. We hope to see you again soon and look forward to future chances to serve you as our guest.Thank you,The Hotel Pendleton Crew
10/10 – Excellent
Jennifer, John Day
Voyage de couple
26 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property is still a work in progress but it was fantastic nonetheless! The rooms are so beautifully remodeled, the staff were very friendly, and we’re definitely looking forward to staying there again in the near future! Highly recommend!
Jennifer
Séjour de 1 nuit en février 2024
JD, General Manager a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us Jennifer. We look forward to seeing you next time you find yourself in our neck of the woods.