Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 327 avis sur 452." "
10 – Excellent
327
Note de 8 – Bien, d’après 100 avis sur 452." "
8 – Bien
100
Note de 6 – Acceptable, d’après 14 avis sur 452." "
6 – Acceptable
14
Note de 4 – Médiocre, d’après 9 avis sur 452." "
4 – Médiocre
9
Note de 2 – Terrible, d’après 2 avis sur 452." "
2 – Terrible
2
9,6/10
Propreté
9,4/10
Service et personnel
9,2/10
Commodités
9,4/10
État et installations de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
4/10 – Médiocre
Yves
5 nov. 2021
Yves
Séjour de 5 nuits en octobre 2021
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
15 oct. 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
face au pacifique
superbe vue.emplacement face a la mer superbe.mais loin de tout.bain a remous au fond du parking c est dommage
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
Pétrucci
1 oct. 2012
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Hotel très agréable, magnifiquement situé sur la plage. Accueil sympathique, chambre irréprochable, excellent petit déjeuner...
Pétrucci
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
15 nov. 2011
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
Eric
25 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Awesome beachfront location. Stayed 3 nights and loved it. Close to Pacific Rim park as well.
Eric
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Chad, Edmonton
Voyage de couple
16 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The stay at Cox Bay was great. The room facing the bay made our first trip to Tofino fantastic.
Chad
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Maureen
Voyage en groupe
13 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Carla was amazing. My friend left her phone cord in our room. She called a few days later and Carla sent it to her.
Maureen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 – Excellent
Christina
Voyage de couple
13 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
:)
Christina
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Roy
Voyage de couple
11 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Courteous staff and a very good dining room.
Rooms comfortable and well prepared for poor weather.
Only negative the ‘Surf’ Club needs a makeover.
Roy
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
JOHN
Voyage de couple
5 mai 2024
Points forts : Propreté, commodités
Great service. Beautifully appointed
JOHN
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 – Excellent
Yue
3 mai 2024
Yue
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Arden
Voyage de couple
19 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our stay exceeded our expectations from start to finish. The property is beautiful and tranquil. Every staff member we interacted with was courteous and helpful. We ate in the dining room on several occasions and the food was delicious. Would highly recommend.
Arden
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Guest Services a répondu le 19 avr. 2024
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that your stay exceeded your expectations. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back soon.
10/10 – Excellent
INVEER
14 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
INVEER
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
Chelsea
7 avr. 2024
Chelsea
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 – Excellent
john
14 mars 2024
john
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 – Excellent
Jim
Voyage en famille, Voyage en groupe
10 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Loved the atmosphere of the resort and the view of the ocean from our room was amazing.
Safe were always friendly and willing to help.
Jim
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Guest Services a répondu le 19 avr. 2024
Thank you for sharing your wonderful experience! We're delighted to hear that you enjoyed the resort's atmosphere and the breathtaking ocean view from your room. Our staff takes great pride in providing excellent service, and we're thrilled that you found them friendly and helpful. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 – Excellent
Kelsy
10 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Kelsy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 – Bien
Mark
Voyage de couple
23 févr. 2024
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Commodités
Very nice hotel with amazing veiws. We had some rather large issues with their restaurant, but efforts were sort of made to compensate us and the hotel made efforts to apologize the following day.
Mark
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 – Excellent
Robert
Voyage en famille
14 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Long Beach Lodge is classic west coast elegance. Every time my family stays here, it’s simply wonderful. Beautiful, amazing views, excellent customer service and overall perfection. Always love being a guest here.
Robert
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 – Excellent
Wendy
Voyage de couple, Voyage en groupe
9 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Right on the ocean, view of the sunset, walks on the beach. What’s not to like? Fantastic.
Wendy
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 – Excellent
Andrea
7 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Evan and Kiju did a great job in the Great room. Abraham kept our room clean and well supplied.
Andrea
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 – Excellent
Penny, Edmonton
Voyage en groupe
7 févr. 2024
Wonderful property- wonderful food-wonderful staff!!!!
We will be returning!
Penny
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
8/10 – Bien
Brendan
Voyage de couple
5 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The view was spectacular. I loved the fireplace and the deep soaker tub. Top floor was a bonus. What i didnt like was that i couldn't connect my streaming services to the (rather limited) TV lineup. I could, however, buy movies at $20 a pop had i wished to do so.
Brendan
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 – Excellent
Jordan
4 févr. 2024
Jordan
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 – Bien
Michael
1 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Michael
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 – Excellent
Caitlin
25 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Stunning location. Cozy and perfect for storm watching.
Caitlin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 – Bien
Robert
Voyage de couple
16 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Stuff
Robert
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Guest Serivces a répondu le 30 janv. 2024
Thank you for staying with us, and we sincerely hope you had a great time!
10/10 – Excellent
Allison
12 déc. 2023
Allison
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Guest Services a répondu le 30 janv. 2024
Thank you for staying with us, and we sincerely hope you had a great time!
10/10 – Excellent
Stewart
9 déc. 2023
Stewart
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Guest Services a répondu le 30 janv. 2024
Thank you for staying with us, and we sincerely hope you had a fantastic time!
10/10 – Excellent
LESLIE
Voyage en famille
25 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
They thought of absolutely everything. Amazing resort and location!
LESLIE
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Guest Services a répondu le 28 nov. 2023
Thank you! Delighted you enjoyed the resort and our beachfront location. We hope to welcome you back soon for another wonderful stay!
10/10 – Excellent
LESLIE
Voyage en famille
22 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Amazing location and property. We will be back
LESLIE
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Guest Services a répondu le 28 nov. 2023
That's fantastic to hear! We're pleased you enjoyed both our beach front location and property. We'll be eagerly awaiting your return—can't wait to host you again!
10/10 – Excellent
Mason
Voyage de couple
20 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful place and location ❤️
Mason
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Guest Services a répondu le 28 nov. 2023
We're delighted that you enjoyed your stay. Your appreciation means a lot to us!
10/10 – Excellent
Steve
Voyage de couple
20 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice snd comfortable. Excellent food in the restaurant.
Steve
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Guest Services a répondu le 20 nov. 2023
Thank you for your kind feedback! We're thrilled to hear that you found your stay comfortable and enjoyed the excellent food at our Great Room. We hope to welcome you back soon for another delightful visit!
10/10 – Excellent
Byron
Voyage de couple
19 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great lodge!
Byron
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
6/10 – Acceptable
Ginny, Chicago
14 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I paid for an upgraded ocean front room. I could not open door bc it was ground level and people walked by. I also could barely see ocean due to vegetation. Could hear people above me. Building next to me has light coming in. Was the worst room and not worth the cost.
Ginny
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 – Excellent
James
Voyage en famille, Voyage de couple
12 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The resort and staff are amazing.
James
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Guest Services a répondu le 28 nov. 2023
Thank you! We're delighted you enjoyed your stay with us!
8/10 – Bien
Heidi
31 oct. 2023
Heidi
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Guest Services a répondu le 3 nov. 2023
Hi Heidi, thank you for your positive feedback. We truly appreciate your support!
10/10 – Excellent
Andrew
28 oct. 2023
Andrew
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Guest Services a répondu le 3 nov. 2023
Hi Andrew, It's wonderful to read that you enjoyed your stay with us. We're glad we could meet your expectations.
10/10 – Excellent
Michael
23 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 – Excellent
Laura
16 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Laura
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 – Excellent
Dick
13 oct. 2023
Dick
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Guest Services a répondu le 3 nov. 2023
Thank you for taking the time to leave us a positive review! We appreciate your support.
10/10 – Excellent
Young Hwa
Voyage de couple
11 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful beach front view from the suite. Clean suite and kind housekeeping staff. Food from the dining hall and for room service was exceptional and fairly priced. However, there were issues getting connected to front desk and room service from the suite that room service had to be ordered in person at the restaurant.
Young Hwa
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Guest Services a répondu le 22 oct. 2023
Thank you for your recent stay and feedback. We're thrilled you had a great experience! We're sorry for the communication issues and will work to improve the guest experience.
10/10 – Excellent
Julie, Calgary
20 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A very warm welcome at check-in along with an upgrade to the penthouse made the entire stay perfect! I had fantastic meals in the Great Room and all of the staff were very friendly! I will definitely tell all of my contacts. Thank you LBL!
Julie
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Guest Services a répondu le 3 nov. 2023
We're thrilled you had a fantastic stay! Thanks for your kind words and for sharing your experience with others. We can't wait to have you back!
10/10 – Excellent
Meg
Voyage de couple
18 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This special oasis of serenity is restorative. The only sounds are the waves and birds. No sirens, almost no engines. and, the staff are exceptional.
Meg
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Guest Services a répondu le 3 nov. 2023
Your feedback is greatly appreciated! We're so happy to hear that you found our place peaceful and restorative. We're excited to welcome you back for more serenity in the future.
8/10 – Bien
Lorelei
16 sept. 2023
Lorelei
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Guest Services a répondu le 3 nov. 2023
Thank you for taking the time to leave us a positive review! We appreciate your support.
10/10 – Excellent
paul
11 sept. 2023
paul
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Guest Services a répondu le 3 nov. 2023
Thank you for taking the time to leave us a positive review! We appreciate your support.
10/10 – Excellent
Kazuaki
6 sept. 2023
Kazuaki
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Guest Services a répondu le 3 nov. 2023
Hi Kazuaki, We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your support means a lot to us!
8/10 – Bien
ian
5 sept. 2023
ian
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Guest Services a répondu le 3 nov. 2023
Thank you for taking the time to leave us a positive review! We appreciate your support.
10/10 – Excellent
Peter
4 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.