Piscine intérieure

La Quinta Inn & Suites by Wyndham Chicago Gurnee – Avis

2.5 out of 5

Avis

7,2

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 365 avis sur 1003." "
Note de 8 – Bien, d’après 245 avis sur 1003." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 145 avis sur 1003." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 107 avis sur 1003." "
Note de 2 – Terrible, d’après 141 avis sur 1003." "

7,4/10

Propreté

7,8/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

7,0/10

État et installations de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Cristina

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Budget friendly.. comfortable rooms overall great experience
Séjour de 5 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

patrick

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean hotel with comfy beds, free quality breakfast and a very accommodating staff. We will definitely be staying again
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Rabbie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staffs are sociable and hospitable
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Patricia a répondu le 7 mai 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback

10/10 – Excellent

Renate

Voyage en famille
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Enjoyed my stay
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Patricia a répondu le 7 mai 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback

6/10 – Acceptable

Abraham

The deposit is ridiculous and am waiting for them to return it in 3 to 5 business days. Breakfast is nothing to brag about. Stale bread. Not sure who edits reviews but their continued annoyance will delete my effirts
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Patricia a répondu le 7 mai 2024
We apologize for the inconvenience, thank you for bring your concerns to my attention. We are always looking for ways to improve

10/10 – Excellent

Arielle

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 7 mai 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Leonard

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean room, nice front desk staffs.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Patricia a répondu le 30 avr. 2024
Thank you for staying with us

2/10 – Terrible

Emmanuel

Points faibles : Service et personnel
Please be careful while staying. Make sure they inspect the room before and after your stay. They will charge the smoking fee even if you dint smoke.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Patricia a répondu le 30 avr. 2024
I'm very sorry for the inconvenience, however we are a non-smoking hotel and take smoking very seriously..

10/10 – Excellent

Zoila

Points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Patricia a répondu le 30 avr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Bradley

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Good place has a great breakfast including has pool and hot tub, some road noise as is close to hi way
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Patricia a répondu le 23 avr. 2024
Thank you for staying with us.

2/10 – Terrible

Siva

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Patricia a répondu le 7 mai 2024
Hi I truly apologize for the inconvenience, thank you for bringing this to our attention. We are always looking for ways to improve our service.

10/10 – Excellent

Liezel Ann

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Patricia a répondu le 7 mai 2024
Thank you for staying with us

8/10 – Bien

Shawn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Son enjoyed that they had full breakfast
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Patricia a répondu le 18 avr. 2024
Thank you for staying with us, we value your feedback.

8/10 – Bien

Angeles

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
😉
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Patricia a répondu le 18 avr. 2024
Thank you for staying with us, We value your feedback.

2/10 – Terrible

Johnathan

Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Smells like weed so dirty and ran down! DO NOT BOOK HERE.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Patricia a répondu le 9 avr. 2024
Thank you for sharing your concerns, i apologize for the inconvenience. We are always looking for ways to improve our services.

10/10 – Excellent

Sergio

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Muy buena
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Patricia a répondu le 18 avr. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Bien

Kashmiere

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My little family enjoyed our spring break stay!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 18 avr. 2024
Thank you for staying with us

4/10 – Médiocre

Daniel

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Patricia a répondu le 9 avr. 2024
We apologize for the inconvenience. we appreciate your business. thank you for bringing the issues to my attention, as we are always looking for ways to improve

10/10 – Excellent

Tabitha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your business.

4/10 – Médiocre

Janise

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Rooms could use some updates, but my major problem is on Mondays the entire hotel is shut down from water access from 11-3 pm. My family could not shower, flush the toilet, brush our teeth, wash our face or hands due to this issue. 4 hours without water is insane. They called the room at 9am that morning to inform us of this but apparently it’s something that is done every morning for water Maintenance. So this information could have been shared during check in on Saturday morning.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 3 avr. 2024
We apologize for the inconvenience. we thank you for sharing your concerns.

4/10 – Médiocre

Daisy

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 3 avr. 2024
We apologize for the inconvenience. we appreciate your business and we thank you for sharing your concerns with us.

2/10 – Terrible

angelica

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Really bad service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 3 avr. 2024
My apology for the inconvenience, here at Laquinta we strive to meet each of our guest expectations. we thank you for bringing this to our attention. we value your business and are always looking for ways to improve

10/10 – Excellent

Lashuna

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bed was really comfortable staff was really nice
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your business.

10/10 – Excellent

Jada

Points forts : Commodités
Nice clean room
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for staying with us . we appreciate your business

4/10 – Médiocre

Nicole

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wouldn’t stay here again. Dirty, very dirty. So loud, was kept up most of the night. Staff was nice. Not enough of them but they were nice.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 3 avr. 2024
We apology for the inconvenience. thank you for bringing this to our attention. We are always looking for ways to improve

10/10 – Excellent

Ambrose, Cheignieu-la-Balme

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great staff, very polite and professional
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for staying with us. we appreciate your business

8/10 – Bien

Criselda

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My kids and I enjoyed the stay for our 2 night stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for staying with us. we appreciate your feedback

10/10 – Excellent

Carlos

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Great Stay
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 27 mars 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your business.

2/10 – Terrible

Mamta

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
They didn’t give the Room service next day . Not clean . Not giving proper Answer . WIfi doesn’t work . Not even hot water comes for shower this morning .
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 27 mars 2024
We apologize for the inconvenience. thank you for bring this to my attention. we value your business and are always looking to improve.

8/10 – Bien

Denise

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had a nice stay here while visiting Great Wolf water park over spring break. Our room was pet friendly, so we were able to bring our dog, which is very important to us. The staff were all very friendly and the pool, breakfast space and lobby were all comfortable and well taken care of. Our room had everything we needed, including very comfortable beds. The only tick against this property is that the grounds around the hotel all full of trash and dog waste, which is obviously not ideal. I was able to walk oir dog a bit farther out to avoid this so it wasn't a major problem for my family but it may be an issue for others.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your business and are always looking for ways to improve..

8/10 – Bien

David

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good value
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 27 mars 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your business.

10/10 – Excellent

James

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 18 avr. 2024
Thank you for staying with us. We value your feedback.

2/10 – Terrible

ASHLEY

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
D P, Mgr a répondu le 26 mars 2024
Dear Ashley,Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Chicago Gurnee. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that there were issues with your stay. Please rest assured that we are taking appropriate measures to prevent any future occurences . Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,

10/10 – Excellent

Erika

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice for a family weekend getaway
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
Thank you for staying with us. we appreciate your feedback.

6/10 – Acceptable

David, Homewood

Voyage d’affaires
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
This property is in definite need of rehab. It is somewhat outdated and the beds were also very uncomfortable. Very limited breakfast provided.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your business.

8/10 – Bien

Cathy

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your business

10/10 – Excellent

Lovely

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Safe,clean and friendly staff
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your business.

2/10 – Terrible

Leonardo Fierro

Bad
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
We apologize for not meeting your expectations, your business is very important to us. We are always looking for ways to improve.

8/10 – Bien

Juan

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 23 avr. 2024
Thank you for staying with us

10/10 – Excellent

Catherine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Room was nice clean staff was very friendly
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your business

10/10 – Excellent

Anesha

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 18 avr. 2024
Thank you for staying with us, we value your business.

10/10 – Excellent

Shiline

Stay excellent.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your business

10/10 – Excellent

Hamahonda

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staffs is really nice, the place is clean, I didn’t have any issues.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your business.

10/10 – Excellent

JUDY K

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pet are welcome
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
Thank you for staying with us

10/10 – Excellent

RICHARD

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Front desk lady was SUPER NICE
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
Thank you for your business,

8/10 – Bien

Vanessa

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was clean for the price, the staff responded very quick to any problems and they were very friendly.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
Thank you for staying with us. we appreciate your feedback

10/10 – Excellent

Arijanna

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback

8/10 – Bien

BJ

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
First time staying there and I'd go again, thank you
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
Thank you for staying with us. we appreciate your feedback

6/10 – Acceptable

Mariann

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Patricia a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for staying with us. we appreciate your feedback as we are always looking for ways to improve

10/10 – Excellent

jacqueline, Beach Park

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Patricia a répondu le 24 mars 2024
Thank you for business, we appreciate your business.