Extérieur

Central Loop Hotel – Avis

4 out of 5
Central Loop Hotel
111 West Adams Street, Chicago, IL

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 866 avis sur 1620." "
Note de 8 – Bien, d’après 437 avis sur 1620." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 175 avis sur 1620." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 76 avis sur 1620." "
Note de 2 – Terrible, d’après 66 avis sur 1620." "

8,6/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,0/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Roxana Veronica

Points forts : État et installations de l’hébergement
Just prrfect
Séjour de 2 nuits en février 2024
HV a répondu le 14 févr. 2024
We are so glad you enjoyed your stay! Thank you for choosing Club Quarters and we hope to see you again in the future.

8/10 – Bien

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien mais.....
Cet hôtel ne vaut 4 étoiles que pour l'emplacement qui est extraordinaire. A 5 minutes de la station de métro venant de l'aéroport et à quelques minutes à pied de tout ce qu'il y a a voir. Pour l'hôtel en lui même, tout est propre, la chambre est de taille correcte, le personnel est très sympa, mais ne vaut pas ses 4 étoiles. Impossible d'ouvrir la fenêtre, et la chambre n'est pas très bien ventilée. Le ménage n'a été fait qu'au bout de 3 jours. Par contre mention particulière pour le restau au pied de l'hôtel "Éléphant and Castel" qui propose des petits déjeuners et des repas hors norme.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Cesar - Guest Experience Manager a répondu le 21 août 2023
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Excellent

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Emplacement top hôtel top
Séjour de 3 nuits en août 2023
Cristian - Guest Experience Manager a répondu le 17 août 2023
Thank you so much for the great review! We hope you can choose Club Quarters Central Loop in the future!

10/10 – Excellent

Patrick

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Cesar - Guest Experience Manager a répondu le 13 août 2023
Thank your for the review and feedback!

8/10 – Bien

Patrick

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
RR - Guest Experience Manager a répondu le 2 août 2023
We look forward to your stay.Best regards,Club Quarters Hotel Central Loop, Chicago

8/10 – Bien

Bernard

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hôtel correct et bien situé. Chambre agréable.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Adrian- Guest Experience Manager a répondu le 17 juin 2023
Helllo, Thank you for your feedback. We appreciate you giving us the opportunity to service your stay while visiting Chicago. Thank you for choosing Club Quarters Central Loop.

10/10 – Excellent

Antje

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L'hôtel se situe Downtown Chicago. On peut rejoindre à pied le centre ville mais il y a aussi des arrêts de bus et de train à proximité (y inclus le train qui va à l'aéroport de O'Hare). L'hôtel et la chambre sont propres, le personnel est accueillant. J'y retournerai sûrement.
Séjour de 5 nuits en avril 2023
JZ a répondu le 1 mai 2023
Merci Beacoup! We are so glad you had a pleasant stay! Thank you for your feedback and review.

8/10 – Bien

Michel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel très bien situé. Personnel courtois et serviable.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Cristian - Guest Experience Manager a répondu le 9 mai 2023
Thank you so much for leaving a review about the hotel! We greatly appreciate any and all feedback! We hope you choose us again in the future!

10/10 – Excellent

Paul

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
proximité des parcs
Séjour de 3 nuits en avril 2023
DD a répondu le 12 avr. 2023
Thank you for your review !

10/10 – Excellent

Philippe

Séjour de 1 nuit en février 2023
Bob - Guest Experience Manager a répondu le 21 févr. 2023
We're thrilled to hear you had a great stay here in Chicago. We appreciate you choosing us and hope to see you again!

8/10 – Bien

sandrine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Propreté, personnel au top
Adrian- Guest Experience Manager a répondu le 20 janv. 2023
Hello, Thank you for your feedback. I'm happy to here that you enjoyed your stay.

8/10 – Bien

Johannes

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pratique pour le Marathon de Chicago
Hôtel choisi pour le Marathon de Chicago - à proximité immédiate du départ de la course. Chambre petite pour le prix payé. Pas de "late check-out" possible malgré une demande faite deux semaines à l'avance.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Bob - Guest Experience Manager a répondu le 18 nov. 2022
Yes, we do have a great location in the middle of the city and very close to the start/finish of the Chicago marathon. The room type you booked is the club room which is our smallest room type. If you'd like more space next time our superior room is about 30% bigger and then you'd have the fridge and microwave as well.

8/10 – Bien

Julien de

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
m
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Bob - Guest Experience Manager a répondu le 11 juin 2022
Thank you for choosing Club Quarters!

10/10 – Excellent

Sylvie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Emplacement parfait pour accéder à "tout"
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Luis- Guest Service Manager a répondu le 10 juin 2022
We're thrilled to hear you had a great stay with us. Thank you for your feedback!

8/10 – Bien

Kara Ann

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Nice restaurant downstairs, great location, safe and walkable. Rooms are on the smaller side but clean with nice staff. The only issue is the room temperature for an older hotel, warmer then was comfortable. Wifi was good.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

??

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
A staff with black glasses and beard was rude. Bathroom is small.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Tony

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy option for visiting downtown Chicago
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Cesar - Guest Experience Manager a répondu le 23 mai 2024
Thank you for the review and feedback !

6/10 – Acceptable

Sean

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Cesar - Guest Experience Manager a répondu le 23 mai 2024
Thank you for the review and feedback

8/10 – Bien

Erik

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location
Séjour de 1 nuit en mai 2024
cesar a répondu le 22 mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Excellent

Jean

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
cesar a répondu le 22 mai 2024
Thank you for the review and feedback !

8/10 – Bien

Kevin, Millburn

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
cesar a répondu le 22 mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Excellent

David

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Central location. Close to the art museum.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
cesar a répondu le 22 mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Excellent

Andrew

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The location is great. Staff was wonderful. There were some issues with the keys not working, but once that got fixed everything was great. The free bottled water was a nice touch.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Adrian: Guest Experience Manager a répondu le 19 mai 2024
Hello Andrew,Thank you for the positive feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. We're looking forward to your next visit.

10/10 – Excellent

Lara

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lovely room in a fantastic neighborhood right in the thick of it. Surprisingly and delightfully affordable. Folks payin' 3-4X as much as the W just a block away.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Bob - Guest Experience Manager a répondu le 15 mai 2024
We appreciate the kind word and the great score! We hope to see you again the next time you are in town!

10/10 – Excellent

Harry

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent service and great location!
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Cesar - Guest Experience Manager a répondu le 13 mai 2024
Thank you for the review!

6/10 – Acceptable

nargues

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
A European style hotel in the loop. Smallish rooms. Nespresso in rooms. Has decent amenities. A bit outdated and trying to strike a cord between being green and affordable while meeting expectations if an American clientele. Many of the guests were European and this meets European standards while falling a bit short of American standards. Would go back.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Bob - Guest Experience Manager a répondu le 12 mai 2024
We thank you for choosing Club Quarters and for providing your feedback. We hope to see you again soon!

8/10 – Bien

Danny

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Close to trains, comfortable bed, plenty of food options close by.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Cristian - Guest Experience Manager a répondu le 8 mai 2024
Thank you so much for the honest review! We greatly appreciate the feedback! We hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Jay

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Cristian - Guest Experience Manager a répondu le 8 mai 2024
Thank you so much for the honest review! We greatly appreciate the feedback! We hope to see you again soon

8/10 – Bien

Donald

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very convenient location and room was just right.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adrian: Guest Experience Manager a répondu le 3 mai 2024
Hello Donald,I'm glad to hear that you had a pleasent stay. The team at Club Quarters Central Loop strive to provide our guest the best exprience. We're looking forward to your next visit.

10/10 – Excellent

Susana Noemi

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good service
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Cesar - Guest Experience Manager a répondu le 2 mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Excellent

Lamirah

Séjour de 3 nuits en avril 2024
cesar a répondu le 22 mai 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Excellent

Michelangelo

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice , clean and convenient
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Cesar - Guest Experience Manager a répondu le 2 mai 2024
Thank you for the review and feedback!

10/10 – Excellent

Luis

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great customer service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
JZ a répondu le 1 mai 2024
We appreciate you staying with us and your amazing review! Hope to see you soon.

10/10 – Excellent

Kathryn

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I thought this was a great value hotel. Nothing I didn't like. Arrival and departure were easy and straight forward. Room was clean and comfortable and cosy. Suited my overnight needs perfectly. Staff were friendly and helpful. Enjoyed breakfast at the Elephant and Castle!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
JZ a répondu le 1 mai 2024
We appreciate you staying with us and giving us detailed feedback. We hope you visit us soon!

10/10 – Excellent

Jason

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
JZ a répondu le 1 mai 2024
Thank you for your amazing rating! Visit us back soon

8/10 – Bien

Kevin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
This hotel is in the perfect area, plenty of great food places surrounding an easy to access nice landmarks so a perfect place for someone coming from out of town to enjoy the city. The staff is friendly an accommodating. It would be nice if the rooms had a fridge to keep food in so that may the only negative. Other than that would definitely stay again.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
JZ a répondu le 1 mai 2024
Thank you for staying with us and sharing this feedback! Although not all rooms have fridges, we provide one upon request. We hope to see you back in the near future.

10/10 – Excellent

Dana

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel was quiet and clean. Staff was courteous. The Elephant and Castle Restaurant served an excellent complimentary breakfast with a lot of choices. Their dinners were also excellent and their staff was courteous.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
JZ a répondu le 1 mai 2024
Thank you for staying with us and for an excellent review and feedback! We always strive to please our guests in hopes you visit us back in the near future

10/10 – Excellent

Criss

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very convenient for our needs and the staff was wonderful. Very helpful
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Cesar a répondu le 29 avr. 2024
Thank you for the review and feedback

6/10 – Acceptable

Angela

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Didn’t have no heat the 2 days I was there
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Cesar a répondu le 29 avr. 2024
Thank you for the review and feedback

10/10 – Excellent

Mengji

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean, staffs are nice, great location!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Cesar - Guest Experience Manager a répondu le 29 avr. 2024
Thank you for the review and feedback

10/10 – Excellent

Willian

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
cesar a répondu le 26 avr. 2024
Thank you for the review and feedback!

10/10 – Excellent

luke

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My wife and I stayed over four days for a conference and we enjoyed staying there. Definitely recommend this hotel.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Adrian: Guest Experience Manager a répondu le 23 avr. 2024
Hello Luke,It was a pleasure to assist you during your stay. The team at Club Quarters Central Loop strive to provide our guest the best experience. We're looking forward to your next visit.

10/10 – Excellent

Evelin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Cesar - Guest Experience Manager a répondu le 23 avr. 2024
Thank you for the review and feedback !

8/10 – Bien

Uriel

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Adrian: Guest Experience Manager a répondu le 23 avr. 2024
Hello Uriel,It was a pleasure to assist you during your stay. The team at Club Quarters Central Loop strive to provide our guest the best experience. We're looking forward to your next visit.

6/10 – Acceptable

Ramon

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Adrian: Guest Experience Manager a répondu le 23 avr. 2024
Hello Ramon, Thank you for your feedback. It was a pleasure to assist you during your stay. We're looking forward to your next visit.

10/10 – Excellent

Hamidreza

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fore 3 nights - 4 days, everything was good.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Cesar - Guest Experience Manager a répondu le 21 avr. 2024
Thank you for the review and feedback !

4/10 – Médiocre

Delia

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location and dining and shopping are within walking distance. But the hotel rooms are dirty and outdated interior.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Adrian: Guest Experience Manager a répondu le 20 avr. 2024
Hello Delia, Thank you for your feedback. The team at Club Quarters Central Loop strive to provide our guest the best service. We're looking forward to your next visit.

10/10 – Excellent

Jacob

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I enjoyed my stay. Nice clean accommodations.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Cesar - Guest Experience Manager a répondu le 19 avr. 2024
Thank you for the review and feedback !

10/10 – Excellent

Ariana

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I was pleasantly surprised with the quality of the hotel and my stay considering the room was significantly less than others in the area. My room was small and nothing fancy but it was clean, quiet, and the bed was comfortable. A small fridge would have been nice but there didn't seem to be much space for that in the room, perhaps some of the bigger rooms have other amenities. I would recommend this hotel and stay there again should I be in the area.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Bob - Guest Experience Manager a répondu le 18 avr. 2024
Hello Ariana,Yes, we have 4 room types here at the Central Loop Hotel and the fridges and microwaves can be found in the superior rooms or one-room suites. We appreciate your recent stay with us and hope you select us again the next time you are in town!

8/10 – Bien

Brian

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Cristian - Guest Experience Manager a répondu le 8 mai 2024
Thank you so much for the honest review! We greatly appreciate the feedback! We hope to see you again soon