1 chambre, literie de qualité, minibar, coffre-fort

Pestana Chelsea Bridge Hotel & SPA – Avis

4 out of 5
Pestana Chelsea Bridge Hotel & SPA
354 Queenstown Road, Battersea, London, England

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 586 avis sur 1006." "
Note de 8 – Bien, d’après 285 avis sur 1006." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 75 avis sur 1006." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 33 avis sur 1006." "
Note de 2 – Terrible, d’après 27 avis sur 1006." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

antoine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great experience, good & reactive management.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 18 mars 2024
Dear Antoine,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that you had a great experience during your stay and that you found our management team to be responsive to your needs.We strive to provide exceptional service and ensure that our guests have a memorable stay. Your kind words are truly appreciated and will be shared with our team as motivation to continue delivering excellent service.We look forward to welcoming you back for another wonderful experience in the future.Warm regards,

8/10 – Bien

emmanuel

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Jean-Pierre, Trois-Rivières

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Proche de la gare d’autobus et de train victoria, l’accès aux aéroports en est facilité. L’hôtel est agréablement situé au bord de la tamise et juste en face d’un grand parc. Le personnel de l’hôtel est agréable et avenant, le petit déjeuner est très bien ! Notre séjour à Londres a été facilité par l’accueil à cet hôtel. Merci aux personnels!
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Ash Sarswat - Directeur de l'hôtel a répondu le 27 sept. 2023
Cher Jean-Pierre,Merci d'avoir partagé votre merveilleuse expérience avec nous.Il est réconfortant d'apprendre que le service agréable et serviable de notre personnel a contribué à votre expérience positive.Nous sommes particulièrement heureux que vous ayez apprécié nos offres de petit-déjeuner, car nous nous efforçons d'offrir un bon début de journée à nos clients.Vos aimables paroles et votre appréciation comptent beaucoup pour nous et nous ne manquerons pas de partager vos compliments avec les membres de notre personnel.Merci d'avoir choisi notre hôtel et nous espérons vous servir à nouveau bientôt.Cordialement,Ash Sarswat - Directeur de l'hôtel

8/10 – Bien

Benjamin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel sympathique mais déjà vieillissant...
Bel hotel plutot bien placé orès de l'ancienne centrale electrique transformée en centre commercial, nombreux restaurants, lieu en bord de Thamise très agréable par beau temps. L'hotel est globalement propre même s'il serait possible de faire en entretenant un peu les lieux qui semblent dejà vieillissants... Petit déjeuner varié et au top!
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Ash Sarswat a répondu le 12 juin 2023
Dear Mr. Benjamin,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our hotel. We appreciate your kind words.Thank you once again for your valuable feedback. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future, and we'll continue to work towards exceeding your expectations.Best regards,Ash Sarswat - General Manager

10/10 – Excellent

Jean-Paul

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 28 mars 2023
Dear Jean- Paul We were delighted to hear that your recent stay at Pestana Chelsea Bridge was delightful and that you thoroughly enjoyed your stay. Our team would like to thank you for your very kind feedback.Many thanks for choosing Pestana Chelsea Bridge for your holiday. We look forward to hosting you again soon at our hotel.Kind regards,Ash Sarswat - General Manager

10/10 – Excellent

Jonathan

Séjour de 1 nuit en février 2023
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 18 mars 2023
Dear Mr. Jonathan, We were delighted to hear that your recent stay at Pestana Chelsea Bridge was delightful and that you thoroughly enjoyed your stay. Our team would like to thank you for your very kind feedback.Many thanks for choosing Pestana Chelsea Bridge for your holiday. We look forward to hosting you again soon at our hotel.Kind regards, Ash Sarswat - General Manager

10/10 – Excellent

olivera

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 15 févr. 2023
Dear Mrs. Azucki We were delighted to hear that your recent stay at Pestana Chelsea Bridge was delightful and that you thoroughly enjoyed your stay. Our team would like to thank you for your very kind feedback.Many thanks for choosing Pestana Chelsea Bridge for your holiday. We look forward to hosting you again soon at our hotel.Kind regards, Ash Sarswat - General Manager

6/10 – Acceptable

Luke

Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 21 janv. 2023
Dear Luck,We would like to thank you for giving us your honest opinion on your stay. Unfortunately, we did not satisfy your expectations. We would like to sincerely apologize for any inconvenience caused. We appreciate that you chose Pestana Chelsea Bridge for your stay. We hope you will give us another opportunity to demonstrate our high service standards and regain your trust during your next visit.Best regards, Ash Sarswat - General Manager

10/10 – Excellent

Brigitte

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super. Quartier neuf, un grand parc promenade le long de la Tamise
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Ash Sarswat a répondu le 19 janv. 2023
Chère Madame Brigitte, Nous souhaitons saisir cette occasion pour vous remercier d’avoir pris le temps de nous donner votre avis. C’est avec plaisir que nous avons lu vos commentaires enthousiastes à propos de notre emplacement. Nous sommes très fiers de pouvoir offrir une grande expérience à nos hôtes.Nous vous remercions pour votre séjour, et nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau à Pestana Chelsea Bridge.Cordialement,Ash Sarswat - General Manager

10/10 – Excellent

Alexandre

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 12 nov. 2022
Dear AlexandreWe were delighted to hear that your recent stay at Pestana Chelsea Bridge was delightful and that you thoroughly enjoyed your stay. Our team would like to thank you for your very kind feedback.Many thanks for choosing Pestana Chelsea Bridge for your stay. We look forward to hosting you again soon at our hotel.

8/10 – Bien

Michael

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
sejour convenable.bonne location
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 13 janv. 2022
Dear Michael On behalf of the entire team at Pestana Chelsea Bridge, we would like to thank you for your kind feedback. It is delightful for us to know that you had a pleasant stay with us and that we could help you create beautiful memories. We look forward to hosting you again soon at our hotel! Warm regards, Ash Sarswat - General Manager

10/10 – Excellent

olivera

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 15 sept. 2021
Dear Olivera, On behalf of our entire team at Pestana Chelsea Bridge Hotel London, we would like to thank you for taking the time to provide us with your positive feedback. Your opinion is crucial for us to continue improving our service and anticipate our Guests' needs. It was a real pleasure for us to have you as our Guest, and we look forward to welcoming you again at Pestana Chelsea Bridge Hotel London. Best regards, Ash Sarswat - General Manager

10/10 – Excellent

Fabienne

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour parfait
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Ash Sarswat – General Manager a répondu le 2 nov. 2020
Dear Fabienne, please accept our reply in English. Thank you for choosing to stay at the Pestana Chelsea Bridge Hotel & Spa and for taking the time to share your review online. I am delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that we have met your expectations. I hope we have the opportunity to welcome you back again in the future. Kind regards, Ash Sarswat - General Manager

10/10 – Excellent

Esli, Suisse

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Accueil très chaleureux, lieu propre et lumineux. Le SPA est vraiment un plus, il n'est pas très grand, mais amplement suffisant pour un bon moment de repos. La localité n'est certes pas proche d'une embouchure de métro, mais elle est très bien desservie par les bus. En quelques minutes on est au coeur de Londres! Une précision concernant la chambre double "lits jumeaux" -> les lits ne sont pas séparés, mais appondus.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Pestana_Chelsea_Bridge a répondu le 18 févr. 2020
Dear Esli, I would like to thank you for taking the time to share your feedback online. I am happy to hear that our location and facilities have met your expectations. I look forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Ash Sarswat - General Manager

10/10 – Excellent

olivera

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
pestana_chelsea_bridge a répondu le 31 janv. 2020
Dear Olivera, Thank you for rating us

6/10 – Acceptable

David, FRANCE

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Tres belle chambre spacieuse . Dommage que la tv soit si petite et aucune chaine française en direct !!!( uniquement TV5 monde) Un peu pauvre en accessoires de bain.... Piscine et spa très agréable et apprécié en fin de journée . Underground a 20mn a pied : pas top 😤😤
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
pestana_chelsea_bridge a répondu le 31 janv. 2020
Dear David, Thank you for taking the time to share your experience online. We are planning upgrades to the rooms and I appreciate your feedback regarding our TV and bathroom. I hope to have the opportunity to regain your confidence in the future. Kindest Regards, Ash Sarswat - General Manager

10/10 – Excellent

pierre-antoine

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
pestana_chelsea_bridge a répondu le 16 janv. 2020
Thank you for taking the time to rate us.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Manque d'amabilité et de professionnalisme du personnel.
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Pestana_Chelsea_bridge a répondu le 30 oct. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience online. Kindest Regards, Ash Sarswat - General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personnel était très accueillant et nous a beaucoup aidé.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Pestana-Chelsea-Bridge a répondu le 3 oct. 2019
Dear guest, I am delighted in hearing that our service and staff have met your expectations. Thank you for sharing your feedback online. Kindest Regards, Ash Sarswat - General Manager

10/10 – Excellent

Aïssétou

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hautement satisfaite
Excellent séjour à Londres L’hôtel est très propre et vraiment beau tout est soigneusement pensé et offre des services détente au spa qui est superbe Le personnel très professionnel , les chambres sont très agréables et les repas délicieux Je recommande hautement cet hôtel
Séjour de 2 nuits en avril 2019
pestana_chelsea_bridge a répondu le 8 mai 2019
Dear Aïssétou, I am delighted to hear that our rooms, restaurant service, and staff have met your expectations. Thank you for all these positive comments. I look forward to welcoming you back soon. Kindest Regards, Arturo Esposito - General manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très accueillant et proche du centre ville ( 20 mn) à pieds sinon arrêt de bus à côté Bon restaurant excellent petit déjeuner très copieux Personnel professionnel et agréable Chambre très bien spacieuse lit king size.
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
pestana_chelsea_bridge a répondu le 15 févr. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience online. Kindest Regards, Arturo Esposito - General Manager

10/10 – Excellent

Olivia, BSM

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon hôtel, chambre spacieuse et confortable. A 150m d'un arrêt de bus. Petit-déjeuner excellent.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
pestana_chelsea_bridge a répondu le 2 nov. 2018
Dear Olivia, I wish to thank you for taking the time to share your experience online and for these positive comments about our rooms and breakfast. I look forward to welcoming you back in a near future. Kindest Regards, Arturo Esposito General Manager

6/10 – Acceptable

maryline

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Hôtel à Londres
Pour la chambre rien à redire c’était très bien . Mais l’accueil très décevant , qu’il ne parle pas français c’est une chose mais du coup il n’ont fait aucun effort . Pas d’explication pour la piscine et la salle de sport de l’hôtel et pour partir juste un ok pas de remerciement ni au revoir ..... je ni retournerais pas !
Séjour de 5 nuits en juin 2018
pestana_chelsea_bridge a répondu le 11 juill. 2018
Dear Maryline, please accept our response in English. I would like to thank you for taking the time to share your experience online. I am really sorry to hear about your experience with our staff. Be assured that this is not our standards and the correct management attention will be taken. I hope to have the opportunity to regain your confidence in the future. Kindest Regards, Arturo Esposito - General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel très bien
eP Un peu loin du centre, mais très confortable. Petit déjeuner à la hauteur. Room service disponible.
Séjour de 2 nuits en mai 2018
pestana_chelsea_bridge a répondu le 4 juin 2018
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience online.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent séjour dans cet hôtel, tout était parfait.
Séjour de 5 nuits en avril 2018
pestana_chelsea_bridge a répondu le 1 mai 2018
Dear guest, please accept our response in English. Thank you for taking the time to share this lovely feedback. We look forward to welcoming you back in a near future. Kindest Regards, Arturo Esposito - General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel, confortable, calme, bien équipé. Personnel peu chaleureux
Séjour de 4 nuits en avril 2018
pestana_chelsea_bridge a répondu le 16 avr. 2018
Dear guest, please accept our response in English. I wish to thank you for staying with us and for taking the time to share the comments. I am sorry to hear that you faced problems with our staff. I will forward this to the manager concerned. Kind Regards, Arturo Esposito - General Manager

10/10 – Excellent

Douceline

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Cool
Eau du spa froide, employée très décevante mais très bon pour le reste
Pestana Chelsea Bridge Hotel & Spa a répondu le 4 avr. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to review us. I am sorry to hear that you found the spa water a bit cold. We have passed this comment to the Spa manager. Thank you for complimenting the rest of the hotel, we appreciate. Best regards, Arturo Esposito General Manager

4/10 – Médiocre

Hedy

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Aucun membre du personnel ne parle français, piscine ultra froide , 5 transates pour tout l’hotel , et une vue sur le tram de la fenêtre. Horrible
Pestana Chelsea Bridge Hotel & Spa a répondu le 6 avr. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to review us. Your feedback is very important to our improvement. I am sorry to hear that we did not reach your expectations. Please do not hesitate to contact me if there is anything else you wish to discuss. Many thanks. Best regards, Arturo Esposito General Manager

10/10 – Excellent

Meggie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2018
Pestana Chelsea Bridge Hotel & Spa a répondu le 16 mars 2018
Dear Guest, Thank you for reviewing us! Your feedback is truly appreciated. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Arturo Esposito General manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en janvier 2018
Pestana Chelsea Bridge Hotel & Spa a répondu le 19 mars 2018
Dear Guest, Thank you for reviewing us. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Arturo Esposito General Manager

10/10 – Excellent

Christian

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hat alles gepasst
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Malik

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient location as we needed to be near the Battersea Power Station. Staff was helpful and took good care of us. Clean simple room, with a nice view.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Vivianne

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Julia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Lorrainne, Bartlett

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel. Very posh and upscale. They even gave us an upgrade.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Joley

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Jahan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean hotel, nice room and comfy bed. Probably wouldn’t stay here again as there are better located options in London.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 29 avr. 2024
Dear Jahan, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that you found our hotel clean with comfortable accommodations. However, we're sorry to hear that our location did not meet your expectations. We're continuously striving to improve, and your comments will help us to enhance our services in the future.We value your opinion and hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Warm regards,

10/10 – Excellent

Viviana

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Julie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice hotel. The room was very large and clean. I would’ve rather had a view to the river instead of another person apartment but still very comfortable. It is a bit out of the way from the city center.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 22 avr. 2024
Dear Julie,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We're delighted to hear that you enjoyed your spacious and clean room. While we understand your preference for a river view, we're pleased to know that you found your accommodation comfortable nonetheless.Regarding the location, we appreciate your feedback. While we're a bit away from the city center, we aim to provide a peaceful retreat for our guests while still offering convenient access to nearby attractions.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards,

10/10 – Excellent

Gamal, London

Séjour de 5 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Wendy

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nestled away in the perfect spot to Battersea Power station and easy 15 min walk to Sloane Square and Chelsea and Kings Road.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 22 avr. 2024
Dear Wendy,Thank you for taking the time to share your feedback. We're thrilled to hear that you found our hotel conveniently located, providing easy access to Battersea Power Station as other nice locations.We strive to offer our guests a comfortable and convenient stay, and we're delighted that you enjoyed exploring the nearby areas.We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to the area.Warm regards,

10/10 – Excellent

Asad

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We came early and the wonderful staff allowed us to check in 6 hours early when check in is at 4 we came at 10 very helpful and friendly staff and a peaceful hotel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 22 avr. 2024
Dear Asad,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that our staff were able to accommodate your early check-in request and that you found them to be helpful and friendly. Providing a peaceful and welcoming environment is always our goal, and we're glad to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Warm regards,

10/10 – Excellent

Faisal

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Location was amazing. Rooms are standard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 22 avr. 2024
Dear Faisal,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that you appreciated our fantastic location.We're sorry to hear that the rooms did not fully meet your expectations. We appreciate your feedback, and we will use it to continuously improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Warm regards,

10/10 – Excellent

Soraya

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very nice
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 23 avr. 2024
Dear Soraya,Thank you for your feedback!We're glad to hear that you had a positive experience with us. We strive to provide excellent service and ensure all our guests have a comfortable stay. We hope to welcome you back again soon!Warm regards,

8/10 – Bien

Paul

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Hotel nice enough, free drink voucher , which was appreciated. Fabulous bed ,didn’t use the restaurant
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 22 avr. 2024
Dear Paul,Thank you for taking the time to leave us a review. We're delighted to hear that you enjoyed our comfortable beds and the complimentary drink voucher. However, we regret that you did not have the chance to experience our restaurant during your stay.Your feedback is important to us, and we appreciate your comments.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more complete experience.Warm regards,

6/10 – Acceptable

Saalim

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Sandra, Nepean

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really liked the size of the room and the view. The location is really quite excellent as well and we could walk everywhere with lots of amenities around like a shopping mall and Battersea Park.
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 22 avr. 2024
Dear Sandra,Thank you for taking the time to share your feedback with us! We're delighted to hear that you enjoyed the size of your room, the view, and the excellent location of our hotel. It's wonderful to know that you found our location convenient for exploring the area and accessing amenities like the shopping mall and Battersea Park.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future. Warm regards,

10/10 – Excellent

Jean

Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Marissa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff were very friendly at reception when I checked in on Tues 26th March at 6 pm. We got the two drinks vouchers as Gold VIP member and an upgrade to super king room with fantastic views over the river Thames. Had a great stay. Thanks
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 4 avr. 2024
Dear Marissa,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you had a great stay and that you enjoyed the fantastic views over the River Thames from your upgraded super king room.It's wonderful to know that our reception staff provided friendly and attentive service during your check-in.We truly appreciate your loyalty and hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable stay in the future. Warm regards,

10/10 – Excellent

Akvile

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It’s perfect location, beautiful area to walk around, close to a beautiful park. Loved the big spacious room with separate bath and shower.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Ash Sarswat - General Manager a répondu le 4 avr. 2024
Dear Akvile,Thank you for your wonderful review and for choosing to stay with us. We're delighted to hear that you enjoyed our hotel's perfect location and the beautiful area surrounding it, especially the proximity to Battersea Park.It's fantastic to know that you found your room spacious and appreciated the separate bath and shower facilities. Providing a comfortable and relaxing stay for our guests is always our priority.We hope to welcome you back for another enjoyable experience soon. Warm regards,