Piscine pour longueurs et exercice

Occidental Cozumel - All Inclusive – Avis

4 out of 5
Occidental Cozumel - All Inclusive
Km 16.6 Carretera Sur, El Cedral, San Francisco, Palancar, Cozumel, QROO

Avis

7,6

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 331 avis sur 1006." "
Note de 8 – Bien, d’après 316 avis sur 1006." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 192 avis sur 1006." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 90 avis sur 1006." "
Note de 2 – Terrible, d’après 77 avis sur 1006." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

8,0/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
pas ouf …
Cela pourrait être un lieu agréable s’il n’y avait pas toutes ces petites choses désagréables. Par ex. C’est rempli d’americains alcolisés et bruyants. Vous demandez aux concierges quelles sont les activités, où elles se trouvent et à quelle heure… et ils passent +30min à essayer de nous vendre des tours très chers. Cela nous est arrivé avec 3 concierges différents. Le buffet n’est vraiment pas bon. Ils existent des restaurants “exclusifs” qu’il faut réserver à l’avance car il y a peu de place et vous n’y avez droit qu’1 à 2 fois dans le séjour. Le resto “los Olivos” est notre seul souvenir positif. Les rideaux étaient cassés. La baignoire sale avec des cheveux. La plage n’en vaut pas la peine. Ce n’est plus comme sur les photos d’internet. Il n’y a nulle part où s’installer. J’ajouterai que le voiturier nous a été de bon conseil pour profiter de l’île.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Guest Experience Manager a répondu le 11 janv. 2024
Thank you for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

8/10 – Bien

Nathalie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L’hôtel est bien, manque de restaurant et en plus certains restaurant n’étaient pas toujours ouverts et le buffet manque de variété.
Séjour de 14 nuits en août 2023
Guest Experience Manager a répondu le 31 août 2023
Thank you for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

10/10 – Excellent

Saul

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 10 nuits en mars 2023
Guest Experience Manager a répondu le 24 avr. 2023
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

6/10 – Acceptable

SOREL

Séjour de 10 nuits en février 2023
Guest Experience Manager a répondu le 23 mars 2023
Thank you for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

6/10 – Acceptable

Mathieu

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous avons adoré la plage et la beauté de l'hotel, les coati qui se proméne librement, la propreté des jardins. Le buffet lunch sur la plage était excellent, c'est là qu'on allais pour déjeuner. Hotel très tranquile et calme. Bien que certains employés m'ont donné un excellent service, la majorité manque clairement de formation en la matière..peut-être due au manque de main d'oeuvre.. je m'attendais à un 5 étoiles mais je le qualifierais plustôt de 3 ou 4 étoiles à cause du service, de la nourriture en générale et de la qualitée des suites.. Quand même une belle expérience dans l'ensemble car ma femme et moi avons trouver le moyen de nous amuser et de tirer le meilleur de chaque moment mais nous ne visiterons pas cet endroit à nouveau.
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Guest Experience Manager a répondu le 30 avr. 2022
Merci pour avoir choisi notre hotel pour vos vacances et nous espérons vous acceuillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d'exceder vos attentes lors d'une prochaine occasion.

8/10 – Bien

Linda

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bravo au personnel toujours patients et attentionnés Merci à Santos du lobby bar toujours très attentionné et super gentil! Également Ricardo pour s être occupé si gentiment de mes nombreux bagages!!! Tout était parfait! Bémol… la nourriture… pour un 4 * je m attendais à un petit peu plus … déçu de ce côté là
Séjour de 7 nuits en mars 2022
Guest Experience Manager a répondu le 29 mars 2022
We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Barceló we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

6/10 – Acceptable

kevin

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beau mais bof
Bel hôtel de style hacienda au milieu de la végétation et des animaux. La chambre est plutôt spacieuse avec une grande salle de bain, le balcon est lui anecdotique. La nourriture laisse à désirer sur la variété et la qualité, la salle à manger est enfumée du matin au soir on ressort de la en sentant là friture c’est désagréable. Le staff est très gentil à part lors de notre Check in ou personne ne nous a expliqué le fonctionnement de l’hôtel et où se prenaient les repas. La cliente est très américaine et les déviances qui vont avec, très bruyante et vulgaire, sans aucun respect des consignes, ça fume à la piscine alors qu’il y a un panneau l’interdisant, ça porte sa propre enceinte pour mettre de la musique, ça hurle de partout et ça picole toute la journée. Concernant les activités c’est très basique, volley,tennis de table. Quand au soir on s’ennuie un peu, déjà le restaurant ferme à 21h30 ce qui est très tôt, et il n’y a pas d’animation réellement à part mettre un peu de musique. Concernant les autres restaurants à la carte je n’ai jamais pu faire de réservation, c’est très compliqué, étant resté trois nuits je n’avais le droit qu’à une seule réservation durant mon séjour, elle doit être faite au front desk. Sauf que lorsque j’ai demandé un créneau pour le restaurant de fruits de mer l’agent d’accueil ne savait si il était ouvert alors que l’application de l’hôtel précisait le contraire. Puis il m’a proposé une table mais à 18h beaucoup trot tôt.
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Occidental Cozumel a répondu le 15 juill. 2021
Bonjour, merci d'avoir pris le temps de partager avec nous votre expérience à l'hôtel, ces commentaires nous aident à améliorer le service que nous offrons à nos clients.

8/10 – Bien

christine

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
OCCIDENTAL COZUMEL a répondu le 2 févr. 2020
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personnel de cet établissement est très intentionné. Par contre il y avait des fourmis dans la chambre et odeur d’humidIté
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Guest Experience Manager a répondu le 5 déc. 2019
Merci pour votre merveilleuse appréciation, nous espérons avoir à nouveau le plaisir de vous accueillir dans un futur proche.

8/10 – Bien

Manon

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beau séjour
Beau complexe. Tranquille. Belle plage dans le secteur. Beaucoup de poissons à proximité pour faire de l'apnée. Personnel sympatique.
Séjour de 8 nuits en septembre 2019
Guest Experience Manager a répondu le 5 déc. 2019
Merci pour avoir choisi notre hotel et pour vos critiques constructives dont nous tiendrons compte.

6/10 – Acceptable

Andrew

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
None of the facilities on the property had adequate air conditioning. Food and drink options were limited in selection and time at which they were available. Unfortunately the beach has significantly eroded from recent storms, which makes it difficult to do any snorkeling from the shore. However, the staff were all very kind and accommodating, and the pools were well maintained.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Guest Experience Manager a répondu le 23 mai 2024
We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

10/10 – Excellent

Vazquez Soto

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Mal trato de los empleados
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Occidental Cozumel a répondu le 22 mai 2024
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

10/10 – Excellent

Felix LArturo Lopez De La

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Es un bonito lugar para descansar
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Occidental Cozumel a répondu le 22 mai 2024
Estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia entre nosotros. Gracias por elegirnos cuando visita la zona. Esperamos poder darle la bienvenida de nuevo muy pronto.

6/10 – Acceptable

Laura

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Loved all the wildlife, walkable, not convenient to town, taxis are very expensive to go anywhwre offsite, room had a leak in our bathroom cieling and dirty water dripped into our suitcase of clean clothes. Plenty of bottled water, liquor is very watered down, not a ro do onsite, bea h is severely eroded, no coral for snorkeling. Lots of trade offs. I give ut a 3.5. Food is outstanding but very limited dining options. Gift shop onsite is convenient.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Guest Experience Manager a répondu le 20 mai 2024
Thank you for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

10/10 – Excellent

Jozefa

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful surroundings and serenity.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Guest Experience Mnager a répondu le 19 mai 2024
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

10/10 – Excellent

Wesley

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Second time staying at this resort. Not much changed in 11 years. Did add one dinner restaurant where they have the lunch buffet by the ocean which was nice. Great rooms, beach, pool, and bars. Overall the food was good, but it lacked in variety. Found ourselves eating the same things for breakfast and lunch every day. The nightly entertainment was average. It used to be a lot better, but so did a lot of things!
Séjour de 9 nuits en mai 2024
Guest Experience Manager a répondu le 19 mai 2024
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

10/10 – Excellent

Faik

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staying in middle of the jungle.
Séjour de 15 nuits en mai 2024
OCCIDENTAL COZUMEL a répondu le 17 mai 2024
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

6/10 – Acceptable

Chris

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
The concierge option was pointless and was used as a gateway to present their timeshare or whatever. Rooms never got cool. It was bearable, but not ideal. We had to keep curtains pulled and door to the bathroom shut. We brought fans and that helped. Restaurants were VERY warm and very difficult to relax and enjoy. Other reviews seemed overly harsh and others too generous. I give it a “meh”. Be warned, this is located a good distance from town. It will cost you a taxi ride coming and going and really added up to be quite substantial. If you’re excited about the all you can drink packages, don’t be. There was very little alcohol in the drinks. I believe the actual bottles of alcohol are HIGHLY diluted to the point of being nearly void of alcohol . I will admit that I am a total lightweight and had a lot to drink and still never felt it.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Occidental Cozumel a répondu le 17 mai 2024
Thank you for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

8/10 – Bien

Ruben Arredondo

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Es un lugar tranquilo, cómodo, bonito, muchas vegetación, respeto por el manglar No tienen cerveza obscura en todos los bares, solo en ocasiones, pocas sombrillas en el área de alberca
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Guest Experience Manager a répondu le 16 mai 2024
Thank you for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

6/10 – Acceptable

Dawson

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property is beautiful and quiet. If you are looking for a more live vibe I would stay closer to the city. The food is not amazing. We rented a scooter most of the days and traveled the whole island I highly recommend that. They will start high with the price but after the first day tell them 50 a day they did it with us just trying to save y’all some money cause it does add up. All in all good experience if your looking for a calm beautiful spot then I would go here if you want a more live experience I would stay in the city and then would rent the scooter and travel the island !
Séjour de 9 nuits en mai 2024
Guest Experience Manager a répondu le 16 mai 2024
Thank you for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

10/10 – Excellent

Jennifer

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Guest Experience Manager a répondu le 16 mai 2024
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

10/10 – Excellent

Rachel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The place was clean but one restaurant had an odor of too much bleach.
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Occidental Cozumel a répondu le 13 mai 2024
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

10/10 – Excellent

Marion

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great diving in front of the resort.
Séjour de 8 nuits en mai 2024
Occidental Cozumel a répondu le 13 mai 2024
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

6/10 – Acceptable

Diderot

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice place however the food was not that good in the main dine area . Specialty restaurants were OK.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Occidental Cozumel a répondu le 13 mai 2024
Thank you for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

8/10 – Bien

Justice Israel, Hutchinson

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Liked the beach access, the food was good.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Occidental Cozumel a répondu le 13 mai 2024
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

4/10 – Médiocre

Jonn

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités
Ac was terrible food bad beach is not like pictures
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Guest Experience Manager a répondu le 11 mai 2024
Dear JohnWe sincerely lament reading that your stay was not as pleasant as it should have been and we would be very pleased to welcome you again in the future ensuring you in advance of our utmost commitment to make your next Occidental Cozumel holiday experience an unforgettable one for all the right reasons.

8/10 – Bien

Gina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Guest Experience Manager a répondu le 11 mai 2024
Dear GinaThank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.

10/10 – Excellent

Maria

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good price
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Guest Service Manager a répondu le 8 mai 2024
Dear Maria,We thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.

6/10 – Acceptable

barbarita, arleta

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Muchos animales
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Guest Experience Manager a répondu le 8 mai 2024
Estimada barbarita,Le damos las gracias por compartir su experiencia con nosotros y esperamos poder servirle de nuevo pronto.

10/10 – Excellent

Charles

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Smaller quiter property, great staff
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Guest Experience Manager a répondu le 3 mai 2024
Dear CharlesWe are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

8/10 – Bien

Daniel Gonzalez

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really enjoyed bar staff and waiters, all so nice and helpful, would definitely visit again in the future !
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Guest Experience Manager a répondu le 30 avr. 2024
Dear Daniel,We thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.

10/10 – Excellent

Jody J, Bluff Dale

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Guest Experience Manager a répondu le 29 avr. 2024
Dear Jody JWe are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

10/10 – Excellent

Jeffrey

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Guest Experience Manager a répondu le 27 avr. 2024
Dear Jeffrey,We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

6/10 – Acceptable

Melissa Marie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel, commodités
The property was clean and the beach access was nice but the food was terrible and staff was iffy. Some were kind but most were not very helpful or warm. We paid extra for an upgraded check in experience. When we got there, they sent us upstairs and the person who was supposed to check us in wasn’t there. So the bartender sent us down to lunch (a 5 min walk to the opposite end of the resort). When we got back to try and check in again, we were told we were in the wrong spot again and had to go halfway back across the resort to a different place for check in. When it was all said and done, I don’t know what was upgraded about our check in experience at all. It was no different than being at the front desk. The food is not good at all. We thought maybe the specialty restaurant would be better and ate there our last night only for my husband to get food poisoning. We definitely do not recommend this place.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Guest Experience Manager a répondu le 22 avr. 2024
Dear Melissa Marie,We sincerely lament reading that your stay was not as pleasant as it should have been and we would be very pleased to welcome you again in the future ensuring you in advance of our utmost commitment to make your next Occidental Cozumel holiday experience an unforgettable one for all the right reasons.

10/10 – Excellent

Leanne, North Wilkesboro

Séjour de 7 nuits en avril 2024
Occidental Cozumel a répondu le 13 mai 2024
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

8/10 – Bien

Kendra

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Guest Experience Manager a répondu le 19 avr. 2024
Dear Kendra,Thank you for rating us and we look forward to serving you again in the future.

8/10 – Bien

Brandi

Voyage en famille, Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités
Nearly impossible to get a dinner reservation and watered down alochol. Staff was friendly, enjoyed the buffet crew. Buffet is best Ive had.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Guest Experience Manager a répondu le 17 avr. 2024
Dear Brandi,Thank you for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

6/10 – Acceptable

sheri

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
The rooms smelled really musty
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Guest Experience Manager a répondu le 16 avr. 2024
Dear sheri,We sincerely lament reading that your stay was not as pleasant as it should have been and we would be very pleased to welcome you again in the future ensuring you in advance of our utmost commitment to make your next Occidental Cozumel holiday experience an unforgettable one for all the right reasons.

10/10 – Excellent

Theresa

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Guest Experience Manager a répondu le 16 avr. 2024
Dear Theresa,Thank you for rating us!We can't wait to see you again!

4/10 – Médiocre

Kristen

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The grounds are pretty and inviting. Rooms are decent and clean. Most of the staff are friendly minus a few that we encountered. The part that will not take us back to stay here is the food. The buffets are the same, everyday. The food is marginal at best, they do a poor job at keeping the buffets stocked and fresh. We had to wait quite sometime or request items that were consistently empty on the buffet. We were frustrated when we checked out as we had emptied our room and told several staff members that stated it was fine to go find our friends, but went back a short time for the pool to say goodbye to friends only to return and be told we would be charged an extra $20 for a late checkout. This was frustrating as several staff members did not communicate this when we told them we were out of the room but visiting with friends. The location is far from town. And there is just too many great options in Cozumel to return to this all inclusive. If only staying for a couple days you may find the occidental a good fit but beyond that, the food menu would get old really fast.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Guest Experience Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Kristen,We sincerely lament reading that your stay was not as pleasant as it should have been and we would be very pleased to welcome you again in the future ensuring you in advance of our utmost commitment to make your next Occidental Cozumel holiday experience an unforgettable one for all the right reasons.

8/10 – Bien

Todd

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Guest Experience Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Todd,Thank you for rating us!We hope to see you soon!

8/10 – Bien

Kelly

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Incredible staff, friendly, professional, welcoming, and helpful.
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Guest Experience Manager a répondu le 10 avr. 2024
Dear Kelly,We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

4/10 – Médiocre

Tolga

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités
Rooms are outdated and very humid. Ac system doesnt work properly. Staf firendly and foods are good and fresh. Don't recommend the rooms.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Guest Experience Manager a répondu le 4 avr. 2024
Dear Tolga,Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the issues you have raised following your stay, we hope that Occidental Cozumel will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future.

8/10 – Bien

Chris, St. Anthony

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location with a beautiful beach
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Guest Service Manager a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.

8/10 – Bien

Scott

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very much enjoyed our stay here. Quiet at night and the food was very good. Beach is much smaller than the pictures.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Guest Experience Manager a répondu le 1 avr. 2024
Dear Scott,Thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.

8/10 – Bien

Douglas

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
The overall property was nice but limited beach area. Pictures deceiving online. Not much area for sitting on the grounds other than at the pools or beach and limited areas to walk/run(one route from front desk to beach). The adult pool, bar, bartender were fabulous! Room was clean and updated. The staff was friendly, helpful and hardworking.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Guest Experience Manager a répondu le 31 mars 2024
Dear Douglas,We thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.

10/10 – Excellent

Elizabeth Anne

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great in every way. I cannot wait to go back!
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Guest Experience Manager a répondu le 31 mars 2024
Dear Elizabeth Anne,We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

6/10 – Acceptable

kelly

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Guest Experience Manager a répondu le 1 avr. 2024
Dear kelly,Thank you for rating us !

10/10 – Excellent

Deborah Rozycki

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property is just beautiful and full of wildlife! Too bad about the beach-but it’s not a deal killer. Plenty of food options-in fact several that we enjoyed. Our room was spacious and comfortable. The staff is very nice.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Guest Experience Manager a répondu le 31 mars 2024
Dear Deborah Rozycki,Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit.

6/10 – Acceptable

Cary

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Beautiful grounds and beach. Most rooms very nice and plenty big enough. Food mediocre, as expected. Entertainment enjoyable. Always keep money and other "valuables" in the room safe when you are not in the room because housekeeping staff will consider it theirs if left out.
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Guest Experience Manager a répondu le 28 mars 2024
Dear Cary,Thank you for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.