Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 3 avis sur 12." "
10 – Excellent
3
Note de 8 – Bien, d’après 3 avis sur 12." "
8 – Bien
3
Note de 6 – Acceptable, d’après 5 avis sur 12." "
6 – Acceptable
5
Note de 4 – Médiocre, d’après 1 avis sur 12." "
4 – Médiocre
1
Note de 2 – Terrible, d’après 0 avis sur 12." "
2 – Terrible
0
9,0/10
Propreté
9,0/10
Service et personnel
6,0/10
Commodités
8,4/10
État et installations de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 déc. 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 – Acceptable
Tomas
Voyage d’affaires
19 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Tomas
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 – Acceptable
Roberto
6 mars 2023
Roberto
Séjour de 3 nuits en février 2023
4/10 – Médiocre
Iwona
5 févr. 2023
Laute Musik 🎶
Wir habe 3 Nächte gehabt und 2 nicht geschlafen 😴
Uns
Iwona
Séjour de 3 nuits en février 2023
8/10 – Bien
Tomasz
Voyage d’affaires
26 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tomasz
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
8/10 – Bien
Tomasz
Voyage d’affaires
9 juill. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tomasz
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
6/10 – Acceptable
Pawel
Voyage d’affaires
4 sept. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Średni hotel za średnia cenę
Hotel zgodny z oczekiwaniami. Widać ze pokoje zostały niedawno odświeżone i trudno się do czegoś przyczepić poza kawą.
Pawel
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 sept. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 – Excellent
Jaroslaw
Voyage d’affaires
26 août 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
jareg30
Miła obsługa, pyszne jedzenie, wygodne łóżko i sauna dostępna do 22:00 :-) Czego można oczekiwać więcej? :-)
Jaroslaw
Séjour de 2 nuits en août 2021
Robert, koordynator a répondu le 4 sept. 2021
Szanowny Panie Jarosławie,
Nam również było bardzo miło gościć Pana w Hotelu Tychy PRIME. Zapraszamy ponownie,
10/10 – Excellent
Daniel
Voyage d’affaires
9 mars 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Polecam Hotel tychy Prime
Hotel czysty, śniadanie dostarczono do pokoju i było smaczne oraz wystarczająco obfite. Dobre rozwiązanie z ekspresem na kapsułki w pokoju - kawę można zrobić sobie samemu w dowolnym momencie. Miłym zaskoczeniem był darmowa cola w lodówce.
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2021
6/10 – Acceptable
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 févr. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pokój w części hotelu z 4 gwiazdkami. Niestety po śniadanie trzeba schodzić samemu. Produkty w papierowej torbie, kawa w kubku papierowym do ręki .
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2021
Robert Koordynator a répondu le 16 mars 2021
Szanowny Panie Rafale,
Na wstępie chciałabym bardzo Panu podziękować za poświęcenie czasu na pozostawienie konstruktywnego komentarza dotyczącego Pana pobytu w naszym hotelu.
Żałuje, że w zakresie śniadania straciliśmy u Pana punkty. Odnosząc się do Pańskiej uwagi dotyczącej serwowania śniadań pozwolę sobie nadmienić, że zamawianie posiłku do pokoju Prime jest możliwe. Ponieważ w dniu w którym Pan nocował taka opcja nie została Panu zakomunikowana to, proszę być pewnym, że osobiście przekazałem tę sprawę Managerowi.
Jeszcze raz przepraszam za zaistniałą sytuację i zapraszam ponownie.