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Note de 10 – Excellent, d’après 636 avis sur 1005." "
10 – Excellent
636
Note de 8 – Bien, d’après 266 avis sur 1005." "
8 – Bien
266
Note de 6 – Acceptable, d’après 56 avis sur 1005." "
6 – Acceptable
56
Note de 4 – Médiocre, d’après 30 avis sur 1005." "
4 – Médiocre
30
Note de 2 – Terrible, d’après 17 avis sur 1005." "
2 – Terrible
17
9,4/10
Propreté
9,4/10
Service et personnel
8,6/10
Commodités
9,2/10
État et installations de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 – Bien
Angela, caraquet
Voyage en famille, Voyage de couple
28 avr. 2024
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté, service et personnel
There was a dirty civer pellow in the room. Cover with black dirt stuff .i don't know what is it but we pull it out and we did'nt sleep with this.
Angela
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Shannon K a répondu le 20 mai 2024
We are very sorry to hear that there was a problem with the linen in your room. I have passed this along to our housekeeping team to ensure we are working hard to keeping our quality of cleanliness up to our highest standards. I hope you were able to enjoy the rest of the amenities that our hotel has to offer and that we see you again in the future!
10/10 – Excellent
Roby
Voyage en famille, Voyage d’affaires
8 avr. 2024
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bon service
Roby
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Claudia G. a répondu le 14 avr. 2024
Dear Roby Thank you for sharing your wonderful experience at the Four Points Moncton. I am glad you enjoyed your recent visit. We do hope we can welcome you back again soon. Sincerely,Claudia GarciaSupervisorFour Points by Sheraton Monctongssupervisor@fourpointsmoncton.com506-852-9600
10/10 – Excellent
Jean Yves
Voyage en groupe
8 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super accueil le matin de notre arrivée et tout était parfait je recommande cette hôtel certainement
Jean Yves
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Shannon Kenny a répondu le 9 mars 2024
Dear Jean Yves,We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Moncton.It was truly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your honest feedback.Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we cancontinue to deliver exceptional service to guests like you.Thank you for staying at the Four Points by Sheraton Moncton,we look forward to creating more memories with youwhenever your travels bring you back to Moncton.
10/10 – Excellent
Jean
20 févr. 2024
Jean
Séjour de 2 nuits en février 2024
Shannon Kenny a répondu le 21 mars 2024
On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us.We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit.We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation,so we are incredibly grateful that you chose to stay with us.We hope to welcome you back soon.
10/10 – Excellent
Colette
Voyage en famille
28 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very clean, super comfortable bed, room.
Enjoyed the coffee as well 😃
Colette
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Four Points Team a répondu le 29 janv. 2024
Dear Colette,We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Moncton. It was truly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your honest feedback.Your comments have been shared with the hotel team so we can continue to deliver exceptional service to guests like yourself!Thank you for staying at the Four Points by Sheraton Moncton, we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Moncton.
8/10 – Bien
Marie-Claude
1 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Marie-Claude
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Kamar Smith a répondu le 3 nov. 2023
Dear Marie-Claude, On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us. We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit. We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation, so we are incredibly grateful that you chose to stay with us. Our team is committed to providing exceptional service, and we are thrilled you were satisfied with your experience. We hope to welcome you back soon. Sincerely,
8/10 – Bien
ANNIE
Voyage de couple
9 oct. 2023
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
La seule chose que j'ai pas aimé est le service qui est unilingue anglaise et que le personnel à l'accueil ne se force même pas pour te répondre en français.
ANNIE
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Kamar Smith a répondu le 10 oct. 2023
Chère Annie,Merci d'avoir pris le temps de partager votre récente expérience avec nous. C'est grâce aux retours de nos clients comme le vôtre que nous pouvons améliorer notre expérience client. Je m'excuse de ne pas avoir répondu à vos attentes au nom de toute l'équipe.J'ai pris note du domaine que vous avez mis en évidence et j'ai transmis l'information au chef de service approprié pour nous aider dans nos efforts continus visant à fournir le meilleur service client à nos clients.Sincèrement,
10/10 – Excellent
Judy
Voyage de couple
9 oct. 2023
Points forts : Propreté, commodités
Endroit très bien situé et tranquille. Je le recommande fortement!
Judy
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Kamar Smith a répondu le 9 oct. 2023
Cher Judy,Au nom de notre équipe Four Points Moncton, nous vous remercions de votre séjour parmi nous. Nous espérons que vous avez apprécié votre séjour à Moncton et que vous avez pu profiter au maximum de votre visite.Nous comprenons que nos clients disposent d'un large éventail de choix en matière d'hébergement, c'est pourquoi nous sommes extrêmement reconnaissants que vous ayez choisi de rester avec nous. Notre équipe s'engage à fournir un service exceptionnel et nous sommes ravis que vous ayez été satisfait de votre expérience.Nous espérons vous voir bientôt.Sincèrement,
10/10 – Excellent
Kevin
24 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Kevin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Kamar Smith a répondu le 26 sept. 2023
Dear Kevin,On behalf of the entire team at Four Points Moncton, thank you for staying with us during your recent visit.It was our pleasure to have you as our guest, and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Our team works tirelessly to ensure that each guest feels welcome and comfortable during their stay, and we are delighted to hear that we were successful in doing so during your visit.We appreciate your kind words about our hotel, and we hope that you will choose to stay with us again should your travels bring you back to our City. If there is anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please do not hesitate to let us know.We hope to welcome you back soon.Sincerely,
8/10 – Bien
Angela
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
21 sept. 2023
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
J’ai aimé , c’est paisible , même si l’air conditionné n’est pas fort
Angela
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Shannon Kenny a répondu le 21 sept. 2023
Chère Angela,Merci d'avoir pris le temps de partager votre récente expérience avec nous.C'est grâce aux commentaires de nos clients comme le vôtre que nous pouvons améliorer notre expérience client.Au nom de toute l'équipe, je m'excuse de n'avoir pas répondu à vos attentes.J'ai pris note des domaines que vous avez soulignés et j'ai transmis l'information au chef de service concerné.pour nous aider dans notre volonté continue d’offrir le meilleur service client à nos clients.Veuillez considérer notre hôtel lors de votre prochaine visite dans la région afin que nous puissions offrir l'expérience client que vous méritez.
10/10 – Excellent
Solange
25 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Solange
Séjour de 1 nuit en août 2023
Kamar Smith a répondu le 28 août 2023
Dear Solange, On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us. We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit. We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation, so we are incredibly grateful that you chose to stay with us. Our team is committed to providing exceptional service, and we are thrilled you were satisfied with your experience. We hope to welcome you back soon. Sincerely,
10/10 – Excellent
Marie Jeanne
Voyage en famille
20 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very good hotel, we have a very good stay
Marie Jeanne
Séjour de 2 nuits en août 2023
Shannon Kenny a répondu le 21 août 2023
Dear Marie Jeanne,On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us.We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit.We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation,so we are incredibly grateful that you chose to stay with us.Our team is committed to providing exceptional service,and we are thrilled you were satisfied with your experience.We hope to welcome you back soon.
6/10 – Acceptable
Anthony
18 août 2023
Anthony
Séjour de 1 nuit en août 2023
Shannon Kenny a répondu le 7 sept. 2023
Dear Anthony,Thank you for taking the time to share your recent experience with us.It is through guest feedback like yours that we can improve our guest experiences.On behalf of the entire team, I apologize for failing to meet your expectations.I have taken note of all the areas you highlighted and have passed the information over to the appropriate department headto aid in our ongoing drive to deliver the best customer service to our guests.Please consider our hotel on your next visit to the area so we can provide the guest experience you deserve.
10/10 – Excellent
Serge
Voyage en famille
13 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice place
Serge
Séjour de 1 nuit en août 2023
Kamar Smith a répondu le 14 août 2023
Dear Serge, On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us. We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit. We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation, so we are incredibly grateful that you chose to stay with us. Our team is committed to providing exceptional service, and we are thrilled you were satisfied with your experience. We hope to welcome you back soon. Sincerely,
10/10 – Excellent
Frédéric
13 août 2023
Frédéric
Séjour de 1 nuit en août 2023
Shannon Kenny a répondu le 2 sept. 2023
Dear Frédéric,On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us.We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit.We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation,so we are incredibly grateful that you chose to stay with us.Our team is committed to providing exceptional service,and we are thrilled you were satisfied with your experience.We hope to welcome you back soon.
10/10 – Excellent
Stephane, La Tuque
Voyage de couple
12 août 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fine !
Stephane
Séjour de 1 nuit en août 2023
Kamar Smith a répondu le 14 août 2023
Dear Stephane, On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us. We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit. We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation, so we are incredibly grateful that you chose to stay with us. Our team is committed to providing exceptional service, and we are thrilled you were satisfied with your experience. We hope to welcome you back soon. Sincerely,
10/10 – Excellent
Murielle
12 août 2023
Murielle
Séjour de 1 nuit en août 2023
Shannon Kenny a répondu le 2 sept. 2023
Dear Murielle,On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us.We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit.We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation,so we are incredibly grateful that you chose to stay with us.Our team is committed to providing exceptional service,and we are thrilled you were satisfied with your experience.We hope to welcome you back soon.
2/10 – Terrible
Chantal
8 août 2023
Chantal
Séjour de 1 nuit en août 2023
Kamar Smith a répondu le 30 août 2023
Dear Chantal,Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We appreciate all feedback, whether positive or negative, as it helps us improve our services and better meet the needs of our guests.However, we noticed that your score is relatively low, but you did not leave any comments. We would love to hear more about your experience and what we can do to make it better. Please feel free to contact us anytime to share your thoughts and feedback. You will see my contacts below.We are committed to providing all of our guests with a pleasant stay, and we take all feedback seriously. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to serve you again in the future.Sincerely,
8/10 – Bien
stephane
Voyage de couple
27 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean
stephane
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Shannon Kenny a répondu le 28 juill. 2023
Dear Stephane,On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us.We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit.We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation,so we are incredibly grateful that you chose to stay with us.Our team is committed to providing exceptional service,and we are thrilled you were satisfied with your experience.We hope to welcome you back soon.Sincerely,Shannon KennySupervisorFour Points by Sheraton Monctongssupervisor@fourpointsmoncton.com506-852-9600
10/10 – Excellent
Marielle
Voyage en famille
25 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent jour
Nous avons fait une halte d'une nuit, l'hôtel est propre, moderne, il dispose d'un restaurant bar très bon au rez de chaussée et d'un parking.
Marielle
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Kamar Smith a répondu le 26 juill. 2023
Cher MArielle,Au nom de notre équipe de Four Points Moncton, nous vous remercions de votre séjour parmi nous. Nous espérons que vous avez apprécié votre séjour à Moncton et que vous avez pu profiter au maximum de votre visite.Nous comprenons que nos clients ont un large éventail de choix en matière d'hébergement, nous sommes donc extrêmement reconnaissants que vous ayez choisi de rester avec nous. Notre équipe s'engage à fournir un service exceptionnel et nous sommes ravis que vous ayez été satisfait de votre expérience.Nous espérons vous revoir bientôt.Sincèrement,
10/10 – Excellent
Marie-Josee
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Marie-Josee
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Kamar Smith a répondu le 26 juill. 2023
Dear Marie-Josee, On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us. We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit. We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation, so we are incredibly grateful that you chose to stay with us. Our team is committed to providing exceptional service, and we are thrilled you were satisfied with your experience. We hope to welcome you back soon. Sincerely,
10/10 – Excellent
Rachel
Voyage de couple
20 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Cher Rachel,Merci d'avoir choisi de rester avec nous au Four Points Moncton. Notre équipe est reconnaissante de votre patronage et nous espérons que vous avez passé un merveilleux moment à Moncton.Nous comprenons qu'il existe de nombreuses options d'hébergement, nous apprécions donc votre décision de rester avec nous. Notre équipe dévouée s'efforce de fournir un service exceptionnel et nous sommes ravis d'apprendre que vous avez vécu une expérience satisfaisante.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.Cordialement,
10/10 – Excellent
Eric
Voyage en famille
1 juill. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Eric
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Kamar Smith a répondu le 4 juill. 2023
Dear Eric,Thank you for choosing to stay with us at Four Points Moncton. Our team is grateful for your patronage, and we hope you had a wonderful time in Moncton.We understand that there are many options for accommodations, so we appreciate your decision to stay with us. Our dedicated team strives to provide exceptional service, and we are delighted to hear that you had a satisfying experience.We look forward to hosting you again soon.Best regards,
10/10 – Excellent
Marie-Philippe
28 juin 2023
Marie-Philippe
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Kamar Smith a répondu le 29 juin 2023
Dear Marie-Philippe, On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us. We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit. We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation, so we are incredibly grateful that you chose to stay with us. Our team is committed to providing exceptional service, and we are thrilled you were satisfied with your experience. We hope to welcome you back soon. Sincerely,
10/10 – Excellent
Jacques
18 juin 2023
Jacques
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Kamar Smith a répondu le 20 juin 2023
Dear Jacques,Thank you for choosing to stay with us at Four Points Moncton. Our team is grateful for your patronage, and we hope you had a wonderful time in Moncton.We understand that there are many options for accommodations, so we appreciate your decision to stay with us. Our dedicated team strives to provide exceptional service, and we are delighted to hear that you had a satisfying experience.We look forward to hosting you again soon.Best regards,
10/10 – Excellent
Kevin
Voyage de couple, Voyage d’affaires
24 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Propreter
Kevin
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Kamar Smith a répondu le 24 avr. 2023
Dear Kevin, On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us. We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit. We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation, so we are incredibly grateful that you chose to stay with us. Our team is committed to providing exceptional service, and we are thrilled you were satisfied with your experience. We hope to welcome you back soon. Sincerely,
2/10 – Terrible
yanick
Voyage de couple
19 avr. 2023
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chambre ne correspondant pas à la réservation, disent que c'est ce qui a été réservé par expédia, qu'ils sont pleins et n'y peuvent rien, aucune offre de d'accompagnement ou compensation quelconque.
yanick
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Kamar Smith a répondu le 19 avr. 2023
Dear Yanick, I am writing to apologize for the poor experience you had during your stay. We pride ourselves on providing our guests exceptional service and hospitality, so it is very disheartening to hear that you were unsatisfied. I did my investigation, and you met with our General Manager, and she provided a solution. Again, we appreciate your feedback and look forward to hosting you again.Sincerely,
10/10 – Excellent
Daphné
18 avr. 2023
Daphné
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Kamar Smith a répondu le 16 mai 2023
Dear Daphne,Thank you for choosing to stay with us at Four Points Moncton. Our team is grateful for your patronage, and we hope you had a wonderful time in Moncton.We understand that there are many options for accommodations, so we appreciate your decision to stay with us. Our dedicated team strives to provide exceptional service, and we are delighted to hear that you had a satisfying experience.We look forward to hosting you again soon.Best regards,
10/10 – Excellent
Rémi
17 avr. 2023
Rémi
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Kamar Smith a répondu le 16 mai 2023
Dear Remi,Thank you for choosing to stay with us at Four Points Moncton. Our team is grateful for your patronage, and we hope you had a wonderful time in Moncton.We understand that there are many options for accommodations, so we appreciate your decision to stay with us. Our dedicated team strives to provide exceptional service, and we are delighted to hear that you had a satisfying experience.We look forward to hosting you again soon.Best regards,
10/10 – Excellent
Céline
3 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Céline
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Kamar Smith a répondu le 24 avr. 2023
Dear Celine, On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us. We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit. We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation, so we are incredibly grateful that you chose to stay with us. Our team is committed to providing exceptional service, and we are thrilled you were satisfied with your experience. We hope to welcome you back soon. Sincerely,
8/10 – Bien
Samuel
2 avr. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hotel propre mais notre lit etait pas confortable
Samuel
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Kamar Smith a répondu le 6 avr. 2023
Cher Samuel,Je suis désolé pour les problèmes rencontrés lors de votre séjour chez nous. Notre objectif est de nous assurer que tous nos clients sont à l'aise et passent un séjour agréable avec nous, et nous sommes désolés de ne pas avoir été à la hauteur de cet objectif lors de votre visite.Nous prenons au sérieux toutes les expériences de nos clients et voulons nous assurer que nous fournissons le meilleur service de qualité possible. À cette fin, nous avons pris les précautions nécessaires pour éviter que ce type d'expérience ne se reproduise.Nous espérons que vous envisagerez de séjourner à nouveau parmi nous et que vous serez agréablement surpris par les améliorations que nous avons apportées.Merci d'avoir porté le problème à notre attention.Sincèrement,
8/10 – Bien
Fernand
25 mars 2023
Fernand
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Kamar Smith a répondu le 18 avr. 2023
Dear Fernand, On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us. We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit. We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation, so we are incredibly grateful that you chose to stay with us. Our team is committed to providing exceptional service, and we are thrilled you were satisfied with your experience. We hope to welcome you back soon. Sincerely,
10/10 – Excellent
Marco
12 mars 2023
Marco
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Kamar Smith a répondu le 13 mars 2023
Dear Marco, On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us. We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit. We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation, so we are incredibly grateful that you chose to stay with us. Our team is committed to providing exceptional service, and we are thrilled you were satisfied with your experience. We hope to welcome you back soon. Sincerely,
4/10 – Médiocre
Albenie
29 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Albenie
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Kamar Smith a répondu le 8 mars 2023
Dear Albenie, On behalf of our team at Four Points Moncton, we thank you for your stay with us. We hope that you enjoyed your time in Moncton and were able to make the most of your visit. We understand that our guests have a wide range of choices regarding accommodation, so we are incredibly grateful that you chose to stay with us. Our team is committed to providing exceptional service, and we are thrilled you were satisfied with your experience. We hope to welcome you back soon. Sincerely,
10/10 – Excellent
Betty-Ann
3 janv. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Notre séjour annuel pour la Veille du Jour de l’an. Première année que nous avons eu une belle nuit tranquille dans un hôtel à Moncton. Le déjeuner au restaurant était excellent!
Betty-Ann
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Kamar Smith a répondu le 9 janv. 2023
Cher Betty-Ann,Au nom de toute l'équipe de l'hôtel, merci d'avoir partagé votre avis.Il est toujours encourageant d'entendre des commentaires positifs, en particulier de la part de ceux qui comptent le plus - vous ! Vos commentaires ont été partagés avec les chefs de service concernés alors que nous célébrons l'équipe et continuons d'améliorer nos services.Encore une fois, je vous remercie d'avoir pris le temps de partager vos commentaires.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.Sincèrement,Kamar SmithDirecteur général adjointFour Points par Sheraton Monctonksmith@fourpointsmoncton.com(506) 852-9600
10/10 – Excellent
Sebastien
Voyage en famille
28 déc. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tres bien
Sebastien
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Kamar Smith a répondu le 1 janv. 2023
Dear Sebastien,On behalf of the entire hotel team, thank you for sharing your feedback.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the relevant department heads as we celebrate the team and continue to improve our services.Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,
6/10 – Acceptable
Samuel
5 déc. 2022
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Samuel
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Kamar Smith a répondu le 7 déc. 2022
Dear Samuel, We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Moncton. It was indeed a pleasure to serve you. We appreciate your business and value your honest feedback. I have shared your comments with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. Thank you for staying at the Four Points by Sheraton Moncton, and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Moncton.Sincerely,
8/10 – Bien
Karina
Voyage en groupe
17 oct. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Seul point négatif, tapis dans la
Chambre
Karina
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Kamar Smith a répondu le 18 oct. 2022
Chère Karine,Au nom de toute l'équipe de l'hôtel, je tiens à vous remercier d'avoir partagé vos commentaires.Il est toujours encourageant d'entendre des commentaires positifs, en particulier de la part de ceux qui comptent le plus - vous ! Vos commentaires ont été partagés avec les chefs de service concernés alors que nous célébrons l'équipe et continuons d'améliorer nos services.Encore une fois, je vous remercie d'avoir pris le temps de partager vos commentaires.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.Sincèrement,
10/10 – Excellent
Fabrice
Voyage de couple
5 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel presque neuf dans un environnement tranquille.
Fabrice
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Kamar Smith a répondu le 6 sept. 2022
Cher Fabrice,Au nom de toute l'équipe de l'hôtel, je tiens à vous remercier d'avoir partagé vos commentaires.Il est toujours encourageant d'entendre des commentaires positifs, en particulier de la part de ceux qui comptent le plus - vous ! Vos commentaires ont été partagés avec les chefs de service concernés alors que nous célébrons l'équipe et continuons d'améliorer nos services.Encore une fois, je vous remercie d'avoir pris le temps de partager vos commentaires.Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.Sincèrement,
8/10 – Bien
Rachel
Voyage en famille
5 août 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bel hotel restaurent neuf très veau
Rachel
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Kamar Smith a répondu le 8 août 2022
Dear Rachel,
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for taking the time to share your feedback.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the relevant department heads as we celebrate the team for doing an excellent job.
Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.
We hope to welcome you again soon.
Sincerely,
10/10 – Excellent
Martin
1 août 2022
Martin
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Kamar Smith a répondu le 4 août 2022
Dear Martin,
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your feedback. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the relevant departments as we celebrate the team for doing an excellent job.
Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.
We hope to welcome you again soon.
6/10 – Acceptable
renald
Voyage en famille, Voyage d’affaires
17 juill. 2022
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté, service et personnel
The set up
renald
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Kamar Smith a répondu le 19 juill. 2022
Dear Renald,
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your feedback.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the relevant departments as a way to aid in improving our guest experience.
Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.
We hope to welcome you again soon.
Sincerely,
10/10 – Excellent
Jacqu
16 juill. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Jacqu
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Kamar Smith a répondu le 19 juill. 2022
Dear Jacqu,
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your feedback.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the relevant departments as a way to aid in improving our guest experience.
Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.
We hope to welcome you again soon.
Sincerely,
10/10 – Excellent
Jean-Guy
Voyage en groupe
4 juill. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bel hôtel et bien situé pour entrer et sortir rapidement.
Jean-Guy
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Kamar Smith a répondu le 4 juill. 2022
Cher Jean-Guy,
Au nom de toute l'équipe de l'hôtel, je tiens à vous remercier d'avoir partagé vos commentaires.
Il est toujours encourageant d'entendre des commentaires positifs, en particulier de la part de ceux qui comptent le plus - vous ! Vos commentaires ont été partagés avec les services concernés.
Encore une fois, je vous remercie d'avoir pris le temps de partager vos commentaires.
Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt.
10/10 – Excellent
Rachel
28 juin 2022
Rachel
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Kamar Smith a répondu le 30 juin 2022
Dear Rachel,
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for taking the time to share your feedback.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the relevant departments.
Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.
We hope to welcome you again soon.
Sincerely,
2/10 – Terrible
Marcel
12 juin 2022
Marcel
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 – Excellent
Joel
29 mai 2022
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Super
Joel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Jesse a répondu le 13 juin 2022
Hello,
We are so glad to hear you had a great experience at our hotel! We hope to see you again soon!
2/10 – Terrible
xiaoming
2 mai 2022
xiaoming
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 – Bien
Sophie
Voyage de couple
1 mai 2022
Points forts : Service et personnel, commodités
Emplacement pratique et les lits sont confortables. Par contre les oreillers sont trop mous. Le chaufffage dans la chambre était très bruyant.
Sophie
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Team Four Points a répondu le 1 mai 2022
Bonjour Sophie,
Nous sommes très content pour votre feed-back. On va prendre en considération votre commentaire sur le chauffage. Merci Beaucoup!
4/10 – Médiocre
Nathalie
25 avr. 2022
Nathalie
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Kathy Lee Munro, General Manager a répondu le 26 avr. 2022
Dear Nathalie,
I'm so sorry to see you did not enjoy your stay with us. Please accept our sincerest apologies.