Hall

Comfort Inn – Avis

3.5 out of 5
Comfort Inn
112 Trans Canada Hwy, Gander, NL

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 305 avis sur 550." "
Note de 8 – Bien, d’après 200 avis sur 550." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 32 avis sur 550." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 5 avis sur 550." "
Note de 2 – Terrible, d’après 8 avis sur 550." "

9,0/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,6/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Corinne

R
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Wayne St.Onge for Karen Mills, General Manager a répondu le 18 avr. 2024
Hi Corinne. Thanks so much for staying with us and letting us know how we're doing. We hope to see you again!

8/10 – Bien

Brigitte

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Karen a répondu le 17 juill. 2023
Thank you Brigitte. We appreciate your business!Karen and Team

8/10 – Bien

Eric

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un très bon choix pour un stop lorsqu’on voyage. Road stop !
Séjour de 1 nuit en août 2022
Karen a répondu le 15 août 2022
Merci!

10/10 – Excellent

Louiselle

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chambre impeccable, lit très confortable, belle salle de bain; seule la ventilation était un peu bruyante
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
karen a répondu le 2 août 2022
Merci!

8/10 – Bien

LEFEVRE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel un peu triste ( déco vieillotte) mais qui répond parfaitement au besoin. Très propre.
Séjour de 2 nuits en mai 2022
karen a répondu le 13 juin 2022
Merci!

10/10 – Excellent

Gaetan

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien à Gander
Bon lit, près des services. Déjeuner chaud avec plusieurs options.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Karen a répondu le 7 sept. 2021
Merci!

8/10 – Bien

Nathalie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Correct
Un peu besoin d’amélioration mais ok pour un passage
Séjour de 1 nuit en août 2021
Karen a répondu le 22 août 2021
Merci

10/10 – Excellent

André

Séjour de 1 nuit en août 2021
Karen a répondu le 17 sept. 2021
Thank you Andre! We appreciate your staying with us! Karen and Team

10/10 – Excellent

Maurice

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Séjour de 1 nuit en août 2021
Karen a répondu le 11 août 2021
Merci

10/10 – Excellent

Liette

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Karen a répondu le 23 sept. 2020
Thank you so much Liette! We appreciate your review and the great scores. Karen Mills General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
accueil tres bien je n aime pas les tapis dans les chambres
Séjour de 1 nuit en août 2019
Karen a répondu le 5 août 2019
Thank you for your time and thank you for your comments. Safe travels! Karen Mills General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Propreté des lieux, personnel courtois et souriants
Séjour de 1 nuit en mars 2019
karen a répondu le 10 mars 2019
Merci

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2018

10/10 – Excellent

yellow, Paris, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
agréable
Très bon accueil: quelques minutes après le check-in, une employée téléphone pour demander si la chambre convient. Chambre confortable, deux lits, un bureau, une table et 2 chaises, grande TV. Il faisait chaud en arrivant puis la climatisation a bien rafraîchi la chambre. Très facile à trouver.

10/10 – Excellent

Robert

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Always great service and clean beautiful rooms!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Karen a répondu le 9 mai 2024
Thanks Robert! We really appreciate your feedback!Come visit again!Karen and Team

8/10 – Bien

Hazel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
All good
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Karen a répondu le 9 mai 2024
Thank you Hazel. We appreciate your feedback.Karen and Team

10/10 – Excellent

Julia

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff were great. Always looked forward to our greeting from the man at the desk! Super cleanly and cozy.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Wayne St.Onge for Karen Mills, General Manager a répondu le 3 mai 2024
Hi Julia. Thank you so much for your recent stay and taking the time to let us know how we're doing! We hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Ken

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Wayne St.Onge for Karen Mills, General Manager a répondu le 1 mai 2024
Hi Ken. Thank you so much for staying with us and letting us know how we're doing! We look forward to your next visit.

10/10 – Excellent

Richard

Voyage en famille
convenient and great breakfast
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Wayne St.Onge for Karen Mills, General Manager a répondu le 3 mai 2024
Hi Richard. Thanks so much for staying with us! Be safe and we'll see you next time!

8/10 – Bien

Christopher

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Wayne St.Onge for Karen Mills, General Manager a répondu le 29 avr. 2024
Hi Christopher. Thank you for taking the time to submit your review. We really appreciate you staying with us!

10/10 – Excellent

Terry

Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Jonathan, Torbay

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff, They had a tooth brush and tooth paste on hand when I had forgotten mine. Glen is so kind and helpful, the entire group is. But Glen went above and beyond. Keep up the great work guys!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Karen a répondu le 16 avr. 2024
Thanks so much for the lovely comments! We love our guest feedback.Don't be a stranger!Karen and Team

10/10 – Excellent

Michael

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Property close to the highway, convenient access, but room very quiet. Staff friendly and helpful. Room very clean, well appointed and everything functioned as it was supposed to
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Wayne St.Onge for Karen Mills, General Manager a répondu le 13 avr. 2024
Hi Michael. Thank you so much for staying with us and taking the time to let us know how we're doing. See you next time!

10/10 – Excellent

Ben

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Karen a répondu le 10 avr. 2024
Thanks Ben! We appreciate your review and your business!Karen and Team

6/10 – Acceptable

Melinda

Points forts : Propreté, service et personnel
Rooms are outdated but rooms and hotel are clean
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Karen a répondu le 9 avr. 2024
Hi Melinda. Thank you for posting your review. We do appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Walter Michael

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Easy access, set right back from highway. Jungle Jim's attached to hotel through interior ramped hallway/walkway (perfect for seniors to keep inside and anyone with accessibility needs!) Hot Fresh Coffee and Hot Water (tea and instant decaf coffee) 6:30am-11pm and in the hallway break behind the lobby desk wall ( so no need for awkward convos at 10 at night ;-) Hot breakfast 6:30-9:30 and the nicest staff ever! Crisp clean white linens and duvets greet you when you open the door. Rooms were well cleaned and appointed (microwave and new mini fridge (with freezer slot) and coffee maker with plenty of cups). 2 dining chair table with comfortable padded wood chairs, great for dining/desk space. 4 pillows per queen bed and of various density and comfortable pillow top mattresses to make any sleeper happy. Would recommend for your next visit to, or drive thru Gander, Newfoundland.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
KAREN a répondu le 9 avr. 2024
Thank you so very much for taking time out of your busy day to tell others about your stay with us!We really appreciate the recommendation!!!We look forward to checking you in again!Karen and Team

10/10 – Excellent

Julie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy to get to and Jungle Jims is attached so you don't even have to go outside.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Karen a répondu le 5 avr. 2024
Thanks for the great scores Julie and thank you so much for staying with us!

10/10 – Excellent

Winnie

Points forts : Propreté
Welcoming and warm.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
KAREN a répondu le 4 avr. 2024
So glad to hear Winnie. Come visit again!Karen and Team

10/10 – Excellent

Wesley and Tracy

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy checkin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Karen Mills, General Manager a répondu le 31 mars 2024
Thanks so much for staying with us and taking the time to let us know how we did.Karen & Team

10/10 – Excellent

Sean

Check in was fast and efficient. Staff were friendly and helpful. Room was clean and beds were comfortable.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Karen Mills, General Manager a répondu le 31 mars 2024
Hi Sean. Thank you so much for your positive feedback. We look forward to maintaining our high standards for your next visit!Karen & Team

10/10 – Excellent

William

Liked it all, very comfortable and staff was friendly. Room was clean roomy.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Karen Mills, General Manager a répondu le 25 mars 2024
Hi William. Thanks so much for staying with us and taking the time to provide your feedback. Regards, Wayne (for)

8/10 – Bien

Lisa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nothing fancy, but the rooms and property were clean. Rooms were a great size; the beds were a little uncomfortable, but ok for just a couple of nights. Nice hotel compared to the others in the area. It was convenient that breakfast was included.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Karen a répondu le 4 mars 2024
Thank you for your review Lisa and thank you for staying with us. Come visit us again!Karen and Team

10/10 – Excellent

Michelle

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
KAREN a répondu le 4 mars 2024
Thanks for the great scores Michelle! And thank you for staying with us!Karen and Team

8/10 – Bien

Marie, St. John's

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Karen a répondu le 4 mars 2024
Thanks for the great scores Marie and thank you so much for staying with us!Karen and Team

10/10 – Excellent

Darren

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Worth the price
Séjour de 1 nuit en février 2024
Karen a répondu le 22 févr. 2024
Thank you so much Darren! When are guests are happy......we are very happy!Thanks for staying with us!Karen and Team

8/10 – Bien

David

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Served my purposes for stop over in Gander. Staff were very helpful and friendly
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Karen a répondu le 5 févr. 2024
Thank you for your review and thank you for staying with us. We do appreciate your business.Karen and Team

10/10 – Excellent

James

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Karen a répondu le 30 janv. 2024
Thanks James! We do appreciate the great scores!We look forward to seeing you again!Karen and Team

10/10 – Excellent

Nathan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Quick access to parking lot. Need to upgrade to accommodate up to date electronics. Charger ports for phones etc.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Karen a répondu le 24 janv. 2024
Hi Nathan. Thank you for your review and please know that we have new outlets ordered to accommodate the plugs. Stay tuned!Thanks for staying with us!

10/10 – Excellent

Chris

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Great staff, property very dated…
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Karen a répondu le 23 janv. 2024
Thank you for your review and thank you for staying with us. P.s.......renovations are in place for 2024!!!

10/10 – Excellent

Bernard

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Karen a répondu le 12 janv. 2024
Thanks so much Bernard! We appreciate your feedback and your business!

10/10 – Excellent

Susan

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
karen a répondu le 28 déc. 2023
Thank you so much for your review Susan!All the best in 2024!!

10/10 – Excellent

Timothy

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Karen a répondu le 12 janv. 2024
Thank you so much for your review Timothy. We appreciate your business!

10/10 – Excellent

Leona

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Karen a répondu le 15 déc. 2023
Thank you for the great scores Leona. We really appreicate it! All the best this holiday season!Karen and Team

10/10 – Excellent

Catherine

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Karen a répondu le 15 déc. 2023
Thank you for your review Catherine and thank you for staying with us. All the best this holiday season.Karen and Team

10/10 – Excellent

Holly

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Quick and easy check-in and out
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Karen a répondu le 1 déc. 2023
Thank you Holly! We appreciate your feedback and your business!All the best to you!Karen and Team

10/10 – Excellent

Jane

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Was clean and beds and pillows was comfortable
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
KAREN a répondu le 1 déc. 2023
Thanks Jane! We appreciate your business!All the best to you!Karen and Team

4/10 – Médiocre

william

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Heating unit is loud. Unbelievable loud. Rooms really old
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Karen a répondu le 27 nov. 2023
Sorry to hear that you were not happy with your stay. We will certainly check out the heating unit in the room you stayed. Thank you for bringing it to our attention.Karen and Team

10/10 – Excellent

Fateh

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Karen a répondu le 27 oct. 2023
Thank you so much for the great scores Fateh. We really appreciate it!All the best! Karen and Team

10/10 – Excellent

R. Cooper

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Kaern a répondu le 27 nov. 2023
Thank you so much for your review and for staying with us!

8/10 – Bien

Alejandro

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
!
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
KAREN a répondu le 27 oct. 2023
Thank you for your business Alejandro! We really appreciate it.Karen and Team