Bar (sur place)

Palace Hotel – Avis

3.5 out of 5
Palace Hotel
01 Nguyen Trai Street, Ward 1, Vung Tau, Ba Ria-Vung Tau

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 47 avis sur 152." "
Note de 8 – Bien, d’après 78 avis sur 152." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 24 avis sur 152." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 2 avis sur 152." "
Note de 2 – Terrible, d’après 1 avis sur 152." "

8,2/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

7,2/10

Commodités

7,8/10

État et installations de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Kieu Tien

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Politesse du personnel
Thoai Lai a répondu le 14 juill. 2017
Dear Kieu Tien, Thank you for choosing Palace Hotel Vung Tau and for taking time to share your review! I was delighted to read that you have enjoyed your stay with us and that the hotel staff looked after you well! We look forward to welcoming you back again soon for a longer stay! Warm regards, Le Linh (Ms.) - Sales Executive of Palace Hotel.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

6/10 – Acceptable

kenavo, nice

Points forts : Propreté, service et personnel
Proche de la plage
La chambre était trop bruyante, la salle de bain était vetuste. J'ai du encore une fois demandé de changer. Le personnel était à l'écoute et aimable.

10/10 – Excellent

Jamie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The balcony was a very big communal garden with benches and tables with a sea view which made the experience amazing. The hotel was very clean. I could not fault. The staff and cleaners were very friendly also.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Hotel Management a répondu le 6 mars 2024
Dear JamieThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest Regards

8/10 – Bien

Tinh Van

Séjour de 1 nuit en février 2024
Hotel Management a répondu le 25 mars 2024
Dear Tinh VanThanks for your reiews abour out hotel. Nice to serve you next timeBest Regards

10/10 – Excellent

David, Charlotte

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Nguyen Thi Hang -Reservation Dept a répondu le 23 janv. 2024
Dear DavidThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest Regards

8/10 – Bien

Annemarie, Magnolia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property needs some maintenance but they provide good service at a reasonable price
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Nguyen Thi Hang -Reservation Dept a répondu le 23 janv. 2024
Dear AnnemarieThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest RegardsHotel Management

10/10 – Excellent

Leanne

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Nguyen Thi Hang -Reservation Dept a répondu le 23 janv. 2024
Dear LeanneThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest Regards

10/10 – Excellent

Barry

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The Palace Hotel has the most amazing staff. This hotel offers a great breakfast buffet to start your day and is steps away from the ocean, parks and adult entertainment. I enjoy my stay at the palace because of the front desk staff and incredible manager.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Sale Dept a répondu le 17 mai 2023
Dear Mr BarryThank you for the positive review. I am grateful for your recognition of our hotel's efforts and accomplishment. I will continue to strive for excellence in all that I do. We look forward to serving you again. Have a great day!Best RegardsHotel Management

10/10 – Excellent

Tuyen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
My trip very very good , we will come back soon
To close the market & beach staff very friendly
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Nguyen Thi Hang - Reservation Dept a répondu le 17 avr. 2023
Dear TuyenThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next tripBest RegardsHotel Management

8/10 – Bien

jonghag

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Hotel Manager a répondu le 18 avr. 2023
Dear Jonghag,Thank you for the positive review. I am grateful for your recognition of our hotel's efforts and accomplishment. I will continue to strive for excellence in all that I do. We look forward to serving you again. Have a great day!Best RegardsHotel Management

10/10 – Excellent

francis

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Mis thủy and vi. Kieu.work at the front desk. Were so helpful and friendly. I give them 5 stars
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Nguyen Thi Hang - Reservation Dept a répondu le 31 mars 2023
Dear FrancisThanks for your reviews. Nice to serve you next tripBest Regards

6/10 – Acceptable

Stellan

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
A bit dated but location was good. Staff very friendly.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

10/10 – Excellent

Tuyen

Séjour de 2 nuits en décembre 2022

8/10 – Bien

Kevin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice staff. Great location.
Nice staff. Solid holiday with a nice room. Don't expect overly fancy but it was in a great location for bars and restaurants. I'd stay again.
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Hotel Management a répondu le 15 juin 2020
Dear Kevin, Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time Best Regards

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 13 nuits en février 2020
Hotel Management a répondu le 19 févr. 2020
Dear sir / madam, Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time Best Regards

6/10 – Acceptable

Phil, Philadelphia, Pa USA

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
We had booked 2 rooms for 2 nights during Tet 2020 at this Palace hotel and came away disappointed. While the staff was nice and professional, the hotel unfortunately failed short of a 4-star standard. The rooms of this hotel are quite old and in desperate need of a remodeling and update. Breakfasts in the morning are just okay and not worthy of, nor comparable to, any other 4-star hotel, with the 2nd day breakfast only slightly varied from our first day. Overall, this is a pricey 2.5 to 3-star hotel that is centrally located in a convenient and popular location (close to park, Circle K store, and other restaurants). For seafood lovers, this hotel is within walking distance to Ganh Hao seafood restaurant. Hotel has in-house casino that is open to guests with foreign passports. In summary and unfortunately, we can not recommend this 4-star hotel in its current condition.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Hotel Management a répondu le 10 févr. 2020
Dear Mr. Phil, Thank you for sharing your thoughts about your recent stay at the Palace hotel. It is so pity that you had an uncomfortable stay with us. We also appreciate your comments. We certainly will improve our service based on your feedback. Therefore, we look forward to welcoming you back in the near future and we are sure that you will feel much more satisfied than you used to. Thank you and best regards.

6/10 – Acceptable

Jim

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Far better value for money just around the corner.
In its hey day I’m sure this was a very opulent hotel. Unfortunately they have neglected to refurbish rooms. Cigarette burns in carpets, dodgy electrical sockets and a need of a lick of paint. Cannot speak highly enough of all the staff who were superb. Pool area could do with more than 9 sunloungers to service the 80+ rooms. Excellent breakfast buffet on offer.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Hotel Management a répondu le 5 févr. 2020
Dear Mr. Glynn Jim, Thank you for sharing your thoughts on the recent stay at the Palace Hotel. We are sorry that you did not feel really comfortable during your recent stay. We also want to thank you for bringing this issue to our attention. We always try to do well the maintenance of facilities and equipment to improve service quality. Therefore, we hope to have chance to welcome you back in the next time. Best regards,

8/10 – Bien

yongki

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
팰리스 호텔 후기
주변에 모든시설들이있어 좋았다. 호텔 룸은 비교적 깨끗 아침 식사 괜찮음
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Hotel Management a répondu le 14 déc. 2019
Dear Yongki, THanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time Best Regards

10/10 – Excellent

yongki

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Hotel Management a répondu le 12 déc. 2019
Dear Yongki, Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time Best Regards

8/10 – Bien

Thu

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Ban giám đốc khách sạn a répondu le 11 déc. 2019
Dear Thu, Chân thành cám ơn sự đánh giá và chấm điểm của quý khách dành cho khách sạn. Rất vui được đón tiếp và phục vụ quý khách trong kỳ nghỉ sau. Trân trọng!

10/10 – Excellent

Ng

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Breakfast is good, location fine to me. Will be back to stay again.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Hotel Management a répondu le 9 déc. 2019
Dear Ng, Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time BEst Regards

8/10 – Bien

geir

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Hotel Management a répondu le 6 déc. 2019
Dear guest, Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time Best Retards

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good hotel with free upgraded!!
Nice hotel with good service!
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Hotel Management a répondu le 20 oct. 2019
Dear our valued guest, Thank you for best rating for the Palace hotel. We are very happy to know that you had a comfortable stay with us. We are looking forward to seeing you again. Thanks & Best regards,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Such a good property along with kind helpful staff with delicious food ... looking forward to visit again.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Palace hotel's General Manager a répondu le 16 oct. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect rating and for your positive feedback about our hotel. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! Looking forward to seeing you again soon. Thanks & best regards,

10/10 – Excellent

Arvind

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Location was very good.
It was excellent stay at Palace Hotel. Very well locatedin Vung Tau
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Hotel Management a répondu le 5 oct. 2019
Dear Arvind, Thanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next time Best Regards

8/10 – Bien

changyeul

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Hotel Management a répondu le 25 juill. 2019
Thanks for your review about our hotel NIce to serve you next time Best Regards

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Old and horrible, breakfast terrible very little selection,
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Hotel Management a répondu le 21 juill. 2019
Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time. Best Regards

10/10 – Excellent

Tan

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel
Friendly staffs.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Nguyen Thi Hang -Sales Dept a répondu le 27 juin 2019
Dear Tan, Thanks for your review about our hotel Nice to serve you next time Best Regards

8/10 – Bien

Geir

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Nguyen Thi Hang - Sales Dept a répondu le 10 juin 2019
Thanks for your review about our hotel We hope to serve you next time Best Regards

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
老舗のホテルが故に古さは否めない感じだった。 照明の調光も昔だったら最新式だったのでしょうが今となっては使い難い。 ベッド脇のコンセントがスタンド灯の調光と連動しているのでスタンド灯を消すとコンセントへの電源供給も切れる。 ベッド脇でスマートフォンへの充電に不便を感じた。
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Nguyen Thi Hang - Sales Dept a répondu le 13 juin 2019
Dear Anonymous, Thanks for your review about out hotel Best Regards

10/10 – Excellent

hongju

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Nguyen Thi Hang - Sales Dept a répondu le 10 juin 2019
Thanks for your review about our hotel We hope to serve you next time Best Regards

6/10 – Acceptable

Maurizio

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Nguyen Thi Hang - Sales Dept a répondu le 10 juin 2019
Thanks for your review about our hotel We hope to serve you next time Best Regards

8/10 – Bien

Max

Voyage d’affaires
部屋をランクアップしてもらい広い部屋で嬉しかったです。 客室清掃のスタッフたちは笑顔で親切で気持ちが良いです。フロントスタッフの一部にやる気がないのか不親切な方がいました。
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Palace hotel's GM a répondu le 13 avr. 2019
Dear Valued guest, thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. Thank you for your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 – Bien

호현

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
펠리스 호텔 후기
붕따우 출장시 자주 묵는숙소입니다. 해변 산책하기 좋은 위치로 근처 식당 접근성 등 전반적으로 만족합니다. 다만, 붕따우 타 호텔보다는 시설이 낡았습니다. 좋은시설을 원하시면 풀먼, 임페리얼, 말리부가 나을것 같으나 이곳은 가성비가 좋습니다
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Palace hotel's GM a répondu le 13 avr. 2019
Dear Valued guest, Thank you for sharing your feedback. We are very sorry to hear that our room arrangement did not meet your expectation. Rest assured that appropriate action will be taken to improve those areas on future visits. We do hope to have opportunity to welcome you back again. Best regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Palace hotel's GM a répondu le 13 avr. 2019
Dear Happy Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. Look forward to welcoming you back

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
地點位置非常好,乾淨服務優
Séjour de 2 nuits en février 2019
Palace hotel's GM a répondu le 13 avr. 2019
Dear Valued guest, Thank you for your beautiful words on Palace hotel. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Excellent

Bjarki

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice beach hotel
Nice hotel, nice pool and good location at the beach.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Palace hotel's GM a répondu le 13 avr. 2019
Dear Bjarki, Thank you for your beautiful words on Palace hotel. We look forward to welcoming you back in the near future.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
朝方 バスタブのお湯が低いので残念 午後 夕方は問題なし
Séjour de 2 nuits en février 2019
Palace hotel's GM a répondu le 13 avr. 2019
Dear Valued guest, Thank you so much for sharing your experience at our Hotel. Thank you for your stay and I’m looking forward to having you again in our hotel.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not much to do in Vung Tau but the hotel was very nice.
Séjour de 9 nuits en janvier 2019
General Manager a répondu le 9 févr. 2019
Dear Traveler, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice Hotel and great Aussie Bar (Ned Kellys) 2 minute walk.
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
General Manager a répondu le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest. Thank you for taking the time to review your stay with us. It would be a pleasure to welcome you back soon again. Best regards,

10/10 – Excellent

Wayne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Owls on tour
Great location for bars & great friendly staff
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
General Manager a répondu le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers.It would be a pleasure to welcome you back soon again. Best regards,

8/10 – Bien

Thu

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
General Manager a répondu le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a good rating and for recommending our hotel to other travelers. We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Bien

young su

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It was good Hotel
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
General Manager a répondu le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your positive feedback on our friendly service following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.

6/10 – Acceptable

josefine

Séjour de 1 nuit en janvier 2019
General Manager a répondu le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.

6/10 – Acceptable

guevara

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
場所も良く、スタッフの愛想は最高でした。 ですが、古く不潔感が強いです。 宿泊者もとても少なく、不潔なホテルは淘汰されると思います。
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
General Manager a répondu le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. I was disappointed to learn of the shortcomings you experienced and we're currently taking steps to upgrade some of the facilities. We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
General Manager a répondu le 9 févr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Genaral manager a répondu le 19 déc. 2018
Dear Valued Guest, Thanks for your taking the time to review your stay with us. It would be a pleasure to welcome you back soon again. Best regards,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Palace hotel's General manager a répondu le 19 déc. 2018
Dear Valued Guest! We'd like to express our sincere thanks for your stay & good point about our services! Hope to welcome you back in near future! Best regards