4 restaurants, servant le déjeuner et le dîner; cuisine internationale

Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea – Avis

5 out of 5
Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea
Dead Sea Road, Sweimeh

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 573 avis sur 892." "
Note de 8 – Bien, d’après 188 avis sur 892." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 70 avis sur 892." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 34 avis sur 892." "
Note de 2 – Terrible, d’après 27 avis sur 892." "

9,2/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 – Acceptable

Atika

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Zakaria

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
À ne pas manquer !
UNE EXPÉRIENCE INOUBLIABLE ! Dommage qu’on ne puisse pas donner plus de 5 étoiles, car 5 ce n’est pas assez pour partager LE RÊVE que nous avons vécu: personnel accueillant, petit déjeuner et dîner copieux et succulents… sans parler du confort des chambres qui nous a laissé sans voix. Je recommande vivement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea a répondu le 2 janv. 2024
Dear valued guest, Thank you for rating your experience at Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea. It is truly humbling to learn that your experience with us has been among the best! We endeavour to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Kind regards, Sebastien Mariette General Manager - Kempinski Hotel Ishtar Area General Manager Levant & KSA

8/10 – Bien

François

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Aurait du être mieux !
Très bel établissement, bien placé pour des visites vers le nord du pays. Neuf piscines plus belles les unes que les autres ! Aménagement moyen en bord de mer pour les baignades en flotaison ! Repas excellent, vins très cher. Chambres immenses mais décoration assez froide. Plusieurs dysfonctionnement dans la notre 3212 (porte de la douche qui ne fermait pas bien et la lumière de l'armoire qui ne s'éteignait pas). En revanche nous avions demandé le dernier étage en réservant deux mois à l'avance et nous ne l'avons pas eu. La direction peu soucieuse de la satisfaction client a refusé une compensation du premier diner non pris à cause de l'annulation de notre vol aller Royal Jordanian. Pendant quatre des cinq nuits de notre séjour, il y avait un somptueux mariage. Nous avions été averti de la gène possible. Elle a été effective et on aurait pu s'attendre à un geste de la direction pour compenser (apéritif, cocktail, ...) mais rien. Dommage au prix du séjour !
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Sebastien a répondu le 17 oct. 2023
Dear Mr. François,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are glad to learn that you enjoyed our facilities. However, please accept our apologies for the inconvenience you have encountered during your stay such as the room allocation, shower door and lights as well as the wedding noise. We have relayed all your feedback and comments to respective departments for necessary measures and to improve future guest experiences. Again, thank you for your comments, the entire team would be delighted to be granted the opportunity to host you again in the future.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
Mauvais rapport qualité prix
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Sebastien a répondu le 30 août 2023
Dear Valued Guest,Thank you for staying with us and for sharing your valuable comments. We were indeed saddened that you left our hotel with less than fond memories. We regret to learn that you felt your stay lacked in value-for-money. Please be assured that we have relayed your comments with my team, in order to look at your concerns further. We are certain that your constructive comments will help us to ensure that this sort of service glitch will remain to be an isolated case. It is with great regret that this disappointment has impaired your overall experience.Once again, thank you for sharing your constructive feedback we hope to have the pleasure of welcoming you back to the Dead Sea in the future.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel Ishtar& Area General Manager Levant

6/10 – Acceptable

Filippo

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
To improve
Room not ready at 16.30, it was given to us at 18.00. Reception desk completely disorganized. The credit from your website was not recognized and when we asked for a drink in compensation was denied. Not a kempiski service level at all.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Sebastien a répondu le 12 mai 2023
Dear Mr. Filippo,Thank you for taking the time to share your experience with us. I am sorry to hear that your arrival experience was lacking efficiency. This should certainly not be the case, especially as we would like our guests to be able to relax and enjoy as soon as they arrive. However, the check-in process should be ordered and fair for all our guests. I apologize for our lack of enforcing an organized check-in. I immediately informed our Front Office Manager, who will enforce a clear procedure for our front office agents in order to avoid recurrence. We appreciate your constructive feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel Ishtar& Area General Manager Levant

10/10 – Excellent

Trinidade

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un paradis !
Hôtel fantastique, service haut de gamme, pdj buffet magnifique, absolument rien à redire. Nous avons même décidé de modifier la fin de notre voyage pour retourner 2 nuits dans cet hôtel. Nous avons aussi séjourné au Hilton de la mer morte, le Kempinski le dépasse sans conteste. Le meilleur hôtel pour la Mer Morte
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Sebastien a répondu le 24 janv. 2023
Dear Ms. Boyer,We are very glad that we had the opportunity of hosting you during your visit to the Dead Sea. Our hotel aims to provide a truly unique experience, it is truly humbling to learn that you enjoyed your stay with us and that our hotel facilities and services were up to your expectation. We feel proud and grateful for your compliments on the efforts and dedication demonstrated by our staff members and would like to rest assured that we have passed on your comments accordingly.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future should your travels bring you back to the Dead Sea.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel Ishtar& Area General Manager Levant

10/10 – Excellent

Odile

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 – Excellent

maghsoodi

Séjour de 2 nuits en août 2022

10/10 – Excellent

Nicolas

Séjour de 1 nuit en août 2022

4/10 – Médiocre

Eros

Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Incredible site. Really courteous staff. Reapectful of COVID precautions.
Séjour de 3 nuits en avril 2021
Haneen Abu-Asbeh | Cluster eCommerce Manager a répondu le 14 avr. 2021
Dear Valued Guest, Thank you for your recent stay at the Kempinski Hotel Ishtar and for letting us knows that your trip was enjoyable. We appreciate receiving praise and acknowledgement of such a positive nature, it is truly rewarding! We certainly hope to have you back with us very soon. Kind regards, Sebastien Mariette - Cluster General Manager

10/10 – Excellent

Pl, Mer morte jordanie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Les repas etaient tres varies et de tres bonne qualite. Personnel tres professionnel et attentionne Seul bemol, certaines chambres du Rdc du batiment principal ne sont pas a la hauteur du standing de l' hotel surtout a ce prix, heureusement nous avons pu changer de chambre sans aucun probleme
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Digital Team a répondu le 14 janv. 2020
Dear valued guest, thank you for taking the time for relaying your comments about your recent stay with us. Although we were happy to read several good comments, we were of course disappointed to learn that you perceived the services in our hotel to lack value for money. Please rest assured that we have already taken your feedback into account and we will address every detail with the respective teams for necessary measures and to improve future guest experiences.On a more positive note, we were happy to read that you found our staff to be attentive and helpful. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future. With kind regards, Rüdiger C. Hollweg- General Manager

10/10 – Excellent

Patrick

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Formidable hôtel
Excellente prestation, le plus bel hôtel au bord de la mer morte. Nourriture excellente. Services au top
L’une des nombreuses piscines, à 28 degrés
L’accueil du SPA
Autre piscine
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
habuasbeh a répondu le 27 févr. 2020
Dear Patrick, Thank you for choosing Kempinski Hotel Ishtar as your accommodation of choice and for sharing your comments following your recent stay with us. We are glad to read that you enjoyed the hotel and that you found the service provided by our dedicated staff to be of a high standard. Best Regards, Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea Team

10/10 – Excellent

François

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
2 nuits minimum pour profiter
Hôtel démesuré avec un nombre incalculable de piscines. Du personnel partout au petit soin. Accès libre à la mer morte via une petite plage privative avec bain de boue à disposition. Remarquable. Restauration de qualité, un peu chère mais en rapport avec le standing de l’établissement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 – Excellent

Floupita, Geneva

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great breakfast buffet. Amazing views and pools. Very nice architecture and good food quality. Great access to sea with nice facilities. Amazing and spatious rooms
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Rüdiger C Hollweg a répondu le 17 nov. 2019
Dear Mr. Floupita, Thank you for taking the time to convey your comments and for choosing our hotel as your accommodation of choice. We are very pleased to read that you enjoyed your overall stay with us and that our hotel facilities and services were up to your expectations. We thank you for your patronage and look forward to welcoming you back to Kempinski Hotel Ishtar - Dead Sea. With kind regards, Rüdiger C. Hollweg General Manager

8/10 – Bien

Peggy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Giga Hôtel au bord de la mer morte
Hôtel énorme et impressionnant Attention beaucoup d escaliers et d assesseurs Pour aller manger, je devais prendre 4 ascenseurs! Bref très belle chambre spacieuse avec tout le confort d un 5 étoiles Restauration variée et de qualité, je n ai testé que le buffet Service impeccable, minibar gratuit parking également La plage est sympa et le personnel bien accueillant Nous avons testé également le Movenpick qui est un peu moins bien
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Rüdiger C. Hollweg a répondu le 17 nov. 2019
Dear Mrs. Peggy, Thank you for choosing Kempinski Hotel Ishtar on your recent trip to Dead Sea. It was our pleasure hosting you and we are very happy to learn that your stay was pleasant in so many aspects.However Moreover, please accept our sincere apologies as you also faced some challenges during your stay with us. Rest assured that we have shared your valuable feedback with the relevant department in order for necessary action to be carried out. We truly hope that you will allow us the chance to demonstrate our commitment on your next visit. With kind regards, Rüdiger C. Hollweg General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en août 2019
Digital Team a répondu le 15 sept. 2019
Dear valued guest, Thank you for sharing your feedback of your recent stay with us. We are delighted to learn that we managed to exceed your expectations. We look forward to host you again, whenever your travels bring you back to the Dead Sea. Sincerely, Cornelia Zschunke Executive Assistant Manager

10/10 – Excellent

Jérémy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Digital Team a répondu le 7 sept. 2019
Dear Jérémy, Thank you for taking the time to convey your rating and for choosing our hotel as your accommodation of choice. We thank you for your patronage and look forward to welcoming you back to Kempinski Hotel Ishtar - Dead Sea. Warm regards, Cornelia Zschunke - Executive Assistant Manager

8/10 – Bien

Kevin

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beau séjour
Très bel hôtel, assez immense mais il y a plusieurs parties qui ont chacune leur piscine semi privée. 2 immenses piscines, une pour les familles, un pour les plus de 14 ans. Plusieurs restaux très bon. Super service et chambres très belles. Magnifique vue sur la mer morte et une plage pour se tartiner de boue et flotter sur l’eau. Seuls bémols : un peu impersonnel et ils organisent souvent des mariages avec bruit garantis jusqu’à 1h du matin! Insupportable.
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Digital Team a répondu le 6 mai 2019
Dear Mr. Kevin, Thank you for taking the time to review our hotel. We are happy to hear how much you enjoyed your stay with us and that you were able to take home some unforgettable memories. It gives me a great pleasure to know that our team worked hard to ensure that you had a wonderful experience. I am thrilled to share your compliments with them. We hope to welcome you back on your next trip to the Dead Sea. Warm regards, Marc Guenther - General Manager

10/10 – Excellent

FREDERIC

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Perfect
an amazing hotel, with a private access to the Dead Sea and amazing swimming pools. Everytthing was perfect during our 1 night stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Digital Team a répondu le 4 mai 2019
Dear Mr. Frederic, Thank you for sharing such a positive Feedback with us following your recent stay at Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea. I was very pleased to learn that you enjoyed your overall stay with us. Positive reviews like yours will always serve as an added motivation to the entire team to maintain the highest level of service at all the times to all our guests. I have shared your comments with the teams and they are very happy to hear that you had a wonderful stay with us. Once again, thank you very much for your kind words. We certainly look forward to welcoming you back, hopefully in the very near future. Sincerely, Marc Guenther - General Manager

4/10 – Médiocre

Florian

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Il y avait du bruit dans la 1 ère chambre machinerie ascenseur puis relogé dans une seconde avec un voisinage très bruyant. Finalement surclassé dans une chambre sans bruit tout était très bien. Une invasion de bug a eu lieu le dernier jour de notre séjour.
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Digital Team a répondu le 29 avr. 2019
Dear valued guest, Thank you for your review. We are glad that you had an enjoyable stay with us. However, we sincerely apologize for the noise issue you encountered on the first day of your stay. We understand your irritation and like to apologize for having caused you some inconvenience. We appreciate your comments and hopefully have the opportunity to welcome you back to the Dead Sea. Kind regards, Marc Guenther - General Manager

10/10 – Excellent

Francois

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 – Excellent

Aryaman

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fabuleux
Hôtel incroyable, avec un service parfait. Le personnel souriant et aux petits soins avec vous. Ayant fait que des hôtels 5 étoiles en Jordanie, celui ci etait de loin le meilleur en terme de service, des facilités et de beauté. A réserver les yeux fermés!
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Digital Team a répondu le 7 mars 2019
Dear Mr. Aryaman, thank you for sharing your review of your stay at Kempinski Hotel Ishtar. Our staff work hard to ensure all guests with an unforgettable visit and we'd love to have a second chance to serve you shortly. Warm regards, Marc Guenther- General Manager

8/10 – Bien

Lucas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

10/10 – Excellent

STEPHANE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel exceptionnel
Hôtel exceptionnel à tous égards : personnel prévenant et attentif, service de très grande qualité, chambre (junior suite) et parties communes remarquables. Les équipements (spa, piscines avec vue époustouflante, plage privée sur la Mer morte, restaurants) constituent un autre point fort de cet établissement. Le client y est au centre de toutes les attentions. Une atmosphère sympathique dans un cadre de rêve.
Séjour de 2 nuits en août 2018
Digital Team a répondu le 20 août 2018
Dear valued guest, thank you for choosing Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea for your stay. We are happy you were impressed by our heartfelt hospitality and that you enjoyed the refined service. Warm wishes, Marc Guenther - General Manager

10/10 – Excellent

LOIC

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Digital Team a répondu le 7 sept. 2018
Dear valued guest, thank you for staying at Kempinski Hotel Ishtar. I appreciate you taking the time to rate us. It is always nice to be recognized for a job well done. Thanks again for your wonderful feedback, and we hope to welcome you back soon! Warm regards, Marc Guenther, General Manager

4/10 – Médiocre

sebastien, bahrain

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Ne vaut vraiment pas le prix payé.
Pas d’eau chaude dans la chambre les premiers jours (chambre premium). 3 nuits ou les voisins ont été si bruyants que nous n’avons pas dormi. Qualité de la nourriture passable. Décidément aucun surplus pour les gens qui achètent via expédia (nous avons demandé s’il était possible d’acheter le half board, mais nous ont refusé car nous avions payé notre séjour via expédia). Dans l’ensemble, les prix sont exagérés.
Séjour de 5 nuits en mars 2018
Digital Team a répondu le 9 avr. 2018
Dear Mr. Sebastien, thank you for sharing this review and for providing some specifics feedback surrounding your recent stay. Please accept my sincere apology for the inconveniences you have encountered during your stay with us. Your experience is not indicative of the service we normally provide. I deeply regret that we fell short at this particular instance. Your concerns regarding your stay will be shared with our management team, so that we can correct these issues going forward. Again, I deeply apologize for your unsatisfactory experience and hope that you will give us another opportunity to pamper you with the hospitality you deserve. Warm regards, Kees Heuveling – General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to post your rating following your recent stay at Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea. We are very happy you enjoyed our overall services and we look forward to welcoming you again in the future. Best Regards, Sebastien Mariette - Cluster General Manager

10/10 – Excellent

Benjamin, paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon adresse!
bon adresse meme si cest tres cher. le spa est bien mais tres cher aussi, a faire si on veut soffrir une folie
Ibrahim a répondu le 9 juill. 2016
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. I am very glad to hear that we were able to provide with a remarkable stay during your visit to this unique place - the Dead Sea. We make every effort to deliver an excellent and personalized service to all our guests, I am very happy to know we could meet your expectations on this occasion. We Look forward to welcoming you in the nearest future. Best regards, Your Kempinski Hotel Ishtar Team

10/10 – Excellent

Khalil

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Superbe hôtel digne de sa réputation grand luxe
Superbe hôtel de luxe. Au bord de la mer morte avec un accès facile. Service impeccable et confort au niveau attendu dans cette gamme. Pour un weekend de détente le prix en vaut le coup. Le spa n'est pas donné mais pour se faire plaisir il en vaut le détour.

10/10 – Excellent

david, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le grand luxe
Apparemment le Kempinski a été élu meilleur hotel de Jordanie et je comprends pourquoi. C'est le grand luxe, le personnel est au petit soin. Possibilité même après le check out de laisser ses affaires et de continuer à profiter des piscines et de la plage privée gratuitement et d'utiliser le changing room pour prendre une douche et se changer. Hotel dans lequel je retournerai et plus longtemps la prochaine fois.

8/10 – Bien

John, Switzerland

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dead Sea
The hotel is very nice and rhe service as well. The only problem is that the price for food is totally exagerated ! For example a normal dish with different fishes, without rice or salade is 50 USD !

8/10 – Bien

Lifexists, France

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un resort de haute qualité
Bien que l'architecture de l'hôtel (notamment son bâtiment principal) semble plus s'inspirer de l'architecture soviétique que de celle du moyen orient et soit dans l'ensemble assez impersonnelle, l'hôtel de compose, tels les jardins de Babylone, de plusieurs étages terrasses avec de nombreuses piscines dont une piscine parmi les plus magnifiques que j'ai vue jusqu'à présent surplombant la mer morte et offrant une vue sur les collines d'Israel de l'autre côté de la rive. Il n'y a pas beaucoup d'endroits de cette qualité autour de la mer morte alors cette destination sera le passage obligé et ceux qui peuvent se le permettre. Le service n'est pas exactement à la hauteur de l'endroit ni d'ailleurs le petit déjeuner ...

10/10 – Excellent

Marie, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le vrai luxe!
Un hôtel magnifique avec une vue splendide. C'est très grand mais on ne ressent pas du tout le monde. Un service fabuleux! À faire!!!

8/10 – Bien

Franck, Courbevoie

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hotel - Service à revoir
Bel hôtel, bon emplacement, piscines très agréables. Bonne prestation. Toutefois 45min pour faire le check-out, une partie des restaurants fermés car pas assez de monde. Un personnel qui n'est pas bien renseigné. Ne demander pas d'information sur les environs, nous avons été mal renseignés sur les distances kilométriques, sur la station service la plus proche.

10/10 – Excellent

Clémence, Paris, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Escale luxueuse à la mer morte
Grand hotel, luxueux, calme, 5 piscines permettant de choisir son ambiance, bons repas (buffet du matin et du soir). Très belles chambres spacieuses, modernes, propres, climatisation douce et agréable. Il manque seulement le wifi dans les chambres.

10/10 – Excellent

monica, paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
la meuieller SPA en moyen orient
exceptionelle comme tous le kempinsky

10/10 – Excellent

Gary, Any city

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This is an amazing property. I love the adult pool and the restaurant Blu during the day and of course they have a fabulous beach on the Dead Sea itself. The helpful staff at the beach make sure you get the complete soak, mud, soak and salt scrub treatment - be sure to leave them a tip. At reception we were upgraded to a villa and the staff was so helpful, especially Ivan who seemed to be everywhere. The belly dancer is amazing and simply put gorgeous. This is my favorite hotel on the Dead Sea.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea a répondu le 17 mai 2024
Dear Mr. Gary,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are glad to learn that you enjoyed your overall stay with us. We feel proud and grateful for your compliments on the efforts and dedication demonstrated by our staff members and would like to rest assured that we have passed on your comments accordingly.We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Excellent

Fadi

Séjour de 3 nuits en avril 2024

4/10 – Médiocre

Jonathan

Points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Caleb

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful views, great pools, wonderful staff and clean rooms.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Sebastien a répondu le 16 avr. 2024
Dear Mr. Caleb,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are glad to learn that you enjoyed your overall stay with us.We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Excellent

LYDIA

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beautiful facility with beautiful ppl
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Sebastien a répondu le 16 avr. 2024
Dear Ms. Lydia,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are glad to learn that you enjoyed your overall stay with us.We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Excellent

samar

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It’s an amazing place
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Sebastien a répondu le 10 avr. 2024
Dear Ms. Samar,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are glad to learn that you enjoyed your overall stay with us.We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Excellent

SHADI

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This property was just amazing, to be honest the staff who worked there made this property stand out and make my stay amazing. The property itself was beautiful and exceeded my expectation but what stood out the most was the staff , from the moment you get on the property all the staff are tentative to all the details of how to make your stay amazing , I can’t remember the name of the person who checked us in but he was amazing and I just want to say thank you to all the staff who helped make our stay amazing from the valet , doormen , cleaning staff and kind gentleman at the obelisk restaurant (yahya) who helped us have an amazing dinner and was very helpful with information about the property and things to do . I will definitely be coming back and recommend this place to anyone who is looking for a couples retreat or a family setting getaway , also my wife had an amazing time at the spa which made her very relaxed.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea a répondu le 7 avr. 2024
Dear valued guest,Thank you for rating your experience at Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea. It is truly humbling to learn that your experience with us has been among the best! We endeavour to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience!With kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Excellent

Marko

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Täydet viisi tähteä 👌
Séjour de 11 nuits en mars 2024
Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea a répondu le 27 mars 2024
Dear valued guest, Thank you for rating your experience at Kempinski Hotel Ishtar Dead Sea. It is truly humbling to learn that your experience with us has been among the best! We endeavour to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience.We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! With kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

6/10 – Acceptable

Nehal

We received a 20 JOD voucher from expedia to use; we asked for it at check in, yet the receptionist told us to order whatever we want and then it will be refunded at check out. However, we discovered that ordering a shisha is not covered by the voucher at check out, and hence we paid for it and could not use the voucher. It went to waste.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Sebastien a répondu le 24 mars 2024
Dear Ms. Nehal,Thank you for taking the time to share your valuable comments and please rest assured that your feedback is very welcome as we always strive to improve our services and facilities.On behalf of the entire team, we would like to extend our sincerest apology that we’re not able to fully deliver on your expectations. We were saddened to read about the unsatisfactory experience you had whilst residing at our hotel, be guided that our guests’ comfort is given a high priority and your comments are of great importance to us. We were very concerned to read your feedback regarding your recent stay with us. I would like to extend my sincere apologies for the inconvenience that you have encountered mainly due to the voucher. It is rare that we as a team are failing to deliver our service excellence across so many areas and on so many occasions. Please note that the voucher is only for food and beverage consumption. Rest assured we took precious note of your feedback and all of the comments you have provided will be used as a tool to improve our services.We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Excellent

Teresa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Gorgeous property. Lovely staff. Float in Dead Sea-bucket list achievement. Loves the mud and salt scrub too. Wish we could stay longer.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Sebastien a répondu le 12 mars 2024
Dear Ms. Teresa,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are glad to learn that you enjoyed your overall stay with us.We look forward to welcoming you back to our hotel soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Excellent

Hasan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent experience
Séjour de 2 nuits en février 2024
Sebastien a répondu le 19 févr. 2024
Dear Mr. Hasan,Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We are happy to know that you enjoyed your overall stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Kind regards,Sebastien MarietteGeneral Manager - Kempinski Hotel IshtarArea General Manager Levant & KSA

10/10 – Excellent

Dipesh

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024