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Note de 10 – Excellent, d’après 37 avis sur 172." "
10 – Excellent
37
Note de 8 – Bien, d’après 80 avis sur 172." "
8 – Bien
80
Note de 6 – Acceptable, d’après 43 avis sur 172." "
6 – Acceptable
43
Note de 4 – Médiocre, d’après 8 avis sur 172." "
4 – Médiocre
8
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 172." "
2 – Terrible
4
7,8/10
Propreté
8,0/10
Service et personnel
6,8/10
Commodités
7,4/10
État et installations de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 – Bien
Thibault
22 juill. 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Thibault
8/10 – Bien
Luce, Montreal
4 nov. 2014
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Correct
Cool
Luce
10/10 – Excellent
Camelia
13 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very accommodating, friendly staffs. Clean room. Very hygienic and comfortable. convenient place to stay!
Camelia
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 – Excellent
BOON HWEE
22 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Modest roof-top Swimming pool. Should maintain water condition and chlorinated.regularly.
BOON HWEE
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 – Terrible
Yogendra Pratap
Voyage d’affaires
4 déc. 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My experience at this hotel was very terrible.
They hide clauses and do not disclose it on Expedia. Here are many.
1. They are totally rude and don't respect customers.
2. They asking deposit for roomkey(Cash, passport, working Id card or secure documents). They do not accept it by online eithor in cash (only Indonasian Rupeea) or your sensitive documents.
If a person dont have cash they not accept other currencies and will not allow to check-in.
3. You can not smoke inside the room you have to pay 35 USD.
4. The room is very small and has a smelling area.
5. At 4:15, the Room was not ready, and had to wait outside.
I'll not gonna consider this hotel, especially at this price range and not suggested anybody.
Please select another good hotel in this price range. Happy stay.
Yogendra Pratap
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
4/10 – Médiocre
Serene
13 nov. 2023
Serene
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
6/10 – Acceptable
Roland
13 nov. 2023
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Convenient location.
Roland
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 – Bien
Lee Poh
12 nov. 2023
Lee Poh
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
11 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
This hotel is a decent hotel and opposite is Nogaya food court which has a lot of food like A2. Its convienent to find food or have a chill .
The breakfast was not fantastic but can fill your stomach. The pool is very small, maybe just nice for 8 children to dip in water.
During the check out, i didnt know my dad in law dirted the bedsheets with some stains as his piles burst. The counter service man asked me to go back when i already walked out of the hotel and asked me to pay $20 sing to compensate. Is it up to them to say a price? i was rushing off and it just slipped off my mind to questioned him for black and white or a receipt. He simply say 20 0000 when my hsnds was still holding 2 pieces of 100000 that he returned me as deposit. Will he really put this into the hotel's account? Bedsheets can be washed isnt it? $20 in Indonesia for washing ? In Sing, if i send to Self laundry will cost me less than $10.
I booked 4 rooms and they arranged 2 rooms for smoking and 2 rooms for non smoking. There are 2 lights in 2 rooms couldnt off so i have to use towel to cover. Aircon temperature couldnt be adjusted.
Lim Chia
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 – Bien
Mohd Khairul
3 mars 2023
Mohd Khairul
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 – Bien
Tan
Voyage en groupe
15 févr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Location is accessible to shopping and eating placrs
Tan
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 – Bien
LARRY
Voyage en groupe
27 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Enjoyed my stay at BIZ hotel👍
Good service, clean room, nice breakfast.
LARRY
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
8/10 – Bien
Stephan
Voyage en groupe
3 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Stephan
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
6/10 – Acceptable
Melvin
Voyage en famille, Voyage en groupe
1 janv. 2023
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Limited rooms option… mostly are smoking rooms
Melvin
10/10 – Excellent
Ade Marya
28 déc. 2022
Ade Marya
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
8/10 – Bien
Esther Yu Hui
Voyage de couple
20 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel
For the price paid, i would not complain about the quality. basic needs are all met.
just be prepared that hotel is quite old, hence, many equipment, furniture are not in the best state.
however, room is clean, sheets are clean, bath towels smell great.
Esther Yu Hui
10/10 – Excellent
saleh
Voyage en famille
12 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very pleased with everything you needs
saleh
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
6/10 – Acceptable
Mohd Jasman
24 juill. 2022
Points faibles : Propreté
Mohd Jasman
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
3 févr. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
10/10 – Excellent
Ang
Voyage en famille
27 janv. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ang
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 – Excellent
Hamzah
20 janv. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hamzah
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
8/10 – Bien
Gianfranco
Voyage en groupe
10 janv. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Gianfranco
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
10/10 – Excellent
Steven, Singapore
Voyage en famille
23 déc. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good location and breakfast. Warm friendly service.
Steven
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
8/10 – Bien
Charlotte
Voyage de couple
22 nov. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel
The hotel is near to Nagoya citywalk, Nagoya Hill Shopping Mall and BCS. If they hotel can improve on their housekeeping even better. Slight musty smell in room.
Charlotte
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
10/10 – Excellent
Chinadoll3k
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 nov. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Very spacious and comes with full amenities. The whirlpool wasn’t working though and the door latch was broken.
Chinadoll3k
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 – Bien
Gian
13 nov. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel
Gian
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
2/10 – Terrible
Peer
28 oct. 2019
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
No Spacious Rooms and Poor Facilities.
No Cleanliness,
Lift Not working,
No Spacious Rooms,
Very Dirty Environment,
Breakfast under the Sun.
Not near to Any Shopping Malls and always depends Taxi Service (Additional Pay).
Very Narrow Cubicle Shower.
Just Imagine, if you Pay for 4-5 Star Hotel Room Rent and you get the above.
Peer
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
4/10 – Médiocre
Voyageur vérifié
28 oct. 2019
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 – Bien
BOON CHYE
14 oct. 2019
Points forts : Service et personnel
Aircon was cool room is a bit old , we when for the breakfast at 9am but not much food on buffet .
BOON CHYE
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
15 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
6/10 – Acceptable
Charlotte
Voyage de couple
8 sept. 2019
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
If they could upkeep the room condition that would be great. Room and towels have musty moldy smell, sheets and pillows have stains and room furnitures rundown. This is not my 1st time staying but I hope the hotel could do some maintenance.
Charlotte
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 août 2019
Points forts : Propreté, service et personnel
Staff are friendly. Speedy check-in.
Only thing is the inclusive breakfast, need to find your own seat, must wait for seat.. When we arrive the cafe, most food are empty. Food and spread was so so..
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
5 août 2019
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
31 juill. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Overall satisfaction with staffs, cleanliness ,quiet surrounding
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
6/10 – Acceptable
ELLDEE
24 juill. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Around the hotel is good. Food and pub . I love Grabcar accessible to hotel pick up and drop off. I also no idea why towel got bad smell
ELLDEE
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 – Excellent
RIKAMIA YOSEPFINA
30 juin 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
RIKAMIA YOSEPFINA
Séjour de 1 nuit en juin 2019
8/10 – Bien
Charlotte
Voyage de couple
27 juin 2019
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The room 801 which I stayed for 2 nights overall seems fine. But it need some maintenance, wallpapers has stains (looks like blood stain), curtains are dusty when drawn, soundproofing is bad. I have water seeping in when its raining outside. Towels always have a weird stench. If the hotel could do some refurbish n upkeep with the house cleaning it will be perfect.
Charlotte
Séjour de 2 nuits en juin 2019
8/10 – Bien
Gianfranco
11 juin 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
good
good
Gianfranco
Séjour de 1 nuit en juin 2019
6/10 – Acceptable
Sardar Harcharan
31 mai 2019
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Room booked was not up to expectation. Bedsheet h
Sardar Harcharan
Séjour de 1 nuit en mai 2019
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
23 mai 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Got many variety food for breakfast,convinient area just walk few min reach DC mall
Overall it's okay.will stay again next time
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 avr. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel is very good and clean that all I have to say in the review
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
8/10 – Bien
Chee
29 avr. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fanasty
Hotel roof top with good view able to relax over beer at rooftop bar and the room are clean and comfortable.
Chee
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 avr. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The room carpet need to vacuum everyday. Iron with exposed wire might be danger.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
10/10 – Excellent
Munshi
10 févr. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Munshi
Séjour de 1 nuit en février 2019
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
8 févr. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
8/10 – Bien
John
6 janv. 2019
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
John
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
8/10 – Bien
ALAUDDIN
3 janv. 2019
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
1st Stay in Biz Hotel
All was okay except that the toilet had a pungent snell like a choked drain. In addition, a bidet in the toilet will be better for Muslims to wash.
ALAUDDIN
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
8/10 – Bien
Joseph Cheng
28 déc. 2018
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.