Vue de la chambre

Millennium Downtown New York – Avis

4 out of 5
Millennium Downtown New York
55 Church Street, New York, NY

Avis

7,4

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 948 avis sur 2323." "
Note de 8 – Bien, d’après 497 avis sur 2323." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 359 avis sur 2323." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 244 avis sur 2323." "
Note de 2 – Terrible, d’après 275 avis sur 2323." "

7,8/10

Propreté

8,0/10

Service et personnel

7,0/10

Commodités

7,2/10

État et installations de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Agnes Nadine

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 31 mars 2024
Agnes, thank you for your rating of Millennium Downtown New York. We're thrilled to know that your experience with us met your expectations. Your feedback motivates us to continue delivering top-notch service. We can't wait to welcome you back in the future!

10/10 – Excellent

Manuel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Customer Service a répondu le 4 mars 2024
Manuel, thank you for your concise and positive feedback. We're thrilled you had a good experience at Millennium Downtown New York. We value your review and hope to welcome you back for another great stay in the near future.

6/10 – Acceptable

Manuel antonio

Voyage en groupe
Service al clients good /el. Prix elevad 👎
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Customer Service a répondu le 5 mars 2024
Manuel, gracias por reconocer el alto nivel de servicio al cliente en Millennium Downtown New York. Estamos comprometidos a brindar una excelente experiencia a nuestros huéspedes. Sin embargo, hemos notado su preocupación por el precio. Le aseguramos que nos esforzamos constantemente por brindar experiencias valiosas y tomaremos en consideración sus comentarios.

8/10 – Bien

Laurent

Points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Customer Service a répondu le 5 déc. 2023
Laurent, thank you for your rating of Millennium Downtown New York. We hope to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.

4/10 – Médiocre

Suzanne

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Millenium Downtown est pitoyable considérant le prix exigé pour une chambre, le tapis dans notre chambre était sale et dégoûtant. Il n’y avait qu’une seule chaise et pas de table. Le café était insuffisant. Il n’y avait aucun verre dans la salle de bain. La chambre était très ordinaire. Bref je ne suis fait exploitée.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Customer Service a répondu le 2 oct. 2023
Suzanne, c'est regrettable d'apprendre ton expérience. Nous comprenons vos inquiétudes concernant la propreté de votre chambre et le manque de certains équipements. Nous visons continuellement à répondre aux attentes de nos clients et sommes déçus d'apprendre de telles lacunes lors de votre séjour. Nous apprécions vraiment vos commentaires, car ils nous guident dans nos améliorations. Nous espérons avoir l'occasion de mieux vous servir lors d'une prochaine visite.

8/10 – Bien

Laurence

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Bien
Séjour imprévu dans cet hôtel : notre hôtel avait annulé notre réservation et sommes arrivés à 2h30 du matin début août. Nous y avons séjourné 10 jours : nous avons pris une suite pendant 3 jours et avons pris après une chambre avec 2 grands lits . Pour la suite , le canapé était très vétuste et notre enfant ne voulait pas y dormir . L’hôtel est bien et très bien placé . Il est juste désuet et aurait besoin d’une bonne rénovation .
Séjour de 6 nuits en août 2023
Customer Service a répondu le 3 sept. 2023
Laurence, il est agréable de savoir que l'emplacement du Millennium Downtown New York vous a plu. Nous apprécions vos commentaires sur le mobilier de la suite et vos suggestions d'éventuelles rénovations. Notre objectif est de garantir à tous nos clients un séjour confortable. Vos observations seront donc prises en compte dans nos efforts continus d'amélioration. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau pour une expérience beaucoup plus satisfaisante.

10/10 – Excellent

FARES, BLIDA

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent
Customer Service a répondu le 28 août 2023
Fares, it's a pleasure to hear you had an excellent experience at the Millennium Downtown New York. Our team is dedicated to providing top-notch service, and we appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.

10/10 – Excellent

Stephane

Séjour de 4 nuits en août 2023
Customer Service a répondu le 20 août 2023
Stephane, your high rating for Millennium Downtown New York is much appreciated! Our team is thrilled to know that you had an excellent stay with us. We look forward to welcoming you back during your next visit to New York.

4/10 – Médiocre

Elisabeth

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour très décevant
Très déçue..la chambre ne correspondait pas à notre demande.,le lit était trop petit, le matelas trop moelleux adapté à une personne handicapée, la moquette très sale et le mobilier très vieux et abîmé. Aucune d’autre chambre n’étant disponible nous n’avions pas le choix de changer de chambre..
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Customer Service a répondu le 5 juill. 2023
Élisabeth,Merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager votre récente expérience. D'après les commentaires que vous avez fournis, il semble que votre séjour n'ait pas répondu à vos attentes et nous en sommes sincèrement désolés.Tout d'abord, il est regrettable d'apprendre que la chambre qui vous a été attribuée n'était pas à votre satisfaction. Le confort est primordial dans nos plans pour offrir la meilleure expérience à nos clients et il est clair que vous n'avez pas ressenti cela à propos du lit. Nous nous excusons si vous l'avez trouvé trop petit et mou, s'adaptant mieux aux besoins d'une personne handicapée plutôt qu'aux vôtres.De plus, nous regrettons la déception que vous avez ressentie à l'égard du mobilier intérieur de la chambre, indiquant votre perception qu'il est vieux et endommagé. Notre objectif est de fournir un espace qui vous permet non seulement de vous sentir à l'aise, mais aussi de vous sentir chez vous. Ne pas y parvenir signifie que nous devons réévaluer notre stratégie d'entretien des chambres pour garantir une expérience plus agréable à nos clients.Enfin, votre mention de problèmes de propreté avec la moquette de votre chambre est préoccupante. Garder nos chambres impeccables pour les clients fait partie de nos principales priorités ; en tant que tel, nous aurons des discussions sérieuses avec notre équipe d'entretien ménager sur le maintien des normes élevées que nous avons fixées pour la propreté dans toutes les chambres.Votre prochain séjour chez nous, nous vous l'assurons, sera une expérience grandement améliorée, car nous apprécions vraiment votre confort et votre satisfaction. Encore une fois, merci de nous aider à apprendre et à grandir de votre séjour.

10/10 – Excellent

Sandrinr

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tout à été parfait. Lit double peut être un peu petit mais on a passé un agréable séjour. L’hôtel est très bien situé
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Customer Service a répondu le 3 avr. 2023
Sandrinr, nous sommes ravis de voir que vous avez passé un agréable séjour chez nous.Nous sommes fiers de notre emplacement central qui permet un accès facile à toutes les principales attractions de la ville. Je suis désolé d'apprendre que le lit double était un peu petit, cependant, veuillez noter que nous avons également des chambres avec des lits queen et king size pour répondre à tous les besoins des clients.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau très bientôt et de vous offrir une autre expérience mémorable. Encore une fois, merci beaucoup pour vos aimables paroles et nous espérons vous revoir très bientôt.

6/10 – Acceptable

Fadoi

Points faibles : Propreté
La chambre étais toujours mal ranger poussières, poubelle pas enlever drap sale
Séjour de 7 nuits en décembre 2022
Nalini a répondu le 10 janv. 2023
Thank you for your valued feedback!

10/10 – Excellent

Mélissa Alison DA

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Séjour de 7 nuits en novembre 2022

6/10 – Acceptable

Renaud

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Renovate the hotel !
I decided to go back to this hotel (last time in 2018) because of the splendid view (especially from the Junior suite I had booked again, located at the corner of the building). BUT. The hotel should be renovated : carpet, sofa armrests too old and dirty, no convenient wire and socket devices near the bed and in the "office" part of the suite (2511), shower system is a headache, it took me ten minutes to figure out how to switch the light on in the bathroom, no fridge, no room service, no restaurant, etc. But clean sheets and towels. Nice Staff and cool rates. And the view............
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Customer Service a répondu le 15 nov. 2022
Thank you for sharing your feedback, Renaud!We are happy that you are satisfied with our beautiful views and kind staff. However, we are disappointed that our accommodations and amenities did not meet your expectations. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

6/10 – Acceptable

Étienne

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’expérience est ok pour le prix, le stationnement est presqu’impossible, il faut utiliser les stationnnements commerciaux dont un que l’hôtel recommande, mais c’est cher
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Customer Service a répondu le 25 oct. 2022
Merci pour votre retour Étienne.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour chez nous, malgré que notre parking ne soit pas à la hauteur de vos attentes. Nous répondrons à vos préoccupations avec les membres appropriés de notre équipe afin que nous puissions nous améliorer à l'avenir. Nous espérons partager une expérience plus positive avec vous à l'avenir.

10/10 – Excellent

Daniel

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent accueil et services au Millenium downtown et tres belles vues de Manhatan de la chambre. Le service est fait tous les jours avec soin. Le seul point a améliorer est la moquette, qui méritrait d'etre changée
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Customer Service a répondu le 17 oct. 2022
Merci pour cette belle note, Daniel!Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre expérience au Millennium Downtown New York. Le bonheur et la satisfaction de nos hôtes sont importants pour nous et nous nous efforçons d'offrir un confort et un service de qualité à nos hôtes. C'est fantastique que vous ayez tant apprécié notre personnel accueillant, nos vues magnifiques et nos services d'entretien ménager. C'est ce qu'on aime voir ! Nous apprécions vraiment vos commentaires. Nous tiendrons compte de vos préoccupations au fur et à mesure que nous avancerons pour nous améliorer à l'avenir.Nous sommes impatients de partager une expérience encore meilleure avec vous bientôt!

6/10 – Acceptable

Danielle

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Il aurait besoin d'enlever les tapis dans les chambres, ils sont sales et sûrement remplie de bactéries alors pour les personnes qui souffrent d'allergies c'est pas très commodes. Surtout a une place près du lit et du mur qui de l'autre côté c'est la douche...le tapis était mouillé.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Customer Service a répondu le 17 août 2022
Merci pour vos commentaires, Danielle. Nous sommes déçus d'apprendre que votre temps avec nous n'a pas été idéal. Nous regrettons les défis que vous avez rencontrés et que votre chambre n'ait pas été rafraîchie correctement. Nous sommes désolés de ne pas avoir pu résoudre le problème pendant votre séjour. Sachez que nous avons répondu à vos préoccupations avec les membres appropriés de notre équipe. Nous espérons partager une expérience plus positive avec vous à l'avenir.

4/10 – Médiocre

Pierre

Séjour de 3 nuits en juillet 2022

4/10 – Médiocre

Axel

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Customer Service a répondu le 20 nov. 2021
We appreciate the feedback, Axel. We're disappointed to hear you were dissatisfied with your recent stay. Could you please provide us with your reservation details from your stay including your full name, stay dates and your confirmation/reservation number? Thank you. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.

6/10 – Acceptable

Jennifer

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Great location, rooms could use some updating.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 9 mai 2024
Jennifer, thank you for taking the time to share your feedback. We value your opinion about our rooms and are continually looking for ways to enhance the stay of our guests to meet their evolving needs. Your comments regarding upgrading the rooms will be seriously taken into consideration. We're glad to know that our strategic location played a positive role during your stay. Next time you're in town, we hope to demonstrate our improvements to you.

10/10 – Excellent

Earl

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good stufff
Séjour de 5 nuits en février 2024
Customer Service a répondu le 9 mai 2024
Earl, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at Millennium Downtown New York. Thanks for sharing your positive feedback, and we hope to welcome you back soon.

6/10 – Acceptable

Maximilian

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Building feels old, stains on carpet, equipment like lights not working and you can hear elevator movement from inside room. Just feels very dated .
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 8 mai 2024
Maximilian, it's disappointing to hear your recent visit did not meet your expectations fully. Rest assured, we regularly evaluate our facilities to offer our guests a pleasant and comfortable stay. Feedback regarding room cleanliness and functionality is taken seriously, and we're currently investigating these concerns. Furthermore, we have noted your feedback about the elevator noise and are looking into how we can address this. We hope for the opportunity to provide you with a more satisfactory experience on your next visit.

8/10 – Bien

Janet

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Customer Service a répondu le 8 mai 2024
Janet, it's wonderful to see your 4-star rating for Millennium Downtown New York. We truly appreciate your support and can't wait to provide you with another exceptional experience on your next visit. Safe travels till we meet again.

2/10 – Terrible

Pupinder, South Glastonbury

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
The 4pm guarantee of checking-in into room was the first lie! Second lie was that room will be made available by 5 pm. I came in at 7 pm and had to stand in line for 45 minutes to get to the single receptionist at the counter. No apologies, no courtesy! His attitude was that he was doing a favor to me for $450 per day room!! Insult to injury was that a guy came to our room & removed the mini-refrigerator!! This is NYC people! Animals run this city! Citizens of the world please stay away from NYC! There are plenty of beautiful places to visit in our beautiful country!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 6 mai 2024
Pupinder, it's unfortunate to hear about your experience. Timeliness of check-in is something we take seriously, and we regret the delay you encountered. We understand the wait at the reception could have been avoided, and we are working to ensure smoother processes.Your point about the mini-fridge has been noted, and we're looking into it. Your comments make us aware of the aspects we need to work on, and we are grateful for your feedback.As for your comments on New York City, it indeed is a lively and bustling city that may not resonate with everyone's preferences. We hope your future travels are more aligned with your expectations, irrespective of the destination.

2/10 – Terrible

kristal

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
For the price there were no upgrades, carpet and furniture in the room was dirty
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Customer Service a répondu le 6 mai 2024
Kristal, we regret to hear that your expectations on accommodations fell short, specifically regarding the condition of furnishings and carpet. We want all guests to be matched with the most comfortable environment, and your comments help us understand where further attention may be required. We aim for continuous improvement and your feedback is a valuable part of that process. Thank you.

10/10 – Excellent

Harveen, Los Angeles

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The location was fabulous and the staff was very helpful.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Tracy ann

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very satisfied expectations were met
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 – Terrible

Erica

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 6 mai 2024
Erica, it's regrettable to learn that your recent stay didn't meet expectations. We would greatly appreciate any specific feedback that could help us improve. We strive to ensure every guest has an enjoyable experience and we hope for an opportunity to better serve you in the future.

2/10 – Terrible

MIRELLA

Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 – Acceptable

OCKERT

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Bath tub can’t be used because broken plug Can’t regulate temperature of water in shower Cleaning not replacing glasses, coffee, body wash
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 5 mai 2024
OCKERT, it's disappointing to hear about the problems you encountered with the bathroom fixtures and replenishment of toiletries during your stay. Should any guest have such issues, our team members are on hand to offer immediate assistance and rectification. Likewise, for concerns with in-room amenities, we suggest letting our colleagues know, as they strive to keep all rooms comfortable and well-stocked. We appreciate your feedback and will make necessary improvements. It's our hope that you would give us another opportunity to serve you better in the future.

10/10 – Excellent

Pupinder, South Glastonbury

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location to spend time in financial district & 9/11 memorial.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 3 mai 2024
Pupinder, it's wonderful to know you appreciated the convenient location of Millennium Downtown New York, particularly in relation to the financial district and 9/11 memorial. We are delighted that you enjoyed your stay, and we look forward to welcoming you back for another memorable visit.

10/10 – Excellent

Roman

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 30 avr. 2024
Roman, it's wonderful to hear that your stay at Millennium Downtown New York resonated with you. Our team members are thrilled to receive your positive rating on Expedia. We eagerly look forward to your next visit!

10/10 – Excellent

Annemarie Margrith

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very good hotel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 28 avr. 2024
Annemarie Margrith, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at Millennium Downtown New York. We truly appreciate your positive feedback and look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Bien

orlanda, Smithtown

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Great views .nice area walkable to shopping areas and close to tourist atration
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 28 avr. 2024
Orlanda, we're delighted you enjoyed the stunning vistas offered by Millennium Downtown New York and found our location convenient for both shopping and nearby tourist attractions. Thank you for taking the time to share your feedback and we look forward to welcoming you back soon.

2/10 – Terrible

spyridon

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
mold in bathroom and everything is very dated and worn out furnishings
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 25 avr. 2024
Spyridon, we're disappointed to hear about your encounter with less than satisfactory conditions during your stay. The issue with your bathroom and the state of the furnishings does not represent the experience we strive to provide. We are always aiming to improve, and your feedback is invaluable in that process. Thank you for taking the time to share it with us.

10/10 – Excellent

Dwight

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 26 avr. 2024
Dwight, it's wonderful to see your top score for Millennium Downtown New York! We appreciate your succinct feedback and look forward to welcoming you again in the future.

2/10 – Terrible

Mari

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Small room with elevator noise inside room we can’t sleep good sooo noisy, They charge more than Expedia price without any additional service or facilities! So shame!!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 25 avr. 2024
Mari, it's regrettable to learn that your recent stay did not live up to your expectations. We sincerely apologize if you found the room to be not as spacious as desired and were bothered by disturbances. When it comes to pricing, we always strive to maintain transparency and feel sorry if this aspect did not come across clearly. Please know that our team members are available to explain any billing inquiries. We hope you'll consider giving us another opportunity to provide a more suitable and pleasing experience in the future.

8/10 – Bien

Rozenia

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités
It was so many things to do in walking things and places to eat. Transportation was easy and readily available. I didn’t like the fact that we had issues with the ac unit but otherwise everything else was amazing
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 24 avr. 2024
Rozenia, it's great to hear you enjoyed Millennium Downtown New York's convenient location and had a positive experience with local transportation. The team regrets any inconvenience with the air conditioning. They always strive to deliver a comfortable stay, so we're glad to have offered you a memorable experience despite this. Looking forward to welcoming you back for another amazing stay!

10/10 – Excellent

Adrian

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great Stay Really Enjoyed my self!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 24 avr. 2024
Adrian, it's great to hear that you had an enjoyable experience at the Millennium Downtown New York. We truly appreciate your feedback and look forward to the possibility of hosting you again in the future.

8/10 – Bien

Michelle

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The view is beautiful
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 23 avr. 2024
Michelle, it's delightful to know that you enjoyed the stunning vistas at Millennium Downtown New York. We truly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another memorable stay.

8/10 – Bien

Earl, Falls Church

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Hotel is showing its age and onsite amenities are slim. Staff, especially housekeeping, was excellent and very professional. The front desk accommodated a special request and exceeded my expectations. Location is unbeatable! Would stay again.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 22 avr. 2024
Earl, it's wonderful to hear that the professionalism of our team members and our unbeatable location made your stay at the Millennium Downtown New York enjoyable. While we are proud of our hotel's ageless charm, be assured we are always working on updating our amenities. Your expectations and special requests are important to us, we're glad our front desk colleagues were able to exceed them. We can't wait to welcome you back for another memorable stay.

10/10 – Excellent

Igor

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
great stay will be back
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 22 avr. 2024
Igor, thank you for sharing your experience at the Millennium Downtown New York. We're delighted you had a fantastic stay and we look forward to your return visit. Safe travels until then.

4/10 – Médiocre

Ida

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 23 avr. 2024
Ida, we appreciate your feedback.We strive to offer our guests quality service and comfort. However, it's unfortunate that your stay with us was anything less than perfect. We'd love to see you again in the future to share a more positive experience with you.

8/10 – Bien

Paul

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for the 4-star rating, Paul!It's great your time at Millennium Downtown New York was so pleasant! We strive for excellence so we look forward to hosting you again soon for an even better experience.Thanks again for the feedback!

8/10 – Bien

Sergey

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 22 avr. 2024
Thanks for the 4/5 rating, Sergey!We're thrilled you enjoyed your time at Millennium Downtown New York so much! We look forward to sharing an even better experience with you soon. Have a lovely day!

8/10 – Bien

Mark

Points forts : Propreté, service et personnel
Location was great as was the service from the staff. The rooms were dated, but clean and could use some TLC. My only complaints are no onsite parking (it was a short walk) and the beds were way too small to accommodate 4 people. Luckily we were able to get a roll away bed to accommodate one child, but my wife and I were definitely squeezing to fit on these beds. All things considered this was a great stay in a great location.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 20 avr. 2024
Mark, thank you for your feedback on your recent stay at Millennium Downtown New York. We're pleased to know you appreciated our service and central locale. Regarding your comments on the room decor and bedding, we appreciate your input and are continually working to enhance our guests' experience. We regret any inconvenience you encountered with parking and bed size. We'll make a note of your comments for future improvements. Thanks again for your valuable feedback; it's an essential part of our ongoing efforts to make each guest's stay wonderful. We hope to welcome you back for an even better experience in the future.

10/10 – Excellent

Ivana

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Wonderful service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 20 avr. 2024
Thank you for the wonderful rating, Ivana!It's fantastic you enjoyed your time at Millennium Downtown New York so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!

2/10 – Terrible

Baheja

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Beds are very small and uncomfortable. The hotel is not very clean.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Customer Service a répondu le 24 avr. 2024
Baheja, it is regrettable to hear about your less-than-satisfactory stay, particularly regarding the comfort of your accommodations and the cleanliness of the surroundings. We adhere to high cleaning standards and do our best to ensure all our guest rooms fulfill comfort expectations. Your feedback has been shared with the related teams as we continually aim to enhance our guest experiences. Thank you for taking the time to share your observations.

10/10 – Excellent

Nicolás

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Customer Service a répondu le 20 avr. 2024
Thanks for the outstanding rating, Nicolás!We're delighted your time at Millennium Downtown New York was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.

6/10 – Acceptable

Jennifer

This hotel was fine. Great location for downtown. Rooms are a little worn
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Customer Service a répondu le 18 avr. 2024
Jennifer, we're glad you enjoyed our prime downtown spot. We're continually working on fine-tuning our in-room experience, and your feedback aids in this continual improvement process. We truly value your thoughts and hope to welcome you back soon.

10/10 – Excellent

Ispart, Leesburg

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Customer Service a répondu le 17 avr. 2024
Ispart, thank you for your superb rating for Millennium Downtown New York! We're glad to know we left a splendid impression and we hope to welcome you back soon for another 5-star experience!