Vue sur la ville depuis l’hébergement

Atrium Inn Vancouver – Avis

3.5 out of 5
Atrium Inn Vancouver
2889 Hastings St E, Vancouver, BC

Avis

7,8

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 512 avis sur 1342." "
Note de 8 – Bien, d’après 441 avis sur 1342." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 176 avis sur 1342." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 95 avis sur 1342." "
Note de 2 – Terrible, d’après 118 avis sur 1342." "

8,0/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

7,4/10

Commodités

7,2/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Philippe

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un peu eloigne du centre mais dans un environnement correct
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. a répondu le 22 mai 2024
Dear Philippe, Thanks for your feedback. Our location is just around 10 minutes for driving to downtown and we have bus station right in the front of the hotel so we think it will be not too hard to travel around the town. Please let our front desk know so we can provide more travel information to you. Thank you,

4/10 – Médiocre

Jérémie

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We arrived in the middle of the night and there was no towel, no soap, no window curtain, no toilet paper...
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. a répondu le 15 avr. 2024
Dear Jeremie, We always love hearing from our guests. Thank you for letting us know the room situation which you stayed. We apologize for any inconvenience during your stay. As you know, you always can let our staff know to assist you right away when you stay with us.

10/10 – Excellent

Annie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bien situé
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Mrinal Joshi (Guest Services Manager) a répondu le 28 sept. 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.

8/10 – Bien

ARNAUD

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Pratique avec un parking mais un peu vieillot
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Front Desk Supervisor a répondu le 23 sept. 2023
Dear Guest, Greetings for the day! Thank you very much for taking the time to review our services. Every point mentioned by you is duly noted and we will work on improving our services.

10/10 – Excellent

johanne

Séjour de 1 nuit en août 2023
Front Desk Agent a répondu le 14 sept. 2023
Dear Guest,Greetings for the day!Thank you very much for taking the time to review our services. Looking forward to seeing you again.

10/10 – Excellent

Suzy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Front Desk Agent a répondu le 11 août 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.

6/10 – Acceptable

Jacques

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel
Nice room but noisy inside because of the traffic. Might be different for other rooms on opposite side of the building?
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Mrinal Joshi (Guest Services Manager) a répondu le 3 août 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Every point mentioned by you is duly noted and we will work on improving our services.

10/10 – Excellent

KARINE

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Mrinal Joshi (Guest Services Manager) a répondu le 1 août 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.

8/10 – Bien

MISSOUM

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel with a good service, no so far from downtown . Good ratio quality - price. We are very satisfed ! I recomand it
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Mrinal Joshi (Guest Services Manager) a répondu le 26 juill. 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.

6/10 – Acceptable

Isabelle

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Front Desk Agent a répondu le 15 juin 2023
Dear Guest, Greetings for the day!!! Thank you very much for taking out the time to review our services.

10/10 – Excellent

Yanick

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very clean
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Mrinal Joshi (Guest Services Manager) a répondu le 5 juin 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.

6/10 – Acceptable

CHERIF

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Le ( )Personnel souriant et réceptif Proximité des transports en commun (bus, tram). Le(-) propreté sommaire ( savonnette usée dans la baignoire..) Pas même une bouteille d'eau dans la chambre Petit déj programmé à 7h30 (c tardif pour les lèves tôt et départs tôt avec rush très important au moment de l'ouverture ) Rapport qualité prix négatif
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Front Desk Agent a répondu le 23 mai 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Every point mentioned by you is duly noted and we will work on improving our services.

8/10 – Bien

josé

Points forts : Service et personnel
Hôtel correct rapport qualité prix mais manque un peu de remise à niveau
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Shweta Sharma (Guest Service Supervisor) a répondu le 2 déc. 2022
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. We have duly noted your points and we will work on improving our services.

4/10 – Médiocre

Marie, Notre-Dame de l'Ile Perro

Voyage en famille
Points forts : Commodités
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Les meubles ont besoin d'un bon rafraichissement. J'avais loué la suite king. Les tapis etaient tachés et sales. La kichinette n'avait aucun ustensile et assiettes. J'ai du demandé de changer de chambre tellement ce n'etait pas propre. Même dans le hall d'entrée les meubles sont vieux et tachés. Le petit dejeuner fourni etait excellent.
Séjour de 6 nuits en octobre 2022
Mrinal Joshi (Guest Services Manager) a répondu le 17 oct. 2022
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Every point mentioned by you is duly noted and we will work on improving our services.

6/10 – Acceptable

Marie-nathalie

Points forts : Propreté, service et personnel
Hotel propre mais âgé.. situe dans un quartier un peu loin de tout et pas tellement beau. Stationnement sous-terrain tres apprécié. Bons dejeuners. Peu de commodités à l'hotel, ok pour quelques jours.
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Song Tian (Guest Service Supervisor) a répondu le 11 oct. 2022
Thank you for the high rating and time sharing your experience with us. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Excellent

Isabelle

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bel endroit très propre. Petit déjeuner continental très varié. Les chambres sont parfaites!
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Mrinal Joshi (Guest Services Manager) a répondu le 5 avr. 2023
Dear Guest,Greetings for the day!!!Thank you very much for taking out the time to review our services. Looking forward to see you again.

8/10 – Bien

Neal

Séjour de 2 nuits en août 2022
Song Tian (Guest Service Supervisor) a répondu le 4 sept. 2022
Thank you for the high rating and time taking to share your experience with us. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Excellent

Stephanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
WoW! On espère y revenir!
Très beau et propre et pas cher. Bien situé pour visiter Vancouver en voiture! On aimerait y retourner! Personnel très courtois et souriant!
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Song Tian (Guest Service Supervisor) a répondu le 7 août 2022
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are more than happy to accommodate you again. Have a wonderful day!

8/10 – Bien

Marie

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Nous sommes arrivés avant l’heure et nous avons eu une chambre plus grande parce que la notre n’était pas prête.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Mrinal Joshi (Assistant Guest Services Manager) a répondu le 2 juill. 2022
Thank you very much for taking out the time to review our services. It was a pleasure serving you and I am glad to know that your stay was comfortable. Looking forward to welcome you again in future. Thank you for the amazing feedback.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Qualité/prix= 🙁Hôtel vieillissant(Besoin d'amour)Dans un secteur peu intéressant.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

6/10 – Acceptable

marjelaine

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Rien a dire c’est beaucoup trop cher pour la place mais ok pour une nuit
Séjour de 1 nuit en mai 2022

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Je ne recommande pas
Draps à changer, ils ne viennent pas le faire dû à la covid. Ils nous disent de les laisser devant la porte et qu’à 15h ils vont déposer un sac avec les rechanges pour qu’on les installe (inacceptable). On arrive à 17h, pas de rechange. On doit courir derrière eux pour avoir des draps. Aussi, ils nous ont pas remplacé les serviettes qu’on avait sorti de la chambre. Machine à café non fonctionnelle.
Séjour de 2 nuits en février 2022
Alessandra, GSM a répondu le 18 févr. 2022
Hello Dear Guest, I am sorry to read you are disappointed by your stay with us. Housekeeping don't clean the rooms during the stay of the Guests due to Covid-19 restrictions. Guests are informed upon check-in to call the Front Desk in the morning and ask for anything they need, including clean bed sheets and towels: housekeeping will deliver all the items after lunch. I am sorry your coffee machine was not working properly: I wish you had contacted Front Desk and let us know: we would have sent someone to fix it or replace it. Kind Regards.

10/10 – Excellent

Christine

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
J'y ai très bien dormi.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Alessandra, GSM a répondu le 9 déc. 2021
Hello Dear Guest, Thank you for your review and for rating us "5 out of 5"! I am glad you enjoyed your stay with us and had a good sleep. I hope you will come back soon: we are looking forward to welcoming you again! Kind Regards.

4/10 – Médiocre

Annie

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en novembre 2021

10/10 – Excellent

Melanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bon rapport pour le prix
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Alessandra, GSM a répondu le 30 sept. 2021
Hello Dear Guest, Thank you for your review and for rating us "5 out of 5"! I am glad you enjoyed your stay and found our price a good value for your money. I hope you will come back soon: we are looking forward to welcoming you again! Kind Regards.

8/10 – Bien

JOSEE, BOUCHERVILLE

Séjour de 1 nuit en septembre 2021

8/10 – Bien

JOSEE, BOUCHERVILLE

Séjour de 1 nuit en septembre 2021

8/10 – Bien

JOSEE, BOUCHERVILLE

Séjour de 1 nuit en septembre 2021

8/10 – Bien

JOSEE, BOUCHERVILLE

Séjour de 1 nuit en septembre 2021

8/10 – Bien

Charles

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great hotel for a trip to Vancouver!
Nice and clean hotel at a good price with free parking. It's also situated in an area with many corner stores, coffee shops, etc. Coveniently located if you plan to use your car while visiting Vancouver, my only issue is that the Free Breakfast only starts at 7:30 AM, this makes for a line up every morning and a very congested breakfast room.
Séjour de 3 nuits en août 2021
Alessandra, GSM a répondu le 23 août 2021
Hello Dear Guest, Thank you for your great review. I am glad you enjoyed your stay with us in your nice and clean room and loved our convenient location, with stores, restaurants and coffee shops. And we are next door to the PNE! I hope you will be back soon: we are looking forward to welcoming you again! Kind Regards.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Centrale
Séjour de 2 nuits en août 2021
Alessandra, GSM a répondu le 20 août 2021
Hello Dear Guest, Thank you for your nice review and for rating us 5 out of 5. Please come back soon: we are looking forward to welcoming you again! Kind Regards.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nous avions une chambre pour personne à mobilité réduite et celle-ci était très très bien. Merci
Séjour de 1 nuit en août 2021
Alessandra, GSM a répondu le 16 août 2021
Hello Dear Guest, Thank you for your review. I am glad you enjoyed your stay in your accessible room. Please come back soon: we are looking forward to welcoming you again! Kind Regards.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
La chambre est propre et spacieuse. L'emplacement n'est pas interessant.
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Alessandra, GSM a répondu le 27 juill. 2021
Hello Dear Guest, Thank you for the nice rating. I am glad you enjoyed your stay in your clean and spacious room. I am sorry the location was not up to your expectations: we are in a residential area with a lot of restaurants and coffee shops; we are next to the PNE, with a beautiful park and Playland, which is now open from Thursday to Sunday; we have a bus stop in front of the hotel, with buses running to and from downtown. I hope you will come back again soon: we are looking forward to your next visit. Kind Regards.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Bon pour Vancouver mais les chambres auraient besoin de rénovation.
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Alessandra, GSM a répondu le 27 juill. 2021
Hello Dear Guest, Thank you for your review and for giving us a nice rating. I am glad you enjoyed your stay with us! The hotel is old, but we keep it very clean and functional! I hope you will come back soon: we are looking forward to welcoming you again. Kind Regards.

8/10 – Bien

Marc

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Le réseau internet était très lent
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Alessandra, GSM a répondu le 21 juill. 2021
Hello Dear Guest, Thank you for the nice rating! I am sorry our wi-fi was not up to your expectations: please consider it is a complimentary service and it is not meant to stream a movie or to do heavy downloads. Anyway, we are looking into options to improve it. Please come back soon: we are looking forward to welcoming you again! Kind Regards.

8/10 – Bien

Benoit

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Amy a répondu le 17 juill. 2021
Dear Benoit, Thank you very much for giving us a nice rating! I am glad you enjoyed your stay with us and I hope to see you again soon! We are all looking forward to welcoming you! Kind Regards.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bien en général
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Alessandra, GSM a répondu le 12 juill. 2021
Hello Dear Guest, Thank you for your review and for letting us know you enjoyed your stay with us in every aspect. We are looking forward to welcoming you again soon! Kind Regards.

8/10 – Bien

Freddie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good
Séjour de 1 nuit en avril 2024

6/10 – Acceptable

Jane

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
Received email to upgrade our room to one with a view and a balcony. Ended up paying extra for a room overlooking a busy, noisy street with a balcony that was only as wide as a chair. Waste of money. Inconvenient parking area and access in and out of garage. Individuals working the breakfast room were extremely pleasant and helpful!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Amy

Points forts : Propreté, service et personnel
Clean and good service. Close to coliseum
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Keo T - GSM - ATrium Inn Vancouver a répondu le 25 mai 2024
Dear Amy, It's great that you like our room and services. See you soon in another one. Thank you.

8/10 – Bien

XIN

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything is acceptable except the noise.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Keo T - GSM - ATrium Inn Vancouver a répondu le 25 mai 2024
Dear XIN, Thanks for giving the feedback to us and let us know about the noise from the street. At the front desk, you also can ask us to have the earplugs otherwise you can ask for a room move in quiet area if it' s available.

2/10 – Terrible

alberto

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I asked for a wheelchair accessible and told me that they gave a way my room and they can’t put me in any other room. And they have canceled my reservation. That’s is so terrible and they asked me to call my booking and they will get me another hotel room for their mistakes. That’s a low ball, and not even sorry or even said hey guys sorry for this inconvenience… that’s so low….. that’s why some time business do not progress because the way they treat people in general
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. a répondu le 23 mai 2024
Dear Alberto,We are sorry for the situation when you booked the room with us. Originally, the reservation was booked with different room type. You picked the one with no view and 2 queen beds. That is not accessible room and there was no comment from you that you need to have accessible room at all. In this case, if you booked with the accessible room, of course, we would have it for you. At checking in, we just know at that point you need accessible room. Our agent has informed you about the room and been flexible for you to cancel the reservation without penalty. Moreover, room was booked with third party, so you have to cancel through the third party too. We can't cancel it from our side. Even we cancel it, you still get charge from third party. And our agent was pretty clear with you about that. We are sorry that you didn't have good experience; however, to minimize the problem like this, in future, you always can give us a call to check if the room you book meet what you need. Thanks for your feedback.

10/10 – Excellent

Nadia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Newly renovated. Love the vinyl flooring, clean white walls and upgraded room furniture! Very comfortable bed! ☺️
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. a répondu le 23 mai 2024
Dear Nadia, Thank you so much for the review. We are glad that you like our renovated room and have great experience with us. We hope to host you more every time you go to Vancouver. Thank you.

10/10 – Excellent

Daisy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very accessible if you want to take a bus. What I don’t like is that I or we can hear the next room what they are doing. If I have teenagers with us in the room. I don’t like them hearing the next door having sex.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. a répondu le 22 mai 2024
Dear Daisy, Thanks for leaving us a positive review and it's great to know that you like our location. Additionally, we are so sorry for the noise from next door. You always can let our front desk know to assist you in this case. Anyway, thanks for let us know and see you in another trip.

8/10 – Bien

Sudeep

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I like the service location of the hotel.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Kevin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was really good
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. a répondu le 22 mai 2024
Dear Kevin, We are glad that you enjoyed the stay. See you in another one.

10/10 – Excellent

Sridevi

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. a répondu le 22 mai 2024
Dear Sridevi, Thank you for 5 star review. We hope to see you in another trip to Vancouver.

10/10 – Excellent

Anne Marie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good value for money.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. a répondu le 22 mai 2024
Dear Anne, Thank you for 5 star review. We are glad that you enjoyed our room and felt it comfortable. At Atrium Inn Vancouver, we always tried our best to provide the best service to the guests. So we hope to welcome you again in another trip.

10/10 – Excellent

mark

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Have stayed here several times in the last 3 months. Hotel has been renovating and replacing all furniture in every room. Almost finished. Looks fantastic. Staff has been very accomodating throughout the whole process. All have been very pleasant to deal with. Bring on the 5 stars.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. a répondu le 22 mai 2024
Hi Mark, It's awesome to see you here. We are so happy that you enjoyed our services. Thanks for your 5 star review gain. See you soon in the next bookings.

10/10 – Excellent

mark

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Drapes are new but dont completely close.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Keo T- GSM- Atrium Inn Vancouver. a répondu le 16 mai 2024
Dear Mark, Thanks for your feedback to us. At Atrium Inn, we have 24 hour front desk service. So, if you need any further assistance, please let us know right away so we can have maintenance come and check for you. We hope to see you again soon! Thanks for staying with us