Extérieur

Vancouver Marriott Pinnacle Downtown – Avis

4 out of 5
Vancouver Marriott Pinnacle Downtown
1128 West Hastings Street, Vancouver, BC

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 636 avis sur 1007." "
Note de 8 – Bien, d’après 245 avis sur 1007." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 68 avis sur 1007." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 35 avis sur 1007." "
Note de 2 – Terrible, d’après 23 avis sur 1007." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Patrice

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien placé pour prendre une croisiere
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Khristine a répondu le 8 mai 2023
Merci Patrice for the rating and review! We hope you had a great cruise.

10/10 – Excellent

Lucie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien situé
Séjour de 3 nuits en août 2022
Khristine a répondu le 25 août 2022
Merci Lucie!

8/10 – Bien

Denise

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien situé, bon service
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Khristine a répondu le 13 juin 2022
Merci Denise! We hope to see you again soon at the Vancouver Marriott Pinnacle Downtown!

8/10 – Bien

Roxane

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Service is excellent, polite and attentive. Location is perfect. The pool and spa are really nice. The only downside is that the rooms are outdated and sometimes even « worn », but the hotel is impeccable, clean, and welcoming. The food is really expensive, and there is 5$ extra charge for room deliveries. Otherwise, the staff makes sure you have everything you need during your stay, overall a really good hotel and good place to stay.
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Khristine a répondu le 9 mai 2022
Thank you Roxane for the detailed review! We're glad to hear you enjoyed our amenities and our staff left a warm, positive impression during your stay. Regarding the areas of concern, we're aware of our rooms design but take extra steps to ensure cleanliness is impeccable. We hope to see you again for your next visit in the city!

10/10 – Excellent

louis

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Well managed, good service
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Guest Services a répondu le 18 avr. 2022
Thank you for sharing your feedback.

10/10 – Excellent

MOHAMED

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Il s'agit d'un hôtel d'une excellente qualité. Il est très bien situé et la chambre était magnifique. J'ai adoré la piscine aussi.
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Khristine a répondu le 8 avr. 2022
Bonjour Mohamed, Merci for the review! We're delighted to hear you enjoyed your stay and valued our hotel's centralized location and had a great time in our indoor pool! We hope you choose the Vancouver Marriott Pinnacle Downtown again on your next visit to the city!

8/10 – Bien

Isabelle

Séjour de 4 nuits en mars 2022
Luke a répondu le 4 avr. 2022
Thank you for taking time to score our property. We appreciate your feedback. Thank you.

8/10 – Bien

Francis

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tout était convenable
Séjour de 1 nuit en février 2022
Khristine a répondu le 22 févr. 2022
Merci Francis for taking the time to leave your feedback. We hope to see you again soon at the Marriott Pinnacle Downtown!

8/10 – Bien

Marcel A

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Luke a répondu le 7 nov. 2021
Thank you providing a score as feedback. We appreciate your review. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Sylvain

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Service à la clientèle et proximité des commodités
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Luke a répondu le 7 nov. 2021
Thank you for your feedback and score. We appreciate your response. Thank you for staying with us.

10/10 – Excellent

Hassan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Emplacement excellent, propreté et très bon service.
Séjour de 6 nuits en août 2021
Luke a répondu le 29 août 2021
Thank you for your review. We are so glad that you enjoyed your stay and the service we provided.

8/10 – Bien

Andrea

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Front Office Team a répondu le 6 août 2021
Hi Andrea, thank you for staying with us during these unusual times. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Bien

Andrea

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Front Office Team a répondu le 6 août 2021
Thank you for staying with us!

8/10 – Bien

Manon

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en septembre 2020
Peter a répondu le 11 sept. 2020
Thank you for staying with us! We hope to accommodate you again soon.

8/10 – Bien

Benoit

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en août 2020
Peter a répondu le 11 sept. 2020
Thank you for staying with us! We look forward to hosting you again soon.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en août 2020
Peter - Front Office a répondu le 17 août 2020
Thank you for staying with us! We hope to have the opportunity to welcome you back soon.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Tamara Q a répondu le 20 juin 2019
Thank you for staying!

8/10 – Bien

Marc-André

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Tamara a répondu le 18 févr. 2019
Thank you for sharing your feedback Marc-Andre.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent établissement malgré une fenêtre brisée qui ne se ferme pas. Excessivement propre. Chambre très grande et lumineuse.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Tamara a répondu le 31 déc. 2018
Thank you for staying with us! Happy New Year.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Tamara a répondu le 27 déc. 2018
Thank you for staying with us!

10/10 – Excellent

Carol, Janesville

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hotel Management a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your review!

10/10 – Excellent

Sheri

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice property. Typical for a Marriott
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Elite Experience Team a répondu le 24 mai 2024
Thank you for your great rating Sheri. It's our pleasure to host you. Looking forward to your next visit.

2/10 – Terrible

Dawood

Séjour de 4 nuits en mai 2024
The Hotel Management a répondu le 20 mai 2024
We are sorry to see that you did not enjoy your stay. as a teachable moment for us, we'd love to connect with you a discuss how we may improve. Please free feel to call the hotel and ask to speak with our Manager on Duty. We look forward to hearing from you!

10/10 – Excellent

Brian

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great staff, very helpful and courteous!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Elite Experience Team a répondu le 19 mai 2024
Thank you for your great feedback Brian! We look forward to host you again in the future. Have a great day!

10/10 – Excellent

George

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff were excellent and helpful
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Rachael Hannay - Senior Room Operations Manager a répondu le 14 mai 2024
Dear George,We are thrilled to hear that you enjoyed the wonderful service provided by our team. We hope to welcome you back!

10/10 – Excellent

Mark

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was close to the cruise terminal. Easy to walk. Great location to explore Vancouver. Would definitely stay here again.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hotel Management a répondu le 12 mai 2024
Thank you for your review! We hope to host you again soon!

2/10 – Terrible

Boguslawa

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very old interior: Old carpets, old bathrooms and furniture. We booked king bed with view and we ended up with king bed room so small it was hard to move around. The view we got was a view of office building. When we asked about the reservation with the view we were told it was a view but not of the harbor because the hotel's site does not specify which view you get. We did not argue we were too tired to do so. I would not recommend this hotel to anyone for the price we paid $500.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
The Hotel Management a répondu le 12 mai 2024
Dear Boguslawa, thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the executive leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area. Thank you.

10/10 – Excellent

Sean, aurora

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Elite Experience Team a répondu le 11 mai 2024
Thank you Sean for your great rating! It's our pleasure to host you. Have a great day.

10/10 – Excellent

Terry

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great service from everyone.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Elite Experience Team a répondu le 5 mai 2024
Thank you very much for choosing to stay with us. We are thrilled you enjoyed your stay. Looking forward to your next arrival. Have a wonderful day.

10/10 – Excellent

Mohammad

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
The Hotel Management a répondu le 15 mai 2024
Thank you for your review!

10/10 – Excellent

Mark

Séjour de 1 nuit en avril 2024
The Hotel Management a répondu le 22 mai 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Excellent

Thomas, Encino

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice clean spot. Easy access to Canada Place.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
The Hotel Management a répondu le 29 avr. 2024
We are happy to hear you have enjoyed your stay!

10/10 – Excellent

Kavin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location
Séjour de 3 nuits en avril 2024
The Hotel Management a répondu le 24 avr. 2024
Thank you for the rating!

10/10 – Excellent

Tammy

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Check out on Sundays is six They still allow you to use their facilities Food was great Amazing weekend getaway Highly recommended!!!!!!!!!!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
The Hotel Management a répondu le 22 avr. 2024
We are happy to hear you enjoyed your stay with us! We hope you choose to stay with us again soon!

10/10 – Excellent

J

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
The Hotel Management a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Excellent

Joshua

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
The Hotel Management a répondu le 9 avr. 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Excellent

Amy L

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Absolutely incredible. Best customer service, room service, restaurant and bar. Elite!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Hotel Management Team a répondu le 7 avr. 2024
Thank you for your great rating Amy. Have a wonderful day and we look forward to welcoming you back again in the future.

8/10 – Bien

Marc

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The heater in our room only ran cold. It was freezing most of the stay, but staff was great.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Office Management Team a répondu le 1 avr. 2024
Thank you for choosing to stay with us Marc. Feel free to reach out and share your experience with us. We would love the opportunity to better serve you in the future. Have a great day.

10/10 – Excellent

Reuven

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I like it all .and will be coming again soon
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Management Team a répondu le 1 avr. 2024
Thank you for your great rating Reuven. We are thrilled that you enjoyed your stay with us. Looking forward to hosting you again in the future. Have a great day.

10/10 – Excellent

Tuan, PORTLAND

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Management Team a répondu le 1 avr. 2024
Thank you for your great rating Tuan. It's our pleasure to host you. Have a wonderful day.

2/10 – Terrible

Emerson

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Management Team a répondu le 30 mars 2024
Dear Emerson, it saddens me to see that you did not enjoy your stay with us. I would love the opportunity to address any issues regarding your stay. Please feel free to reach out so we can better serve you in the future. Thank you.

10/10 – Excellent

Martin

Séjour de 5 nuits en mars 2024
The Hotel Management a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for the review!!

8/10 – Bien

GLEB

Séjour de 3 nuits en février 2024
The Hotel Management a répondu le 24 mars 2024
Thank you for taking the time to rate your stay!

10/10 – Excellent

Insaf

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
The Hotel Management a répondu le 19 mars 2024
Thank you for your feedback! We hope you choose to stay with us again soon!

10/10 – Excellent

Janeen

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Wonderful experience
Séjour de 1 nuit en mars 2024
The Hotel Management a répondu le 10 mars 2024
Thank you for your review!

10/10 – Excellent

Frank

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great hotel. Close to ocean walk.
Séjour de 6 nuits en février 2024
The Hotel Management a répondu le 6 mars 2024
Thank you for your review! We hope you stay with us again when your travels bring you back to Vancouver!

10/10 – Excellent

Tyler

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff was excellent
Séjour de 5 nuits en février 2024
Cecilia a répondu le 28 févr. 2024
Thank you for taking the time to leave your rating Tyler. We're delighted it was a pleasant stay and we are so glad you enjoyed our hospitality. We look forward to welcoming you again soon!

10/10 – Excellent

Olga

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location, friendly staff, clean room and swimming pool
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Management a répondu le 26 févr. 2024
Thank you for your great review Olga. It is our pleasure to host you. Have a wonderful day.

4/10 – Médiocre

Marcin

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Every time I stay at an old-school, traditional hotel like this Marriott, I remind myself how stupid and irrelevant this category of stays is compared to a random short-term condo rental. Not only you vastly overpay for your booking but you get a smaller room with no amenities, no microwave, not even fork & knife to eat your dinner leftovers, no table to play a board game on with your family, no smart TV (so that you buy their pay TV), overpriced parking and a paid wifi (which they will *maybe* remember to waive if you join their stupid loyalty program), which uses an annoying and insecure proxy. The room amenities they do offer (a safe, a wired phone, an alarm clock, a shower cap, plastic water bottles, disposable cups and a daily change of towels) are ridiculously irrelevant (and not sustainable) in this day and age. The experience is worse than a self-check-in condo listing as they try to upsell you with unnecessary services like enhanced Internet, valet parking or luggage porters. On a positive note, I'm glad that they at least moved on from the silly little toiletries which wasted lots of plastic and are now using larger dispensers. The view from the 23rd floor was also quite nice. The location was good if I wanted to sightsee on foot, but was a hassle when driving a car. It's less of a critique of this particular branch, but I'm writing this elaborate essay here to remind myself to steer clear of the whole category of places that this Marriott represents.
Séjour de 1 nuit en février 2024
guest services a répondu le 26 févr. 2024
Dear, MarcinThank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the executive leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

10/10 – Excellent

Kee Eung

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en février 2024
The Hotel Management a répondu le 26 févr. 2024
Thank you for talking the time to rate your stay!