2 bars-salons

Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen – Avis

4 out of 5
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen
Amager Boulevard 70, Copenhagen

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 438 avis sur 1012." "
Note de 8 – Bien, d’après 344 avis sur 1012." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 125 avis sur 1012." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 61 avis sur 1012." "
Note de 2 – Terrible, d’après 44 avis sur 1012." "

8,4/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Hakima

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

STEPHANE

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

NATHALIE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel bien situé et plutôt agréable
L'accueil a été compliqué: le matin on a vérifié nos pièces d'identité pour nous dire la chambre réservée n'était pas encore prête mais on nous a imposé à nouveau une longue attente le soir avant de récupérer nos clés. On nous a finalement donné une chambre dans laquelle le chauffage ne marchait pas. Il a fallu demander de changer après avoir réclamé en vain trois fois des radiateurs supplémentaires pour apprendre que finalement il n'y en avait plus. Nous avons du changer de chambre.On nous a offert poliment deux boissons pour compenser le désagrément. La suite du séjour s'est mieux déroulée. Le petit déjeuner était très copieux, le restaurant thaïlandais excellent. La chambre supérieure est confortable avec une belle vue. Le hall de l'hôtel un peu vieillot. La localisation de l'hôtel est bonne (bus et métro à proximité)
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Susanne a répondu le 10 déc. 2023
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour sur votre précédent séjour chez nous.Nous sommes vraiment désolés de cet accueil que vous avez eu alors que vous êtes arrivé à l'hôtel et nous sommes vraiment désolés de vous faire attendre.Le lobby est en construction en ce moment et nous en sommes très heureux et très excitants de voir le résultat. Nous sommes reconnaissants d'apprendre que vous avez passé un bon séjour malgré votre expérience à votre arrivée et espérons vous revoir bientôt !Cordialement.

10/10 – Excellent

Jamal

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Emelie Haglund a répondu le 24 sept. 2023
Dear Jamal, Thank you so much for your review. We are so happy to see that you enjoyed your stay with us. Also, hoping that we are able to welcome you back to the hotel in the nearest future. Best Regards, Front Office, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen.

10/10 – Excellent

Nathalie

Séjour de 4 nuits en août 2023
Emelie Haglund a répondu le 24 sept. 2023
Dear Nathalie, Thank you so much for your review. We are so happy to see that you enjoyed your stay with us. Also, hoping that we are able to welcome you back to the hotel in the nearest future. Best Regards, Front Office, Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen.

8/10 – Bien

Olivier

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Bad service by the reception.
We had booked 2 rooms a long time ago. Upon arrival it was not yet known which rooms we would get because we had booked with hotels.com. So not happy with the service.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Radisson Blu Scandinavia, Copenhagen a répondu le 20 août 2023
Thank you very much.best regards,

8/10 – Bien

boussard

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Radisson Blu Scandinavia, Copenhagen a répondu le 20 août 2023
Thank you very much.best regards,

8/10 – Bien

Luis

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Juste convenable, robinetterie défectueuse, besoin de rénovation pour un 4 étoiles
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen a répondu le 16 juin 2022
Dear Luis. Thank you for taking the time to review our hotel. We are sorry to read that you did not feel our hotel was up to date with respect to the interior of the hotel. We always strive to improve ourselves and we appreciate your feedback on this matter. We appreciate your comments as they give us an indication of where we can improve. We are glad to see however that you still enjoyed your time with us despite this and we hope that you got to enjoy as much as Copenhagen as possible. Kind regards, Katrine Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

6/10 – Acceptable

alain

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Basique et moyen
Literie confortable mais des draps usagés (trous à certains endroits), moquette tachée. Le ménage est cependant bien fait mais on voit immédiatement que l'hôtel n'a pas été rénové depuis très longtemps. Et finalement assez loin de tout
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Christopher a répondu le 15 oct. 2021
Dear Alain, We are sorry to hear that your stay with us was not the most pleasant. We hope that nect time you come we will be able to live up to your expectations. Did you contact our staff at the reception when you encountered your problems? We hope that we get to see you again soon. Best regards, Radisson Blu Scandinavia Hotel

8/10 – Bien

Anne-Lise

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Service Manager a répondu le 6 avr. 2021
Kære Anne-Lise Tak fordi du tog tid til at bedømme vores hotel. Det glæder os at læse at du nød dit ophold, og vi ser frem til at byde dig velkommen igen. Med venlig hilsen Ann-Malin, Radisson Blu Scandinavia Hotel, København

8/10 – Bien

Stephane

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Kirstine a répondu le 24 févr. 2020
Thank you for taking the time to review our hotel experience. We are delighted to read that you had a good stay with us and look forward to your next stay.

10/10 – Excellent

benoit

Séjour de 2 nuits en février 2020

8/10 – Bien

William

Points forts : Service et personnel
Eviter le 31
Eviter la soirée du 31 dans cet hôtel, des feux d'artifices sauvages sont tirés toute la soirée depuis le parking de l'hôtel. Hôtel légèrement excentré mais facilement accessible en métro. Chambre standard, ne le choisissez qu'en cas de promo.
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Receptionist a répondu le 18 janv. 2020
Dear William, Thank you for the kind review. Since it was New Years, unfortunately the noice comes with the territory. We do hope to welcome you back once again in the future. Best, Sara

10/10 – Excellent

Daniel

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Little out of the way, but still close to downtown and very quiet.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team a répondu le 26 mai 2024
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are pleased to hear that you enjoyed the peaceful atmosphere of our location, while still being conveniently close to downtown. We appreciate your feedback as it is essential in our continuous effort to provide a comfortable and pleasant stay for all our guests. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

8/10 – Bien

Zhaofang

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice place to stay but limited dining
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team a répondu le 26 mai 2024
Dear Zhaofang,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay with us. We are pleased to hear that you found our hotel to be a nice place for accommodation. Your feedback regarding the dining options is valuable, and we are always looking at ways to enhance our guests' experiences. We appreciate you choosing our hotel for your stay and hope to have the opportunity to welcome you again. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 – Excellent

Grant

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The decor in the rooms were, clean & modern. The shower was absolutely beautiful. Chefs kiss.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team a répondu le 23 mai 2024
Dear Grant,We are delighted to hear that you appreciated the clean and modern decor of our rooms, as well as the design of our showers. Your positive feedback is truly valued and we look forward to welcoming you back in the future. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 – Excellent

Gayle

Great location and view overlooking the lake.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team a répondu le 19 mai 2024
Dear Gayle,We are delighted to hear that you enjoyed the location of our hotel and the beautiful views overlooking the lake. It is always rewarding to know that our guests appreciate the unique aspects of their stay with us. We are committed to offering a memorable experience and are glad that these features enhanced your visit.Thank you for sharing your feedback. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 – Excellent

TEMIDAYO

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful decoration
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team a répondu le 19 mai 2024
Dear TEMIDAYO,Thank you for taking the time to share your thoughts about our hotel's decoration. We are delighted to hear that you appreciated the aesthetic aspects of our establishment. We continually strive to create an environment that is both pleasing to the eye and comfortable for our guests.We look forward to welcoming you back in the future and hope to exceed your expectations once again. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

6/10 – Acceptable

Trevor

Points forts : Propreté, service et personnel
TV handset kaput
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team a répondu le 11 mai 2024
Dear Trevor,Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your feedback, which helps us to ensure a comfortable experience for all our guests. Please be assured that we will look into the matter. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 – Excellent

Jill

Voyage de couple
We had a very good stay here. The room was comfortable clean and the bed was soooo comfy. A big choice of foods for breakfast and really helpful attentive staff. It’s a good base for stayin in Copenhagen. A nice walk into the centre across the river. We usually stay more centrally but would recommend here to anyone coming for the first time ☺️
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team a répondu le 24 avr. 2024
Dear Jill,Thank you for sharing your positive experience with us. We are delighted to hear that you found the room comfortable and the bed to your liking. It's also great to know that our breakfast selection and the attentiveness of our staff met your expectations. We appreciate your recommendation and are glad that our location served as a convenient base for your explorations in Copenhagen.We look forward to the opportunity of welcoming you back on your next visit. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

8/10 – Bien

Melvin

Séjour de 2 nuits en avril 2024

2/10 – Terrible

Anas

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
We don’t like anything there
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Melvin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Davina

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent service from staff fantastic breakfast and really great location. Very easy to get to places
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team a répondu le 8 avr. 2024
Dear Davina,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed the service provided by our staff, our breakfast offerings, and our convenient location. Your feedback is greatly appreciated as we strive to maintain the high standards you experienced during your stay.We look forward to welcoming you back in the future. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

8/10 – Bien

Anna-Maria

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Anette

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Dr. Francis Kamau

Voyage de couple
Points forts : Commodités
Was awesome
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team a répondu le 14 mars 2024
Dr. Francis Kamau, we are glad to know that you enjoyed our facilities and services. We are constantly striving to make your stay as pleasant and comfortable as possible. We value your feedback and look forward to seeing you again soon. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 – Excellent

Nelson

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Andreas

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Morten Slott

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Hon Man

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is renovated and make a modern family suite for us. The front desk is really helpfulon the self check in system and provide some wondeful idea for sightseeing.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team a répondu le 17 févr. 2024
Dear Hon Man,Thank you for your kind words and the mentioning of our family suite. We are happy to hear you had a successful self check in and the front desk was helpful in providing suggestions for things to do. Our mission is to create memorable experiences for our guests, and it makes us proud to hear that we have accomplished that. Your feedback matters to us and we are grateful to have you as our guest. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team

10/10 – Excellent

Anders

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 – Terrible

Michael

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
One of the most horrible stays - GHOST HOTEL
The staff at the hotel was very friendly, though I experienced several times, that there has been other people inside the room, not just when I wasn’t in the room, but also during the night and even when I was showering. Things inside the room was being moved around, and at the same time, which made the stay very uncomfortable, and the hotel staff acted like nothing was wrong!!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen a répondu le 21 févr. 2024
Dear Michael, I'm sincerely sorry to hear about your unsettling experience at our hotel. Please accept my apologies for any discomfort or inconvenience caused by the situation you described. Your safety and comfort are our top priorities, and it's deeply concerning to learn that you felt your privacy was compromised during your stay.I assure you that we take such matters very seriously, and I will personally investigate this issue. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to improve our services and ensure a more pleasant experience for all our guests in the future.Once again, I apologize for the distressing experience you had, and I hope you will give us another opportunity to regain your trust and provide you with the excellent service we strive for. If there's anything else we can do to make amends or address any further concerns you may have, please don't hesitate to reach out to to us.Warm regards,

10/10 – Excellent

Jonathan J S

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Altid god service
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Radisson Blu Scandinavia Team a répondu le 18 févr. 2024
Dear Anonymous, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us as always.Providing a memorable experience for our guests is always our top priority, and we're thrilled to know that we succeeded in making your time with us enjoyable.If there's anything else we can do to make your future stays even more pleasant, please don't hesitate to let us know. We can't wait to welcome you back for another wonderful experience soon!Warm regards,

8/10 – Bien

Sune

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 – Excellent

Lars

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Luis

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 – Médiocre

Nathan

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Don’t use do not disturb sign, or they’ll disturb
The room itself was very nice and comfortable, view was great. Unfortunately my stay went downhill when 2 members of staff turned up at my door knocking repeatedly at 8pm, after a few knocks i gathered it wasn’t just housekeeping, upon answering the door i was met by a male and female member of staff who said they were checking everything was okay as my do not disturb sign had been on my door for a long time… seems ironic? As a solo traveller i leave the sign up always when I'm in my room and tale it down when i head out, as i had done earlier that day. This interaction quite frankly creeped me out and made me feel very closely watched and quite paranoid for the rest of the night wondering why they had been watching my door.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Ako a répondu le 9 févr. 2024
Dear Nathan.Thank you for choosing Radisson Blu Copenhagen, we appreciate your feedback. Our hotel policy is that we do a wellness check-in on all rooms with Do Not Disturb signs every 24hrs and this to ensure the safety of all guests in our hotel. We are sorry for any inconveniences our wellness check-in may have caused.Kind Regards

8/10 – Bien

Jesper

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Marianne

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 – Excellent

MICHAEL ROM

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

Thomas

Séjour de 3 nuits en janvier 2024

6/10 – Acceptable

Connie

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dejligt hotel, men med et fjernsyn der hele tiden slukkede efter nogle minutter. Jeg påtalte det, men det blev ikke udbedret. Ellers et dejligt centralt hotel. Lidt ærgerligt når man har en del timer på værelset.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Siri

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Flott hotell
Flott hotell som ligger i nærheten av Københavns universitet. 30 min gange til Kongens Nytorg.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Radisson Blu Scandinavia Team a répondu le 18 févr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We're absolutely delighted to hear that you enjoyed your stay with us.Providing a memorable experience for our guests is always our top priority, and we're thrilled to know that we succeeded in making your time with us enjoyable. Your satisfaction is truly the best reward for all of us here at Radisson Blu Scandinavia Copenhagen.If there's anything else we can do to make your future stays even more pleasant, please don't hesitate to let us know. We can't wait to welcome you back for another wonderful experience soon!Warm regards,

10/10 – Excellent

Mathilde

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 – Bien

Aleksandros

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 – Acceptable

alberto

Séjour de 5 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Henrik

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Shpresa

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Staff at the reception were not welcoming at all. Didn’t show any empathy towards the guests as we couldn’t load our email confirmation even though their internet service was down they expected us to have everything ready for them. We had to walkaround for couple of hours until they have service
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team a répondu le 15 janv. 2024
Dear Shpresa, Thank you for taking the time to sharing your thoughts about your stay with us. We feel sorry if your experience wasn't as good as expected. We understand that such situations can be hard, especially when traveling. We work hard every day to give all our customers the service they deserve and we apologize if we couldn't reach that standard with you. Customer satisfaction is fundamental for us and we Shpresa that in spite of this, you feel comfortable otherwise in the hotel. We appreciate this feedback and take it seriously. Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen Team