Hall

Leonardo Hotel Vinkeveen – Avis

4 out of 5
Leonardo Hotel Vinkeveen
Groenlandsekade 1, Vinkeveen

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 72 avis sur 183." "
Note de 8 – Bien, d’après 82 avis sur 183." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 17 avis sur 183." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 8 avis sur 183." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 183." "

9,0/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Luc

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Liliana a répondu le 22 sept. 2023
Dear Luc,Thank you for the great rate of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Bien

Océane

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Belle surprise à l’arrivée, nous avons été surclassé. Hôtel bien décoré, propre, personnel aimable. Petit déjeuné, sacré salé avec de délicieux jus de fruits. Par contre pas de piscine comme décrit dans l’annonce Seul petit point négatif, pas très bien insonorisé on entend un peu la musique du bar.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Leonardo Hotel Vinkeveen a répondu le 27 août 2023
Dear Océane, Many thanks for rating our hotel with an 8!We are glad that you have liked the upgrade, hotel decor, breakfast and our staff. We hope to welcome you again!With warm regards, Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Bien

ELIZABETH G

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good
Séjour de 1 nuit en août 2023
Leonardo Hotel Vinkeveen a répondu le 27 août 2023
Dear Elizabeth G, Many thanks for rating our hotel with an 8!We hope to welcome you again in Vinkeveen. With warm regards, Team Leonardo Hotel Vinkeveen

10/10 – Excellent

Lucka

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam a répondu le 19 févr. 2023
Dear Lucka,Thankyou for your review.We hope that you enjoyed your stay with us.Hopefully we will welcome you back in the near future.With kindest regards,

10/10 – Excellent

Julien

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tip top
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Carly a répondu le 25 oct. 2022
Dear Julien, Thank you very much for you 5 out of 5 review. It was a pleasure having you and we are looking forward to welcome you again. Kind regards, Carly

10/10 – Excellent

Antonio

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Carly a répondu le 25 oct. 2022
Dear Antonio, Thank you very much for you 10 out of 10 review. It was a pleasure having you and we are looking forward to welcome you again. Kind regards, Carly

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Confort de la chambre
Hôtel très propre dans un cadre agréable. L’´hotel se situe a 15min d’Amsterdam, très pratique. Par contre les chambre sont extrêmement bruyante, les bruit des voitures est extrêmement présent.
Séjour de 2 nuits en mai 2022

10/10 – Excellent

Pascal

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Arjan de Ridder - General Manager a répondu le 28 oct. 2020
Dear guest, Thank you kindly for taking the time to share your experience with us. Your feedback is highly appreciated. Kind regards,

4/10 – Médiocre

CHAMILA

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

4/10 – Médiocre

Annie

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
pollo hotel - mauvaise experience
Accueil tres moyen, menage fait vers 16h, alors on doit attendre que la chambre soit terminé. On demade 2 cafes et on nous demande 7,50 euros. Sans voiture cest impossible. Le petit dej est tres cher. Resttaurant tres bruyant ave une musique "jeune" . Bref l'experience ne sera pas renouvelée.
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Arjan a répondu le 19 oct. 2019
Dear Annie, We are sorry to hear that your stay was not as what you expected. Your are completely correct about the fact that rooms should be ready at 14:00hr. We apologize for this inconvenience. We have made notes about your feedback and I will communicate this to the departments involved. We hope that in the future you will give us a second change. So we can show you that we have improved due to your feedback. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
le lac à coté . très belle vue . le calme et le bon petit déjeuner
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Arjan de Ridder a répondu le 4 mai 2019
Dear Anonymous, Thank you for your review. We are glad to read that you have enjoyed your stay and in particular the view from the room and the breakfast. We therefore hope to welcome you back in the near future. With kindest regards, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Arjan de Ridder a répondu le 18 avr. 2019
Dear Mr. Mrs. Thank you very much for taking the time to write a review! We are very happy to read that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Excellent

KARIM

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel magnifique.
Rien à dire.. tout est parfait! Personnel agreable et très serviable.. nous avons demandé un départ tardif, nous l’ont accordé pour 15€ par chambre.. ils nous ont imprimé nos passes du festival gratuitement le soir tard... Service impeccable, chambres très agréables et confortables et le prix et plus que raisonnables
Séjour de 1 nuit en février 2019
Arjan a répondu le 25 févr. 2019
Dear Karim, Thank you for your wonderful 5 star review! It is fantastic to read that you have enjoyed your stay at the hotel. We hope to welcome you again soon. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Bien

Joselito

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Arjan a répondu le 6 janv. 2019
Dear Joselito, Thank you for your 4 star review. We are more than happy to read that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nous ne sommes restés qu'une nuit mais rien à redire, tout était bien.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Arjan a répondu le 15 nov. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your 5 out of 5 star review! We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very good service and room ! The room was stylish and clean, very comfortable bed.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Arjan a répondu le 18 oct. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your wonderful 5 out of 5 star review. It is more than great to read that you have enjoyed your stay at the Apollo Hotel Vinkeveen. We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Arjan a répondu le 6 sept. 2018
Dear Anonymous, Thank you for your 4 star review! We hope to welcome you soon again at the Apollo Hotel Vinkeveen. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Excellent

Pierre-Olivier

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2018
Arjan a répondu le 27 août 2018
Dear Pierre-Olivier, Thank you for your 5 out of 5 star rating! We hope te welcome you again in the near future. With Hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

8/10 – Bien

Alexandre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
👍
Cadre agréable lieu propre et facile d accès . 20mn du centre d AmsterdamJe recommande vivement .
Arjan a répondu le 16 mai 2018
Dear Alexandre, Thank you for your fantastic review! we hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

10/10 – Excellent

Aymeric

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Je recommande...
Superbe Hôtel !
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Anna a répondu le 31 janv. 2018
Dear Aymeric, Thank you for your fantastic review! We are happy to read that you enjoyed your stay at the hotel. With hospitable regards, Anna Vogelesang Front office Supervisor

10/10 – Excellent

Sylvain

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hotel, très agréable, en campagne.
Il faut impérativement une voiture car l'hôtel est en campagne. Restaurant correct, petit déjeuner très bien. Un excellent restaurant à 300 m (Esca). Convient comme base de départ tourisme ou business. Belle déco, chambres avec vue lac.
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Dear Sylvain, Thank you so much for this wonderful 5 star review! We are more than happy to read that you enjoyed your stay with us! We hope to welcome you soon again at the Apollo Hotel Vinkeveen . With hospitable regards, Arjan de Ridder General Manager

4/10 – Médiocre

Régis

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Salle de bains pas propre Nous avons redemandé une autre chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2017

6/10 – Acceptable

CATHERINE

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
Rien à redire sur l'hôtel hormis qu'il n'aide pas beaucoup les français à les comprendre. En revanche, le restaurant est très cher : très déçu de celui-ci. Ex : un hamburger pour 24 euros et que nous n'avons pas apprécié.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel bien placé
Il y a trop de bruit le soir avec le restaurant bar

6/10 – Acceptable

Cesar

Voyage de couple
Points forts : État et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
The empathy of the staff is poor
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam a répondu le 21 mai 2024
Dear Cesar,We appreciate you taking the time to provide feedback about your experience at our hotel. We're truly sorry to hear that you felt the empathy of our staff was poor. Please be assured that we take your comments seriously and will address this internally to ensure that all our guests receive the warm and welcoming hospitality that we strive for.We hope for the opportunity to welcome you back and provide you with a more positive experience.Warm regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam

8/10 – Bien

Ellen

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam a répondu le 21 avr. 2024
Dear Ellen,Thank you for your feedback. We appreciate you taking the time to share your thoughts and experiences with us. If you have any specific comments or suggestions you'd like to share, please feel free to let us know so we can continue to improve our services.Warm regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam

6/10 – Acceptable

Lukasz

Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Lasse

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Team Leonardo Hotel Vinkeveen a répondu le 7 avr. 2024
Dear Lasse, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 8 out of 10. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you again very soon! Kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Bien

Anastasiia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A nice hotel. There is a bus stop in front of hotel und it is convinient and simple to reach Amsterdam by public transport. Especially we would like to say thank you the staff of this hotel. Very kind and helpful. Only 4/5 because we had a little bit more expectations from 4* hotel in small things, like slippers in room
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Team Leonardo hotel Vinkeveen a répondu le 3 janv. 2024
Dear Anastasiia,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Bien

monique

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Front office a répondu le 25 déc. 2023
Beste Monique, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Bien

evelien

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Team Leonardo Hotel Vinkeveen a répondu le 1 janv. 2024
Dear Evelien, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 4 out of 5. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you again very soon! With kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Bien

Callista

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Team Leonardo Hotel Vinkeveen a répondu le 1 janv. 2024
Dear Callista, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 4 out of 5. We are glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future. With kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Bien

Maria

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Front Office Vinkeveen a répondu le 4 févr. 2024
Dear Maria, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 4 out of 5. We are glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again in the future. With kind regards,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

10/10 – Excellent

Anmette

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ganske godt
Rigtigt fint hotel, venlig service, restaurant, der hørte til spillede dog så højt musik at man ikke kunne tale sammen og tjenerne ikke kunne høre/misforstod hvad der blev sagt. En skam. Men ellers et fint hotel
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Tonaor, Team Leonardo Hotel Vinkeveen a répondu le 11 nov. 2023
Dear Ganske godt, Thank you for the great review of our hotel and rating us with a 10! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,

8/10 – Bien

Henk

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Milan a répondu le 5 oct. 2023
Dear Henk,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

4/10 – Médiocre

Thorben

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Liliana a répondu le 24 sept. 2023
Dear ThorbenThank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

10/10 – Excellent

Marian

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Liliana a répondu le 11 juill. 2023
Dear Marian,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Bien

Marc

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel
Conveniently situated at short driving distance from Amsterdam city center (using P&R RAI is optimal and cheap). Big parking lot and nice amenities. We had a small air conditioning issue (bad luck) but will definitely go back.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
puck a répondu le 28 juin 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are sorry to hear that you experienced problems with our airco system we will inform our staff about the problem to make sure this won't happen again, our apologies. We are glad to hear that you enjoyed your stay, and we hope we can welcome you back any time soon! With kind regards,PuckTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Bien

Henning

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Liliana a répondu le 5 mai 2023
Dear Henning,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Bien

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Liliana a répondu le 5 mai 2023
Dear Henning,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,LilianaTeam Leonardo Hotel Vinkeveen

10/10 – Excellent

Heidi

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Liliana a répondu le 30 déc. 2022
Dear Heidi,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Team Leonardo Hotel Vinkeveen

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Liliana a répondu le 26 déc. 2022
Dear Guest, Thank you for your 5 star review. Kind regards, Liliana Team Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Bien

Ursula

Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Amber a répondu le 1 déc. 2022
Dear Ursula,We want to thank you for rating us with an 8!We hope to welcome you again in our hotel. Sincerely, Amber, Leonardo Hotel Vinkeveen

8/10 – Bien

Moa

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Carly a répondu le 28 oct. 2022
Good day Moa, Thank you very much for your 8 out of 10!We hope to see you soon in the near future. Kind regards,Carly

6/10 – Acceptable

Tommy

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

8/10 – Bien

john

Séjour de 1 nuit en août 2022

4/10 – Médiocre

Michael

Séjour de 6 nuits en juillet 2022

10/10 – Excellent

Carl, Escazu

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Being next to the Harbour Club makes it perfect
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 – Excellent

Noura

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Sehr schönes Hotel es war sauber vom Preis her kann man sich auch nicht beschweren kann ich weiter empfehlen.
Séjour de 2 nuits en juin 2022