Piscine extérieure, parasols, chaises longues

Hyatt Regency Miami – Avis

4 out of 5
Hyatt Regency Miami
400 Se 2nd Ave, Miami, FL

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 937 avis sur 1667." "
Note de 8 – Bien, d’après 396 avis sur 1667." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 170 avis sur 1667." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 80 avis sur 1667." "
Note de 2 – Terrible, d’après 84 avis sur 1667." "

8,8/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Mylène

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
General Manager a répondu le 24 déc. 2023
Thank you for the wonderful review. We are thrilled we met your expectations for a fantastic stay at Hyatt Regency Miami. We hope to have the pleasure of doing so again on your next visit to the area.Best Regards,Amir Blattner,General Manager,Hyatt Regency Miami

10/10 – Excellent

Louise

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Amir Blattner General Manager a répondu le 12 sept. 2023
It was a pleasure having you as our guest at Hyatt Regency Miami. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel, and your feedback tells us we are meeting our goals. Thank you for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon.Best Regards, Amir Blattner General ManagerHyatt Regency Miami

10/10 – Excellent

Benoit

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Environnement calme et sécuritaire
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Amir Blattner General Manager a répondu le 1 août 2023
Thank you for your outstanding review! We are delighted that we exceeded all of your expectations and that you loved your time at our hotel. Thank you again for sharing your experience with others, and we look forward to many more visits to Hyatt Regency Miami. Best Regards, Amir Blattner General ManagerHyatt Regency Miami

10/10 – Excellent

Gregory

Séjour de 2 nuits en décembre 2022
General Manager a répondu le 8 avr. 2023
Thank you for choosing Hyatt Regency Miami and for the excellent rating. We are thrilled to know we exceeded your expectations and you had a great stay. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to hosting you again soon.Best Regards,Amir BlattnerGeneral ManagerHyatt Regency Miami

10/10 – Excellent

AMARA KOBELE, BROSSARD

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
environnement - près de tout
General Manager a répondu le 7 nov. 2022
Dear Ms. Kobele, We appreciate you sharing your thoughtful feedback with other travelers. We couldn't agree with you more; our convenient location is perfect for exploring all Miami offers! Thank you for choosing Hyatt Regency Miami, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best Regards, Amir Blattner General ManagerHyatt Regency Miami

10/10 – Excellent

Mohamed

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super emplacement, la suite est spacieuse
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
General Manager a répondu le 1 août 2022
Mohamed, we appreciate the time you took to share your comments with other travelers regarding your stay at Hyatt Regency Miami. It is great to read that you were impressed with our central location and your spacious room. Thank you again for choosing us, and we look forward to many more visits from you to Hyatt Regency Miami. Best Regards, Amir Blattner, General Manager, Hyatt Regency Miami

6/10 – Acceptable

Sarra

Voyage de couple
Mérite un rafraîchissement, chambres très vieillottes mais super localisation
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
General Manager a répondu le 18 juill. 2022
Sarra, thank you for taking the time to share your comments. We are glad our convenient location worked well for you. However, we apologize for disappointing you with some aspects of your visit. Our standards are high, not only in service but also in maintaining the overall look and feel of our hotel, and we will gladly share your feedback with the appropriate individuals as we plan for the future. We do hope you will consider us again the next time you are in the area. Best Regards, Amir Blattner, General Manager, Hyatt Regency Miami

8/10 – Bien

Neela

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021

8/10 – Bien

Monique

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien
Bel Hotel très bien situé, restaurants à proximité. Personnel serviable et accueillant. Suite panoramique magnifique.Hotel propre, lumineux et spacieux. Seul bémol, le petit déjeuner est très moyen..
Séjour de 3 nuits en décembre 2021

8/10 – Bien

Jean-Marie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

6/10 – Acceptable

Dominique

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Un super hall, très agréable...mais la chambre est basique.
Séjour de 4 nuits en octobre 2021

10/10 – Excellent

Megan

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parking was a little challenging as the parking lot is across from the hotel and then you have to walk through a convention center to get back over to the Hotel. But otherwise it is a nice hotel and convenient to many things.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Griselle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Harbi

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everyone of the staff memebers weree excellent
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Tiffany

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very close to Brickell shopping centre. Quiet, courteous staff.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

ANNUAR

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Ótimo.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

RAFAEL

Voyage en famille
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Walking distance to many places
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Elvin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent location
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Orquidea

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

natalie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Jacques

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Pelin

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent location.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Disnarda

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Love this Hyatt
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 – Médiocre

Abraham

Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Tameeka

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

Mandy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Stephanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The lobby and restaurant area were great. Room seemed a bit dated.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Nichole

Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Vesela

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was good!
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Kenneth

Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

KENROY

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

jeffrey

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

deirdre

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Nikia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Steve

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, commodités
Great location in Brickell
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Sharon

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice clean and friendly staff
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Beatriz

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Fernando Avila

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Excellent location. Good reception at check-in/easy and quick check-out. No issues, other than furniture that may require maintenance or renovation.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

2/10 – Terrible

zuwen

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
No water
Séjour de 1 nuit en avril 2024

4/10 – Médiocre

sonia

Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Jessica

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 1 mai 2024
Thank you for your outstanding rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to Hyatt Regency Miami.Best Regards, Amir Blattner General ManagerHyatt Regency Miami

6/10 – Acceptable

Vivian

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Kelly

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Amir Blattner General Manager a répondu le 29 avr. 2024
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to leave your rating. We are delighted to have exceeded your expectations. We believe our excellent accommodations and convenient location make us a great choice when visiting Miami. It was our pleasure to accommodate you. We hope you will make Hyatt Regency Miami your home away from home whenever your travels bring you to our area.Best Regards, Amir Blattner General ManagerHyatt Regency Miami

10/10 – Excellent

REMANDA

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Scherryl

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Alison

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Downtown
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Amir Blattner General Manager a répondu le 29 avr. 2024
We appreciate you sharing your thoughtful feedback with other travelers. We couldn't agree with you more; our convenient location is perfect for exploring all Miami offers! Thank you for choosing Hyatt Regency Miami, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best Regards, Amir Blattner General ManagerHyatt Regency Miami

10/10 – Excellent

Quianna

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Sheila

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Beautiful hotel & so much to walk to. Trolley is easily accessible to bay front marketplace . Pool was really nice.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hyatt Regency Miami a répondu le 27 avr. 2024
We appreciate you sharing your thoughtful feedback with other travelers. We couldn't agree with you more; our convenient location is perfect for exploring all Miami offers! We appreciate you mentioning the time utilizing our amenities, notably the pool. Thank you for choosing Hyatt Regency Miami, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best Regards, Amir Blattner General ManagerHyatt Regency Miami

6/10 – Acceptable

Kendall

Points forts : Propreté
The parking is horrible
Séjour de 1 nuit en février 2024
Hyatt Regency Miami a répondu le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay at our hotel. We are delighted you had an enjoyable time here. However, we are sorry for the issues you had with the parking. We appreciate your patience, and please know for future visits, our front desk is always happy to assist you with matters like this. We enjoyed hosting your stay and hope we will continue to be your hotel of choice when your plans bring you to our area.Best Regards, Amir Blattner, General Manager,Hyatt Regency Miami

4/10 – Médiocre

Ricardo

Voyage de couple
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Bad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Hyatt Regency Miami a répondu le 26 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your rating. We are sorry if we missed out on any essential opportunities to make your stay the seamless, memorable one you deserve. Please accept our sincere apologies for any issues you experienced. We hope you will consider giving us another chance to show you our devotion to delivering excellent hospitality for every guest.Best Regards, Amir Blattner, General Manager,Hyatt Regency Miami