Centre d’entraînement physique

Randles Hotel Killarney – Avis

4 out of 5
Randles Hotel Killarney
Muckross Road, Killarney, Kerry

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 334 avis sur 585." "
Note de 8 – Bien, d’après 184 avis sur 585." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 42 avis sur 585." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 13 avis sur 585." "
Note de 2 – Terrible, d’après 12 avis sur 585." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

marie-Florence

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nous avons été surclassés ( suite the dalton). Belle vue. Excellent déjeuner. Seul petit reproche pour un hôtel 4 étoiles: diverses taches imprégnées sur la moquette, plusieurs coups tant dans la douche que dans la baignoire. Sinon le personnel très prévenant.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Tom Randles a répondu le 29 sept. 2023
Good afternoon, Thank you for your 5 star review. We appreciate you taking the time to share your experience with us.

8/10 – Bien

Anne-Catherine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Tom Randles a répondu le 1 avr. 2023
Dear Anne-Catherine, Thank you for taking the time to give us your feedback. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Tom Randles.

8/10 – Bien

Thierry

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Equipe sympathique et attentionnée,etablissement proche de la ville de Kilarney,non bruyant,lit confortable,attention l'irish breackfast est en supplément.....dommage
Séjour de 4 nuits en août 2019
Tom R. a répondu le 26 août 2019
Thank you for your review Thierry. We are delighted you enjoyed your stay with us. With regard to the breakfast charge, this is only if you have booked a Room Only rate. Please accept our apologies for any confusion. Best regards, Tom R.

10/10 – Excellent

Vincent, Paris

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Personnel très accueillant, très bon service, bon petit déjeuner
Séjour de 2 nuits en mai 2019

8/10 – Bien

aurore

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2018
Randles Hotel a répondu le 16 oct. 2018
Thank you for your great review, we hope you enjoyed your stay!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bon standing, très proche du centre de killarney
chambre spacieuse, personnel très professionnel surtout au petit déjeuner.
Tom Randles a répondu le 30 août 2016
Merci, Nous sommes ravis que vous avez apprécié votre petit déjeuner et l'emplacement

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Visite du munster irlande très beau
Visites touristiques parfait Hôtel très beau Personnels très agréables La piscine super

8/10 – Bien

Yvounet75, PARIS - France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Agréable séjour (3 nuits), dommage que le restaurant soit fermé. Personnel accueillant, serviable et souriant. Bon breakfast. Adresse à retenir

8/10 – Bien

LucS

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Un hotel qui a été.. Pas de restaurant sur place, mais dans l'hotel voisin.N'oubliez pas votre bonnet de bain si vous utilisez la piscine.

6/10 – Acceptable

Tammy

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice and clean and comfortable. Front staff nice and caring
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Tom Randles. a répondu le 19 mai 2024
Good afternoon Tammy, Thank you for sharing your experience with us. I will be sure to pass on your compliments to team.

10/10 – Excellent

Jay

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy walking distance to the old parts of Killarney. In about 10 minutes you can be at great pubs and restaurants plus local shops.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Tom Randles. a répondu le 19 mai 2024
Good afternoon Jay, I am delighted to see that your stay was such an enjoyable one.

10/10 – Excellent

Gina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We hebben heerlijk gegeten en geslapen in dit hotel. De kamer was ruim en schoon. Jammer dat de verwarming koud was terwijl deze open stond. Daardoor was het wat koud. Staff is vriendelijk maar je moet wel je eigen koffers de trap op en af tillen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Tom Randles. a répondu le 19 mai 2024
Good afternoon Gina, Thank you for sharing your experience with us.

10/10 – Excellent

Mary

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We chose this property based on its location, amenities and historic charm. The beds were comfy and the room quiet. The swimming pool and sauna were an especially nice treat. The day spa was a bit difficult to utilize due to communication issues. (Not the hotel's fault. It was operated by a separate group. )
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Tom Randles. a répondu le 19 mai 2024
Good afternoon Mary, Thank you for sharing your feedback with us. We hope we have the opportunity to welcome you back very soon.

10/10 – Excellent

Erica

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel was beautiful, lots of character and we were upgraded to a suite which was a nice surprise! But the staff really sells the place. Check in and check out were quick and seamless. Billy in the pool area was extremely friendly and gave us plenty of local recommendations and the front of the house staff was welcoming and kind. We enjoyed our stay very much and would definitely return!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Tom Randles. a répondu le 19 mai 2024
Good afternoon Erica, Thank you for sharing your experience with us. I will be sure to pass on your compliments to the team.

10/10 – Excellent

Mirella

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Tom Randles. a répondu le 19 mai 2024
Good afternoon Mirella, Thank you for sharing you feedback with us. I am happy to see that your stay was an enjoyable one.

10/10 – Excellent

Pádraig

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Gorgeous hotel.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Tom Randles a répondu le 20 mai 2024
Good morning Padraig, I am delighted to see that your stay was such an enjoyable one.

10/10 – Excellent

Diana

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel was very nice. Beautiful bathroom. Good location. Parking and dropping off back was a little tricky but at least it was included in the price. Bed was comfortable. Room was a little too warm and could not really adjust the heat.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Tom Randles a répondu le 20 mai 2024
Good morning Diana, Thank you for your feedback. I hope we have the opportunity to welcome you back very soon.

10/10 – Excellent

robert

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beautifully presented, furniture a bit tired in the room
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

James

Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Tom Randles a répondu le 19 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Joan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
2 night stay for All Ireland's Irish Dance Champio
Séjour de 2 nuits en février 2024
Tom Randles a répondu le 19 févr. 2024
Good afternoon Joan, Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Martina

Séjour de 1 nuit en février 2024
Tom Randles a répondu le 17 févr. 2024
Martina, I am delighted to see that your stay was such an enjoyable one.

10/10 – Excellent

Deymar

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great stay, hotel was clean and staff are friendly and helpful. Nice location
Séjour de 2 nuits en février 2024
Tom Randles a répondu le 17 févr. 2024
Deymar, Thank you for your most complimentary review. We hope to have the opportunity to welcome you back very soon.

10/10 – Excellent

Rose

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A+ Customer Service
Randles Killarney is a cozy hotel within walking distance to the National Park. After a long day of touring, the sauna, steam room and pool were a delight with the attentive staf. Although it was chilly outside, the hotel lit all the fireplaces to keep us warm. There were many places to cozy up next to the fire. We had the most amazing breakfast server Anna who when she found out we were traveling to Dublin, she asked the chef pack us sandwiches for the trip. They were yummy too! Our only regret is that we didn’t stay longer at this wonderful hotel.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Tom Randles a répondu le 17 févr. 2024
Rose, I am delighted to see that your stay was such an enjoyable one. I will be sure to pass on your kind words to Anna.

10/10 – Excellent

Robert

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We had a great stay. Staff was friendly and property was charming well kept
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Tom Randles a répondu le 17 févr. 2024
Robert, Thank you for sharing your experience with us. I am happy to see that your stay was such an enjoyable one.

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Tom Randles a répondu le 17 févr. 2024
David, Thank you for sharing your experience with us. We hope to have the opportunity to welcome you back very soon.

10/10 – Excellent

Georgina

Voyage en famille
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
A friendly home from home hotel with beds to die for. Nothing too much trouble for staff and we had a really enjoyable stay. Perfect location between the INEC/National Park and Killarney town. Simply perfect, thank you!!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Tom Randles. a répondu le 14 déc. 2023
Dear Georgina, Thank you for your 5 star review. I will be sure to pass on your compliments to the entire team. Kind regards, Tom Randles

10/10 – Excellent

Edwward

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Tom Randles. a répondu le 14 déc. 2023
Thank you Edward, We hope we have the opportunity to welcome you back very soon. Kind regards,Tom Randles.

10/10 – Excellent

Michael

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Tom Randles. a répondu le 4 déc. 2023
Good morning Micheal,Thank you for sharing your positive feedback with us. We hope we have the opportunity you back in the future. Kind regards,Tom Randles.

10/10 – Excellent

Francis

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Tom Randles. a répondu le 8 nov. 2023
Dear Francis, Thank you for most complimentary review. I am happy to see that your stay was such a pleasant one.

10/10 – Excellent

Aengus

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Tom Randles a répondu le 4 nov. 2023
Dear Aengus, Thank you for most complimentary review. We hope we have the opportunity to welcome you back very soon.

10/10 – Excellent

Damien

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Tom Randles. a répondu le 8 nov. 2023
Dear Damien,Thank you for your most complimentary review. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 – Excellent

David

Points forts : État et installations de l’hébergement
Lovely stay
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Tom Randles a répondu le 4 nov. 2023
Dear David, Thank you for your complimentary review. We hope to have the opportunity to welcome you back very soon.

8/10 – Bien

Patrick

Lovely hotel, shower a bit cold
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Tom Randles a répondu le 4 nov. 2023
Dear Patrick, Thank you for sharing your experience with us. I hope you enjoyed the rest of your trip.

8/10 – Bien

Claire

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fab
Fab Hotel, nice and clean throughout. Ideal location for city centre and Inec. Stunning views from front of hotel.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Tom Randles. a répondu le 27 oct. 2023
Thank you Claire for your kind review. I am happy to see you enjoyed your time in Randles. Kind regards, Tom Randles.

2/10 – Terrible

Michael, Asheville

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
No disability support, we tried to move out a night early and were forced to pay for 2 nights even though we stayed only one night. Really bad attitude from the general manager at the property. No empthy for people with disabilities.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Tom Randles. a répondu le 23 oct. 2023
Dear Micheal, I apologise if you felt there was no support given to you. We did offer you an alternative but unfortunately you declined. I hope your next hotel was more suitable for you.

10/10 – Excellent

Lisa

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Tom Randles a répondu le 4 nov. 2023
Dear Lisa, Thank you for your most complimentary review.

10/10 – Excellent

Heather

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Tom Randles. a répondu le 23 oct. 2023
Thank you Heather. We hope we have the opportunity to welcome you back very soon. Kind regards,Tom Randles.

10/10 – Excellent

Walter

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Randles Hotel offers excellent elegant accommodations in a lovely setting. The staff were helpful, but unfortunately we were misdirected by hotel staff when leaving the hotel for our bus connection to Cork, then on to Kilkenny. The bus stop near the Plaza Hotel is not the stop for the bus to Cork, which we discovered after standing in the cold rain, then continuing like drowned rats onwards to a taxi and the main bus station, a spectacle witnessed by the Randles senior barman (you can confirm, as he greeted us). It is best for the hotel staff to supply accurate information for ignorant travelers like us.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Tom Randles a répondu le 29 sept. 2023
Good afternoon Walter, Thank you for your 5 star review despite the confusion regarding the bus stop. I will be sure all staff are up to date with current information. Kind regards,Tom Randles.

8/10 – Bien

Theresa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The Victorian style setting
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Tom Randles. a répondu le 3 sept. 2023
Good afternoon Theresa, Thank you for your kind review. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

6/10 – Acceptable

Cassandra

Voyage de couple
The location of this hotel is great, and the food at the restaurant was quite enjoyable. Our room, however, was just okay. Our bathroom had loose tiles on the floor and a mild smell of mildew, old furnishings, and no amenities (coffee or tea would be better than a shoe horn).
Séjour de 1 nuit en août 2023
Tom Randles. a répondu le 3 sept. 2023
Good afternoon Cassandra, I am happy to see you enjoyed our central location and our food offerings. I will certainly speak to our housekeeping team regarding the loose tiles. All of our rooms and suites come with Tea/Coffee facilities and they are replenished each day.

10/10 – Excellent

Kate

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Tom Randles. a répondu le 1 août 2023
Thank you for the wonderful feedback Kate. Kind regards,Tom Randles

10/10 – Excellent

christopher

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful room with a beautiful view. Impressive bath and very comfortable accommodations. Very tasteful common areas and beautiful artwork!
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Tom Randles. a répondu le 1 août 2023
Good afternoon Christopher, I am delighted to see that you enjoyed your stay with us. We hope we have the opportunity to welcome you back in the future. Kind regards,Tom Randles.

10/10 – Excellent

Holly

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very historic hotel with super friendly and accommodating staff.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Tom Randles. a répondu le 1 août 2023
Good afternoon Holly, Thank you for you 5 star review. We are very proud of our history here in Randles. I will be sure to pass your compliments to the team. Kind regards, Tom Randles

10/10 – Excellent

Tito, Rockledge

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
So much charm. We loved our room, the service and the food. We will be back!
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Tom Randles a répondu le 17 juill. 2023
Dear Tito, We really appreciate you taking the time to share your positive experience with us. I will be sure to pass on your compliments to the team. Kind regards,Tom Randles.

10/10 – Excellent

Cathal

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Tom Randles a répondu le 17 juill. 2023
Dear Cathal, Thank you for your glowing review. I am happy to see your stay i9n Randles was such an enjoyable one. Kind regards,Tom Randles.

10/10 – Excellent

Dawn

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We stayed 5 nights and loved everything about this hotel. The property is lovely, the location is convenient as a home base for several sightseeing trips and it’s a short walk to the city center. Ample parking. The employees were friendly and helpful. Breakfast and dinner menus offered enough options for us (1 vegetarian and 1 meat lover) and the food was excellent. We enjoyed relaxing in one of the 4-5 comfortable seating areas outside or in sitting rooms by fireplaces, with a drink from the bar which was open late. The room and bathroom were spacious, clean, and quiet; the bed was comfortable. Lots of outlets to charge our devices. We appreciated the welcome wine and chocolates, plus fresh water bottles daily. Definitely recommend staying here!
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Tom Randles a répondu le 17 juill. 2023
Dear Dawn, What a lovely review! It is always rewarding when the teams efforts are acknowledged. We hope to welcome you back in the future. Kind regards,Tom Randles.

10/10 – Excellent

Jesse

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great facility and staff! The free upgrade to a suite was the icing on the cake. Short walk to great shopping and dining options.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Tom Randles a répondu le 17 juill. 2023
Dear Jesse, Thank you for your kind words. I am delighted to see you enjoyed your complimentary upgrade to one of our suites. We hope to welcome you back to Randles very soon. Kind regards, Tom Randles.

10/10 – Excellent

James

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Tom Randles a répondu le 17 juill. 2023
Good afternoon James,Thank you for sharing your experience with us. We hope to welcome you back to Randles in the future. Kind regards,Tom Randles.

8/10 – Bien

Suzanne

Points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Tom Randles a répondu le 17 juill. 2023
Good afternoon Suzanne, Thank you for your kind review. Kind regards, Tom Randles.