6 piscines extérieures, parasols, chaises longues

Grand Palladium White Sand Resort & Spa All Inclusive – Avis

4 out of 5
Grand Palladium White Sand Resort & Spa All Inclusive
Carr Federal Chetumal - Puerto Juarez, Km 256-100 Municipio Solidaridad, Kantenah, QROO

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 251 avis sur 530." "
Note de 8 – Bien, d’après 155 avis sur 530." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 57 avis sur 530." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 32 avis sur 530." "
Note de 2 – Terrible, d’après 35 avis sur 530." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Marie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Peut mieux faire
La chambre ne correspondait pas à la photo… très peu d’employés pour servir les cocktails autour de la piscine donc beaucoup d’attente… beaucoup d’attente également pour dîner aux différents restaurants.
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Brenda Basilio a répondu le 12 juin 2022
Dear Marie We appreciate your comments about your stay at Grand Palladium White Sand Resort & Spa. We are sorry for the inconveniences you had during your stay, please be assured that we will share your comments with the team so that this type of situation does not happen again. We hope that on your next vacation to the Riviera Maya you will choose us as your first choice. Best regards. Brenda Basilio GIFT Advisor

8/10 – Bien

Sandra

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Seul bémol la plage avec les sargasses (algues)
Séjour de 8 nuits en avril 2022
Kenia Rodriguez a répondu le 14 mai 2022
Dear Mrs. Sandra, Thank you for taking the time to assess your travel experience at our Grand Palladium White Sand Resort & Spa. We hope to have the pleasure of welcoming you again and exceeding your expectations. Greetings from the entire Palladium family, Kenia Rodriguez Hospitality SR Advisor

4/10 – Médiocre

Marie-Line

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Tellement décevant
Alors je vais commencer par les points positifs, il y en a quand même malgré notre réelle déception. Mini club au top ! Elles étaient toutes adorables et le service est très bien tout le monde est adorable. Pour les points négatifs, en allant dans cet hotel soyez prêts à vous armer de patience, tout est long, la réception (surtout la réception, je vous souhaite de ne pas avoir de soucis sinon ça risque d’être long que ça soit au téléphone ou en physique), réserver un restaurant, l’attente des voiturettes pour se déplacer dans le resort ! En ce qui concerne notre chambre nous avons eu une fuite d’eau au plafond de la salle de bain, l’eau s’écoulait par les lumières, ce qui n’est pas rassurant avec 2 bébés. On nous a envoyé une personne pour la fuite et il a juste percé des trous dans le plafond pour que l’eau s’écoule par un autre endroit et bouchés avec du papier toilette, donc autant vous dire qu’il pleuvait toujours dans notre salle de bain ! Je n’ai jamais vu ça !!! Et en partant il nous a laissé la salle de bain dégueulasse ! Bref je suis choquée ! Nous n’avons eu aucunes excuses, pas de changement de chambre, pas de geste commercial ! Rien !! A la réception on nous a répondu « ok » et on nous a donné notre facture. On nous a également fait payer 2 test pcr que nous avions annulé. En voyant la queue à la reception pour se faire rembourser nous avons laissé tomber (40-45 min d’attente minimum) Bref nous sommes assez déçus et nous ne retournerons pas là bas.
Séjour de 9 nuits en juillet 2021
Kenia Rodriguez a répondu le 1 oct. 2021
Dear Mrs. Marie-Line, Thank you for taking the time to share your feedback about Grand Palladium White Sand Resort & Spa. While I am glad to hear that you enjoyed the service from the Miniclub team, it is deeply disappointing to hear of the challenges you faced throughout your stay. Referring to the situation you encountered with your room, we truly lament that as a result of this unfortunate and unexpected event, your perception of our service changed, especially because it was never our intention to disturb your holidays, regardless, we do apologize if the solution was not done as efficiently as it could be. This information will be passed along to the involved departments for further review. Finally, we do want to assist you and find the best solution for you; and we would like to invite you to contact us. Remaining at your service. Warmest regards, Kenia Rodriguez Hospitality SRAdvisor

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous avons séjourné à l'hôtel white sand 11 jours en suite. Très bon accueil, chambre très grande, propre, baignoire jacuzzi plus douche très bien. Le lit très grand et très confortable. Le complexe comprends 4 hôtels. On peut naviguer facilement entre les hôtels
Séjour de 11 nuits en février 2020
Lizeth Arratia/ Hospitality Manager a répondu le 15 mars 2020
Cher client, Nous vous remercions pour avoir choisi séjourner au Grand Palladium White Sand Resort & Spa. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié tous nos installations. Nous espérons avoir l’occasion de vous accueillir à l’avenir. Cordialement, Lizeth Arratia Hospitality Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
N'hésitez surtout pas
Nous voyageons beaucoup en famille mais nous sommes tomber sur le meilleure complexe hôtelier que nous avons fait pour le moment . Un service ,un accueil irréprochable ( certains hôtelier français pourraient aller faire un stage....). Le personnel est d'une gentillesse , de la femme de ménage aux serveurs et à la reception , tous le monde est aux petits soins avec vous malgré ce grand complexe qui comporte 3 hôtels ( Colonia/Kantenah et White Sand). Même le dernier on vous apport une bouteille de vin pétillante à votre chambre pour vous remercier d'avoir passer ces quelques jours dans cet établissement . Cette établissement est fait pour tous le monde : en famille ou en couple si vous voulez du calme ou avec des amis si vous voulez faire la fête . Tout est conçu pour que vous puissiez déconnecté. Au niveau de la nourriture il y en a aussi pour tous le monde , en tant que français nous sommes plutôt critique sur ce genre de prestation mais au Grand Palladium vous avez un choix et une qualité irréprochable. Une propreté dans tous les restaurants impeccable , des buffets de bonne qualité et très variés qui changent régulièrement . Un petit bémol sur les pâtisseries mais on ne va pas au Mexique pour manger des gâteaux que l'on trouve en France.. Les piscines sont toutes agréables , pas les uns sur les autres . Une plages très bien entretenue mais apporter des chaussures car il y a quelques pierres . Un Grand merci au Grand Palladium .
Séjour de 9 nuits en février 2020
Lizeth Arratia /Hospitality Manager a répondu le 28 févr. 2020
Cher client, Ce fut un plaisir de vous accueillir au Grand Palladium White Sand Resort & Spa et nous sommes ravis de découvrir que vous avez eu un séjour très agréable dans notre établissement. Découvrir que nous tous nos services a été à la hauteur de vos attentes est pour nous la plus belle des récompenses. Nous espérons tous avoir le plaisir de vous recevoir, à nouveau, parmi nous. Salutations cordiales, Lizeth Arratia Hospitality Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Problemes avec algues Piscine du Colonial eau trouble Excellent service aux tables Manque de debarbouillettes et shampoing
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Lizeth Arratia /Hospitality Manager a répondu le 7 oct. 2019
Cher client, Nous vous remercions d’avoir séjourner dans notre hôtel et pour prendre les temps de partager vos commentaires concernant votre expérience. Cordialement, Lizeth Arratia Hospitality Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
-Bonne nourriture, plusieurs option pour manger (snack de plage, snack de piscine, buffet) Crème glacée, fudge et popsicle apprécié au bar près de la piscine en pm. -Eau de la piscine du côté White sand très claire, côté colonial eau un peu trouble, problème de filtreur? (Beacoup plus de client au colonial/kantenah lors de notre séjour). Chaise et palappas très bien. -Plage: les chaises ont de l’âge, due pour un changement. (Mais correctes.) Durant notre séjour, nous n’avons pas eu de problème à obtenir des chaises car la mer était trouble avec un gros problème d’algues, donc les clients ont plutôt opté pour la baignade à la piscine. (En passant, à toutes les personnes qui se plaignent à cause des algues, ce n’est pas la faute de l’hôtel, c’est comme dire que l’hotel est responsable du mauvais temps... le complexe ramasse les algues à chaque jour.) - Personnel: super! Souriant, très serviable. Durant notre séjour, la clientèle était en majorité hispanophone, mais le personnel qui a affaire avec le public parle aussi anglais.
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Lizeth Arratia /Hospitality Manager a répondu le 8 oct. 2019
Cher client, Nous vous remercions pour avoir choisi notre hôtel pour vos vacances. Nous sommes heureux de savoir que vous avez profité votre séjour et que vous avez apprécié les services et la gentillesse du personnel. Également, vous pouvez rester assurez que vos commentaires seront pris en compte pour continuer à améliorer nos services. Cordialement, Lizeth Arratia Hospitality Manager

8/10 – Bien

bernard, frontignan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pas terrible!.Accueil tres moyen!
Accueil tres mauvais!non respect de la chambre reservee !soi disant hotel complet!faux!il a fallu batailler ferme pour avoir ce que nous avions reserve et paye!!Defaut majeur de e booker d exiger pour ces clients le bien reserve!!
Séjour de 10 nuits en décembre 2017
Rosa Rivero/Hospitality Manager a répondu le 25 déc. 2017
Cher Bernard, Merci de nous avoir préféré pour vos vacances. Nous regrettons de lire sur votre impression avec la chambre qui vous a été offerte lors de votre séjour à notre hôtel Grand Palladium White Sand, votre commentaire sera discuté avec notre direction. S'il y a quelque chose que nous pouvons faire pour vous, n'hésitez pas à nous contacter, nous espérons que vous reviendrez dans le futur et nous permettra de dépasser vos attentes. Cordialement, Rosa Rivero Hospitality Manager

10/10 – Excellent

Edward

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 19 mai 2024
Dear Mr. Edward,Thank you very much for rating our Hotel Grand Palladium White Sand Resort & Spa.We are happy that you enjoyed our fantastic facilities and services, we trust that in your next visit to the Riviera Maya you will consider us as your first choice again.Greetings from the Caribbean,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

4/10 – Médiocre

Sarah

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Sadly the beaches were full of seaweed and no proper equipment to clear them. The employees tried but there was just too much, they needed skid steers, not rakes.. The lobby area had a disgusting raw sewage smell ...it was repulsive but nothing was done to ammend it. Its a shame because otherwise the resort was quite nice. I wouldn't go back to this particular resort. The TRS side was much better and even there the food was hit or miss.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 13 mai 2024
Dear Mrs. Sarah,We are sorry to hear about your recent experience at Grand Palladium White Sand Resort & Spa. We sincerely apologize for the issues you encountered with the seaweed on the beach and the unpleasant odor in the lobby area. We understand this significantly impacted your stay.We are currently investigating the cause of the odor in the lobby and will take the necessary steps to address it immediately. Additionally, we are working with our beach maintenance team to explore more efficient equipment options for seaweed removal.We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

6/10 – Acceptable

Angie

Voyage de couple
I've stayed at nicer resorts, which probably skews my perspective. Overall the property is just way too huge, but it helps that they have carts that take you all over. Beach is not kept well, and we found the smell around the property repulsive because of the ponds/lakes all around. However, there were many pools that weren't too busy and the buffet was okay.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Tiffany

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sports bar food was nasty. I wished there was authentic Mexican food at the buffet station. I didn’t quite understand how certain shuttles picked you up or said they couldn’t take you to your destination.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 1 mai 2024
Dear Mrs. Tiffany,Thank you for taking the time to share your feedback of Grand Palladium White Sand Resort & Spa.We are sorry to hear that you were not impressed with our sports bar food selection. We are always working to improve our offerings, and we will take your feedback into consideration. We are happy to hear that you were interested in trying authentic Mexican cuisine. We do offer Mexican food at some of our restaurants, and we apologize if this was not clear during your stay. We can certainly improve our communication about our dining options. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to serve you again in the future.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

4/10 – Médiocre

servius

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
The locals were mean at times
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 1 mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us about your recent stay at Grand Palladium White Sand Resort & Spa. We are sorry to hear that you had a negative experience with some of the locals during your time here.We want to assure you that we are committed to providing a positive and welcoming experience for all of our guests, regardless of their origin. We would be happy to have you back as a guest in the future.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

Semion

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Love everything. Thank you for your services.
Séjour de 11 nuits en avril 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 23 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your wonderful experience at Grand Palladium White Sand Resort & Spa on Expedia.We are grateful for your positive feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

8/10 – Bien

George

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A very beautiful property! Air-conditioning was quite loud and fan bearings needed attention on air conditioner. Really enjoyed our stay but would’ve been nice if they recognized us as returned visitors to Grand Palladium. Had our daughters wedding here and for the most part, it was quite spectacular
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 22 avr. 2024
Dear Mr. George,Thank you for your kind review! We're glad you loved the beautiful property and had a spectacular experience, especially for your daughter's wedding. We apologize for the noisy air conditioner and will ensure it's addressed. We appreciate your feedback about recognizing returning guests and will work on improving that aspect of our service.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

6/10 – Acceptable

Dmitriy

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités
Nice grounds, many great sports entities, many restaurant choices, but food is mediocre, Argentinian restaurant was the best!
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 7 avr. 2024
Dear Mr. Dmitriy,Thank you for choosing Grand Palladium White Sand Resort & Spa as your vacation destination and for taking the time to share your impressions about your experience. We deeply regret to read that your expectations were not met and that you left with a poor impression of our service. Rest assured that your observations will be shared with the Food & Beverage Management to review our standards and work on improving our services. We hope might give us another opportunity to host you in the near future to experience all the positive changes made based on our guests’ recommendations.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

6/10 – Acceptable

Joshua

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Grand Palladium Hotel Group Riviera Maya a répondu le 31 mars 2024
It was a great pleasure to have you with us, we send you a cordial greeting and we hope to see you soon!

10/10 – Excellent

Salvatore

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The place was Fantastic. Japanese restaurant was great.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 30 mars 2024
Dear Guest,Thank you very much for your score!We really appreciate the time you have devoted to give us your opinion and we are very happy that you chose us as your travel destination.We hope to have the pleasure of welcoming you soon at any of our Palladium hotels.Best regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

8/10 – Bien

Breonna Teresa

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
This resort is huge, you have access to three resorts in one. So you need to take buses around or walk a fair bit as it’s easy to get lost at first. Service was hit or miss. We had someone with severe allergies. Most restaurants will walk you through what you can and can’t eat. However we had bad service at the Thai restaurant as the server wouldn’t even listen to us or allow us to order for our kids off the adult menu. And a couple other similar situations at other restaurants. But they made up for that with the impeccable medical service. My son got really sick so we called the doctor In the middle of the night. She came right away. Helped with insurance and then sent him to the hospital. A few hours later upon arrival back there was a employee waiting to check in on my son, and three more calls throughout the day from the front desk checking in on his health. Overall the resort is nice! The white sands is a little out dated and needs some maintenance then other resorts are very nice. Great experience for kids and families.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Sergio Hernandez - Guest Satisfaction Lead a répondu le 13 mars 2024
Dear valued guest,Thank you for sharing your detailed review of your recent stay at Grand Palladium White Sand Resort & Spa. We appreciate your feedback and are pleased to hear about the positive aspects of your experience.We apologize for any inconvenience you encountered with the service at certain restaurants, particularly in addressing severe allergies. Your concerns have been noted, and we will address these situations with our team to ensure a more attentive and accommodating service in the future.On a positive note, we are grateful for your acknowledgment of the impeccable medical service you received during your stay. Our priority is the well-being of our guests, and we're pleased to hear that our medical team responded promptly and provided excellent care for your son.It's heartening to know that, overall, you found the resort to be enjoyable, especially for kids and families. We appreciate your understanding and patience during any challenging moments and hope to have the opportunity to welcome you back for an even more seamless and delightful experience.Best regards,Sergio HernandezGuest Satisfaction Lead

10/10 – Excellent

Benjamin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Todo en perfectas condiciones y su staff inmejorable
Séjour de 2 nuits en février 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 26 févr. 2024
Estimado Sr. Benjamin,Gracias por permitirnos ser su anfitrión durante su reciente visita y por tomarse el tiempo de compartir sus palabras de agradecimiento. Estamos encantados de saber que tuvo una estancia tan maravillosa en Grand Palladium White Sand Resort & Spa y no podemos esperar a que experimente otra experiencia maravillosa con nosotros.Reciba un cordial saludo,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

olga

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Muy mala experiencia con los chicos de la barra
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Kenia Rodriguez a répondu le 12 févr. 2024
Estimada Sra. Olga,Muchas gracias por compartitr su experiencia de vacaciones en nuestro hotel Grand Palladium White Sand Resort & Spa y contribuir a la mejora de nuestros servicios.Tenga la certeza que brindaremos oportuno seguimiento a sus observaciones con el único propósito de seguir ofreciendo experiencias memorables de vacaciones.Reciba un cordial saludo,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

8/10 – Bien

Karina

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hay suficientes opciones de restaurantes para comer y cenar diferente cada día. Tienen varias actividades para realizar durante el día y entretenimiento por las noches. La atención del personal es excelente, siempre muy amables.
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 12 févr. 2024
Estimada Sra. Karina,Gracias por tomarse el tiempo de compartir su reciente experiencia en el hotel. Estamos muy contentos de que haya disfrutado de su estancia y nos complace leer los maravillosos comentarios sobre su visita. Apreciamos sinceramente sus amables comentarios y esperamos darle la bienvenida de nuevo para otra escapada memorable.Reciba un cordial saludo,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

Ben

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great, easy experience. Clean and large rooms. Extravagant food and amenities.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 31 janv. 2024
Dear Mr. Ben,Thank you for your recent visit to the Grand Palladium White Sand Resort & Spa and the wonderful feedback you’ve shared with the Expedia community. We are thrilled to know that we were able to meet your expectation with regards to your accommodation and our hotel facilities.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

Richard

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fantastic resort
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 29 janv. 2024
Dear Mr. Richard,Thank you for this great appraisal to our Grand Palladium White Sand Resor & Spa, it is gratifying to know by your rating that your stay met your expectations.Do not hesitate to contact us to give you the best attention on your next vacation.Our warmest regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

6/10 – Acceptable

Amy

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 16 janv. 2024
Dear Mrs. Amy,Thank you for staying at Grand Palladium White Sand Resort & Spa.It is very sad to realize by this media that your stay did not meet your expectations. We would like to know the aspects that you consider we can improve, so please do not hesitate to contact us and share your point of view with us as we gladly accept any suggestions.We hope to welcome you again.Kind regards, Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

Janet Lee

Points forts : Propreté
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Kenia Rodriguez a répondu le 15 janv. 2024
Dear Mrs. Janet Lee,Thank you for this great appraisal to our Grand Palladium White Sand Resort & Spa, it is gratifying to know by your rating that your stay met your expectations.Do not hesitate to contact us to give you the best attention on your next vacation.Our warmest regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

Nicholas

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We went here for our honeymoon and absolutely loved it! The food was good, the drinks were strong and the staff was extremely friendly and helpful. We did not want to leave at the end of the week. Only downside was the pool was cold but we still swam anyways.
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Kenia Rodriguez a répondu le 27 déc. 2023
Dear Mr. Nicholas,Thank you for choosing Grand Palladium White Sand Resort & Spa as your vacation destination and for taking the time to share a feedback about your stay. It is great to know that overall you enjoyed your stay and that you appreciated our facilities, the attention provided by our staff, and our a la carte restaurants.Likewise, we appreciate your observations regarding some areas of opportunity.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

Zulda

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Alejandra Portillo a répondu le 17 déc. 2023
Estimado Zulda Altamirano Morales, Grand Palladium White Sand Resort & Spa, agradece su valoración y comentario a través de Expedia. Que gusto es saber que su visita en El Caribe Mexicano, eligió a la familia Palladium, para disfrutar del sol, mar y hermosas vistas naturales que ofrece nuestro país. Deseamos la haya pasado de maravilla. ¡Vuelva Pronto!Alejandra Portillo GIFT Advisor

8/10 – Bien

Adam

Points forts : Propreté, service et personnel
The property was amazing and beautiful. Never saw a mess anywhere. Staff was friendly and attentive. Food quality was mediocre, alot of flavor missing from alot of the mexican dishes which doesnt make sense considering location. Restaurants are reservation only and can only be reserved before 3pm so no spontaneous dinner plans after that. We were instructed to use the palladium app to reserve for dinner, which we were able to book and received a confirmation. Showed up at the restaurant for a 930pm reservation under this assumption and was told they couldnt take us at all (2 people) because we booked the reservation after 3pm, and sent us away without trying to accommodate us. This was at the brazilian steak house. Drinks were fairly inconsistent as well. Lobby had great espresso martinis but terrible mojitos. Pool had amazing mojitos and so forth. We had our rooms serviced and when we returned everything was fine. An hour or two would pass and we would be interrupted by a staff personally handing out small pieces of chocolates. On 1 of these occassion, the staff knocked and immediately entered the room before I could get out of the shower. On our last night something broke and water started dripping from our ceiling
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Alejandra Portillo a répondu le 11 déc. 2023
Dear Adam RodriguezIt is a pleasure to know from your review that you enjoyed the services and facilities that Grand Palladium White Sand Resort & Spa offers as well as the hospitality of our staff. On the other hand, we sincerely regret that we were unable to meet your expectations regarding the food and beverage department. We are also sorry to hear that there were members of this department who did not share our Palladium hospitality. Each of your comments have been shared with the corresponding departments for their respective follow-up and improvement of future stays. We reiterate that our services and facilities, as well as the hospitality of our staff, are intended to satisfy the needs of our guests. Sincerely Alejandra Portillo GIFT Advisor

10/10 – Excellent

Mahyar

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great family vacation
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Kenia Rodriguez a répondu le 28 nov. 2023
Dear Guest,Thank you so much for this 5-star review! We are glad you enjoyed all aspects of our hotel, and we can't wait for you to return for another amazing experience with us in the very near future.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Todo muy bien
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Alejandra Portillo a répondu le 28 nov. 2023
Estimado David Canul, Grand Palladium White Sand Resort & Spa, agradece su amable valoración a través de Expedia. Confiamos haya tenido un momento agradable en la Riviera Maya. Reciba un cordial saludo. Alejandra Portillo GIFT Adviso

10/10 – Excellent

Alexander

Séjour de 13 nuits en novembre 2023
Alejandra Portillo a répondu le 11 déc. 2023
Lieber Alexander Staeps, Wir danken Ihnen für Ihre Bewertung durch Expedia. Wir freuen uns, dass Sie sich für das Grand Palladium White Sand Resort & Spa entschieden haben, um einen angenehmen Urlaub zu verbringen. Mit freundlichen Grüßen. Alejandra PortilloGIFT-Beraterin

10/10 – Excellent

Laura

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful place, relaxing and clean. The staff is very helpful and friendly. Water temperature at the beach is perfect, just bring water shoes because the sand is thick and there are rocks/corals.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Alejandra Portillo a répondu le 1 nov. 2023
Dear Mrs. Laura, Thank you for sharing your experience at Grand Palladium White sand Resort & Spa and contributing to the constant improvement of our service.We are pleased to confirm that your stay with us has been completely satisfactory and that you have taken home a beautiful memory.We work every day to turn customers into fans.We hope you will give us the opportunity to welcome you back at Grand Palladium White sand Resort & Spa. Warmest regards,Alejandra PortilloGIFT Advisor

10/10 – Excellent

Jose, Calgary

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Kenia Rodriguez a répondu le 31 oct. 2023
Estimado Sr. Jose,Gracias por esta estupenda valoración a nuestro Hotel Grand Palladium White Sand Resort & Spa, es gratificante saber por su calificación que su estancia cumplió con sus expectativas.No dude en contactarnos para darle las mejores atenciones en sus próximas vacaciones. Reciba un afectuoso saludo,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

Abriel

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This property was amazing! Thr staff was helpful and friendly. The travel club was not pushy. We declined a tour and that was it. No one asked again. It was a wonderful week at the white sands property.
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Regina Núñez a répondu le 9 oct. 2023
Dear Abriel.Thank you very much for sharing your satisfaction of your recent visit to Grand Palladium White Sand Resort & Spa.It has been a pleasure for us to be your host for your trip to the Mexican Caribbean.Our doors will always be open to please you once again with our unparalleled Palladium hospitality.Best regards.Regina Núñez.Hospitality Advisor.

8/10 – Bien

LaLo

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The overall experience was very good. The only thing would be some staff are not that intuitive or just stay there standing without offering assitance.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Kenia Rodriguez a répondu le 3 oct. 2023
Dear Mr. Lalo,Thank you for staying at Grand Palladium White Sand Resort & Spa, and for taking the time to share your experience. We are very happy to know that overall you had a good stay at the hotel and sincerely appreciate your feedback. Your constructive comments are very important to us in helping to maintain our high quality standards.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

Liane

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 10 nuits en septembre 2023
Kenia Rodriguez a répondu le 22 sept. 2023
Dear Mrs. Liane,Thank you very much for rating our Hotel Grand Palladium Colonial Resort & Spa.We are happy that you enjoyed our fantastic facilities and services, we trust that in your next visit to the Riviera Maya you will consider us as your first choice again.Greetings from the Caribbean,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

Monique Antonette

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We stayed in the Romance Bungalow which was a beautiful room off the water. The resort was quiet and clean and the food was very good by all-inclusive standards. I wpuld definitely return for another trip!
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Kenia Rodriguez a répondu le 13 sept. 2023
Dear Mrs. Monique,Thank you for taking the time to share your recent experience at Grand Palladium White Sand Resort & Spa. We are so happy that you enjoyed your stay and pleased to read the wonderful comments about your visit.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

Samuel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It’s been always an amazing experience coming back to the hotel where my wife & I got married. Service and food amazing!
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Kenia Rodriguez a répondu le 11 sept. 2023
Dear Mr. Samuel,I could not be more pleased to welcome you to the Riviera Maya and choosing our hotel of your choice when staying in Mexico. Our colleagues and myself are thrilled to have you stay with us during your holiday and glad we exceeded your service expectations throughout your stay.Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

8/10 – Bien

Jannica

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
Incomplete facade - being renovated. Poor room service at times - smelly pillows, not much amenities
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Regina Núñez a répondu le 11 sept. 2023
Dear Jannica.Thank you for taking the time to review your travel experience at our Grand Palladium White Sand Resort & Spa.Thanks to your comments we will be able to increase our areas of improvement.We look forward to having the pleasure of welcoming you again and exceeding your expectations.Greetings from the entire Palladium family,Regina Núñez.Hospitality Advisor.

10/10 – Excellent

afshin

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place
Séjour de 11 nuits en août 2023
Alejandra Portillo a répondu le 9 sept. 2023
Dear Afshin,Thank you for your review through Expedia. We invite you to share your experience with this community. We hope you will return to Grand Palladium White Sand Resort & Spa soon. Best regards,Alejandra Portillo GIFT Advisor

8/10 – Bien

Noemi Hernandez

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property is well maintained & clean.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Kenia Rodriguez a répondu le 4 sept. 2023
Dear Mrs. Noemi,Thank you for taking the time to share your recent experience at the hotel. We are so happy that you enjoyed your stay and pleased to read the wonderful comments about your visit. Kind regards,Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

10/10 – Excellent

Sandra s jones

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Everything was on point but the odor where we were was really bad .still like tolit .There were so many mosquitoes there .They definitely need to do something about those bugs
Séjour de 7 nuits en août 2023
Regina Núñez a répondu le 31 août 2023
Dear Sandra s jones.Thank you very much for choosing Grand Palladium White Sand Resort & Spa to host your vacation in the Riviera Maya.It is very pleased to know from your comments that you had an excellent stay and that our team helped you to have an extraordinary vacation, your satisfaction is our great motivation.However, we thank you for your comments as they are very valuable to us and also are the same ones that make us walk towards a constant improvement in our services and attentions.We hope that in the near future you will give us a new opportunity to serve you, it will be a pleasure.Best regards.Regina Núñez.Hospitality Advisor.

6/10 – Acceptable

Natalie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités
Hello I stood here for 5 nights the pools, food and bars where great. The rooms itself are ok, they have house keeping rooms in every building they start work early are very loud and disruptive, you cannot sleep in. The maintenance people are making noise at 5:30 Am in the morning you here metals banging an it sounds like furniture is being thrown and moved around. This is what ruined my stay. Also I was locked out of my room one night my access bracelets stopped working they took 1 hour to help me, the white sand lobby reception was unhelpful and the supervisor was to busy to help supposedly.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Regina Núñez a répondu le 31 août 2023
Dear Natalie.Thank you very much for choosing Grand Palladium White Sand Resort & Spa to host your vacation in the Riviera Maya.We are sorry to hear that you did not receive the service you deserve and that our team is characterized to provide to all our guests, at no time was our intention to cloud or affect your vacation.However, we thank you for your comments as they are very valuable to us and also are the same that makes us walk towards a constant improvement in our services and attentions.Best regards.Regina Núñez.Hospitality Advisor.

10/10 – Excellent

Edin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
👍
Séjour de 6 nuits en août 2023
Regina Núñez a répondu le 28 août 2023
Dear Edin.Thank you very much for sharing your satisfaction with your recent visit to Grand Palladium White Sand Resort & Spa.It has been our pleasure to host your trip to the Mexican Caribbean.Our doors will always be open to please you once again with our unparalleled Palladium hospitality.Best regards,Regina Núñez.Hospitality Advisor.

10/10 – Excellent

Marcos

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Kenia Rodriguez a répondu le 29 août 2023
Estimado Sr. Marcos,¡Gracias por la excelente calificación! Nos esforzamos por ir más allá para asegurar que nuestros huéspedes tengan una experiencia memorable en Grand Palladium White Sand Resort & Spa. Esperamos volver a hospedarlo pronto.Kenia RodriguezHospitality SR Advisor

8/10 – Bien

Vicki, New franken

Séjour de 7 nuits en août 2023
Alejandra Portillo a répondu le 10 sept. 2023
Apreciable Vicky, Grand Palladium White Sand Resort & Spa, agradece su tiempo y valoración. Le invitamos a compartirnos su experiencia en nuestro resort. Confiamos nos brinde la oportunidad de formar parte de su próxima visita al Caribe Mexicano. Saludos, Alejandra Portillo GIFT Advisor

10/10 – Excellent

Lakeshia

Séjour de 4 nuits en août 2023
Alejandra Portillo a répondu le 9 sept. 2023
Dear Lakeshia, Thank you for your review through Expedia. We invite you to share your experience with this community. We hope you will return to Grand Palladium White Sand Resort & Spa soon. Best regards,Alejandra Portillo GIFT Advisor

8/10 – Bien

MARIA VENEDITA FAUCETT

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Okmuc
Séjour de 4 nuits en août 2023
Alvaro C a répondu le 19 août 2023
Estimada Maria Venedita Faucett, gracias por haber seleccionado Grand Palladium White Sand Resort & Spa, para sus recientes vacaciones al Caribe Mexicano.Nos complace el conocer por su valoración que nuestros servicios. Esperamos tener el privilegio de alojarlos nuevamente en su próxima vistita a la Riviera Maya.Reciba un cordial saludo.

6/10 – Acceptable

Negkadam

Points forts : Propreté
Séjour de 6 nuits en août 2023
Kenia Rodriguez a répondu le 18 août 2023
Dear Guest,Thank you for staying at Grand Palladium White Sand Resort & Spa.It is very sad to realize by this media that your stay did not meet your expectations. We would like to know the aspects that you consider we can improve, so please do not hesitate to contact us and share your point of view with us as we gladly accept any suggestions.We hope to welcome you again.Kind regards, Kenia RodriguezHospitality SR Advisor