Restaurant

C'mon Inn Thief River Falls – Avis

2.5 out of 5
C'mon Inn Thief River Falls
1586 Hwy 59 South, Thief River Falls, MN

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 98 avis sur 149." "
Note de 8 – Bien, d’après 41 avis sur 149." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 6 avis sur 149." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 149." "
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 149." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

9,4/10

Commodités

9,2/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Stacy

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Lindsay

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Guest Services a répondu le 6 mai 2024
Thank you for your review

10/10 – Excellent

Shelly

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : État et installations de l’hébergement
Staff at check-in was great and very inviting.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 15 avr. 2024
Thank you. Our staff appreciates the compliment and we look forward to seeing you in the future

10/10 – Excellent

Victor

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Guest Services a répondu le 1 févr. 2024
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.

10/10 – Excellent

Laura

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I liked all the fall decorations and the breakfast
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Guest Services a répondu le 6 nov. 2023
Thank you. Please join us again soon. Christmas decorations are beautiful as well

8/10 – Bien

Brandon

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Guest Services a répondu le 6 nov. 2023
Thank you

10/10 – Excellent

Tara

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean rooms, friendly staff and good location.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Guest Services a répondu le 6 nov. 2023
Thank you

10/10 – Excellent

Rachel

Séjour de 1 nuit en août 2023
Guest Services a répondu le 6 nov. 2023
Thank you

10/10 – Excellent

Ruth

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I especially like the common area where the breakfast was served. the lobby itself is very inviting. Beds and pillows are very comfortable. The rooms need to be supplied with Kleenex.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Guest Services a répondu le 11 août 2023
Thank you for your review. Please join us again

10/10 – Excellent

Candace

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A Great Stay
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Guest Services a répondu le 11 août 2023
Thank You for your review

10/10 – Excellent

Rob

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Guest Services a répondu le 11 août 2023
Thank You for your review

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Went on in
Convenient and clean. Staff was very pleasant
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Guest Services a répondu le 11 août 2023
Thank You for your review

8/10 – Bien

Agnes

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Pleasing but could use some TLC
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Guest Services a répondu le 4 juill. 2023
Thank you for your review, we will continue to improve our hotel everyday.

10/10 – Excellent

Amy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
There was an amazing fish tank in the breakfast area and central lounge. The pool and hot tub were great temps. Could walk to dinner across the street. Tray nice when we didn’t know wat to expect.
Guest Services a répondu le 3 juill. 2023
Thank you for your review. We are happy to hear you had and great stay and look forward to seeing you in the future.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Staff were rude.
Séjour de 2 nuits en mai 2023
guest services a répondu le 5 juin 2023
I'm sorry that you felt our staff was rude. We will do our best to correct that. Thank you for staying with us

6/10 – Acceptable

Jesse, yuma

Points forts : État et installations de l’hébergement
I stayed for 3 days. Had no housekeeping the entire stay. Not sure why not.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Guest Services a répondu le 29 mai 2023
I'm sorry about the housekeeping issue. We will make sure to address it.

10/10 – Excellent

Jay

Séjour de 3 nuits en mai 2023
Guest Services a répondu le 16 juin 2023
Thank you for your review

10/10 – Excellent

Jason

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Really great hotel. Friendly staff, clean room, very quiet. Best night's sleep I have had in a hotel in awhile (my night before was in an InterContinental). Check-in and out very easy. I didn't have a chance to partake of the free breakfast as it was a very rare day traveling where I could sleep in before a noon flight. Lobby had plenty of comfortable seating areas around a fish tank of beautiful fish. Wal-Mart and Fleet Farm are nearby and both fast-food and sports bar type restaurants are within sight.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Guest Services a répondu le 23 avr. 2023
Thank you for your review! We are happy to hear you enjoyed your stay and hope to see you in the future.

8/10 – Bien

Carla

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very clean and welcoming.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Guest Services a répondu le 23 avr. 2023
Thank you for your review

10/10 – Excellent

Gabriela

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Wonderful Hotel
Hotel was just as described. Enjoyed our stay! Would definitely stay there again!
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Guest Services a répondu le 27 mars 2023
Thank you for your review. We look forward to seeing you in the future.Guest Services

8/10 – Bien

Elaine

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en février 2023
Guest Services a répondu le 27 mars 2023
Thank You for your review

10/10 – Excellent

Wade

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Guest Services a répondu le 6 nov. 2023
Thank you

10/10 – Excellent

Mindy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Guest Services a répondu le 30 nov. 2022
Thank you for you review. It is greatly appreciated

10/10 – Excellent

Beth

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent and quick service at check in. We needed to extend our stay by one day earlier than planned due to getting ahead of a storm so I had two bookings in the system. They were able to combine both reservations into one so that we didn't have to check out tomorrow and move to a new room. The gal at the front desk made it super easy.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Guest Services a répondu le 6 nov. 2023
Thank you. We look forward to seeing you in the future

10/10 – Excellent

Nevada

10/10 – Excellent

Aleta

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 – Excellent

Sam

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice place to stay- great value.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Front Desk a répondu le 22 août 2022
Thank you for choosing TRF C'mon Inn. We are glad you enjoyed your stay and look forward to seeing you in the future.

6/10 – Acceptable

Jerry

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Not bad but could easily have been muCh better,
Bed was comfortable. Icy cold in room and took forever to warm up but because of “central” heating (a definite plus…no noisy AC unit in room for once!) getting room up to comfortable temp. No one at check in desk when we arrived so had to wait for appearance and no one there when we checked out. Would have been nice if this app had indicated lack of elevator when we booked. Very noisy building especially kids running in hallways to and from pool. Kudos to staff who were ther if not timely but certainly very helpful and friendly when we neede their assistance.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Front Desk a répondu le 16 août 2022
Thank you for your review. I'm sorry your stay was not as pleasant as you expected it to be. We will be sure to try and correct these issues. We hope to see you in the future and thank you for choosing C'mon Inn as your home away from home.

10/10 – Excellent

Julie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We had a very comfortable room that was clean and quiet. The breakfast was amazing! The staff are wonderful as well!
Séjour de 2 nuits en juin 2022
The Staff at Cmon Inn a répondu le 10 juin 2022
We appreciate your review. We hope to see you in the future. Thank you for choosing our hotel.

8/10 – Bien

Lynn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice and clean. Pool and hot tub area was very clean. Could do better in pillows. My comfortable at all
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Front desk and Staff a répondu le 9 juin 2022
Thank you for the review. We hope you will join us again in the future.

10/10 – Excellent

Charles

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Front Desk and Staff a répondu le 8 juin 2022
Thank you for your review. We hope you join us in the future

8/10 – Bien

Shawna

Séjour de 2 nuits en avril 2022
Front Desk a répondu le 19 avr. 2022
Thank you for your review

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Cool atrium
Clean rooms, easy access from the highway, and a cool center seating area.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
hotel Front Desk a répondu le 19 avr. 2022
Thank you for your review. We hope you join us again

8/10 – Bien

Raylene

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good place clean
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Hotel Front Desl a répondu le 19 avr. 2022
Thank you for your review. Please join us again

10/10 – Excellent

Cynndi

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2022

8/10 – Bien

Sara

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Welcoming homie atmosphere
I was at this property in January and enjoyed it so I came back. Friendly helpful staff, everything was clean and comfortable. Used the hot tub and it was spacious and a good temp. Lots of space in the building to distance and still be with your friends.
Séjour de 1 nuit en février 2022

10/10 – Excellent

Diane

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beautiful hotel, it was very clean and the staff was friendly and helpful.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en janvier 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very clean room and qmazing staff!
Séjour de 1 nuit en janvier 2022

10/10 – Excellent

Kim

Séjour de 1 nuit en décembre 2021

10/10 – Excellent

Richard

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

8/10 – Bien

Kathleen

Séjour de 1 nuit en octobre 2021

10/10 – Excellent

Debra

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
15 stars! I stayed for 3 mths for work and I loved it. The staff is amazing, the breakfast was incredible, the rooms were large and clean.There is free access to the best gym that I have ever seen. They have become like my family, they helped me in every way possible.Debbie, DeAnna, Tim, Taven..... They love dogs which helped greatly because I have two. I worked graveyard & a staff member would take my really old dog on a walk while I was at work.(Thanks Tim & Marla) On the weekends they let us use the conference room to play games and watch movies. Walmart is across the street and several food places and a laundromat were within easy walking distance. It really is an incredible place and I was sad to leave. I am forever spoiled on hotels, I will never find another place as friendly, kind and accommodating as the C'mon Inn In Thief River Falls.
Séjour de 1 nuit en juin 2021
C'Mon Inn Staff a répondu le 24 nov. 2021
Wow. This review says everything we strive for. Thank you so much for this raving review. Please come back and see us again.. don't forget your pups.

8/10 – Bien

Bethany

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy, friendly check in experience. Loved the large courtyard. Quiet.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 – Excellent

Jo

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2021

10/10 – Excellent

Christopher

Séjour de 1 nuit en août 2021

6/10 – Acceptable

Carol

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
i was very unhappy that my bed was not made and bathroom cleaned each day. the answer i got was because of covid. Covid has nothing to do with this. For the price of hotel rooms the least a person can expect is a serviced room each day
Séjour de 3 nuits en juillet 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The front desk staff were excellent and informative. The large public gathering area between first floor rooms was unique. Our room was larger than other hotels. Very quiet on our mid-week two night visit.
Séjour de 2 nuits en juillet 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This was the cleanest hotel that I have stayed at in a long time. You followed safe standards for serving the breakfast. Excellent! this is just a great hotel.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel, friendly staff. Good breakfast.
Séjour de 1 nuit en juin 2021