Piscine extérieure, parasols, chaises longues

Pullman São Paulo Guarulhos Airport – Avis

4.5 out of 5
Pullman São Paulo Guarulhos Airport
Rodovia Hélio Smidt s/n, Sector 1, Guarulhos, SP

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 632 avis sur 1006." "
Note de 8 – Bien, d’après 221 avis sur 1006." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 94 avis sur 1006." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 23 avis sur 1006." "
Note de 2 – Terrible, d’après 36 avis sur 1006." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

9,0/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Mukesh

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 5 févr. 2024
Mukesh,Thank you for your review.You can count on the team to enjoy every time a better experience.See you next time.Best regards,Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Guy

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Guilherme Conigiero a répondu le 22 déc. 2023
Guy,Thank you for rating your experience. The team is glad to learn it was positive.Pullman hopes to welcome you again soon!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

6/10 – Acceptable

cedric

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Peu mieux faire pour ce prix
Check in/check out trop long. Ma chambre n'a pas été nettoyé entre 2 nuits bon, un oubli mais pas pour un prix de chambre aussi élevé. Pas assez de lumière dans la chambre. Le pdj est fantastique, confort literie irréprochable, chambre spacieuse très bien équipée, WIFI OK, shuttle airport OK
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Guilherme Conigiero a répondu le 3 oct. 2022
Cedric,Thank you for your feedback.The hotel is sorry to learn that your expectations were not met. All information and opinions will be used for services improvements.Best regards,Guilherme Conigiero(Customer Experience)

2/10 – Terrible

damien

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Confort de la chambre
Good hotel - bad management
Thé hôtel Manager approved a party évent in the lobby. As a result, I could not sleep at all. As a reminder, customers sleep in this kind of hotels next to airports because they have early flights. Finally, the management shall understand they do not manage a bar, but à pullman. This is totally unacceptable and a claim shall be filed to Accor senior Management: that is a shame
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Guilherme Conigiero a répondu le 19 juin 2022
Damien, Thank you for your feedback. The hotel is sorry to learn that you didn't enjoy a quality rest. The mentioned situation is going to be investigated by the Management, which do understand the different types of guests staying at the hotel and their needs. Best regards, Guilherme Conigiero (Customer Experience)

8/10 – Bien

Robert

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Guilherme Conigiero a répondu le 1 juin 2022
Robert, Obrigado pela avaliação. Conte com a equipe para desfrutar de experiências cada vez melhores. Cordialmente, Guilherme Conigiero (Customer Experience)

10/10 – Excellent

Loïc

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Exceptionnel ! Du restaurant au bar de la piscine en passant par le salon de massage après un déjeuner copieux.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Guilherme Conigiero a répondu le 13 juin 2022
Loïc, Thank you for sharing your comments. Pullman is glad to learn that you enjoyed a relaxing experience. The team hopes to welcome you again soon! Best regards, Guilherme Conigiero (Customer Experience)

8/10 – Bien

JEROME

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Really good next to gru
One night waiting for airport connection
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Guilherme Conigiero a répondu le 26 janv. 2022
Jerome, Thank you for your feedback. Count on the team to enjoy an even better experience on next time. Best regards, Guilherme Conigiero (Customer Experience)

6/10 – Acceptable

Jose

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hôtel, pien placé, service surchargé
Hotel confortable et bien équipé, idéálement localisé près de l'aéroport international. Bon petit déjeuner, et espace bar agréable. L'hôtel est très fréquenté par les personnels de compagnies aériennes. Il était bien occupé, et le personnel visiblement surchargé. Le service en a souffert. Dommage. C'est le standard du service Accor: veut bien faire, veut faire Grand Hôtel, mais se perd dans les détails, notamment dans un certain dédain du client.
Séjour de 1 nuit en août 2021

8/10 – Bien

Eric

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Guilherme Conigiero a répondu le 29 sept. 2020
Eric, Thank you for rating the hotel. Count on the team to enjoy even better experiences on next times. Best regards, Guilherme Conigiero (Customer Experience)

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en février 2020
Guilherme Conigiero a répondu le 15 mars 2020
Prezadx Hóspede, A equipe lamenta que suas expectativas não tenham sido atingidas. O hotel espera poder proporcioná-lx melhor experiência na próxima visita. Cordialmente, Guilherme Conigiero (Customer Experience)

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Guilherme Conigiero a répondu le 8 févr. 2020
Prezadx Hóspede, Obrigado por sua avaliação. Conte com a equipe Pullman para desfrutar de experiências cada vez melhores. Cordialmente, Guilherme Conigiero (Customer Experience)

10/10 – Excellent

Sylvie, Montréal

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bon hôtel avec excellent service et une navette pour l’aéroport. Seul inconvénient: du tapis dans les chambres !!
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Guilherme Conigiero a répondu le 20 janv. 2020
Sylvie, Thank you very much for sharing your Pullman experience. Monique and the whole Pullman team welcomed you with pleasure. Pullman hopes to see you again soon! Feel Welcome. Guilherme Conigiero (Customer Experience)

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel
Hôtel confortable, restaurant correct mais un peu cher
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Alex Covino Pinto a répondu le 31 juill. 2019
Dear Guest, Thank you for taking your time to rate Pullman. The team is glad to realize that you enjoyed a pleasant experience. Pullman will be waiting for your next visit! Feel Welcome.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien pour une nuit entre deux vols.
A deux pas de l'aéroport international. Un peu cher, mais on ne peut mieux placé. Trop éloigné du centre ville de Sao Paulo pour un séjour prolongé.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Guilherme Conigiero a répondu le 3 mai 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion. Best regards, Guilherme Conigiero (Customer Experience)

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités
Propreté normale. Chambre proposée de qualité moyenne globalement.
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Guilherme Conigiero a répondu le 3 mai 2019
Dear Guest, Thank you for your reviews. Best regards, Guilherme Conigiero (Customer Experience)

8/10 – Bien

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Top
Très bon hôtel avec un très bon restaurant
Séjour de 9 nuits en janvier 2019
Guilherme Conigiero a répondu le 6 févr. 2019
Martin, Thank you for telling your impressions about Pullman and Base Bistro & Bar. Count on Pullman team to enjoy an even better experience on next time! Feel Welcome. Guilherme Conigiero (Customer Experience)

10/10 – Excellent

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Top !
Bon hôtel, très bon service, idéal pour un voyage d’affaire
Séjour de 7 nuits en janvier 2019
Guilherme Conigiero a répondu le 4 févr. 2019
Martin, Thank you for rating Pullman. The team is glad to know that you had a pleasant experience. See you next time! Feel Welcome. Guilherme Conigiero (Customer Experience)

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
PARFAIT POUR UN TRANSIT A GUARULHOS
Très bon hotel proche de l'aéroport .Checking ultra rapide .La natte gratuite fonctionne bien.Reçu un sjrclassement .
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Guilherme Conigiero a répondu le 15 mai 2018
Dear Guest, Thank you for dedicating a moment to share your experience. The team is glad that the Pullman amenities were suitable for you. Pullman hopes you can visit the hotel again soon! Feel Welcome. Guilherme Conigiero (Customer Experience)

10/10 – Excellent

Kevin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very good hotel, close to GUA airport
Séjour de 1 nuit en février 2018
Guilherme Conigiero a répondu le 28 févr. 2018
Kevin, Thank you for spreading your satisfaction with Pullman. The team hopes you come back every time you stop at GRU Airport. Feel Welcome. Guilherme Conigiero (Customer Experience)

8/10 – Bien

Fabrice

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Á peu de distance de l'aéroport international
Bien situé, pour une nuit, à peu de distance de l'aéroport international, entre deux avions, pas pour un séjour, car trop loin de la ville.
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Guilherme Conigiero a répondu le 9 févr. 2018
Fabrice, Thank you for sharing your impressions about Pullman. The team hopes you come back when stopping at GRU Airport. See you next time! Feel Welcome. Guilherme Conigiero (Customer Experience)

10/10 – Excellent

CECILE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tout est parfait
personnel très gentil, proche de l'aéroport je n'ai pas eu l'occasion de gouter le petit dêjeuner ni d'essayer la piscine ou la salle de fitness et je le regrette
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Customer Experience a répondu le 3 nov. 2017
Cecile, Thank you for your compliment on the Pullman Connectors. Pullman hopes you can visit the hotel again soon... Maybe you get more time to enjoy the pool on next time! Feel Welcome. Guilherme Conigiero (Customer Experience)

8/10 – Bien

Sylvain, Lyon

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good hotel for quick one night stop
Good hotel for one night stop, not more due to location. Time to wait in airport for shuttle bus around 40 mins - TOO LONG - make it Worth to take taxi.
Cher Monsieur Sylvain, Thank you for the dedicated moment of your time to write us your evaluation. Since our focus is based on the guests' satisfaction, your observations are fundamental to the quality of our services. To enhance our guests' experience, we have arranged the modernization of our Rooms, Executive Lounge and Pool Area. More features are yet to come! We hope to welcome you again soon. Cordialement, Mariana Lobo Customer Experience Pullman SP Guarulhos Airport

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Bon hôtel avec potentiel
Hotel à potentiel près de l'aéroport. Navette gratuite. Belle réception mais lorsqu'on monte dans les étages,on constaté un hôtel un peu fatigué... (Moquettes tâchés, peinture à rafraîchir). Petit déjeuner excellents mais restaurant à l'hôtel trop cher. Sinon, chambres bien. Belle salle de sport

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon 5 étoiles à visiter
Un exellent hôtel. Tout est bien. Je suis arrivé au moment des travaux de rénovation du restaurant, donc le service de ce lui ci était moins bon que d'habitude (moins de choix) mais tout était très bien

10/10 – Excellent

Filomena Gallo de

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A pesar que está retirada y necesitas un carro para ir a la ciudad , está cerca del aeropuerto. La atención y los servicios son de primera
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 10 mai 2024
Filomena,Thank you for your comments. The hotel is glad to learn about your satisfaction with the service.The team hopes to welcome you again soon!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Fernando

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 2 mai 2024
Fernando,Obrigado pela atenção em deixar sua avaliação. O Pullman ficou feliz em saber sobre sua satisfação.A equipe espera por sua próxima visita!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Douglas, San Francisco

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything in our stay was perfect. Emerson did a great job welcoming us to the Lounge located at the 10th floor. We were also upgraded and we were ‘the guest of the day’, which made the stay way more enjoyable.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 24 avr. 2024
Douglas,Thank you very much for sharing your comments. Pullman is glad to learn that you felt welcome and enjoyed the 'Guest Of The Day' experience. Emerson will be recognized for his great job.The team hopes to welcome you again soon!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Meral

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 10 mai 2024
Meral,Obrigado pela atenção em deixar sua avaliação. O Pullman ficou feliz em saber sobre sua satisfação.A equipe espera por sua próxima visita!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

jim, north port

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice , easy place to stay with free shuttle to airport every 30 minutes
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 8 avr. 2024
Jim,Thank you for sharing your comments. Pullman is glad to learn that you had a comfortable experience.The team hopes to welcome you again soon!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

8/10 – Bien

Karen F

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 8 mars 2024
Karen,Obrigado por avaliar o hotel.Conte com a equipe para que suas estadias sejam cada vez melhores.Cordialmente,Guilherme Conigiero(Customer Experience)

8/10 – Bien

BETTINA

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Prático pela localização.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 4 mars 2024
Bettina,Obrigado por seu feedback.Conte com a equipe para que suas experiências sejam cada vez melhores.Cordialmente,Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Lana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excelente Hotel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 23 févr. 2024
Lana,Obrigado pela atenção em deixar sua avaliação. O Pullman ficou feliz em saber sobre sua satisfação.A equipe espera por sua próxima visita!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

8/10 – Bien

Bo James

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 22 févr. 2024
Bo,Thank you for leaving your review.You can count on the team to enjoy each time a better experience.Best regards,Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Jonas

Séjour de 1 nuit en février 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 19 févr. 2024
Jonas,Obrigado pela atenção em deixar sua avaliação. O Pullman ficou feliz em saber sobre sua satisfação.A equipe espera por sua próxima visita!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

JAMES, Pompano Beach

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I have stayed at several hotels around GRU. In my opinion, this is the best.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 19 févr. 2024
James,Thank you for one more visit and for recommending Pullman. The team is glad to hear about your satisfaction.The team hopes to welcome you again soon!Best regards,Guilherme Conigiero(Customer Experience)

4/10 – Médiocre

Josiane

Voyage en groupe
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Alto valor pelo serviço que oferece
Infelizmente o hotel está muito ruim pelo preço cobrado. A acomodação que ficamos era péssima, defeito no chuveiro, vazamento no box, torneira espirrando água. O suporte para a mala tudo torto e desmontou e arrebentou a tira colamos a mala. Tem falta de manutenção e precisa de uma reforma urgente! Não há lógica entre o que oferece e que é cobrado! O atendimento da equipe é o que posso dar uma boa avaliação e o café.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 19 févr. 2024
Josiane,Obrigado por seu feedback.O hotel lamenta saber que houve alguns problemas hidráulicos em seu quarto durante a hospedagem. Foi identificado o quarto em que ficou e a Manutenção tomará as ações corretivas e preventivas necessárias.Conte com a equipe para que suas próximas estadias sejam melhoradas.Cordialmente,Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Francisco javier

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 19 févr. 2024
Francisco,Obrigado pela atenção em deixar sua avaliação. O Pullman ficou feliz em saber sobre sua satisfação.A equipe espera por sua próxima visita!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

otavio A

Séjour de 1 nuit en février 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 19 févr. 2024
Otavio,Obrigado pela atenção em deixar sua avaliação. O Pullman ficou feliz em saber sobre sua satisfação.A equipe espera por sua próxima visita!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

marcelo

Séjour de 1 nuit en février 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 16 févr. 2024
Marcelo,Obrigado por ter reservado um momento do seu dia para avaliar sua experiência Pullman. A equipe ficou feliz em saber sobre sua satisfação.O Pullman espera por sua próxima visita!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Ricardo

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ótimo pra pernoite
Hotel com ótima atmosfera! Saguão bem decorado e quarto bom ! Tem transfer para o aeroporto e café da manhã !
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 14 févr. 2024
Ricardo,Obrigado por seus gentis comentários sobre a atmosfera e os serviços do Pullman Guarulhos. A equipe ficou feliz em saber que se sentiu confortável.O Pullman espera por sua próxima visita!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

8/10 – Bien

gilmar

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 12 févr. 2024
Gilmar,Obrigado por deixar a sua avaliação.Conte com a equipe para que suas experiências sejam cada vez melhores.Cordialmente,Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Bernardo

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very Comfortable and Clean
Séjour de 1 nuit en février 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 12 févr. 2024
Bernardo,Thank you for your feedback. The team is glad to learn that you felt comfortable and enjoyed the experience.Pullman hopes to welcome you again soon!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

8/10 – Bien

Ulrika

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 5 févr. 2024
Ulrika,Thank you for your review.You can count on the team to enjoy every time a better experience.See you next time.Best regards,Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Newton carlos

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 2 févr. 2024
Newton,Obrigado pela atenção em deixar sua avaliação. O Pullman ficou feliz em saber sobre sua satisfação.A equipe espera por sua próxima visita!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

NATALIA

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
We love Pullman GRU
This is pur favorite hotel to stay when we are around GRU area. Moat delicious food, soft pillow, warm blanket and tennis court. We love you guys!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 1 févr. 2024
Natalia,Thank you very much for sharing your kind words. Pullman is glad to hear that you always feel comfortable and enjoy a good tie at Pullman Guarulhos.Pullman loves you too. And the team hopes you can come back soon!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Leandro

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 1 févr. 2024
Leandro,Obrigado por ter reservado um momento do seu dia para avaliar sua experiência Pullman. É gratificante saber sobre sua satisfação.A equipe espera por sua próxima visita!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

MYOUNGSUN

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 31 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for rating Pullman.The team is glad to learn that you enjoyed your experience.Pullman hopes to welcome you again soon!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)

6/10 – Acceptable

Matt

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
I have stayed at the Pullman Sao Paulo Guarulhos many times and this was prob the worst stay. We were located on level 1 which really noisy and the noise coming from the lobby was horrible. They seem to collect the same details everytime, including when stayed there 3 weeks apart, needing to give email, phone etc details again. On this last occassion, we booked 3 rooms one of the rooms was for 2 adults and 1 child - however there was only two king single beds in the room when the room was booked for 3. the other dissappointing thing was the room window had a massive crack in it which didn't look safe at all. First time I was extremely dissappointed staying there.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 24 janv. 2024
Matt,Thank you for your sincere feedback.The hotel is sorry that your last stay was below expectations. Your room preference (high floor) was put on your guest profile.It's important to mention that the room you stayed was totally safe, but the team understands your bad impressions with the window. The Maintenance will give the right attention to this matter.Improvement opportunities at the service will receive attention during trainings for the team.You can count on the team to enhance your next experiences.Best regards,Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Anne, New York

The perfect place to stay near to GRU. Great pool and gym. Paper menus would be helpful.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 24 janv. 2024
Anne,Thank you for visiting Pullman. The team is glad to hear that you enjoyed the leisure options.Your suggestion about the restaurant will be taken into account.Best regards,Guilherme Conigiero(Customer Experience)

10/10 – Excellent

Marcos

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Boa estadia em Guarulhos
Ótima relação custo benefício.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guilherme Conigiero a répondu le 24 janv. 2024
Marcos,Obrigado pela atenção em deixar sua avaliação. O Pullman ficou feliz em saber sobre sua satisfação.A equipe espera por sua próxima visita!Feel Welcome.Guilherme Conigiero(Customer Experience)