Bar-salon

Town Lodge Umhlanga – Avis

2 out of 5
Town Lodge Umhlanga
Cnr Umhlanga Ridge Blvd & Meridian Drive, Umhlanga, KwaZulu-Natal

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 43 avis sur 80." "
Note de 8 – Bien, d’après 25 avis sur 80." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 7 avis sur 80." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 1 avis sur 80." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 80." "

9,2/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

9,8/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Shamim

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 – Excellent

Vs

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

MUSA

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

MS

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Lizelle a répondu le 24 juill. 2023
Thank you!

6/10 – Acceptable

Richard

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
It was advertised as having an airport shuttle but it was actually just calling a taxi (or Uber) to pick me up. I only chose to stay there because they advertised having airport tranportation.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Lizelle a répondu le 26 juin 2023
Dear RichardThank you for your feedback. As noted on the services we offer, a paid shuttle is available. This service has to be pre-arranged & is provided by a third party supplier. I sincerely apologize for any inconvenience caused.Kind Regards

10/10 – Excellent

Kelvin

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Lizelle a répondu le 23 mai 2023
Thank you!

8/10 – Bien

Lavinthra

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Weekend away
It is good for a business stay
Séjour de 3 nuits en février 2023

10/10 – Excellent

LIDICE FAIRLENE

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

10/10 – Excellent

Adoni

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything

8/10 – Bien

Asiphe

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 – Excellent

Sanvir

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

8/10 – Bien

Tshepiso

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Stunning time at the Town Lodge.
So my uber driver dropped me at the back entrance .i dont know its the one facing the road by th corner.worst entrance ever sucks.extremely inefficient.hoowever trust Noluthando and Busi to bring back my smile with amaIng customer service.all the staf wS great.from cleaning to restaurant to security.loved my stay thank you very much.
Séjour de 2 nuits en octobre 2022

10/10 – Excellent

Stefan

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 – Excellent

Sashin

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 – Bien

Khaka

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022

10/10 – Excellent

Roshan

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

4/10 – Médiocre

Brian

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Lizelle a répondu le 3 oct. 2022
Dear BrianWe sincerely apologize that you did not enjoy your stay. Please allow the team time to make direct contact with you.

10/10 – Excellent

Timothy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was a beautiful property with friendly staff and nice amenities. It was convenient to the airport and wasn't impacted by load shedding happening in the area.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Lizelle a répondu le 3 oct. 2022
Thank you for the amazing feedback.

2/10 – Terrible

Sandile

I turned away and told that the hotel was fully booked. I had to cancel the booking and I did not get a refund
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 – Bien

Manuel

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
quite noise
Séjour de 1 nuit en août 2022
Lizelle Henze a répondu le 14 sept. 2022
Dear ManuelThan you for the feedback.We sincerely apologize for the noise.Might we suggest a pool facing room for your next stay.Kind Regards

10/10 – Excellent

BERT-LOUW

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Lizelle Henze a répondu le 18 août 2022
Thank you for the feedback.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very pleasant.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Lizelle a répondu le 7 juill. 2022
We are glad you enjoyed your stay!

6/10 – Acceptable

Emil

Séjour de 4 nuits en mars 2022
Lizelle Henze a répondu le 30 mars 2022
Thank you.

10/10 – Excellent

MM

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

8/10 – Bien

Nompumelelo

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
our stay was amazing. the issue was when we checked in we came all the way from Pretoria only to find that our bookings were not done we paid 1st of November 2021. we were told that hotels .com did not send them a voucher for our books we waited for an hour while there where busy trying to fix the problem, and we were told that there were fully booked after an hour they told us that our room was ready.
Séjour de 6 nuits en décembre 2021

8/10 – Bien

Shane

Séjour de 22 nuits en décembre 2021

10/10 – Excellent

MPOTSENG

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
I enjoyed my stay. Cleanliness throughout the period we stayed there. Front desk should explain to new guests how the card system works, more especially in the elevator.
Séjour de 3 nuits en janvier 2022

10/10 – Excellent

Banele

Voyage en groupe
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021

10/10 – Excellent

Mandla

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022

10/10 – Excellent

Natalie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Séjour de 11 nuits en décembre 2021

8/10 – Bien

Nomthandazo

Séjour de 3 nuits en décembre 2021

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Room not good ac not work reception very bad town lodge 000000 STAR i never seen hoteil like town lodge umhlanga
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Lizelle a répondu le 29 déc. 2021
Thank you for the feedback on your recent stay. We sincerely apologize that you did not enjoy your stay. We would appreciate more details or the opportunity to make contact.

8/10 – Bien

Vuyisile Felix

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Lizelle a répondu le 29 déc. 2021
Thank you for your review.

8/10 – Bien

David

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 9 nuits en décembre 2021
Lizelle a répondu le 29 déc. 2021
Thank you for your review.

10/10 – Excellent

Muhammad Qasim

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Lizelle a répondu le 29 déc. 2021
Thank you for your review.

8/10 – Bien

Tshiamo

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Truly a lovely stay for anyone who wants to be central to the beauty of Durban. I found it economical too on Ubers .
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Lizelle a répondu le 29 déc. 2021
Thank you so much! We are glad you enjoyed your stay.

10/10 – Excellent

Discovermore

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Lizelle a répondu le 29 déc. 2021
Thank you so much!

8/10 – Bien

Nevesh

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Lizelle a répondu le 29 déc. 2021
Thank you for your review.

10/10 – Excellent

Gregory

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
GREAT STAY, THANK YOU
WE HAD A VERY COMFORTABLE STAY. CLEAN, NEAT, SIMPLE.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Lizelle a répondu le 3 nov. 2021
Thank you very much for your review. We are glad you enjoyed your stay.

10/10 – Excellent

Nevesh

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good Accommodation
Up to date room, very neat
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Lizelle a répondu le 25 oct. 2021
Thank you for your feedback.

10/10 – Excellent

Mmathabo

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Everything was marvelous, the professionalism was perfect i could recommend others
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Lizelle a répondu le 23 oct. 2021
Thank you so much! We are glad you enjoyed your stay.

10/10 – Excellent

Fezeka Nosipho

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Lizelle a répondu le 19 oct. 2021
Thank you!

10/10 – Excellent

Gareth

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It was great
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Lizelle a répondu le 18 oct. 2021
Dear Gareth Thank you for the feedback.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The rooms were very clean and the hand santizer and handcreams which were in the room came in very handy on the trip. The staff (from the reception, the security guards, the restaurant personnel and the housekeepers) were exceptional! They were all friendly, professional and very helpful. Thank you for a great stay.
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Lizelle a répondu le 18 oct. 2021
Thank you for the detailed feedback! It is much appreciated.

10/10 – Excellent

Janine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Lizelle a répondu le 18 oct. 2021
Thank you!

10/10 – Excellent

Siphosethu

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent stay
I had a good stay
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Lizelle Henze a répondu le 3 oct. 2021
Hi there We are so glad you enjoyed your stay. Please come back soon!

8/10 – Bien

Cheri-Lee

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great breakfast and dinner.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Lizelle Henze a répondu le 2 oct. 2021
Hi there Thank you very much for your review.

10/10 – Excellent

Nicolette

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent all the way! From the staff to the rooms...I was initially hesitant as I’m not familiar with the group but my expectations were met and exceeded. Looking toward to our next more relaxed stay 😊
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Lizelle Henze a répondu le 2 oct. 2021
Wow! We are so happy you enjoyed your stay.

2/10 – Terrible

Nafiesa

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Terrible noises on street level.i nhouse guest made noise the whole night . People ourside talking loud the entire night.. I will never ever book at this hotel.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Lizelle Henze a répondu le 6 sept. 2021
Dear Nafiesa Thank you for the feedback on your recent stay. We sincerely apologize for the inconvenience caused by inconsiderate guests and the noise from the street level. This is not an everyday occurrence, I can assure you. We would have gladly moved you to one of the pool facing rooms, if you made us aware of the matter during your stay. We want all our guests to enjoy their stay. It is thus very disappointing to learn that you did not enjoy your stay. We sincerely hope that you will reconsider your decision. Kind Regards