Reception

Reviews of Hôtel Must - Airport Road Jean Lesage

3.5 out of 5
Hôtel Must - Airport Road Jean Lesage
1345 route de l'Aéroport, L'Ancienne-Lorette, QC

Reviews

8.4

Very good

Rating 10 - Excellent. 473 out of 1003 reviews" "
Rating 8 - Good. 349 out of 1003 reviews" "
Rating 6 - Okay. 115 out of 1003 reviews" "
Rating 4 - Poor. 36 out of 1003 reviews" "
Rating 2 - Terrible. 30 out of 1003 reviews" "

8.8/10

Cleanliness

8.6/10

Staff & service

8.4/10

Amenities

8.6/10

Property conditions & facilities

8.4/10

Eco-friendliness

Reviews

6/10 Okay

Sylvie

Travelled with group
Liked: Cleanliness, amenities, property conditions & facilities
Bien aimé la piscine et le jeune homme qui y travaillait (meme ete chercher des serviettes que nous avions oublié) Lieux propres et faciles d'aller souper au boston pizza avec excellent service. Personne a l'accueil froid
Stayed 1 night in Apr 2024

6/10 Okay

John

Stayed 2 nights in Mar 2024
Response from Isabelle on Apr 26, 2024
Bonjour John,Votre évaluation est importante pour nous puisqu’elle nous permet d’améliorer la qualité du service offert à tous nos clients.Nous aimerions en apprendre davantage sur votre expérience à l’hôtel Must et pourquoi nous avoir donner une note de 3 étoiles. Il nous ferait plaisir d'en discuter avec vous. Merci et bonne journée,

8/10 Good

Yves-Emmanuel

Travelled with family
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities
Good overall. Very crowded, especially pool and breakfast.
Stayed 1 night in Mar 2024

6/10 Okay

Karine, North Tetagouche

Travelled with family, Travelled with family and small children
Liked: Cleanliness, amenities
Disliked: Staff & service
Clean and nice looking hotel. Free breakfast has a poor selection of options. Elevators is really slow and staff at front desk was not very helpful.
Stayed 1 night in Mar 2024
Response from Isabelle on Apr 3, 2024
Dear Karine,Thank you for taking the time to send us your comments regarding your experience with us. You see us sincerely sorry for not being able to offer a service up to your expectations during your stay. By definition, a continental breakfast consists of a drink, cereal, toast or pastries.Sincerely,

6/10 Okay

Donglim

Stayed 2 nights in Mar 2024
Response from Isabelle on Apr 17, 2024
Dear Donglim,Thank you for staying at Hotel Must and for taking a moment to rate your stay.In order to improve our services, we would like to know more about your experience in our property since it seems that we have unfortunately not had the chance to discuss during your stay.Would it be possible to send an e-mail containing the name on the reservation, the reservation number and the dates of your stay at must@hotelsjaro.com?Thank you and have a great day.

10/10 Excellent

Merriam

Travelled with family
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
The place very peaceful and clean Very convenient
Stayed 1 night in Mar 2024

8/10 Good

Sharleen

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Just heating system was noisy
Stayed 1 night in Mar 2024
Response from Isabelle on Mar 20, 2024
Bonjour Sharleen, Thank you so much for taking the time to review us. The heating system in your room was fixed! We do hope to welcome you again, have a great day!

10/10 Excellent

Jacques

Liked: Cleanliness, property conditions & facilities
Convinient
Stayed 1 night in Mar 2024
Response from Isabelle on Mar 19, 2024
Bonjour Jacques, Thank you for staying at Hotel Must and for taking a moment to rate your stay.We are looking forward to welcoming you again!

2/10 Terrible

Adja Yacine

Travelled with family
Disliked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
RACISME!!!! Nous venons de séjourner pendant 3 jours non seulement le déjeuner est horrible, la chambre toujours humide. Le comble de tout on moment de partir plus de 10 personnes devant moi pour le check-out ils le font rapidement et s'en vont moi à mon tour (je suis noir) on me dit que ma chambre doit être vérifiée avec arrogance le réceptionniste Charles aucune professionnalisme je demande à parler au superviseur une dénommé Isabel s'en vient et tout ce qu'elle me dit c'est que "il arrive qu'on se fasse voler des trucs" donc juste parce qu'on est noir on doit se faire vérifier? Quel racisme vous avez fait preuve. Sachez que je vais vous poursuivre sans état d'âme pour ce manque de respect!
Stayed 3 nights in Mar 2024
Response from La Direction on Mar 6, 2024
Bonjour Madame Yacine, Après avoir vérifier votre dossier, votre séjour à été réglé avec une carte de crédit pré payé et non classique. Lors que nos clients (toutes origines confondu) règle leurs séjours en argent comptant, par carte de débit ou carte pré payé, les chambres sont toujours vérifier lors du départ.Cette vérification n'avait aucun lien avec vos origines mais en lien direct avec votre mode de paiement. Merci d'avoir pris un moment de votre temps pour nous évaluer, une bonne journée à vous,

10/10 Excellent

Bastien

Business traveller, Travelled with partner
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Always best!!!
Stayed 1 night in Mar 2024
Response from Isabelle on Mar 18, 2024
Bonjour Bastien, Merci beaucoup! C'est toujours un plaisir de vous recevoir! Bonne journée et au plaisir!

2/10 Terrible

Shambhavi

Travelled with family, Travelled with partner
Disliked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
The Cleaning staff entered the room despite our 'DO NOT DISTURB' placard hung outside - once when I was naked right after bath (She kept coming in the room despite me shouting NO) and again when we weren't in the room (we found out from the trash removed etc). The rooms were not clean. The bedsheet was having dried blood stains. The floor was sticky at many a places. The Murphy bed had wrappers, toys, dirty packets etc stuck on the sides. The couch was foul smelling and the air conditioner was very very noisy.
Stayed 3 nights in Feb 2024
Response from Isabelle on Feb 28, 2024
Dear Shambhavi,Thank you for staying with us and for taking a moment to rate your experience.We are extremely concerned by the issues encountered and we sincerely apologize for the way the situation was handled. We also assure you that the issues with the quality of the service and the cleanliness do not meet our standards. Be assured that the proper follow-ups will be carried out with the concerned teamsSincerely,

8/10 Good

Min

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
The room is very spacious.
Stayed 1 night in Feb 2024
Response from Isabelle on Feb 28, 2024
Bonjour Min,Thank you for staying at Hotel Must and for taking a moment to rate your stay.We are looking forward to welcoming you again!

10/10 Excellent

Jonathan

Stayed 1 night in Jan 2024

10/10 Excellent

Tristan

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Tous est parfait sauf la douche qui est très mal faite. Le jet de douche menait directement à l'endroit où il n'y avait pas de porte de douche et tout l'eau sortait. Cependant, le reste de la chambre et de l'hotel n'on rien de mauvais à ajouter.
Stayed 2 nights in Jan 2024
Response from Isabelle on Jan 25, 2024
Bonjour Tristan,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Nous espérons vous accueillir à nouveau.Bonne journée!

10/10 Excellent

Kathy

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 1 night in Jan 2024
Response from Isabelle on Jan 24, 2024
Bonjour Kathy,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience. Votre belle note sera partager avec toute l'équipe! Nous espérons vous accueillir à nouveau.Bonne journée!

8/10 Good

dominique

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
Stayed 3 nights in Jan 2024
Response from Isabelle on Jan 24, 2024
Bonjour Dominique,Merci d'avoir séjournée au Must et d'avoir pris le temps de nous évaluer! Nous espérons vous recevoir à nouveau!

8/10 Good

Stéphanie

Travelled with family
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Bien situé
Ascenseurs lents, belle piscine avec glissades, déjeuner ok, stationnement intérieur intéressant mais il n’y a pas de borne de recharge alors c’est le côté négatif de cet hôtel.
Stayed 1 night in Jan 2024
Response from Isabelle on Jan 24, 2024
Bonjour Stéphanie,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Nous espérons vous accueillir à nouveau!

10/10 Excellent

Marie-Josée

Travelled with family
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 1 night in Jan 2024
Response from Isabelle on Jan 17, 2024
Bonjour Marie-Josée,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Nous espérons vous accueillir à nouveau.Bonne journée!

10/10 Excellent

Sandra

Liked: Cleanliness
Stayed 1 night in Jan 2024
Response from Isabelle on Jan 16, 2024
Bonjour Sandra,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Au plaisir de vous recevoir à nouveau!

8/10 Good

Verified traveller

Travelled with family
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
bonne hotel pour famille les enfant aimes
Stayed 2 nights in Jan 2024
Response from Isabelle on Jan 16, 2024
Bonjour,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Nous sommes heureux de savoir que votre petite famille a apprécié leur séjour. Nous espérons, bien sur, vous accueillir à nouveau! Une bonne journée à vous,

4/10 Poor

Sebastien

Travelled with family
Disliked: Cleanliness, property conditions & facilities, room comfort
Critique
Les déjeuner sont désastreux les œuf pas frais le chef avec une hygiène déplorable Vraiment dessus Je suis un habitué des hotel jaro mais pour la première fois je n’ai vraiment pas aimé
Stayed 2 nights in Jan 2024
Response from Isabelle on Jan 11, 2024
Bonjour Sebastien.Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage à la suite de votre récent séjour à l'Hôtel Must.Nous sommes désolés de constater à la lecture de vos réponses que le déjeuner continental gratuit n'a pas été à la hauteur de vos attentes.Sachez que nous prenons à cœur les rétroactions de nos clients et que nous nous mobilisons pour constamment améliorer l’expérience que nous offrons à notre clientèle. Vos commentaires seront partagés à la direction qui s’assurera de faire le suivi nécessaire. Cordialement,

6/10 Okay

Verified traveller

Travelled with family
Liked: Cleanliness, room comfort
Disliked: Staff & service
Subpar overall
The room was all good but other amenities were subpar, very very long lines for registration, continental breakfast was subpar (no fruits), countless unattended young boys at the pool (youth sports teams are the worse in any hotel), no parents in sight cause you know, boys will be boys... the lifeguard didn't stand a chance!
Stayed 1 night in Jan 2024
Response from Isabelle on Jan 11, 2024
Dear Traveler, Thank you for staying at Hotel Must and for taking a moment to rate your experience. First of all, know that we take our guest’s feedback very seriously and are committed to constantly improve the experience we offer them. Indeed, we host families at certain times of the year. This is particularly the case when children have a school break or sports tournaments are held in the greater Quebec City area. This situation is experienced in most hotels in the region.We are sorry for the inconvenience.Sincerely,

4/10 Poor

Jenny

Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Isabelle on Jan 11, 2024
Bonjour Jenny,Votre évaluation est importante pour nous puisqu’elle nous permet d’améliorer la qualité du service offert à tous nos clients.De ce fait, nous aimerions en apprendre davantage sur votre expérience à l’hôtel Must.Pourriez-vous nous faire parvenir la date et l’heure de votre visite ainsi que quelques détails sur votre séjour au must@hotelsjaro.com.Merci et bonne journée.

10/10 Excellent

Marie-Pier

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 1 night in Jan 2024
Response from Isabelle on Jan 16, 2024
Bonjour Marie-Pier,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Nous espérons vous accueillir à nouveau.Bonne journée!

8/10 Good

Sylvie

Stayed 2 nights in Jan 2024
Response from Isabelle on Jan 24, 2024
Bonjour Sylvie ,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris le temps de noter votre expérience.Nous espérons nous recevoir à nouveau très bientôt!

6/10 Okay

Nicolas

Travelled with family
Liked: Property conditions & facilities
Disliked: Cleanliness
C'est un endroit intéressant pour les familles. Par contre la propreté de la chambre laissait a désirer. Dans notre lit il y avait une tache de mascara sur un oreiller et le drap de matelas était taché aussi. Ça donnait l'impression que le lit n'avait pas été changé avant notre arrivée
Stayed 2 nights in Dec 2023
Response from Isabelle on Jan 3, 2024
Bonjour Nicolas,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous évaluer. Soyez assurée que nous prenons à cœur les rétroactions de nos clients et que nous nous mobilisons pour constamment améliorer l’expérience que nous offrons à notre clientèle. Nous sommes vraiment désolés de lire que l'entretien de votre chambre est passé sous la barre de nos standards.Nous avons fait le suivi auprès de l'équipe d’entretien ménager afin de leur rappeler l’importance de la propreté de nos chambres. En tout temps, je vous invite à contacter immédiatement la réception lorsque vous remarquez des anomalies dans votre chambre. De cette façon, notre équipe remédiera à la situation le plus rapidement possible.Nous espérons vous héberger de nouveau lors de votre prochain passage dans la ville de Québec. Nous veillerons sur la qualité de votre séjour.Cordialement,Isabelle

6/10 Okay

Verified traveller

Travelled with family
Liked: Cleanliness, room comfort
Stayed 2 nights in Dec 2023
Response from Isabelle on Jan 3, 2024
Dear Traveler, Thank you for taking the time to evaluat us following your recent stay at Hotel Must. We were honoured to welcome you. We have taken note of your feedback, which will help us to constantly improve our services. We are sincerely sorry that your stay has not lived up to your expectations and that you were unable to get the rest you desired.Best regards,

10/10 Excellent

GREGORY, Sainte Anne de Bellevue

Travelled with family, Travelled with family and small children
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Stayed 2 nights in Dec 2023
Response from Isabelle on Dec 31, 2023
Dear GregoryThank you so much for taking the time to review us!We are delighted to read you have enjoyed your stay at Hotel Must! All our team wants to offer the best experience possible to our guests!We would be happy to have the pleasure to welcome you back soon!Best Regards,

10/10 Excellent

Eric

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Response from Isabelle on Dec 31, 2023
Bonjour Eric,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience et de nous avoir donner cette belle note! Toute l'équipe travail très fort en cette période très occuper! Nous espérons vous accueillir à nouveau.Bonne journée!

6/10 Okay

Vladimir

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
Disliked: Room comfort
Stayed 2 nights in Dec 2023
Response from Isabelle on Dec 29, 2023
Dear Vladimir,Thank you for staying at Hotel Must and taking a moment to evaluate your experience.You see us sorry for not being able to offer a service up to your expectations.We do hope to welcome you again,

4/10 Poor

Verified traveller

Travelled with family
Liked: Cleanliness
Disliked: Staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Douche médiocre lit dur personnel qui ne peu nous dire rien même des services qu’il offre arriver juste à 17 h
Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Isabelle on Dec 29, 2023
Bonjour Traveler,Merci d’avoir séjourné à l’Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Vous nous voyez désolés de n’avoir pu offrir une prestation à la hauteur de vos attentes.Un suivi sera fait au près de notre personnel de réception. Bonne journée

10/10 Excellent

Dave

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Isabelle on Dec 31, 2023
Dear Dave,Thank you for staying at Hotel Must and for taking a moment to rate your stay.We are looking forward to welcoming you again!

6/10 Okay

Guy

Stayed 1 night in Dec 2023

10/10 Excellent

Ivelina

Travelled with family
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 2 nights in Dec 2023

10/10 Excellent

Noella

Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Isabelle on Dec 18, 2023
Bonjour Noëlla,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Nous espérons vous accueillir à nouveau.Bonne journée!

8/10 Good

Maryon

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Excellent ! C’est mon choix #1 à Québec
Lit très confortable, manque d’oreiller mais très bien, petit déjeuner manque de fruits frais Banane, orange, yogourt, des petit plus pour déjeuner le matin. Chambre très belle, spacieuse, belle douche. Bien situé , proche de restaurant, cinéma et boutique.
Stayed 2 nights in Dec 2023
Response from Isabelle on Dec 18, 2023
Bonjour Maryon,Merci d'avoir séjourné à l'Hôtel Must et d'avoir pris le temps d'évaluer votre expérience. Merci pour vos gentils commentaires, c'est très apprécié!Il nous fait vraiment plaisir de constater que vous avez apprécié votre expérience et nous espérons vous revoir prochainement.Passez une excellente journée et au plaisir!

10/10 Excellent

Happy

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
Stayed 3 nights in Dec 2023
Response from Isabelle on Dec 13, 2023
Dear Happy,Thank you for staying at Hotel Must and for taking a moment to rate your stay.We are looking forward to welcoming you again!

8/10 Good

Benoit

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Isabelle on Dec 12, 2023
Bonjour Benoit,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Nous espérons vous accueillir à nouveau.Bonne journée!

10/10 Excellent

Alexandre

Travelled with family
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Isabelle on Dec 11, 2023
Bonjour Alexandre,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Au plaisir de vous recevoir à nouveau!

10/10 Excellent

Miguel

Travelled with family
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Isabelle on Dec 12, 2023
Bonjour Miguel,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Nous espérons vous accueillir à nouveau.Bonne journée!

8/10 Good

Marie-Noelle

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
Informez-vous que le train ne passe pas direct à votre fenetre de chambre si vous avez des jeunes enfants ou bébé.Ça surprends à 5hrs am le sifflement et le bruit des rails. Le déjeuner est correct avant il y avait plus de choix. Hôtel parfaite pour s'amuser en famille
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Isabelle on Dec 8, 2023
Bonjour Marie-Noelle,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre séjour.Nous sommes ravis de constater que votre séjour dans notre établissement a été agréable et à la hauteur de vos attentes mise à part le train qui passe très rarement. Nous vous souhaitons une excellente journée et espérons vous recevoir à nouveau prochainement.Cordialement,

10/10 Excellent

Franziska

Stayed 1 night in Dec 2023
Response from Isabelle on Dec 12, 2023
Dear Franziska,Thank you for staying at Hotel Must and for taking a moment to rate your stay.We are looking forward to welcoming you again!

10/10 Excellent

Pascal

Stayed 2 nights in Nov 2023
Response from Isabelle on Dec 18, 2023
Bonjour Pascal,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Nous espérons vous accueillir à nouveau.Bonne journée!

10/10 Excellent

David

Business traveller
Liked: Cleanliness, staff & service, amenities, property conditions & facilities
It was well located and comfortable during an overnight stay for a business trip before going to my final destination.
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Isabelle on Dec 14, 2023
Dear DavidThank you so much for taking the time to review us!We are delighted to read you have enjoyed your stay at Hotel Must! All our team wants to offer the best experience possible to our guests!We would be happy to have the pleasure to welcome you back soon!Best Regards,

10/10 Excellent

Sandy

Stayed 1 night in Nov 2023

10/10 Excellent

jean claude

Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Isabelle on Dec 14, 2023
Bonjour Jean-Claude,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience et pour la belle note!Au plaisir de vous recevoir à nouveau!

10/10 Excellent

Julien

Liked: Staff & service, property conditions & facilities
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Isabelle on Dec 14, 2023
Bonjour Julien,Merci d’avoir séjourné à l'Hôtel Must et d’avoir pris un moment pour évaluer votre expérience.Au plaisir!

8/10 Good

Thomas

Travelled with family
Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities, room comfort
Excellent rapport qualité/prix
Nous avons adoré notre séjour! La chambre était spacieuse et très propre. Les enfants ont plus qu'apprécié le septième étage (piscine, glissade, jeux d'eau). Petits points à améliorer: la température du jaccuzi, la qualité du déjeuner et pour faire mon difficile, offrir un téléviseur "intelligent" ça serait vraiment chouette pour les fins de soirée. Le personnel est acceuillant et sympathique.
Stayed 2 nights in Nov 2023
Response from Isabelle on Dec 14, 2023
Bonjour Thomas.Nous vous remercions d’avoir pris le temps de répondre à notre sondage à la suite de votre récent séjour à l'Hôtel Must.Sachez que nous prenons à cœur les rétroactions de nos clients et que nous nous mobilisons pour constamment améliorer l’expérience que nous offrons à notre clientèle. Un suivi sera fait au près des départements concerner. Nous espérons vous accueillir à nouveau lors de votre prochain passage dans la Ville de Québec.Au plaisir!

8/10 Good

Jennifer lynn

Liked: Cleanliness, staff & service, property conditions & facilities
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Isabelle on Nov 16, 2023
Dear Jennifer,Thank you for staying at Hotel Must and for taking a moment to rate your stay.We are looking forward to welcoming you again!

8/10 Good

Verified traveller

Business traveller
Liked: Cleanliness, property conditions & facilities, room comfort
Disliked: Staff & service
Chambre bien, reste a revoir
L’hotel est bien et confortable, en plus d’etre bien insonorisé à l’exeption quand le train passe. Par contre, lenteur des accesseurs… il semblait en avoir juste 1 fonctionnel sur 3. De plus, il faudrait revoir la vision client & accueil de plusieurs personnes du personnel, autant reception que dejeuner.
Stayed 1 night in Nov 2023
Response from Isabelle on Nov 14, 2023
Bonjour Traveler,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de évaluer à la suite de votre récent séjour à l'Hôtel Must.Sachez que nous prenons à cœur les rétroactions de nos clients et que nous nous mobilisons pour constamment améliorer l’expérience que nous offrons à notre clientèle. Vos commentaires seront partagés à la direction qui s’assurera de faire le suivi nécessaire. Nous espérons vous accueillir à nouveau! Bien à vous, Isabelle