Hall

Hampton Inn & Suites Springfield/Downtown – Avis

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Springfield/Downtown
851 East Columbus Ave, Springfield, MA

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 573 avis sur 996." "
Note de 8 – Bien, d’après 276 avis sur 996." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 78 avis sur 996." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 39 avis sur 996." "
Note de 2 – Terrible, d’après 30 avis sur 996." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Établissement très propre et le personnel est incroyable.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

8/10 – Bien

Jessica

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Les gens sont sympathiques, propreté correct .... salle de bain plus problématique miroirs non laver et cheveux,poils autour et dans la douche, aucune fan fonctionnel.Près d'un grand casino avec ses restaurants ce qui est agréable.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 – Excellent

Dominique

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hôtel
Très bel hôtel à proximité du Hall of fame de basketball qui était la raison de notre visite à Springfield. Par contre, le quartier laisse à désirer. La piscine est très petite. Mais le déjeuner très complet. Établissement moderne et très propre!
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

2/10 – Terrible

Amélie

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté
Beds were comfortable, view was nice. Shower wasn't clean. The fridge smelled so bad that when i opened it, the odor just spread to the entire room, for the whole night. Parking looks like a dumpster.
Séjour de 1 nuit en février 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en août 2019
front desk a répondu le 1 sept. 2019
It's wonderful to know that you enjoyed your stay at Hampton Inn & Suites Springfield/Downtown and found our service to be 5 star! We appreciate you sharing your thoughts/ratings and hope you will be our guest again soon.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en août 2019
front desk a répondu le 13 août 2019
Thank you so much for leaving us your rating. We are very disappointed to see that your experience was anything less then 5 stars. We are consistently looking for new ways to improve. Our goal is to provide all guest with that Hampton Inn & Suites experience that they deserve, and expect. Thank you again!

10/10 – Excellent

Julie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de qualité
Lieu moderne et propre Service exceptionnel Petit déjeuner copieux, diversifié et santé Près du Six flags New England
Séjour de 2 nuits en août 2019
front desk a répondu le 13 août 2019
It's wonderful to know that you enjoyed your stay at Hampton Inn & Suites Springfield/Downtown and found our location to be ideal and our value to be stellar. We appreciate you sharing your thoughts and hope you will be our guest again soon.

6/10 – Acceptable

ARMELLE

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2018
f a répondu le 17 août 2018
Thank you so much for leaving us your rating. We are very disappointed to see that your experience was anything let then 5 stars. We are consistently looking for new ways to improve. Our goal is to provide all guest with that Hampton Inn & Suites experience that they deserve, and expect. Thank you again!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon buffet déjeûner, bonne expérience générale.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Front Desk Manager a répondu le 30 juill. 2018
It's wonderful to know that you enjoyed your stay at Hampton Inn & Suites Springfield/Downtown ! We appreciate you sharing your thoughts and hope you will be our guest again soon. All the best!

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Séjour agréable
Hôtel très propre et bien situé, par contre l’homme à l’accueil n’était pas très sympathique et avait pas mal l’air bête. Nous avions réservé une chambre pour 5 et nous avions payé le surplus et ils nous ont donné une chambre avec seulement 2 lits doubles, donc, il a fallu payer un autre surplus pour avoir un lit d’appoint. Le petit déjeuner est quand même très bien et il y a des restaurants à proximité, nous pouvions y aller à pieds. Les chambres sont confortables et propres.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Front Desk Manager a répondu le 7 août 2018
Thank you for bringing this matter to our attention as this gives us the opportunity to correct, and learn from our mistakes. I will be sure to share your feedback with rest of the Team, and General Manager. We hope you will come visit us aging should your travels bring you to Springfield.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Confort de la chambre
Bel hôtel pour la famille, tranquille
Belle chambre, bel hôtel mais manque d’espace à la cuisine, manque de produits ( serviettes oreillers et draps alors que nous étions 6 ) mais une fois les demandes faites et les suivis nous avons pu nous arranger et notre sejour fut agréable. Pour une famille de 6 la chambre était parfaite la plus belle que nous ayons eu à ce jour. Je recommanderais pour cette raison
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Front Desk Manager a répondu le 30 juill. 2018
We are so sorry to see we failed in meeting your expectations. We want every guest to leave feeling happy, and well rested. I will be certain to share your feedback with the entire team for future improvements. All the best, thank you!

10/10 – Excellent

LMC, Montréal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel propre près du Six Flags New England
Check-in et check-out très rapide, employés courtois et buffet déjeuner tout à fait correct (semblable à tous les autres Hampton Inns). On y va pour dormir dans une chambre propre et confortable, pas pour y passer la journée!
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
General Manager a répondu le 18 oct. 2017
Six Flags is a great time for kids of all ages and we're so pleased you made Hampton Inn & Suites Springfield/Downtown a part of your trip. Our team is happiest when our guests are happy, so it's great to hear that you felt welcome throughout your visit and that check-in and check-out were a breeze. Thank you also for letting us know that our breakfast options gave you a good start to the day. If you're in the area again, we'd be delighted to have you stay with us.

10/10 – Excellent

Francois

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très propre
Excellent hôtel. Très propre et installations récentes. Le quartier aux alentours laisse à désirer et peu de restos accessibles à pieds. Mais c'est parfait pour l'hôtel, à 10~15 minutes de SixFlags. J'y retournerai.
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
Dear Francois, The team appreciates your five-star recommendation. It pleases the team to know that your stay met your satisfaction regarding cleanliness, comfort, and location. We are happy the proximity is beneficial to visit Six Flags. We will look forward to welcoming you back to Hampton Inn & Suites Springfield/Downtown when you return to our town.

8/10 – Bien

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très propre près de tout les services.
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
Dear Michel, Thank you for your kind and positive review of Hampton Inn & Suites Springfield/Downtown! It's our pleasure to provide you with clean accommodations. We're also glad to know you find our location convenient for your needs. Your compliments are appreciated, and we look forward to hosting you again.

10/10 – Excellent

Keri

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean, well maintained grounds, excellent staff.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hillary, AGM Hampton Inn & Suites Springfield a répondu le 23 mai 2024
Thank you for taking the time to write to us about your experience, we appreciate knowing that you had such an enjoyable stay!Our staff appreciate the shout out! As well we are thrilled to hear you were pleased with our amenities and that you enjoyed them in comfort and cleanliness. We would love the opportunity to host you again for future visits. Thank you again for staying with us, and for reviewing us, until you return, we wish you safe travels!

10/10 – Excellent

Mark

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent staff at check in
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Alex a répondu le 15 mai 2024
Thank you so much! Enjoy your Stay!

2/10 – Terrible

Ruediger

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
When I looked for accomodation I searched by Washington DC Metro Center. I have no idea why their hotel showed up in the Expedia result list. I was mislead and by it and booked. Upon arrival at the airport I noticed the problem. Hampton Inn & Suites where not willing to return the about $1,200 I had paid. Great service! Thanks to them I enjoyed staying at another hotel of another company in Washington DC.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Hillary, AGM a répondu le 11 mai 2024
Thank you for leaving a review, we do always recommend our guests review cancellation policies and booking details that they select when making a reservation through a third party. We are sorry you are disappointed in your booking and are sorry to see a review of topics like "cleanliness" from a guest who didn't get to experience a stay with us. We do wish you the best with the customer service issue you experienced.

10/10 – Excellent

Mike

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean and well situated. Breakfast was very good in the morning.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Hillary, AGM a répondu le 7 mai 2024
Thank you kindly for leaving us a review, we appreciate when guests give us feedback! We love to know that you had a 5 star stay, and that you enjoyed our delicious hot breakfast! We would love to have you back on your next visit to Downtown Springfield and with you the best in your travels!

6/10 – Acceptable

Matthew

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our stay was ok no real big issues. Just felt dated and terrible smells in the hallway. Elevators also dated and scary.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hillary, AGM a répondu le 7 mai 2024
Thank you so much for taking the time to leave a review! We are sorry to not have measured up in some ways, we expect a renovation soon and are so excited for an update. We appreciate your feedback and are always working to make the experience better. We prefer to know that our guests had a 5 star stay, and we would welcome the opportunity to have you return for future visits to Springfield. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Shane

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hillary, AGM a répondu le 30 avr. 2024
Good morning, Shane, Thanks so much for reviewing us! We appreciate feedback and love knowing you had a great experience with us! Thanks for sharing your 5-star opinion of us, we can't wait to have you back again!

10/10 – Excellent

Rodney

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hillary, AGM a répondu le 30 avr. 2024
Thank you for reviewing us, Rodney! We always appreciate when members share their 5 star experiences! We hope to see you again on your next visit to Downtown Springfield!

6/10 – Acceptable

Sara

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hillary, AGM Hampton Inn & Suites Springfield Down a répondu le 27 avr. 2024
Good afternoon Sara,Thank you so much for your review! We wish we had delivered a 5 star stay, we appreciate your feedback and are always working to make the experience better. It was a pleasure to assist you during your stay. Thank you for staying with us.

8/10 – Bien

Gillian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient location
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hillary, AGM Hampton Inn & Suites Springfield Down a répondu le 26 avr. 2024
Good afternoon Gillian,Thank you kindly for leaving us a review! We love to know that you had a lovely stay and hope to welcome you back to Downtown Springfield soon! Until then we wish you all the best!Yours in Hospitality,

8/10 – Bien

Steven, Centerville

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Hillary, AGM a répondu le 23 avr. 2024
Thank you kindly for leaving us a review! We love to know that you had a lovely stay and hope to welcome you back to Downtown Springfield soon! Until then we wish you all the best!

8/10 – Bien

Wilma

Points forts : Propreté, service et personnel
Conditioning and heating not working properly.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Hillary, AGM a répondu le 23 avr. 2024
Thank you kindly for leaving us a review! We are sorry about your experience with the heat and a.c. we will look into what happened. We do love to know that you had a nice overall stay and hope to welcome you back to Downtown Springfield soon! Until then we wish you all the best!

8/10 – Bien

Charlene

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
THE OFFER OF BREAKFAST WAS GREAT AND THE CASINO CLOSE BY.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hillary, AGM a répondu le 17 avr. 2024
Thanks so much for enjoying our breakfast and close proximity to entertainment! We hope to have you visit again soon!

10/10 – Excellent

Janice

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff specifically the people when i did the check in
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hillary, AGM a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your 5 Star review, Janice! Our staff always appreciates a shout out for doing what we love, we thank you for staying with us and look forward to hosting you again!

10/10 – Excellent

Liza

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice and clean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hillary, AGM a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your 5 Star review, Liza! We thank you for staying with us and look forward to hosting you again!

10/10 – Excellent

Cheryl

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hillary, AGM a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your 5 Star review, Cheryl! We thank you for staying with us and look forward to hosting you again!

10/10 – Excellent

Karen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is very nice area not so much
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hillary, AGM a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your 5 Star review, Karen! We thank you for staying with us and look forward to hosting you again!

10/10 – Excellent

Leopoldo

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hillary, AGM a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your 5 Star review, Leopoldo! We thank you for staying with us and look forward to hosting you again!

10/10 – Excellent

Patrice

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hillary, AGM Hampton Inn & Suites Springfield a répondu le 26 avr. 2024
Good afternoon, Patrice,Thank you kindly for leaving us a review! We love to know that you had a 5 Star stay and hope to welcome you back to Downtown Springfield soon! Until then we wish you all the best!Yours in Hospitality,

10/10 – Excellent

claire

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Breakfast was awesome. The trucks driving by were a little loud. But overall it was a good stay.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hillary, AGM a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your 5 Star review, Claire! We are so happy you enjoyed our complimentary hot breakfast. We thank you for staying with us and look forward to hosting you again!

10/10 – Excellent

Stacey

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice location within in minutes from what I had to do while here in springfield
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hillary, AGM a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your 5 Star review, Stacey! We thank you for staying with us and look forward to hosting you again!

10/10 – Excellent

Victoria

Voyage en famille
The hotel was clean, affordable, and offered a full breakfast buffet! Best I’ve ever seen!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hillary, AGM a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your 5 Star review, Victoria! We are thrilled you enjoyed our complimentary full breakfast! We thank you for staying with us and look forward to hosting you again!

10/10 – Excellent

Fei

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Check in was super easy. The hotel is close to all attractions. Everything was clean and working. Will definitely stay again.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Hillary, AGM a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your 5 Star review, Fei! We thank you for staying with us and look forward to hosting you again!

2/10 – Terrible

Colton

Voyage en famille
Points faibles : Propreté
Rooms were filthy. Walls, floors, sheets, bathroom, yuck
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

David

Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Everything
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Matthew

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

Feda

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice stay
We had a comfortable and clean room. Gluten free breakfast choices would be a great addition.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Weekend Trip
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

RAMACHAND

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Surinder

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Was only given one key for two adults. Didn’t inform about how to sign up for Wi-Fi.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Alexander

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Jeremiah

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
They had a nice pool (pool shower was leaky though). Gym was immaculate. Staff was very nice and helpful. Breakfast had a lot of yummy options and was free. Room was nice but would have preferred a closing/ locking door on the bathroom. It was a sliding door and kiddos kept busting in on people! Surrounding area of the hotel was a little sketchy. They sold tickets to the basketball hall of fame at a discounted rate which was AWESOME
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Silvia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La recomiendo
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Liza

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It’s nice
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Darlene

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Heather

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very clean room and friendly front desk staff!
Séjour de 1 nuit en février 2024