Façade de l’hébergement

Grand Court Hotel – Avis

3 out of 5
Grand Court Hotel
G-3, Menara GSM, Jalan Padang Tembak, Off Jalan Maharaja Lela, Teluk Intan, Perak

Avis

7,6

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 12 avis sur 68." "
Note de 8 – Bien, d’après 37 avis sur 68." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 13 avis sur 68." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 3 avis sur 68." "
Note de 2 – Terrible, d’après 3 avis sur 68." "

7,8/10

Propreté

7,8/10

Service et personnel

7,8/10

Commodités

7,6/10

État et installations de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Ah Keim

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mr
No bar fridge in the room. Corners of the room were a little dusty. Other aspects were good. Towels changed daily automatically.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Ab Rahman Thobroni

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 – Bien

Kin Sang

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

8/10 – Bien

Michael kok mun

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

8/10 – Bien

mohd izahar

Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 – Bien

Yoke Lian

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staffs are friendly with smile face & family room was quite huge & clean. Excellent staying
Séjour de 1 nuit en février 2022

8/10 – Bien

Kamarul Ariffin

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2021

8/10 – Bien

Mohd Azman

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Clean
The room very clean.
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

8/10 – Bien

Abdul Rahim

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
good
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Ariya a répondu le 3 nov. 2021
Dear Sir, Thank you for your good review. We hope you have an enjoyable stay with us.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Ariya a répondu le 3 nov. 2021
Dear Miss/Sir, Thank you for your good review. We hope you have an enjoyable stay with us.

8/10 – Bien

chien yong

Séjour de 1 nuit en avril 2021

10/10 – Excellent

Elainne, Kuala Lumpur

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Steven was a very nice & polite staff, he's willing to explained the interesting & famous place & food. Nice.... Room was big, clean and comfortable too. Will come back again if visit again Teluk Intan. Thanks....
Séjour de 1 nuit en octobre 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en septembre 2020

10/10 – Excellent

Mazlina

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2020
Ariya a répondu le 1 sept. 2020
Dear Madam, Thank you for your feedback. We are glad that you enjoy your stay with us.

4/10 – Médiocre

Fahami, Klang

Voyage en famille
Many available rooms but the family rooms without windows view. Breakfast only ala carte even in the web said buffet.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Ariya a répondu le 26 août 2020
Dear Sir, Thank you for your feedback & comments. All of the room here are with windows which some are with outside view & some are with inside view (center court). Under RMCO, the breakfast/lunch/dinner buffet are not allowed.

10/10 – Excellent

Tuan Shaharum

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
ocation
Excellent location
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Ariya a répondu le 29 juill. 2020
Dear Sir, Thank you for your feedback & respond. Please do come again.

10/10 – Excellent

Aswani

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Ariya a répondu le 12 mars 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We're glad you enjoy your stay with us.

10/10 – Excellent

Theva

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Ariya a répondu le 29 févr. 2020
Thanks for your response and we're happy that you have a great stay with us.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Everything is ok.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Ariya a répondu le 30 janv. 2020
Thanks for your feedback & support.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 – Bien

MOHD

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
near from town, hope can have swimming pool
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 – Bien

Abu, Shah Alam

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Near to the town. Ample parking space. Big family room.
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Ariya a répondu le 23 janv. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
First time in Teluk Intan
Quite a new hotel. Reception is friendly. Plenty 9f parking lots. Our family room is spaces, but too much empty spaces without fittings. Breakfast is ala carte with limited choices.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Ariya a répondu le 23 janv. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Stay was comfortable
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Ariya a répondu le 23 janv. 2020
We are glad you enjoy your stay.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2019

8/10 – Bien

Muhadir, KL

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I like the quite environment offered here and the location is strategic for a vacation in teluk intan
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
chuah a répondu le 13 nov. 2019
Thank you for staying with us.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Chuah a répondu le 17 oct. 2019
Thank you

8/10 – Bien

Bon

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good basement and open air parking within property. Big restaurant for breakfast. #302 TV reception poor.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
chuah a répondu le 8 oct. 2019
Thank you for your comment.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Easy to reach
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
chuah a répondu le 8 oct. 2019
thank you

10/10 – Excellent

Suhaimi

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en août 2019
chuah a répondu le 8 oct. 2019
Thank you for your comment

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en août 2019
chuah a répondu le 8 oct. 2019
Thank you

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
rooms floor interior is using tiles. Preferable to use carpet. TV channels are not clear may be of using analog antenna. Breakfast restaurant not displaying HALAL logo.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Chuah a répondu le 23 juill. 2019
Thank you for your suggesting. We will refer to our management. Thank you.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
FRONT OFFICE MANAGER a répondu le 18 juill. 2019
THANK YOU FOR YOUR SUPPORT.

10/10 – Excellent

Rahayu Binti

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
CHUAH a répondu le 18 juill. 2019
THANK YOU FOR YOUR SUPPORT .

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en juin 2019
CHUAH a répondu le 18 juill. 2019
THANK YOU FOR YOUR SUPPORT .

8/10 – Bien

Anab75

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Propreté
Strategic location.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
CHUAH a répondu le 18 juill. 2019
THANK YOU FOR YOUR SUPPORT .

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
The surrounding area is quiet, might be a good or bad thing depending on your preference. It is also near the main town of Teluk Intan, around 10 mins via MyCar (their version of Grab), cheap and affordable transport. There is a row of small outdoor eateries just beside the hotel, which is great for late night dining till 1AM, including food items like seafood and local cuisine. What we didn’t like: The lighting in the corridors and main area should be more cheerful as it’s currently quite dim and unpleasant. The rooms should be better lit as well. The TVs in the room have poor reception and thus the channels turn out grainy with poor resolution. There is no wardrobe in the room, just a simple hanger rack with 3 hangers and a small table-looking stand to put your bags on. The lifts in the hotel could be in a better shape with better lighting. Also, we were only provided 1 single keycard for the rooms. We should have 1 more extra, just in case, like in most hotels. In the rooms, there is no ironing board and iron. There is only 1 common ironing set which is fixed in the corridor. Therefore it is inconvenient to iron our clothes as we have to walk a distance to iron our stuff. A solution could be to have 1 ironing set in each room or to allow for loan of the common iron set.
Séjour de 2 nuits en juin 2019
chuah a répondu le 18 juill. 2019
Thank you for your support. We will pay attention to your suggestion.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room and hotel stay was pleasing. But just 1 thing that was quite bothering. The initial check in process is taking quite some time. I was waiting for almost 20 minutes to check in and in front of me there were only 2 people. I feel the service at the front desk can be improved. Thank you.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Ariya a répondu le 2 juill. 2019
Dear Guest, Thanks for your feedback & apologize because you have to wait for check-in. Normally check-in process are very fast , within 5 minutes can complete.

8/10 – Bien

Aszahari

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
chuah a répondu le 18 juill. 2019
THANK YOU FOR YOUR SUPPORT .

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Price is reasonable. Room is clean. Good
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Ariya a répondu le 2 juill. 2019
Dear Guest, Thanks for your compliment. Please come again.

6/10 – Acceptable

Hifizah

Points forts : Propreté
Points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Air-condition not cold
Séjour de 1 nuit en avril 2019

4/10 – Médiocre

Chua

Points faibles : Service et personnel
Rooms not made up.
Service was bad! Rooms were not made up when check in at 8pm.
Séjour de 3 nuits en avril 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en mars 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 – Excellent

JesseJames, KL

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice room and comfort bed
Séjour de 2 nuits en février 2019
Chuah a répondu le 30 mars 2019
Thank you for your support.

8/10 – Bien

Caroline

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Chuah a répondu le 30 mars 2019
Thank you for your support.

10/10 – Excellent

Rusydinah Hannah

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Chuah a répondu le 23 janv. 2019
Thank you for choosing our hotel. We will try our best to give the better service in future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Chuah a répondu le 14 janv. 2019
Thank you