Literie de qualité, coffre-fort pour ordinateur portable, bureau

Hilton New York Times Square – Avis

4 out of 5
Hilton New York Times Square
234 West 42Nd Street, New York, NY

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 694 avis sur 1333." "
Note de 8 – Bien, d’après 300 avis sur 1333." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 156 avis sur 1333." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 92 avis sur 1333." "
Note de 2 – Terrible, d’après 91 avis sur 1333." "

8,8/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Khuzama

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 23 mai 2024
Khuzama, the team at Hilton New York Times Square is thrilled you had a wonderful stay. We hope to welcome you back for another memorable visit soon!

4/10 – Médiocre

Philippe

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Personnel très désagréable, hormis le personnel en charge du ménage et des bagages. Le "petit déjeuner" est une grosse arnaque, à ne surtout pas prendre. Les chambres sont très confortables et l'emplacement parfait pour les balades.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 18 avr. 2024
Philippe, c'est décevant d'apprendre que vous ayez trouvé certains aspects de votre séjour peu satisfaisants. Votre insatisfaction quant à l'offre du petit-déjeuner et au comportement de certains membres de notre équipe est regrettable. Sur une note plus positive, il est réconfortant de constater que nos services d'entretien ménager et de manutention des bagages, le confort de nos chambres et notre emplacement privilégié répondent à vos besoins. Nous transmettrons certainement vos réflexions à notre équipe pour garantir que nous nous améliorons et offrons une meilleure expérience à l'avenir.

6/10 – Acceptable

laurent

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Ras
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Customer Service a répondu le 21 janv. 2024
Thank you for the feedback, Laurent.We strive to share a pleasant experience with all of our guests. We do hope to see you again soon so we can share a more positive encounter with you.

10/10 – Excellent

Sarah

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tout
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Customer Service a répondu le 29 nov. 2023
Sarah, nous sommes ravis d'entendre votre critique à la fois concise et positive sur le Hilton New York Times Square. Il semble que vous ayez apprécié votre séjour et nous ne pourrions être plus ravis. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur.

8/10 – Bien

tommy

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Customer Service a répondu le 28 nov. 2023
Tommy, thank you for your rating. It is fantastic to see that your stay at the Hilton New York Times Square was a pleasant experience. Your feedback is valuable to us, and we look forward to welcoming you back on your next visit to New York.

4/10 – Médiocre

michel

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Customer Service a répondu le 24 sept. 2023
Thank you for sharing your feedback, Michel.It's regrettable that your experience with us didn't exceed your expectations. We hope you allow us to host you again soon so we can share a more positive experience with you soon.

10/10 – Excellent

PATRICIA

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A nice place
Séjour de 4 nuits en août 2023
Customer Service a répondu le 4 sept. 2023
Thanks, Patricia! It's outstanding your time at Hilton New York Times Square was fantastic. We can't wait until your next visit!

10/10 – Excellent

Nancy-Jacinthe

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Emplacement parfait, commodités super !
Séjour de 2 nuits en août 2023
Customer Service a répondu le 25 août 2023
Nancy, nous sommes ravis que vous ayez apprécié le Hilton New York Times Square, bien situé, et toutes les commodités que nous proposons. Merci pour votre avis positif. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt.

10/10 – Excellent

Yvonne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le service à la clientèle a été un succès. Je remercie chaleureusement Viviane et Johnny pour leur service hors paire. À deux pas du subways, centré sur Time Square. Merci
Séjour de 1 nuit en août 2023
Customer Service a répondu le 14 août 2023
Yvonne, nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour au Hilton New York Times Square a été un succès. Viviane et Johnny apprécieront sûrement vos chaleureux remerciements pour leur service exemplaire. C'est en effet notre emplacement stratégique qui ajoute du confort lors de votre visite. Nous apprécions vos commentaires et espérons vous servir à nouveau à l'avenir.

4/10 – Médiocre

Monique, Chicoutimi

Points faibles : Propreté
Standard de propreté de la chambre très bas…
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Customer Service a répondu le 19 juill. 2023
Nous apprécions vos commentaires, Monique.C'est décourageant d'entendre que vous avez eu de tels défis pendant votre temps avec nous. Nous sommes déçus que notre propreté n'ait pas été à la hauteur de vos attentes et que votre chambre n'ait pas été correctement rafraichie. Le confort et la satisfaction de nos clients sont importants pour nous, nous nous assurerons donc de répondre à vos préoccupations avec notre équipe à l'avenir.Nous espérons avoir l'occasion de démontrer le service de haut calibre que nous avons l'habitude de partager avec nos clients.

6/10 – Acceptable

Youssef

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Propre, emplacement parfait. Par contre, petit déjeuner très dispendieux 45$ us. Manque d’informations de la part du personnel, Frais de 5$ pour déposer un baggage!!
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Customer Service a répondu le 11 juill. 2023
Bonjour Yousef,Merci d'avoir pris le temps de partager vos observations et réflexions sur votre récent séjour. Il est essentiel pour nous d'obtenir les commentaires des clients afin d'identifier les domaines dans lesquels nous pourrions nous concentrer sur l'amélioration de nos services.C'est très rassurant de lire vos remarques positives sur la propreté de nos logements et l'emplacement parfait. Cela montre notre engagement à créer un environnement confortable et agréable pour nos clients, tandis que la commodité de l'emplacement permet un accès facile à plusieurs points chauds touristiques à proximité.En ce qui concerne le prix du petit-déjeuner, nous comprenons que le rapport qualité-prix est une perception personnelle et peut varier d'un client à l'autre. Nous nous efforçons d'offrir une large sélection d'aliments qui répondent à différents besoins et préférences alimentaires pour garantir que la qualité et la variété sont en corrélation avec le coût. Cependant, les points que vous avez soulevés nous aideront certainement à revoir et éventuellement à apporter les ajustements nécessaires à notre politique de prix.De plus, il semble qu'il y ait eu un malentendu concernant les frais de bagages et les informations fournies par notre personnel. Nous comprenons parfaitement l'importance d'une communication claire et de la transparence en ce qui concerne les coûts associés aux services, car ils peuvent jouer un rôle important dans votre expérience globale. Pour clarifier, il peut y avoir certains services qui impliquent des frais nominaux, que nous nous efforçons de communiquer bien à l'avance ou à l'arrivée.En conclusion, votre examen perspicace nous fournit une compréhension précieuse des domaines dans lesquels nous pourrions encore améliorer nos services. Nous espérons avoir l'opportunité d'offrir un séjour plus informatif et globalement satisfaisant à l'avenir. Merci une fois de plus de nous avoir fourni ce retour.

8/10 – Bien

Daniel

Points forts : Propreté
Chambre propre spacieuse, belle vue sur l’empire state, tous près du métro
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Customer Service a répondu le 4 juin 2023
Merci d'avoir pris le temps de laisser ce merveilleux commentaire, Daniel!Nous sommes ravis de savoir que vous avez tant apprécié votre séjour au Hilton New York Times Square ! Nous visons l'excellence et nous sommes ravis que vous ayez apprécié non seulement nos chambres spacieuses et nos belles vues, mais aussi notre emplacement pratique ! Vos éloges nous permettent de savoir que nous réussissons !Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau pour une autre visite inoubliable! Passez une bonne journee!

10/10 – Excellent

Pascal

Séjour de 7 nuits en avril 2023
Customer Service a répondu le 16 mai 2023
Thanks for the perfect rating, Pascal! We can't wait to see you again soon for another amazing experience at Hilton New York Times Square. Have a great day!

2/10 – Terrible

Edith

Voyage en famille
Points forts : Propreté
L'établissement est bien situé et tranquille. Les chambres sont spacieuses et le service de storage est très apprécié. Par contre, il a fallut redemander à quelques reprises du papier de toilette pcq on nous donnait un rouleau à la fois. Notre réfrigérateur ne fonctionnait pas bien, il gelait notre nourriture. On annonce nulle part le prix du buffet pour le déjeuner, on ne fait que nous donner une facture incluant un pourboire que je n'ai pas permis ni choisis. Notre forfait était pour le vol et l'hôtel. À notre arrivée, surprise, des frais de 538$ me sont chargés. On me parle de crédits de 35$ par jour que si je ne les utilise pas je les perd, etc. J'ai donc acheté des breuvages à tous les jours pour ne pas perdre ces ''crédits''. Les frais m'ont été remboursés par la suite mais à la baisse puisque le taux de change avait changé. De plus j'ai une facture de 400 quelques dollars que je ne m'explique pas. Si c'était des crédits, comment se fait-il qu'on m'ait chargé des frais ? La situation n'est pas claire et mal expliquée. J'ai entendu plusieurs clients se poser les mêmes questions et vivre les mêmes frustrations. Mon voyage qui devait me coûter juste le prix annoncé pour mon vol et mon hôtel m'a maintenant coûté beaucoup plus cher à cause de frais cachés.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Customer Service a répondu le 24 avr. 2023
Merci d'avoir partagé votre avis, Édith.Il est regrettable d'apprendre que vous n'étiez pas entièrement satisfait de votre récente expérience, car nous nous efforçons d'offrir à tous nos clients une expérience merveilleuse du début à la fin. Sachez que vos commentaires seront adressés aux membres appropriés de notre équipe afin que nous puissions nous améliorer à l'avenir.Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance de vous offrir l'expérience de qualité que nous sommes vraiment capables de partager avec nos clients.

8/10 – Bien

Nathalie

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Customer Service a répondu le 11 mai 2023
Thank you for sharing your thoughts with us, Nathalie!It's great to see we provided you with such great hospitality. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Hilton New York Times Square.Thank you and have a lovely day!

10/10 – Excellent

Jean-Pierre

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
close to everything, quiet. nothing to say, we had a great trip
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Customer Service a répondu le 21 mars 2023
Thank you for this wonderful review, Jean-Pierre!We're excited to know your time at Hilton New York Times Square was so enjoyable! We endeavor to offer an excellent experience for all of our guests so we're glad you were able to take advantage of our convenient location in the heart of the city. We look forward to hosting you again soon for another unforgettable experience!Thanks again for the feedback!

10/10 – Excellent

rachid

Séjour de 3 nuits en février 2023
Customer Service a répondu le 24 mars 2023
Thanks, Rachid! It's outstanding your time at Hilton New York Times Square was fantastic. We can't wait until your next visit!

6/10 – Acceptable

emanuel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Déjeuner dîner bar trop cher dans hôtel
Séjour de 4 nuits en février 2023
Customer Service a répondu le 21 mars 2023
Nous apprécions les commentaires, Emanuel.Nous sommes déçus que votre temps avec nous ait été loin d'être parfait. Nous sommes impatients de partager une expérience plus positive avec vous bientôt.

10/10 – Excellent

Yann Jacques

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L emplacement au top!
Séjour de 7 nuits en février 2023

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
La réceptionniste n’était pas du tout sympathique
Séjour de 5 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Jerome

Séjour de 1 nuit en février 2023

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

Lucie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon service gens tres sympatique hotel bien situe
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Zaid M a répondu le 3 janv. 2023
Good Evening, Thank you for your recent stay at Hilton Time Square! We highly appreciate your feedback and hope to host your next stay.

10/10 – Excellent

stephane

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Seule note négative, traces de moisissures sur le rideau de douche
Zaid M a répondu le 1 déc. 2022
Good Evening, Thank you for sharing your feedback with us! We hope to host your next stay in NYC!

10/10 – Excellent

Laure

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Emplacement vraiment extra pour profiter de New York. A côté d une station de métro avec plusieurs grandes lignes à côté de Times Square, et des théâtres. Emplacement idéal.
Zaid M a répondu le 19 nov. 2022
Thank you for your recent stay at Hilton Time Square. We highly appreciate your feedback and the information your provided helps us improve our customer service. We hope to host your next stay in NYC!

10/10 – Excellent

Francisco

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Jose, Seffner

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I’ll be providing my review based on what’s available to be rated. Starting with the rooms; as a Hilton Hotel the room was mediocre and basic although we opted in for deluxe. The toilet seat was loose, the beds were ok, the view was supposed to be of Times Square and well by foto you can barely see anything to Times Square. The a/c unit was louder than the tv at its loudest point and you can hear every time someone flushed the toiled. Elevators also opened incredibly slow. On service; this hotel doesn’t have a grand entrance that makes you say “wow I’m staying at a Hilton” the people in the front looked like they had been working long hours and tired. We were not greeted at all. We had to figure out which way to go. Arriving at the lobby no real direction either. You have to pass thru the middle of whoever is standing in line to then fall into the waiting line. Terrible set up! Ok great you give a credit to be used at the bar but there’s gratuity included which automatically put you over your credit and those serving could care less if they get to you or greet you in a welcoming manner or much less suggest anything to drink. Why because well their tips are secured.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 26 mai 2024
Jose, thank you for taking the time to share your detailed feedback. It's clear there were aspects of your stay that did not meet your expectations. The condition of the room and various disruptions you experienced are noted. It is important to us that every guest feels welcomed and receives attentive service from our team members, so it's disappointing to learn we fell short in this area. Rest assured, these concerns will be shared with the respective departments.Your feedback is invaluable as we continually strive to improve our services and facilities. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a better experience.

6/10 – Acceptable

Brenda, Duvall

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Property will be great when remodeling is complete. Staff was very nice and location was great as well
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 26 mai 2024
Brenda, thank you for your feedback. It is great to know you appreciated our team's friendliness and the hotel's location. We are looking forward to unveiling the completed remodel soon.

2/10 – Terrible

Marilou

Voyage en famille
Super rip off. We were given $35.00 comp , use or lose. Breakfast : $49.99/ person 7.50 gratuity 4.50 tax=$62.00-comp $35 = $27.00 for one person. COMP IS ONLY $35 per room. If you don’t want to have breakfast, you can use it for their Market . 3-4 items = $35.00 It took 4 attempts just to get coffee pods refill and yet nobody came. Staff seemed irritated while doing there job.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 25 mai 2024
Marilou, thank you for sharing your feedback. We regret that there were elements of your stay that did not meet expectations. It's concerning to hear about your experience with the dining charges and the service you encountered. Our goal is to provide an exceptional experience for all guests, and we are continuously working to improve. We appreciate your input and will take it into consideration.

6/10 – Acceptable

Jerrald

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Staff at the front desk are not friendly. Not customer focused at all. Rooms are fine. Construction created poor access to hotel. Location is great.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 25 mai 2024
Jerrald, thank you for sharing your feedback. It's great to hear that you found the location to be excellent and the rooms satisfactory. Your comments regarding the front desk and access to the hotel are noted. We continually strive to enhance our guest experience and value your input.

10/10 – Excellent

Vijay

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 26 mai 2024
Vijay, thank you for your rating! The team at Hilton New York Times Square is delighted to hear you enjoyed your stay. We're looking forward to welcoming you back soon.

8/10 – Bien

Abraham

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Neatness
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 22 mai 2024
Abraham, thank you for your positive feedback about Hilton New York Times Square. Your kind words about the neatness of our property are appreciated. We're delighted you had a pleasant stay and hope to welcome you back soon!

6/10 – Acceptable

monica

Points forts : État et installations de l’hébergement
The views really great from the window but like times square you have to like actually walk to it
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 22 mai 2024
Monica, thank you for choosing our hotel for your stay. We're glad you enjoyed the impressive views from your room. We appreciate your feedback regarding the walk to Times Square and hope it didn't detract too much from your visit. Please let us know if there's anything else we can do for you in the future.

6/10 – Acceptable

Lawrence

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Entrance we had to use was horrible and unsafe. Had only two elevators up to temp lobby level. Limited to no food service. property charges a $40 / day urban charge we had to spend daily but no restaurant or bar open. Had to use to buy junk at a cart near front desk. Hilton can do better. Room was ok except for bathroom ceiling was peeling off. Again Hilton should do better. Wish I was informed about all this when I reserved property but was not until I checked in.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 21 mai 2024
Lawrence, thank you for your detailed feedback. We regret that the entrance and elevator situation, as well as the limited food service, did not meet your expectations. Your comments about the urban charge and conditions in the bathroom have been noted. We appreciate your input, which enables us to improve the experiences for our future guests.

8/10 – Bien

KARLA MARGARITA

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was good
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 20 mai 2024
Karla, thank you for sharing your experience at Hilton New York Times Square. We're delighted you had a good stay. We're looking forward to welcoming you back soon!

6/10 – Acceptable

Janelle

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 21 mai 2024
Janelle, thank you for sharing your feedback. Your insights are valuable, and we hope to have the chance to provide you with an even better experience in the future. If there are specific aspects you'd like us to address, please let us know.

4/10 – Médiocre

Shelley

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The lobby and restaurant are being remodeled. There’s nowhere to eat. It’s loud. Unfriendly staff.
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 19 mai 2024
Shelley, thank you for taking the time to share your experience. The situation with our ongoing renovations is temporary, and we appreciate your understanding during this period. We're sorry to hear that your interactions with our team members did not meet your expectations. Your feedback is valuable and will help us make improvements.

10/10 – Excellent

Rasheen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Enjoyed my stay and will be back for sure.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Customer Service a répondu le 20 mai 2024
Rasheen,Thank you for your feedback! The Hilton New York Times Square is delighted you had an enjoyable stay. We're looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Excellent

Charryse

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hilton Time Square gave everything I was looking for in a hotel in NYC. I plan on staying again once the renovations are completed.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 17 mai 2024
Charryse, thank you for your excellent review. Hilton New York Times Square is delighted to have met your expectations. We're eagerly anticipating welcoming you back once our renovations are complete.

10/10 – Excellent

MEREDITH, Lincolnville

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great room, great location for broadway shows.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Customer Service a répondu le 17 mai 2024
Meredith, thank you for your positive feedback! The team at Hilton New York Times Square is delighted to hear that you enjoyed the room and found the location convenient for Broadway shows. We're looking forward to welcoming you back for another great stay.

8/10 – Bien

Raul

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 14 mai 2024
Raul, it's wonderful to see your high rating for the Hilton New York Times Square! We're thrilled you had a good experience and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.

6/10 – Acceptable

Nicole, unity

Voyage de couple
Pot/weed smell everywhere. Room/bathroom cleanliness could be better, buttons didnt work in one elevator. Concierge service were friendly. No notice about the 42nd entrance being closed until we walked there and a note was on the door to say we had to go to 41st street.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 13 mai 2024
Nicole, your feedback is appreciated and essential in our effort to continually refine our service. We're sorry to hear about the unpleasant scent you noted and the inconvenience you experienced with elevator access. Additionally, we apologise for any aspect of cleaning that did not meet your standard. We're glad to hear, however, that our colleagues from the concierge service were able to make a positive impression. In the future, we're committed to ensuring better communication about any changes that might affect our guests’ accessibility. We hope to welcome you back under improved circumstances.

10/10 – Excellent

Bao chau

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
👍
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 13 mai 2024
Bao, thank you for showing your satisfaction with your stay at Hilton New York Times Square. It's wonderful to see such a positive response. We hope for the opportunity to serve you again in the future.

2/10 – Terrible

Natalie

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The tub had backed up water, the curtains were torn, and the blanket on the bed had cigarette burns on them. When the front desk was informed, all they did was bring one new blanket. I expected better from not just a Hilton brand but also one in times square.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Customer Service a répondu le 12 mai 2024
Natalie, we appreciate your feedback about your recent stay. We regret to hear about the issues you encountered with your room condition and the insufficient resolution from our team. Please be assured that high standards are integral to our brand, and your experience does not reflect the service we strive to offer. We'll be using your feedback to make improvements. We hope we'll have another chance to provide you with a superior stay in the future.

10/10 – Excellent

Kelly

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 7 mai 2024
Kelly, it's a delight to learn about your perfect rating for Hilton New York Times Square. It indicates you had a great stay, and our team at the hotel sincerely appreciates that. We're pleased to have provided a memorable experience worth a top-tier rating. We anticipate your next visit, eager to exceed your expectations once again.

2/10 – Terrible

William

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 7 mai 2024
William, we are truly sorry to hear about your recent rating. We remain committed to improving the experiences of our guests and your feedback is essential in this process. We would greatly appreciate any specific comments you could share regarding your stay. Please feel free to get in touch directly, providing us with an opportunity to understand your concerns better. We hope to have the chance to redeem ourselves in your eyes during a future stay.

6/10 – Acceptable

Cecy

Voyage de couple
Points faibles : État et installations de l’hébergement
El personal se portó hostil, estaban haciendo trabajos constantemente y las instalaciones limitadas
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 6 mai 2024
Cecy, lamentamos saber de tu experiencia. Los problemas con la hospitalidad y las interrupciones operativas ciertamente no son indicativos de nuestros estándares de servicio habituales. Tenga la seguridad de que hemos tomado nota de sus comentarios y los pasaremos a los equipos pertinentes para su revisión. Apreciamos su paciencia y comprensión.

8/10 – Bien

Maria vreneli

Staff is alright but they won’t let you check in exactly 4pm . Room was ok but it’s dusty .
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 4 mai 2024
Maria, we appreciate your comments about your recent stay at Hilton New York Times Square. Our team members strive to provide timely check-in experiences, and it's disappointing to hear about your wait time. Noted is your feedback regarding the room condition; maintaining a clean and comfortable environment is a top priority for us. We'll ensure that focus is placed on these aspects. We look forward to offering you a more seamless stay next time.

6/10 – Acceptable

SIYUAN

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 5 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Siyuan.We regret that your experience with us was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.

8/10 – Bien

dora

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Good location and nice and confortable room
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 3 mai 2024
Dora, it's wonderful to hear that you found our location at Hilton New York Times Square to be convenient and the room to your liking. We pride ourselves on providing comfortable and pleasing accommodations. We appreciate your feedback and look forward to your next visit.