Jalan H.R. Rasuna Said Kav X-0, Kuningan, Jakarta, Jakarta
Avis
8,8
Excellent
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Note de 10 – Excellent, d’après 203 avis sur 410." "
10 – Excellent
203
Note de 8 – Bien, d’après 160 avis sur 410." "
8 – Bien
160
Note de 6 – Acceptable, d’après 31 avis sur 410." "
6 – Acceptable
31
Note de 4 – Médiocre, d’après 9 avis sur 410." "
4 – Médiocre
9
Note de 2 – Terrible, d’après 7 avis sur 410." "
2 – Terrible
7
9,0/10
Propreté
9,0/10
Service et personnel
8,8/10
Commodités
8,6/10
État et installations de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
17 août 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
8/10 – Bien
Pierre
17 déc. 2017
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Oasis de calme au coeur de Jakarta.
Toujours aussi agréable. Des chambres vraiment confortablement très zen, un buffet de petit déjeuner vraiment varié et de qualité, un staff agréable, serviable et souriant. L'hôtel offre un agréable contraste avec le trafic trépidant de Jakarta.
Pierre
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
24 juin 2017
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hotel
Très bel accueil à la réception. Personnel très accueillant et professionnel.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2017
Dhini Maritza a répondu le 9 août 2017
Dear Sir,
We're so glad to hear you were happy with our service especially our reception staffs. Thank you for reviewing us and we hope to see you again soon!
With kindest regards,
Dhini Maritza,
Guest Experience Manager
10/10 – Excellent
Jérôme, Bordeaux
3 sept. 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Une bonne prestation
5 nuits en août 2015.
Juste un bémol sur le bruit du Lobby plus que perceptible le soir pour les chambres des premiers étages.
Jérôme
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
31 août 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
Fernando, Hermosa Beach
4 mars 2024
Fernando
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 – Excellent
Endiana
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Endiana
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 – Excellent
NOC
14 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
NOC
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Mega - E-Commerce Manager a répondu le 15 déc. 2023
Dear NOC,Thank you for sharing you experience.Your given opinion is a motivation for all of us to continue striving to give the best of us in providing our guests the needed well deserved service and attention.Hoping to have the opportunity to succeed in even better service in the future.Best regards.
10/10 – Excellent
Kenichi
10 déc. 2023
Kenichi
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Mega - E-Commerce Manager a répondu le 15 déc. 2023
Dear Kenichi,Thank you for sharing you experience.Your given opinion is a motivation for all of us to continue striving to give the best of us in providing our guests the needed well deserved service and attention.Hoping to have the opportunity to succeed in even better service in the future,Best regards.
8/10 – Bien
kiyoshi
9 déc. 2023
kiyoshi
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
10/10 – Excellent
taegi
Voyage d’affaires
23 oct. 2023
Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
좋은 호텔~ 하지만 조금 낡은듯한..
방에서 오래된 냄새가 납니다.
taegi
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Mega - E-Commerce Manager a répondu le 15 déc. 2023
Dear Taegi,Thank you for sharing you experience.Your given opinion is a motivation for all of us to continue striving to give the best of us in providing our guests the needed well deserved service and attention.Hoping to have the opportunity to succeed in even better service in the future,Best regards,
6/10 – Acceptable
Chi Hang Aaron
Voyage d’affaires
15 août 2023
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
very old hotel
The hotel is very old. Lobby is good, but the room is very old.
Enterring to the room has smoke smell. and also electronic curtain didn't work, need to wait for 30 mins and fix another 30 mins in order to move up curtain.
faciloty in the room is very old .
Chi Hang Aaron
Séjour de 1 nuit en août 2023
Mega - E-Commerce Manager a répondu le 15 août 2023
Dear Chi Hang Aaron,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience you encountered during your visit. We value your feedback as it helps us improve.Please know that we are taking immediate steps to address this issue and ensure it doesn't happen in the future.We appreciate your support and would love the opportunity to make it up to you. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss this further and find a suitable solution. We are committed to providing exceptional service and hope you'll consider giving us another chance.Thank you for bringing this to our attention.
8/10 – Bien
oksoon
Voyage d’affaires
30 juill. 2023
oksoon
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Mega a répondu le 31 juill. 2023
Dear Oksoon,Thank you for taking your time to left your valuable review. We are proud knowing that we succeeded in delivering you all the deserved comfort. We look forward to welcoming you back to Gran Melia Jakarta.Best Regards,
10/10 – Excellent
CWJ
14 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
CWJ
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Mega - E-Commerce Manager a répondu le 21 juill. 2023
Dear CWJ,Thank you for taking your time to leave us a good review, your review is meant a lot to us and we look forward to welcoming you back to Gran Melia JakartaBest regards,.
10/10 – Excellent
Carlos
Voyage d’affaires
2 juin 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Trato VIP e individualizado
Servicio excelente y personalizado. Trato diferenciado por categoria gold de Hoteles.com
Carlos
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Mega - E-Commerce Manager a répondu le 15 juin 2023
Dear Carlos,Thank you for your good review, we look forward to welcoming you back to Gran Melia Jakarta.Best regards,
10/10 – Excellent
Kenichi
8 mai 2023
Points forts : Propreté
Kenichi
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Mega - E-Commerce Manager a répondu le 15 juin 2023
Dear Kenichi,Thank you for taking your time to left a great review for us. We look forward to welcoming you back to Gran Melia Jakarta.Best regards,
8/10 – Bien
Anton
1 mai 2023
Good
Anton
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Mega - E-Commerce Manager a répondu le 15 juin 2023
Dear Anton,Thank you for taking your time to left us your valuable review. We look forward to welcoming you back to Gran Melia Jakarta.Best regards,
10/10 – Excellent
Sachin
24 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent staff. Very good customer support. I will definitely stay here again.
Sachin
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Mega - E-Commerce Manager a répondu le 26 avr. 2023
Dear Sachin Nithyan,Once again thank you for sharing your recent experience.Your words are powerful for all the team who is willing to go beyond the call of duty in everyday service provided to our guests!We are proud knowing that we succeeded in delivering you all the deserved comfort, personal treat and a memorable experience.Your home away from home stays here with the doors open to welcome you back in another occasion!Sincerely,
4/10 – Médiocre
Bahl
17 avr. 2023
Bahl
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Mega - E-Commerce Manager a répondu le 15 juin 2023
Dear Bahl,We are very sorry that we weren't able to reassure you the deserved comfort and that you left the hotel with such an overall negative perception.We are deeply reviewing the highlighted points in order to prevent this from occurring in the future.In case you one day are willing to deposit your trust in us again, please contact us directly.Best regards,
8/10 – Bien
oksoon
Voyage d’affaires
12 mars 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
모든게 편안 하고 좋았으나 물이 약해서 샤워 할때 조금 불편 했어요
oksoon
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Mega a répondu le 19 avr. 2023
Dear Ms. Oksoon Jo,It is a pleasure knowing that our team succeeded in providing you a great service and that you've enjoyed your stay with us.Thank you for sharing.We are looking forward to the next opportunity to hosting you; another amazing stay!
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 – Excellent
Martin
Voyage en groupe
21 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Red level service was excellent
Martin
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
8/10 – Bien
Motohiro, Edogawaku
15 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel
Motohiro
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 – Excellent
KENICHIRO
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
6 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Large bathtub
KENICHIRO
10/10 – Excellent
Jaime A.
7 oct. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy buen hotel excelente servicio!
Jaime A.
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
10/10 – Excellent
Fernando
15 août 2022
Fernando
Séjour de 3 nuits en août 2022
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
21 mai 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Goooood
Feel comfortable, good location, highly recommend!
Voyageur vérifié
Séjour de 15 nuits en mai 2021
10/10 – Excellent
junggil
18 mai 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
junggil
Séjour de 1 nuit en mai 2021
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage de couple, Voyage d’affaires
9 févr. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Prima hotel, vlakbij de Nederlandse ambassade. Mooie kamer en prima ontbijt.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2021
Radi Aulia a répondu le 25 févr. 2021
We would like to thank you for your review. Your opinion is highly valuable and helps us improve our services. Your feedback has been well warmly received and this will be a tremendous boost for our team to keep improving our service.
We look forward to welcoming you again at Gran Melia Jakarta soon.
Best Regards,
8/10 – Bien
young soon
29 janv. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
young soon
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
8/10 – Bien
Kiseok
23 nov. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beautiful
It was good hospitality. Everything was beautiful. Good location and comfortable room with bath.
Room service was bit expensive but also good quality and delivery well
Ryoichi
Séjour de 2 nuits en février 2020
10/10 – Excellent
YASUJI
Voyage d’affaires
8 févr. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.
10/10 – Excellent
ROBERT PAUL
30 janv. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Worth staying here
Friendly service, helpful, great room
ROBERT PAUL
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Herlan Setiawan a répondu le 3 févr. 2020
Thank you for choosing Gran Melia Jakarta and for taking the time to share your experience with us. Your positive feedback has been well warmly received and I have personally shared your comments to improve our excellent service. Look forward to welcoming you again at Gran Melia Jakarta soon.
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
30 janv. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Herlan Setiawan a répondu le 3 févr. 2020
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
13 janv. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
멜리아 자카르타
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Herlan Setiawan a répondu le 27 janv. 2020
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
10 janv. 2020
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Herlan Setiawan a répondu le 14 janv. 2020
We would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We value feedback, good or bad as it allows us to asses and improve our offering and ensure that all of our guests leave with fantastic memories. Please allow me to take this opportunity to convey our sincerest apology for having failed to reach your expectation during your stay with us. Thank you once again and I do look forward to welcoming you back to Gran Meliá Jakarta. With warmest regards,
10/10 – Excellent
uwe
9 janv. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
uwe
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Herlan Setiawan a répondu le 27 janv. 2020
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.
We would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We value feedback, good or bad as it allows us to asses and improve our offering and ensure that all of our guests leave with fantastic memories. Please allow me to take this opportunity to convey our sincerest apology for having failed to reach your expectation during your stay with us. Thank you very much for bringing up this issue for our attention to keep improving our services and product. Thank you once again and I do look forward to welcoming you back to Gran Meliá Jakarta. With warmest regards.
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
28 déc. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Very good staff that is quite helpful. The rooms are very large. The room service from the on site restaurants is better than I expected. I would consider staying here again, however - as others have pointed out the hotel is out dated and the flooring is needing to be replaced.
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en novembre 2019
Herlan Setiawan a répondu le 30 déc. 2019
Thank you for choosing Gran Melia Jakarta and for taking the time to share your experience with us. Your positive feedback in regard our staff and room service has been well warmly received and I have personally shared your comments to improve our excellent service. Look forward to welcoming you again at Gran Melia Jakarta soon. Best Regards.
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 déc. 2019
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
사진에 속지 마세요
자카르타 최악의 호텔. 화장실 배수불량, 세면대 불량, 욕조 불량, 인터넷 불량, 높은 부대가격, 정상인 곳을 찾기 힘들었음.
다시는 재방문 의사 없음. 사진에 속지 마시길
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Herlan Setiawan a répondu le 26 déc. 2019
We would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We value feedback, good or bad as it allows us to asses and improve our offering and ensure that all of our guests leave with fantastic memories.
Please allow me to take this opportunity to convey our sincerest apology for having failed to reach your expectation during your stay with us. Thank you very much for bringing up this issue for our attention to keep improving our services and product..
Thank you once again and I do look forward to welcoming you back to Gran Meliá Jakarta.
With warmest regards,
8/10 – Bien
Rainman, Usa
Voyage d’affaires
2 déc. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Nice architecture and good food . However, a bit flat in terms of the vibe and a bit outdated
Rainman
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Lalu Taupan Syahputra a répondu le 4 déc. 2019
Thank you for choosing Gran Melia Jakarta and for taking the time to share your experience with us. Your positive feedback has been well warmly received and I have personally shared your comments to improve our excellent service.
Look forward to welcoming you again at Gran Melia Jakarta soon.
Best Regards,
Lalu Taupan Syahputra
Guest Experience Manager
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
18 nov. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Lalu Taupan Syahputra a répondu le 19 nov. 2019
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.
Best regards,
Lalu Taupan Syahputra
Guest Experience Manager
6/10 – Acceptable
Jeffrey
Voyage en groupe
16 nov. 2019
Points forts : Service et personnel
Jeffrey
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Lalu Taupan Syahputra a répondu le 19 nov. 2019
Thanks for the rating. We really appreciate it.
Best regards,
Lalu Taupan Syahputra
Guest Experience Manager
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 nov. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Lalu Taupan Syahputra a répondu le 19 nov. 2019
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.
Best regards,
Lalu Taupan Syahputra
Guest Experience Manager