Hall

Best Western Plus Vancouver Mall Dr. Hotel & Suites – Avis

2.5 out of 5
Best Western Plus Vancouver Mall Dr. Hotel & Suites
9420 NE Vancouver Mall Drive, Vancouver, WA

Avis

8,4

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 520 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 284 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 77 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 55 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 64 avis sur 1000." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,4/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

BRUNO

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent séjour.
Excellent séjour. Petit déjeuner très copieux. Très bon accueil et rapide. Grande chambre et spacieuse.
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Management a répondu le 26 oct. 2021
Thank you for your stay.

10/10 – Excellent

Sylvie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bonne adresse
Séjour de 1 nuit en août 2019
BW a répondu le 30 août 2019
Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay and looking forward to seeing you again. Best Western staff.

10/10 – Excellent

Christel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Je recommande cet hôtel pour visiter Portland
Chambre spacieuse et confortable. Chambre faite chaque jour. Piscine agréable et à bonne température. Petit déjeuner très correct, servi à partir de 6h. A 30-40 minute seulement, aux heures de pointe, de Portland et pratique pour visiter la Colombie River jusqu’au Bridge of the Gods en passant par Multnomah Falls
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Jessica a répondu le 15 juill. 2019
Thank you for your feedback! I am so glad you enjoyed your stay! We hope to see you again!

8/10 – Bien

Laure

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Correct sans plus
Les chambres sont spacieuses, propres. Mais on entend très fort la route et impossible de dormir avec la clim qui fait trop de bruit. Le petit déjeune est comme dans tous les best western très mauvais du type "tricatelle".
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Jessica a répondu le 21 mai 2019
Thank you for your feedback!

10/10 – Excellent

BRUNO

Très bon accueil. Petit déjeuner très copieux.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018

10/10 – Excellent

JEROME

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon hôtel spacieux à proximité de Portland
L’hôtel offre des chambres spacieuses dont celle que nous avions réservé : une suite avec deux chambres et deux salles de bains L’hôtel est situé près d’une sortie d’autoroute et d’un Mall, donc proche des restaurants La piscine et le jacuzzi sont agréables après une Journée bien remplie le sauna ne chauffe que très peu quant à lui La literie est bonne également, c’est pourquoi nous recommandons cet hôtel
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

8/10 – Bien

Stefany

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Evgenii

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Kimber

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Dogs allowed in hotel could hear barking not a big fan
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

vicky

Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 – Terrible

Jaba

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I stay for tonight and they I haven't changed the bad sheet.The pool had mold
Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

Nikolai

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
BED BUGS!!!
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Jolly

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had an amazing 2 night stay here for my daughter’s volleyball tournament. The staff were incredibly helpful, especially the amazing ladies who cooked up and set up the breakfast area as well as the maids. The maintenance/janitor guy was great too! Thank you so much for your kindness and beautiful smiles. You guys deserve a raise and a promotion! I pray and hope Best Western treats you well because you all deserve it!!! Thank you again and again! I highly recommend this place, specifically due to the amazing customer service from the receptionist to the janitors, maids and breakfast service members.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

natalie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was super friendly
Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 – Terrible

Millicent

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very dirty old smelly room..broken chipped furniture...I travel a lot, this is the worst room. Best Western lost our business
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Jeremy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Love the continental breakfast and how close it is to the mall
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 – Médiocre

Anne

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
The room smelled like cannabis. The third day we came back to find the bathroom had been cleaned but the bed wasn't even pulled up (not just not changed; not made). The left over piece of cookie in the lobby didn't get picked up or replaced all evening, though the night and half way into the next day! The window in the room was broken, the toilet kept running and the heater was noisy.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 – Excellent

Georgina

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Stayed one night arrived around 10pm. Was pleasantly surprised by how nice it was. We were greeted by Angel who checked us in and was extremely welcoming and nice. Our room was large, clean and comfortable. Only thing was it was cold for my liking but my husband likes a cold room so he was fine. We had free hot chocolate from the lobby at 10.30 and free cookies that Angelo had made for customers. They were delicious. Thank you Angel! Breakfast was good lots of options. Would definitely stay here again. Employees were very respectful friendly and courteous.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 – Excellent

Christy, Chehalis

Voyage de couple
Nice room, clean , comfortable
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Douglas

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 – Bien

Mayra

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 – Excellent

Rafael

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Perfect location if you want to go shopping and very near Portland Oregon if you want to buy something in Oregon tax free. This was a great experience for my wife and I as we enjoyed shopping and the delicious breakfast at the hotel. The staff at the hotel were very friendly and helpful.
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 – Bien

SEAN MICHAEL

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Familiar and comfortable.
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 – Médiocre

Valerie

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Poor service
Séjour de 1 nuit en février 2024
jsimon a répondu le 6 févr. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 – Bien

Nikolas George

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
jsimon a répondu le 6 févr. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

2/10 – Terrible

Sara

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
jsimon a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for taking the time to give us a rating. We appreciate your business. We hope to see you soon in the future.

2/10 – Terrible

Luz

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
No shuttle service, we were waiting for more than one hour for our room previously paid it.
jsimon a répondu le 18 janv. 2024
Our shuttle schedule changed due to the weather snow storm. Which made our airport pick up or airport drop off delayed. Which is out of our control!

10/10 – Excellent

Loretta

Séjour de 4 nuits en janvier 2024
jsimon a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for taking the time to give us a rating. We appreciate your business. We hope to see you soon in the future.

10/10 – Excellent

Cylinda

Séjour de 4 nuits en janvier 2024
jsimon a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for rating us a 10, we appreciate your feedback. We hope to see you soon in the nearest future.

10/10 – Excellent

Krista

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was neat and tidy and the jetted tub was nice.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
jsimon a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for taking the time to give us a rating. We appreciate your business. We hope to see you soon in the future.

10/10 – Excellent

Justin

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I was in a tight spot at 0300 and needed a room for two nights. The employee was in the middle of her night audit and got me checked in with an upgrade. Really meant a lot that she was so courteous and kind. Love best western
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
jsimon a répondu le 18 janv. 2024
Thank you for taking the time to give us a rating. We appreciate your feedback. We are happy to hear our staff was accommodating. Hope to see you soon in the nearest future.

10/10 – Excellent

Lacy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Love this hotel
Roommate alway clean. Staff is always amazing. Nice amenities. Breakfast has a great variety.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 4 janv. 2024
Thank you.

10/10 – Excellent

KATHERINE, BREMERTON

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Management a répondu le 4 janv. 2024
Thank you.

10/10 – Excellent

CATHRONE

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Will Come Again
Enjoyed our stay...good beds. Wonderful breakfast, with excellent choices and refilled frequently. Family enjoyed the pool. Hot chocolate and coffee machine in the lobby was a real plus!!!! Planning on coming back when needing a place to stay in the area.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 4 janv. 2024
Thank you. We are very pleased that you enjoyed your stay and our amenity's. We look forward to seeing you again.

10/10 – Excellent

Lisa

Voyage en famille
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 20 déc. 2023
Thank you. We are happy that you enjoyed your stay with us.

8/10 – Bien

Joseph Couto

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 13 déc. 2023
Thank you! We hope you enjoyed your stay.

10/10 – Excellent

Odin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent customer service and cleanliness
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Management a répondu le 12 déc. 2023
Thank you! We appreciate your business.

10/10 – Excellent

Cindy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Management a répondu le 12 déc. 2023
Thank you.

8/10 – Bien

Rachel

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We had to ask for more pool towels a couple times. When I went to check out and no one was at the front desk. I asked multiple other workers because I didn't want to be late checking out. Someone finally came to the front desk after I called from my cell phone to the lobby.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Management a répondu le 30 nov. 2023
Thank you for your feedback. I apologize that the front desk staff was not available for you immediately, we try to have someone readily at the front desk for our guests but unfortunately there are times where its necessary for them to leave for a short time. Again, we apologize.

10/10 – Excellent

My Lynh

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bathroom not good
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Management a répondu le 21 nov. 2023
Thank you for taking the time to let us know what you disliked about our rooms.

10/10 – Excellent

Mindy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités
Very hospital and clean.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Management a répondu le 21 nov. 2023
Thank you. We hope to see you again for any future stays.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
After going to bed, someone unlocked my door with a key (not mine). It turns out they assigned my room to someone else when they arrived around 9:30 PM. This was not good!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Management a répondu le 21 nov. 2023
On behalf of myself and my entire staff, we apologize that you had that experience. We had a glitch in our system that is fixed now. Again, we are very sorry.

10/10 – Excellent

Janan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was very accommodating and polite. It was very clean. The rooms were Very large. Overall experience was excellent.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Management a répondu le 9 nov. 2023
Thank you!

10/10 – Excellent

Jourdan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mikkie was great! Excellent stay! Thank you to the entire staff.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Management a répondu le 9 nov. 2023
Thank you!

8/10 – Bien

Sara

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Management a répondu le 9 nov. 2023
Thank you!

10/10 – Excellent

Sharon

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Management a répondu le 9 nov. 2023
Thank you!

4/10 – Médiocre

Vi, Garden Grove

Voyage de couple, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, commodités
Room reeked of animal. We understand that we stayed in a pet-friendly room but the oder was nauseating. Had to buy air freshener to use. Staff provided inconsistent policies about late check-out. Breakfast gave both me and my partner stomach illness.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Management a répondu le 9 nov. 2023
Thank you!

8/10 – Bien

Elizabeth

Points forts : Propreté, service et personnel
Management a répondu le 2 nov. 2023
Thank you!

8/10 – Bien

Viktoriia

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Management a répondu le 30 oct. 2023
Thank you!

10/10 – Excellent

David, Boise

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Micky was beyond awesome in helping us! We checked in to a Days Inn just down the street, and it was beyond horrible - dirty, tiles falling off in bathroom, hall carpets hadn't been vacuumed in months. We couldn't stay there. Drove down the street and found Best Western. Micky was at the front desk and was over the top awesome in helping us. She had one room left, and we got it. She went over and above helping us, and we're grateful. Should have booked Best Western the first time!! Vancouver Mall Best Western is tops. Great service, great breakfast, clean - met all our expectations!
Management a répondu le 30 oct. 2023
Thank you!