Bar (sur place)

Holiday Inn Express Auckland City Centre, an IHG Hotel – Avis

4 out of 5
Holiday Inn Express Auckland City Centre, an IHG Hotel
Corner Wyndham & Albert Streets, Auckland

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 228 avis sur 415." "
Note de 8 – Bien, d’après 133 avis sur 415." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 30 avis sur 415." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 8 avis sur 415." "
Note de 2 – Terrible, d’après 16 avis sur 415." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Lydia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Hébergement situé à proximité des commerces et des restaurants. Notre chambre était propre, le personnel au top, aimable, ...avec vu sur la Sky tower. Sécurisé car l'accès aux chambres pouvait se faire uniquement par carte dès l'entrée dans l'ascenseur. Le petit déjeuner était copieux.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Lydia

Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

alain

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bonjour, j ai fait une réservation avec option vue sur le port pour 2 chambres. on m'a remis 2 chambres avec vue sur des immeubles. j'ai pose la question, on m'a dit qu'il y avait des travaux donc pad possibilité, on m'a proposé 2 chambres avec vue sur les toits et partielle sur la mer. donc paiement d'un supplément sans contre partie.
Séjour de 12 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Rémy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Rava

Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Michel

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 – Bien

céline

Séjour de 4 nuits en avril 2023

10/10 – Excellent

Myriam

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
L emplacement est parfait en plein centre pres de la grande rue marchande Queen street . Accueil chaleureux toujours attentif . Petit déjeuner sucré et salé parfait. Ménage fait tout les jours .chambre neuve aucun défaut. Je suis plus que satisfaite de mon séjour
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Meghana a répondu le 29 mai 2023
Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad you enjoyed your stay with us. Hope to see you back with us again in the future. Thank you, Kind regards, Meghana. Duty Manager at VOCO and Holiday Inn Express.

10/10 – Excellent

Stephane

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
The Reservations Team a répondu le 7 mars 2023
Dear Stephane, Thank you for taking the time to review your most recent stay at our hotel. We are delighted to see that you enjoyed your time with us and are already looking forward to welcoming you back for another stay soon. Kind regards, The Reservations Team

8/10 – Bien

David

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Awesome breakfast. Great location. Poor & expensive parking availability. Had to use alternate parking location that was a 10 min walk & the local construction made it difficult a difficult drive. Also, the room has minimal clothes storage capacity. Have to keep clothes inside the suitcase.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Yiu Cheong

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Ranjeet

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I really enjoy my stay in hotel Awesome rooms
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

AKARI

Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
朝食が無料で付いてきたのが良かった。日本のビジホに慣れていると和食がない分朝食の数は少なく、イギリス式ブレックファストといった感じだった。フロント横に清涼飲料水や水、スナックが置いてあるが、無料?なのか、聞き取れなくて分からなかった。値段の案内がなかったので、おそらく無料かと思われるがそうだとしたら利用出来なかったのがかなり残念。部屋の清潔さは綺麗なようで汚かった。2個置いてあったマグカップが埃?で汚れていたのと、電気ポットの注ぎ口が汚くて利用できなかった。たくさんティーバッグが置いてあったのに少し残念。また、石鹸で手を洗うと、洗面台の下のパイプから泡と水が漏れてきたので、おそらく中がヘドロなのでは?と思う。壁が薄いからなのか、隣の部屋のトイレを流す音はしょっちゅう、上の階の足音も少し聞こえた。利便性やちょい高級ビジホ価格で泊まれることを考えると良いと思う。
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Raqueliza

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Yuzuru

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
ホテル全体としては満足、特に不満はなかった。オークランド全般に言えることで、このホテルに限った事ではないが、とにかく坂が多いので、特にスーツケースでの移動は体力を使う。当該ホテルも坂の途中にエントランスがあることを付け加えておく。
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Mgcini

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Same breakfast menu every day, day after day! Boring!!!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Yuko

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
16階の部屋でしたが目の前にスカイタワーが迫ってくる景観で素晴らしかったです。又朝食が最高です
Séjour de 3 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Jordan

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I had booked a night and couldn’t even get to the hotel because of all the construction surrounding it. I ended up just staying at SkyCity and not even coming for my reservation. Very inconvenient.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Lloyd

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great service and location for work.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

J

Points forts : Commodités
Very clean
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Martin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wonderfully staff, love the breakfast.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

James

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great staff
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

ROMAN

Séjour de 6 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Martin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly helpful staff.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Maridel

Points forts : Propreté, service et personnel
Near Skycity. Walkable. Friendly staff.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 – Bien

Homayoun, Houston

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
During the reservation process I accidentally got the check-in date wrong by one day. I noticed my error within 5 minutes and immediately called the hotel and alerted them. They told me they would not object to cancellation of the reservation. Subsequently I notified Expedia and the first agent told me that the hotel objected to cancellation and I forfeited my entire room charge. I walked to the hotel (staying at Barclay Suites across the street) and talked to the same person who approved my cancellation and rejected Expedia agent’s request. I sent an email to the hotel management company and called Expedia again and this time the agent told me the hotel does not answer Expedia calls. Both agents sounded young and somewhat un-assertive women. I went to the hotel again to force the reception to answer the call. After 2 hours, I was able to get the cancellation confirmed. It is evident that Expedia Upper Management needs to negotiate with the hotels that if errors like mine occur, the swift cancellation should be a painless process or else the hotel would be taken off their list. The agents need to be given assertiveness training and learn how to handle hotel staff. Since we pay with credit cards, I would have disputed the charge and create endless headaches for all parties involved. I am not sure if I could have done this if not physically present.

6/10 – Acceptable

Richard

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
A new hotel, very central location. Good breakfast included. Room was good but a a bit small.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

James

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Great location. Very central. Walkabfooshoppi g
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

CHRISTOPHER

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
There was what appeared to be make up on the duvet. There was not a pen and pad in the room.
Séjour de 8 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Mohan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Handy to all amenities !!!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Marcel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
They went the extra mile to get me into my room early when I arrived early in the morning after a long flight!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

??

Séjour de 5 nuits en avril 2024

2/10 – Terrible

Dulce

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
We came to Auckland for a family holiday. We booked in to stay for 6 nights and on the 3rd day, my children played with kinetic sand and left it on the floor as we were in a hurry. When we came back, the reception called us and said we had done "damage" to the room and they have a video of it. I went to the reception to have a look and the guy at the reception was condescending and rude. I explained that it is kinetic sand and it does not do damage. They vacuumed it and charged us $172. From that time on, every time we called reception or order coffee, they never failed to ask for the payment. We felt very uncomfortable and harrassed. The duty manager quoted us $240. Very inconsistent and also condescending. We paid the charge and whilst we were still checked in. This is a ver frustrating and disappointing experience for someone who uses Holiday Inn every time we travel (to Queesntown especially). Horrible customer service. It ruined the mood of our holiday
Séjour de 6 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Mel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, hotel clean bright . Food was average
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Traian

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location to explore Auckland
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Jobanjit

it was to stay with this property
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Munira

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice staff
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

HIROTSUGU

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
New and clean. Breakfast was free and delicious.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

ronald

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Kasi, Bow

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Best hotel stay ever…. All around. Great staff, layout, service and maintenance
Séjour de 7 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Andre

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice property in the center and near Auckland City Center. Also close the harbour, dining and shopping. We loved the stay. Staff is awesome and care to ensure our stay was great.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Brie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Absolutely amazing views, awesome staff, very clean & tidy. Definitely would go back next time I’m in Auckland!!!!
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Sharon

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 – Acceptable

Omar Francisco

Points forts : Propreté, service et personnel
En el detalle de la reserva dice Estacionamiento incluido y no es cierto… hay un estacionamiento a lado con costo adicional, no es del hotel

10/10 – Excellent

Luisa

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very helpful, convenient location, clean
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Maria

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Steven John

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Got woken up for what I was told was a noise complaint from my room. While I was sleeping. No room service. Apart from that staff outstanding f
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Brandi

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was amazing!
Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

Evangeline

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Firstly, No parking lot. No complimentary water on arrival. Box of tissues nearly empty[only 10 pieces in the box] . No spare toilet paper. The towels have a nasty smell. Iam very disappointed. I paid $399 for 1night plus $59 for parking. This is Thursday, 14th March and its my birthday. I will never go back there again and will not recommend to holiday inn to anyone
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

MOMONE

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
英語が話せなくても、伝えようと優しく対応して頂きました。
Séjour de 2 nuits en mars 2024