Repas à l’extérieur

SpringHill Suites Manchester-Boston Regional Airport – Avis

2.5 out of 5

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 578 avis sur 1006." "
Note de 8 – Bien, d’après 275 avis sur 1006." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 71 avis sur 1006." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 47 avis sur 1006." "
Note de 2 – Terrible, d’après 35 avis sur 1006." "

8,8/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Cesar

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I was traveling with another family (2 cars) and the hotel charge us US$5.00 for the 2nd car, is not about the money but have a charge for 2nd car ? Sure next travel will not stay at the hotel.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Rachael a répondu le 14 oct. 2023
Sorry you didn't like the parking charge we are an airport hotel so we have to charge for parking.

4/10 – Médiocre

Eric

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
La salle de bain a besoin d'être rénovée. Le bâtiment (extérieur et intérieur) n'est pas très bien entretenu. Il n'y a pas beaucoup de choix au déjeuner.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Katri M. a répondu le 9 sept. 2023
Hi Eric, maintaining a clean atmosphere within our guest rooms and common areas is important and I apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.

8/10 – Bien

Paul

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
You could take care of pool water
Séjour de 2 nuits en août 2023
Rachael a répondu le 28 août 2023
Thanks for the review. I will talk to the maintenance.

10/10 – Excellent

steve

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Rachael a répondu le 4 août 2023
Thanks so much for the feedback Steve. We hope you get to stay with us again

10/10 – Excellent

Karine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super pour grande famille
Très bel hotel. Parfait pour les grandes famille. Les chambres sont grandes avec un canapé lit et tout es rénové. Pour le petit dejeuner il y a beaucoup de choix. La piscine est agréable et propre. Bien.que c'est a coté de l'aéroport nous entendons pas d'avion. Très tranquille. Secteur de choix pres du Mall New Hampshire. 15min des premium Outlet. 40minutes de Hampton Beach.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
RACHAEL a répondu le 14 juill. 2023
Thanks for the feedback. We are so glad you enjoyed our hotel. I hope you stay again.

10/10 – Excellent

france

Séjour de 1 nuit en mars 2023
RACHAEL a répondu le 8 mars 2023
Thanks for the feedback. I'm so glad you enjoyed your stay

10/10 – Excellent

khalid

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en février 2023
RACHAEL a répondu le 10 avr. 2023
Thank You for the feedback on your stay. We hope to see you again in the future

8/10 – Bien

Sarah

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien
Rachael a répondu le 6 janv. 2023
Thanks for the feedback we really appreciate it. Hope you had a good new year

10/10 – Excellent

Marie-Eve

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Des rénovations ne sont pas complétées.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Rachael a répondu le 6 janv. 2023
Thanks for the feedback

8/10 – Bien

nicolas

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Hôtel en travaux. Petit déjeuner spartiate et dans la chambre. Les restrictions Covid ne doivent pas empêcher de vider les poubelles et de recompleter le café.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Rachael a répondu le 16 sept. 2022
Thanks for the feedback. I will share it with the leadership team.

4/10 – Médiocre

Guilaine

Points forts : Commodités
Points faibles : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 – Excellent

Julie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Bri K. a répondu le 24 juin 2022
We appreciate you for taking the time to review our Springhill Suites!

10/10 – Excellent

Patrick

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Bri K. a répondu le 1 mai 2022
Hi Patrick, Thanks for staying at our Springhill Suites and we hope to see you on your future travels!

8/10 – Bien

Marie-Soleil

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Propreté
Bon rapport qualité-prix
C’est un bel hôtel, bien situé, les chambres sont spacieuses, confortables et bien équipée (micro-onde, frigidaire, machine à café), le personnel est très sympathique et accueillant. Les seuls points négatifs étaient la propreté laissait à désirer (l’assenseur était sale) et la chambre d’en face de la notre avait des punaises.
Séjour de 2 nuits en novembre 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Proximite de tout magasin restaurant Outlets et bon dejeuner
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
General Manager a répondu le 12 déc. 2019
Thank You for staying with us at the Springhill Suites. We value our guest and look forward to seeing you again.

10/10 – Excellent

Genevieve

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Front Office Manager a répondu le 22 oct. 2019
Thank you for reviewing your stay with us The SpringHill Suites Manchester-Boston Regional Airport. We are delighted to hear you enjoyed your stay and hope to see you again!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La chambre est propre, un bon petit-déjeuner, emplacement idéal.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Front Office Manager a répondu le 25 avr. 2019
Thank you for reviewing your stay with us The SpringHill Suites Manchester-Boston Regional Airport. We are delighted to hear you enjoyed your stay and hope to see you again!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
prix interessant et belle chambreon revient prochaine fois ici
Séjour de 1 nuit en février 2019
Front office manager a répondu le 4 févr. 2019
Thank you for reviewing your stay with us The SpringHill Suites Manchester-Boston Regional Airport. We are delighted to hear you enjoyed your stay and hope to see you again the next time your travels bring you to Manchester!

8/10 – Bien

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fin de semaine en famille.
Séjour en famille pour une fin de semaine. Secteur isolé de la ville de Manchester. Bon. Température du frigo ne s'ajuste pas ( automatique ). Donc aliments et boissons toujours tiède. L'eau de la piscine est froide.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Alycia F. a répondu le 24 déc. 2018
Michel, Thank you for reviewing our hotel the Springhill Suites Manchester-Boston Regional Airport. We are delighted to hear you enjoyed your stay and will pass your comments on to our maintenance team in hopes to better accommodate in the future.

8/10 – Bien

Claude

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
3e Séjour
Superbe séjour, près de tout. A l'exception que nous étions au 1er étage et que notre voisine de chambre s'amusait à claquer sa porte pour tout et rien...L’hôtel est très bien, super propre et bien entretenu. Le divan de notre suite était trop PEU confortable mais le reste était très bien!!!!
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Alycia F a répondu le 10 déc. 2018
Claude, Thank you for reviewing your stay with us at the SpringHill Suites Manchester-Boston. We are delighted to hear you enjoyed your stay and will pass your comments on to the team to better our service in the future. We hope to see you again the next time your travels bring you to Manchester!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Front Office Manager a répondu le 20 oct. 2018
Thank you for taking the time to fill out a survey on your stay with us at the Springhill Suites by Marriott Manchester- Boston Regional Airport. We are delighted to hear you enjoyed your stay and hope to see you again!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Propreté... chambres très confortables, facile accès à la plage et outlets
Séjour de 1 nuit en août 2018
Front Office Manager a répondu le 20 oct. 2018
Thank you for taking the time to fill out a survey on your stay with us at the Springhill Suites by Marriott Manchester- Boston Regional Airport. We are delighted to hear you enjoyed your stay and hope to see you again!

10/10 – Excellent

Andreane

Bon séjour!
Bien situé, propre, bon déjeuner. La piscine aurait pu être plus grande et l’eau plus chaude, mais sinon tout était très bien.
Séjour de 1 nuit en août 2018

8/10 – Bien

Francois, Waterloo, Quebec

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Endroit très propre, mais usé. Surtout la piscine, elle a besoin de rénovation. Le personnel est très gentil et accueillant.
Séjour de 1 nuit en août 2018
GM a répondu le 18 août 2018
Thank You for taking the time to review your stay at the Springhill Suites. Our pool was renovated 6 months ago and we look forward to the rest of the hotel hopefully in 2019. Look forward to hopefully seeing you again soon.

10/10 – Excellent

Maryse, Quebec, canada

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2018
GM a répondu le 18 août 2018
Dear Maryse, Thank You for taking the time to review our hotel. We look forward to seeing you again soon.

10/10 – Excellent

Martin, Québec

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon rapport qualité prix. Personnel très sympathique. Rien à redire si ce n'est que le matelas était un peu trop mou. J'y retournerais sans hésiter.
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
GM a répondu le 18 août 2018
Dear Martin, We are delighted you enjoyed your stay. And we look forward to seeing you again. Thank You for taking the time to fill out a review.

10/10 – Excellent

Guy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Je vous le recommande
Super endroit à moins de 1 km de l'aéroport de Manchester, bon restaurants à proximité
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
GM a répondu le 18 août 2018
Guy, Thank You for taking the time to review the hotel. We are delighted you chose the Springhill Suites and look forward to seeing you again. Great restaurants and the shuttle will even provide transportation so you can relax.

8/10 – Bien

RENE, CANADA

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Jane L. a répondu le 18 juill. 2018
Rene, Thank You for staying with us at the Springhill Suites Marriott in Manchester. We look forward to seeing you again soon!

8/10 – Bien

Jean-François

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

marco, manchester nh

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very accessable for everyone(road and shopping )
Personnels courtois et vraiment sympathique déjeuner excellent et la chambre confortable et beaucoup d espace
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Amy D. a répondu le 6 janv. 2018
Marco, Thank you for reviewing your stay with us at the SpringHill Suites in Manchester. We are pleased you had an enjoyable visit! We hope to see you again soon. Best, Amy D. Front Office Manager SpringHill Suites Manchester-Boston Regional Airport

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
à l`arriver la dame pas souriante mais bon le laisse faire très bon déjeuner et très bon lit confortable

4/10 – Médiocre

Ramon, Las Marias

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Our reservation has the purpose to visit our daughters who lives at Berford and attend a graduation ceremony. We just need a place to sleep because durig the day, we were enjoying our family. We really apreciated the positive environment approach, but never visit our room to pickup garbage, change our towels or change the bed sheets.They said the cleaning staff will go after 3 days, but it doesn't happen. At the 4th day we asked at front desk at least to pickup garbage and change our towels. Also ask to replace the coffee pouchs. The guy at the front desk take note, but again, it doesn,t happen. We check out at the 6th day and never receive the cleaning staff. Also, I have to say that the clenaliness in the bathroom, specially the bathtub was poor with dark lines (just need a little bit of clorox or something like that). I have photos, just in case you have a real interest in attend this situation.
Rachael a répondu le 25 mai 2024
Mr. Ramon I apologize this stay wasn't up to par, I will have maintenance redo the Cocking on the tub and make sure my housekeepers do better cleaning. Thank you for taking the time to give us feedback

8/10 – Bien

Terry

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Rachael a répondu le 25 mai 2024
Thank You

6/10 – Acceptable

Kim

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel
Staff did not advise housekeeping is every other day. Requested clean towels and had to bring my dirty ones down to front desk to exchange for clean towels. Both televisions in room did not work. Checked in on Wednesday and televisions started to work on Saturday. Day before check out.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Rachael a répondu le 21 mai 2024
My apologies I will pass this on to the managers to get this rectified.

10/10 – Excellent

Eric

Voyage de couple
For a Marriott it was outdated and dark. Not what I expect from a Marriott.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Rachael a répondu le 21 mai 2024
Thanks

8/10 – Bien

Andrew A.

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The room was hot and the AC didn’t work….didn’t sleep very well and wasn’t happy…told the front desk and she tried to get it going with no luck….hotel was sold out so all they could do is get me a fan for night…
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Rachael a répondu le 21 mai 2024
My apologies Sir

10/10 – Excellent

Michelle

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Katri M. a répondu le 18 mai 2024
Dear Michelle, thank you for the feedback!

10/10 – Excellent

Mary

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I appreciate it how friendly and helpful everyone there was.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Katri M. a répondu le 18 mai 2024
Hi Mary, Thank you for the feedback. Hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Nicole Del

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very close and convenient to the airport, but very quiet and safe.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Katri M. a répondu le 18 mai 2024
Hello Nicole Del! Thank you for the feedback. Hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Was easy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
rachael a répondu le 13 mai 2024
Thank you

10/10 – Excellent

Geoffrey

Points forts : Propreté, service et personnel
Speedy late-night check in. 👍
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Rachael a répondu le 13 mai 2024
Awesome thanks for the feedback

10/10 – Excellent

Richard

Voyage en famille
Great place!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Rachael a répondu le 11 mai 2024
Thanks for the feedback

10/10 – Excellent

Giovanni

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The rooms were large and very clean. Breakfast was excellent. We were there for college graduation and on graduation day(s), more options were available for an even heartier breakfast for the long day ahead.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Rachael a répondu le 8 mai 2024
Thank for the feedback on our hotel.

8/10 – Bien

Kierston

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was nice for a graduation weekend. The rooms were good and the staff was nice. The pool was not heated like they claimed, but it wasn’t a big deal
Séjour de 2 nuits en mai 2024
rachael a répondu le 8 mai 2024
The pool is kept at 85 degrees. thanks for the feedback

8/10 – Bien

George

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Rachael a répondu le 21 mai 2024
Thank You

10/10 – Excellent

Felicia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff here was friendly and went above and beyond for all guest, even potential guest on the phone.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Katri M. a répondu le 29 avr. 2024
Hi Felicia, Thank you for the feedback. Hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

CARMEN

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Location was perfect. It was away from noise and too many people.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Rachael a répondu le 28 avr. 2024
Thanks so much for the review!

8/10 – Bien

Mirna

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Rachael a répondu le 8 mai 2024
Thanks for the review

10/10 – Excellent

Kathleen

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Always use this hotel prior to an early flight. Airport shuttle is so convenient
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Rachael a répondu le 15 avr. 2024
Thank you so much for the great feedback. We always love hearing that our guests enjoy their stays.