Piscine extérieure, chaises longues

Heartland Hotel Auckland Airport – Avis

4.5 out of 5
Heartland Hotel Auckland Airport
14 Airpark Drive, Auckland

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 536 avis sur 1002." "
Note de 8 – Bien, d’après 320 avis sur 1002." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 91 avis sur 1002." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 30 avis sur 1002." "
Note de 2 – Terrible, d’après 25 avis sur 1002." "

8,8/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Denis, LAVAL

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Accessible et pratique
Séjour de 1 nuit en février 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 5 mars 2024
Thank you very much Denis

10/10 – Excellent

Amélie

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel situé près de l’aéroport, avec un service de navette très efficace. Le personnel était sympathique, professionnel et attentionné. L’établissement est un peu daté, mais propre. La piscine a fait le bonheur de nos enfants!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 17 janv. 2024
Thank you Amelie for choosing to stay at the Heartland Hotel Auckland Airport. Lovely to hear the team took advantage of our pool.

8/10 – Bien

Sujiro

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great for a stopover between two flights. Easy free shuttle to and from the airport. Comfortable rooms. Nice little gym. Convenient laundry room (coin operated). Good restaurant, offering room service for no additional fee.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

BUISSON FASANO Vincent

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hotel bien situé, proche de l'aéroport avec navette gratuite. Late check out possible sur demande et selon disponibilité. Chambre spacieuse, équipements un peu vieillissants mais fonctionnel et propre. Personnel accueillant et arrangeant. Petit dej et restaurant sur place, très bien. Bonne expérience.
Adelle Livett General Manager a répondu le 19 mars 2023
Thank you very much Buisson Fasano for taking the time and sharing your recent guest experience.

10/10 – Excellent

Laurent

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très contents
L’hôtel bien spacieux, propre et joli, il y a même dans le hall du 1ere étage une petite bibliothèque avec le salon, pour se reposer avec la lecture. Aussi la petite piscine à l’extérieur pour la détente. On a eu la chambre assez grande pour trois, propre et confortable. Le petit déjeuner pas trop varié mais bien correct. Le bar dans le hall d’entrée est appréciable. L’hôtel est très proche de l’aéroport, la navette gratuite toutes les 30 min. On a bien aimé notre séjour et on revient à l’occasion. Merci!
Séjour de 1 nuit en février 2023
Adelle Livett General Manager a répondu le 25 mars 2023
Thank you Laurent, the team and I look forward to welcoming you back on your next stay.

10/10 – Excellent

Gilbert

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien. On est proche de l'aéroport et ils ont un service transport gratuit qui conduit jusqu'à l'aéroport. Très pratique.
Séjour de 2 nuits en février 2023
Adelle Livett General Manager a répondu le 31 mars 2023
Thank you Gilbert for choosing to stay at the Heartland Hotel Auckland Airport.

10/10 – Excellent

MARTINE

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Adelle Livett General Manager a répondu le 25 janv. 2023
10 out of 10 thank you MARTINE

10/10 – Excellent

Luc

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

8/10 – Bien

Stephane

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Escale d une nuit en transit de tahiti. Hôtel bien placé par rapport à l aéroport. Très bon standing.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
RamonJ a répondu le 12 mars 2020
Thank you for your 8/10 rating via hotels.com Our team and I do hope to see you again soon, Kind regards, Ramon James - Hotel Manager

10/10 – Excellent

Karen

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We got moved to a quieter room, they were very obliging, great service.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 10 mai 2024
Great to see Karen our team were able to accommodate your request during your stay. Thank you for taking the time to share.

10/10 – Excellent

Robert, Auckland

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good quality hotel, clean, handy to airport. The immediate area around hotel is light industrial and not that desirable for an evening stroll. One minor negative was only one bedside table. I expect a beside table on either side of a queen/king bed. The buffet breakfast was excellent
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 10 mai 2024
Thank you Robert for providing valuable feedback on your recent stay. We appreciate your comments and will share these with the team.

10/10 – Excellent

Shelley

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I'll be back for sure.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 10 mai 2024
Thank you Shelley the team and I look forward to see you back again very soon.

8/10 – Bien

Keith

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Handy t airport with bar and dining. Long term parking and shuttle available
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 10 mai 2024
Thank you Keith for choosing to stay at the Heartland Hotel Auckland Airport and providing your guest experience.

8/10 – Bien

Angel

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté
Good location but 1 thing the hot tub was not hot it was luke warm and needed to be cleaned.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 10 mai 2024
Thank you very much Angel for your valuable feedback. I will share your feedback with our teams to address. Thank you for bringing this to my attention.

8/10 – Bien

Gavin

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 29 avr. 2024
Thank you Gavin

10/10 – Excellent

Stephen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice clean hotel. Ideal for a pre-flight night.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 29 avr. 2024
Thank you Stephen for choosing to stay at the Heartland Hotel Auckland Airport.

10/10 – Excellent

YUKI

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
スタッフの対応が素晴らしいです
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 29 avr. 2024
Thank you very much Yuki for making special mention of our team. It is greatly appreciated.

4/10 – Médiocre

Andre

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Room was clean but beds are really uncomfortable
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 29 avr. 2024
Dear Andre, sorry to hear our beds were not to your likely. Please let us know how we could improve.

10/10 – Excellent

Jo

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 mai 2024
Thank you very much Jo

10/10 – Excellent

Jennifer

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was so friendly and helpful. We landed at midnight and they still came and picked us up. Even shuttled us back to the airport the next day so we could pick up our rental car. We were very happy with our stay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 22 avr. 2024
Dear Jennifer, it is lovely to hear our team were friendly and helpful during your stay. We look forward to welcoming you back on your next trip away.

6/10 – Acceptable

Charles Gregory

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you Charles

8/10 – Bien

Michael Edward

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 10 mai 2024
Thank you Michael

10/10 – Excellent

Mohammed

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 10 mai 2024
Thank you very much Mohammed

8/10 – Bien

kaylene

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
quiet, comfortable, shuttle bus to airport. No hassle stay
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you kaylene for choosing to stay at the Heartland Hotel Auckland Airport.

8/10 – Bien

Li

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
booking this hotel for next early morning flight, shuttle service is good.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you very much Li

8/10 – Bien

JUNE

Points forts : Service et personnel
The hotel is dated but close to the airport with free parking.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear June have you heard we have a refurbishment programme well underway with new carpet for both the corridors and rooms. Along with other exciting updates. Hope you will stay again so we can share these with you.

10/10 – Excellent

Justin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall, great stay. Staff was great and were able to get us into a room earlier than expected following an unexpected flight change. Great for a stay near the airport. About $50 NZD ride share fare to downtown Auckland though. Overall, still a great stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you very much Justin for sharing your recent experience.

10/10 – Excellent

Jeannette

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 3 mai 2024
Thank you very much Jeannette

10/10 – Excellent

Leerae Jane

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Great property, complimentary shuttle to and from airport spacious room at very affordable. Would stay again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you Leerae for sharing your recent experience. The team and I look forward to welcoming you back on your next trip away.

8/10 – Bien

keith

Voyage en famille
Updating facility should be nicer in few months. Our floor wasn’t bad. Dinner was nice breakfast buffet was poor too cold.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you very much Keith for your review and I have taken the time to share your comments with our chef to address.

2/10 – Terrible

Tricia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Outdated and OLD! This hotel needs a refresh ASAP. The pictures do not match the reality. The pool and spa are in DIRECTLY in front I’ll of the hotel entrance - in the center of the traffic circle where vans and cars pull up to drop off guests. Very disappointed. The staff is very friendly and the room was clean. That was a big plus!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Tricia, The hotel is currently undergoing a refurbishment programme and to date we are nearly halfway through our rooms and new carpet installation. The pool and spa are directly in front of the main entrance but positioned well for all day sun. Take you the opportunity and go inside the pool area as you feel like you are still on holiday and miss the fact you are close to the front entrance of the hotel. Thank you for taking the time and making mention of our friendly staff and cleanliness standards of the rooms.

10/10 – Excellent

Beatrice

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Excellent transport service to airport for our early 6AM flight
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you Beatrice for taking advantage of our complimentary shuttle service.

10/10 – Excellent

PAUL

Points forts : Propreté, service et personnel
The evening staff were welcoming, friendly, and helpful. TJ from the kitchen and espresso bar was so helpful and really made me feel the heart in heartland. There were a couple of things could be improved. The outdoor hot tub was lukewarm, though the bathtub in the room could also be used as a hot tub as it had jet spray functions (I didn't try it). In the morning I had a surprise as someone had charged some meals to my room. The receptionist seemed new to the job and not very skilled in customer service in English. He did promise me they would not charge my card but said he had to wait for other morning staff to try to track down who charged expenses onto my room. What I think the hotel should do is how other hotels I have stayed in do which is to get a signature fir receipt of each chargeable service and then they can easily recognize the duscrepancy if someone has charged something to the wrong room.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you very much for taking this opportunity and mentioning one of our stars TJ. Your feedback has also given some areas our team can improve especially with incorrect posting to guest rooms. I have shared your feedback with our team to address with their teams and introduce some changes. Thank you for taking the time and bringing this to my attention.

8/10 – Bien

Neil

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Was ok for the airport area but buffet breakfast was alittle disappointing for the money
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Neil if you have the time I would be interested to hear how we can improve our breakfast selection and improve our value for money. Please feel free to drop me a line anytime.

10/10 – Excellent

Timothy, Waikanae

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good parking, and near airport for rental car drop off the next day.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you Timothy for sharing your recent experience.

8/10 – Bien

Shane, Hamilton

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice and quiet and close to airport. Parking available as well as airport shuttle if required.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you very much Shane for your review.

10/10 – Excellent

kelly

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was clean and quiet. Vending machines, restaurant and smoking area on site so you didn’t have to leave if you didn’t want to. I went to a nearby restaurant, 30 minute stroll in the glorious sunshine. Shops available at this location.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you Kelly for sharing your recent experience of the Hotel. We appreciate your valuable feedback.

10/10 – Excellent

Tana

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Location
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you very much for your 5 stars.

10/10 – Excellent

JOANNE, Redmond

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Free shuttle from airport was quick and efficient. Property was clean and tidy. Rooms are quite spacious. Restaurant on site was surprisingly good, and even had a couple Vegan options, which made us very happy.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 3 avr. 2024
Thank you Joanne for sharing your sharing your recent guest experience and it is pleasing to hear the team were able to cater to your Vegan needs.

8/10 – Bien

Angela

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The room we were in lots of traffic noise & bed was very very firm.. everything else was good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 1 avr. 2024
Thank you Angela for your review. On your next booking, please let the team know you need a quiet room and we try an allocate before your arrival.

8/10 – Bien

Jess

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great spot to stay for access to the airport. Staff friendly and helpful. Dining on site. Room comfortable and modern.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you very much Jess. It is lovely to hear our newly refurbished rooms were greatly received.

10/10 – Excellent

Catherine, Dundee

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff were friendly, helpful and welcoming.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 27 mars 2024
Thank you very much Catherine for taking the time and recognising our team.

8/10 – Bien

Treena

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Late night shuttle pick up was great, the on going work at the airport made getting to the pick up difficult but the driver was extremely patient and friendly.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 27 mars 2024
Thank you Treena for your comments. It is very challenging at times for our drivers at the airport as they carry out their upgrades. We appreciate your patience.

2/10 – Terrible

Andy

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Dear Andy I would love to hear more. Please feel free to make contact to discuss anytime.

10/10 – Excellent

Karen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
A very pleasant place to stay! Good rooms, a great bar area and restaurant! A great shuttle service to the Airport! Will definitely stay there again!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 27 mars 2024
Thank you Karen. The team and I look forward to welcoming you back on your next stay away.

10/10 – Excellent

Karen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I chose this hotel for its proximity to the airport. The room was clean and comfortable and the shuttle to the airport was convenient.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 27 mars 2024
Thank you very much Karen for choosing to stay at the Heartland Hotel Auckland Airport.

10/10 – Excellent

Inga

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to overnight when flying in and out of Auckland . Shuttle pickup was perfect and much appreciated. Very quiet and a safe area where we were comfortable walking around and even doing a bit of shopping
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 27 mars 2024
Thank you Inga for sharing your recent experience.

10/10 – Excellent

Melissa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Could not ask for more. Excellent customer service. Everyone was friendly and helpful beyond belief! Very convenient location and services. Highly recommend.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 21 mars 2024
Thank you Melissa for your high recommendation. The team and I appreciate your feedback and look forward to welcoming you back on your next trip away.

8/10 – Bien

Lisa

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you Lisa for your four stars.

10/10 – Excellent

Karen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We were first put in a room by the busy road which was a little noisy but they were happy to move us which we really appreciated👍
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Adelle Livett General Manager a répondu le 27 mars 2024
It is lovely to hear our team were able to accommodate your room move to one more suited to your needs.