Piscine intérieure, 3 piscines extérieures, 8 h à 20 h, parasols

Dead Sea Marriott Resort & Spa – Avis

5 out of 5
Dead Sea Marriott Resort & Spa
Dead Sea Road, Sweimeh

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 444 avis sur 749." "
Note de 8 – Bien, d’après 192 avis sur 749." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 57 avis sur 749." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 30 avis sur 749." "
Note de 2 – Terrible, d’après 26 avis sur 749." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Jerome

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bon établissement donnant sur la mer morte (possibilité de se baigner et de s'enduire de boue). plusieurs piscines dont une pour adultes avec une vue incroyable. Personnel aux petits soins. Petit déjeuner extraordinaire. Site très sécurisé avec plusieurs restaurant sur place. Accueil assez impersonnel, on ne vous accompagne pas en chambre, constatation d'un détecteur cassé dans la chambre, siège WC non fixé, pas de book d'explication. Dommage pour un tel établissement.
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 30 sept. 2023
Dear Jerome,I would like to take this opportunity to thank you for choosing our resort for your recent stay and for taking the time to post a review here. As your comfort and well-being are always our highest priorities, I appreciate receiving your positive feedback.Looking forward to welcoming you again in the near future.Sincerely,

10/10 – Excellent

Leila

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 15 juin 2023
Dear Leila,I would like to take this opportunity to thank you for choosing our resort for your recent stay and for taking the time to post a review here. As your comfort and well-being are always our highest priorities.Looking forward to welcoming you again in the near future.Sincerely,

8/10 – Bien

Hakim

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Manque d’activité
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 14 mai 2023
Dear Hakim,I would like to take this opportunity to thank you for choosing our resort for your recent stay and for taking the time to post a review here. As your comfort and well-being are always our highest priorities.Looking forward to welcoming you again in the near future.Sincerely,

10/10 – Excellent

Dominique

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 14 mai 2023
Dear Dominique,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to know that your stay with us has met your expectations, and I would like to assure you that your kind words have been shared with the team.We look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,

10/10 – Excellent

ADELYNE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Superbe séjour
Superbe hôtel, l'espace extérieur est immense, chambre spacieuse et très propre, personnel adorable. La plage n'est pas grande mais c'est suffisant pour en profiter tranquillement. Énorme choix pour le buffet du petit déjeuner et bonne qualité. Spa agréable mais dommage que hammam et sauna ne soient pas mixtes. Les soins proposés sont de qualité mais chers.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 4 avr. 2023
Dear Adelyne,Thank you for choosing our resort for your recent stay. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting but exceeding your expectations.Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service and we will be considering your comments.Thank you again for your time and come back to visit us soon!Sincerely,

10/10 – Excellent

Isabelle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
IMMENSE ET TRES BEAU
Absolument magique. Nous avons passé 2 nuits dans cet hôtel de luxe magnifique. En lune de miel, nous avons été accueilli avec un gâteau et des fleurs sur le lit. TROP ROMANTIQUE. Il possède un parc arboré et fleuri très agréable. Les piscines sont supers. (un peu fraiche). Le service à la mer morte est génial. Les repas et petit déjeuner étaient sympas avec pleins de choix. Je recommande milles fois.
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
General Manager, Muhannad Hameed a répondu le 16 févr. 2023
Dear Isabelle,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to know that your stay with us has met your expectations, and I would like to assure you that your kind words have been shared with the team.We look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,

10/10 – Excellent

patrick

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
General Manager, Muhannad Hameed a répondu le 10 janv. 2023
Thank you for your time in sharing your recent experience rating with us.

10/10 – Excellent

thomas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing hotel, very good service
Great stay at the hotel, excellent service and amenities. Great value for money
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
General Manager, Muhannad Hameed a répondu le 4 déc. 2022
Dear Thomas,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to know that your stay with us has met your expectations, and I would like to assure you that your kind words have been shared with the team.We look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,

8/10 – Bien

Marc-Henri

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Persnn
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Muhannad Hameed a répondu le 7 oct. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to know that your stay with us has met your expectations, and I would like to assure you that your kind words has been shared with the team.We look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Muhannad Hameed,General Manager

8/10 – Bien

julie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Bel emplacement. Personnel attentionne
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Aya a répondu le 12 juin 2022
Dear Guest, Thank you for your time in sharing your recent experience with us. I am glad to know you have noticed the level of service the team has provided to ensure you have an unforgettable experience. I have shared your comments back to the team and they are proud to have exceeded your expectations. We look forward welcoming you back again soon! Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

10/10 – Excellent

Mathilde

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
La perfection
C’est une chaîne exceptionnelle :)
Séjour de 1 nuit en février 2020
Muhannad Hameed a répondu le 1 mars 2020
Dear Guest, Thank you for choosing Dead Sea Marriott Resort & Spa for your recent stay. We appreciate your feedback with a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Thank you again for your time and come visit us again soon! Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

8/10 – Bien

Nicolas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Muhannad Hameed a répondu le 16 déc. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent stay at Dead Sea Marriott Resort & Spa. It’s great to hear that you enjoyed our hotel during your stay. As your comfort and well-being are always our highest priorities. Thank you again for your time and come visit us again soon! Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Muhannad Hameed a répondu le 10 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Dead Sea Marriott Resort & Spa for your recent stay. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Thank you again for your time and come visit us again soon! Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

4/10 – Médiocre

dominique

Voyage en famille
TRÈS DÉCEVANT
Attention dans cet hôtel ! Le personnel à l’accueil nous a sur facturé une chambre d’hôtel sans aucune raison. Malgré notre réclamation ils ne voulaient rien savoir. Nous avons changé à la réception des euros en JOD et à nouveau une erreur dans le change en notre défaveur, nous avons du insister pour obtenir le change juste. Personnel très malhonnête. Soyez très très méfiants. Arrivé à 14 h30, les chambres n’entaient pas prêtes, finalement à 15 heures , heure théorique de prise de possession des chambres on nous dit qu'une seule chambre est prête et que la deuxieme sera prête dans l’après midi....Hôtel bien place mais usine à touriste : une seule piscine chauffée bondée, aucun transat libre, les autres piscines non chauffées sont froides. Repas corrects mais chers. Petits déjeuner : une seule machine a café, on fait la queue devant pendant 5 à 8 minutes en attendant que 10 à 12 personnes se servent. Seul point positif; hôtel bien placé mais nous ne retournerons pas dans cet hôtel il y a d'autres hôtels aussi bien placés dans le même coin. Malgré les commentaires positifs, nous déconseillons cet hôtel.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Muhannad Hameed a répondu le 10 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing a review with us related to your recent stay at Dead Sea Marriott Resort & Spa. We are sorry to learn that your recent experience at our hotel did not meet one of our valued guest’s expectations. We apologize for the inconvenience caused and we have passed on your comments to my fellow management team and they will contact you shortly to ensure all the issues are resolved moving further. Thank you again for your time and we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Dead Sea. Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

2/10 – Terrible

Jean-Charles, Annecy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Je vous ai déjà envoyé un commentaire mais puisque apriori vous ne l’avez pas reçu je vous le renvoie et je note une nouvelle fois le manque de professionnalisme d’expedia. J’ai passé 7 jours en Jordanie et Israël avec différentes réservations d’hôtels et le couac ça été avec Expedia. Le problème : en arrivant au Marriott sur les 2 chambres prévues une seule était réservé pour une personne uniquement et l’autre chambre a été réservé par Expedia le 20 juillet au lieu du 20 octobre comme prévu. Le Marriott n’a donc pas voulu nous céder une autre chambre et dans sa grande bonté nous a cédé uniquement une chambre de 2 en prétextant que le problème venait d’expédia. En conséquence si nous voulions notre 2ieme chambre comme prévu sur le contrat et nous avions payé, il fallait la payer et ensuite se la faire rembourser par Expedia à notre retour en France. Nous avons refusé en prétextant que c’était à l’hôtel de gèrer le problème avec Expedia et pas à nous , sans résultat. Du coup nous avons dormi à 4 dans une chambre de 2. Affaire à suivre, et on lâchera pas l’affaire !!!!!
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
J'ai adoré la qualité de l'accueil et le service; le pdj top !! Ce que je n'ai pas du tout aime c'est l'insonorisation dans ma chambre 355 ( on entendait tout ce qui ce passait à l'exterieur par la porte fenêtre..) ainsi que le manque de varité au niveau restauration : a part un bon italien un americain et un mexicain pas de restaurant local pour découvrir la gastronomie de la region !!
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Muhannad Hameed a répondu le 1 mai 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Dead Sea Marriott Resort & Spa for your recent stay. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. We apologize for any inconvenience caused and we will definitely be taking your comments into consideration. Thank you again and safe travels! Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

10/10 – Excellent

Elise

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Détente totale au bord de la mer morte
Un super séjour au Marriott Dead Sea. L’enregistrement était rapide, la chambre très confortable, le buffet du petit-déjeuner est fabuleux et les piscines et plage de la mer morte également (serviettes de plage à disposition et personnel très serviable) Le spa est la cerise sur le gâteau... massage parfait! Bref, on y serait bien resté plus longtemps
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Muhannad Hameed a répondu le 21 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Dead Sea Marriott Resort & Spa for your recent stay. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Thank you again for your time and come visit us again soon! Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bel hôtel
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Muhannad Hameed a répondu le 21 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Dead Sea Marriott Resort & Spa for your recent stay and for taking your time to post a review here. It’s great to hear that you enjoyed our hotel during your stay. As your comfort and well-being are always our highest priorities. Looking forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent hotel. Great private beach. High quality services in SPA
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Muhannad Hameed a répondu le 10 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Dead Sea Marriott Resort & Spa for your recent stay and for taking your time to post a review here. It’s great to hear that you enjoyed our hotel during your stay. As your comfort and well-being are always our highest priorities. Looking forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

10/10 – Excellent

David, Le Muy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Magnifique hôtel au bord de la mer morte
Au bord de la Mer Morte à laquelle on accède par la plage privée en bas du complexe. De multiples piscines dont la première chauffée en saison hivernale. Très adapté aux enfants de tous âges y compris les adolescents (grande salle de jeux vidéos), la clientèle est cosmopolite et familiale. Très bon restaurants dont un italien qui fait des plats aussi bons qu’en Italie ! Les excursions touristiques se font à une heure de voiture environ
Séjour de 3 nuits en février 2019
Muhannad Hameed a répondu le 28 févr. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Dead Sea Marriott Resort & Spa for your recent stay and for taking your time to post a review here. It’s great to hear that you enjoyed our hotel during your stay. As your comfort and well-being are always our highest priorities. Looking forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

10/10 – Excellent

Idriss

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sous le soleil de la mer morte avec Marriott
Hôtel très accueillant tant les parties communes que les chambres, les extérieurs et le restaurant. Prestation de loisirs adaptée aux besoins des familles Plage privée idéale pour découvrir la mer morte et ses atouts. Piscine extérieure chauffée très agréable en cette fin d’hiver. Nous recommandons vivement
Séjour de 2 nuits en février 2019
Muhannad Hameed a répondu le 21 févr. 2019
Dear Guest, I would like to take this opportunity to thank you for choosing Dead Sea Marriott Resort & Spa for your recent stay and for taking your time to post a review here. It’s great to hear that you enjoyed our hotel during your stay. As your comfort and well-being are always our highest priorities, I appreciate receiving your positive feedback. Looking forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très agréable, personnel acceuillant et réactif. Le buffet du soir est Exellent.
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Muhannad Hameed a répondu le 6 janv. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing Dead Sea Marriott Resort & Spa for your recent stay and for taking your time to post a review here. As your comfort and well-being are always our highest priorities, I appreciate receiving your positive feedback. Looking forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent emplacement belles installations petit déjeuner au top Un seul point à améliorer la literie
Séjour de 6 nuits en octobre 2018
Muhannad Hameed a répondu le 28 oct. 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent stay at Dead Sea Marriott Resort & Spa. It’s great to hear that you enjoyed our hotel during your stay. As your comfort and well-being are always our highest priorities. Thank you for sharing your thoughts and we hope to have the opportunity to serve you again! Sincerely, Muhannad Hameed, General Manager

10/10 – Excellent

Mélia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour.
Très bon bon hotel ! Les employés sont toujours prêts à vous rendre service et l’environnement est très agréable ! A recommander
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Muhannad Hameed a répondu le 20 mai 2018
Dear Guest, Thank you for choosing Dead Sea Marriott Resort & Spa for your recent stay. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon! Sincerely, Muhannad Hameed, Hotel manager

10/10 – Excellent

marylene

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le paradis
Superbe hôtel Parfait notamment pour son accès à la mer morte et ses piscines Une réceptionniste parlait français Pour dej en dehors de l hôtel un mall près du Hilton a 5 mn à pied
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us regarding your recent stay at our hotel. It’s great to hear that you enjoyed our hotel during your stay. Thank you for sharing your thoughts and we hope to have the opportunity to serve you again! Sincerely, Muhannad Hameed, Hotel Manager

10/10 – Excellent

gen, montreal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tres bel hotel. Tres belles installations, piscines. Tres bon buffet.
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
Hotel manager a répondu le 22 nov. 2017
Dear Guest, Thank you for choosing our Resort for your recent stay, we appreciate your feedback. Looking forward to welcoming you again in the near future. Sincerely, Muhannad Hameed, Hotel manager

8/10 – Bien

JEAN PASCAL

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

10/10 – Excellent

NOHAD, LEBANON

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
VERY NICE HOTEL CLOSE TO THE DAED SEA
WE HAD A WONDERFUL 3 DAYS IN THIS HOTEL, STUF ARE VERY PROFESSIONAL
Séjour de 3 nuits en mai 2017
Muhannad Hameed a répondu le 7 juin 2017
Dear Guest, As a valued guest, we appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon! Sincerely,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
un séjour parfait
le cadre est tres beau, notamment les piscines et les jardins. Le décor est un peu viellot, mais les chambres sont spacieuses et impeccablement propres. le personnel est serviable et competent. la nourriture est savoureuse et variée. une mention speciale pour l'équipe de sécurité, la meilleure rencontrée au cours de notre séjour en Jordanie.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre

10/10 – Excellent

World traveller

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Sad, Paris, France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Superbe
Séjour inoubliable , très belle hôtel digne d'un 5 étoiles

10/10 – Excellent

Virginie, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le luxe du Marriot
Un service excellent. Parmi les 3 piscines, une piscine réservée aux adultes qui permet d'être au calme. L'accès à la mer morte très pratique.

10/10 – Excellent

Philippe, paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Superbe hotel au bord de la mer morte
Superbe hotel, au bord de la mer morte

4/10 – Médiocre

Elias, Paris, France

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel charmant malgre une petite deception
Le cadre general est trss satisfaisant, et la qualite est tres bonne. Mais une legere deception persiste a cause d'un accueil un peu trop commercial et pas assez chaleureux par rapport aux normes du pays.

10/10 – Excellent

Nadim

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
A
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Muhannad Hameed - General Manager a répondu le 26 mai 2024
Dear Nadim,We're delighted to hear that you had a wonderful stay at Dead Sea Marriott Resort & Spa! We look forward to welcoming you back again in the future for another memorable stay!Muhannad HameedGeneral ManagerDead Sea Marriott Resort & Spa

10/10 – Excellent

alasdair

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent resort and good value for money
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Muhannad Hameed - General Manager a répondu le 22 mai 2024
Dear alasdair,Thank you for your kind review! We are delighted to hear that you found our resort to be excellent.Your feedback means a lot to us and serves as great motivation for our entire team. We strive to provide each guest with a memorable and relaxing experience, and it’s rewarding to know that we succeeded during your stay.We look forward to welcoming you back for another memorable experience in the future!Warm regards,Muhannad HameedGeneral ManagerDead Sea Marriott Resort & Spa

10/10 – Excellent

tareq

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything was perfect
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Muhannad Hameed - General Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Tareq,We're delighted to hear that you had a wonderful stay at Dead Sea Marriott Resort & Spa! We look forward to welcoming you back again in the future for another memorable experience!

10/10 – Excellent

torey

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great property
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Muhannad Hameed - General Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear torey,We're delighted to hear that you had a wonderful stay at Dead Sea Marriott Resort & Spa! We look forward to welcoming you back again in the future for another fantastic experience!

6/10 – Acceptable

Mouna

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Muhannad Hameed - General Manager a répondu le 15 mai 2024
Dear Mouna,Thank you for taking the time to rate your experience at the Dead Sea Marriott Resort & Spa. We appreciate your feedback and are always striving to improve our services.If there is anything specific you would like to share about your stay or any suggestions you have for us, please do not hesitate to contact us directly. Your insights are invaluable in helping us provide the best possible experience for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.Muhannad HameedGeneral ManagerDead Sea Marriott Resort & Spa

10/10 – Excellent

Anna

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Popular destination for locals and tourists. We arrived on a Friday and the place was packed. Very good place for young children since they have small playgrounds all around the garden.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 5 mai 2024
Dear Anna, thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you found Dead Sea Marriott Resort & Spa to be a popular destination enjoyed by both locals and tourists alike.It's wonderful to know that you appreciated the vibrant atmosphere, especially on Fridays, and that the presence of small playgrounds throughout the garden made it an enjoyable experience for young children.We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another memorable stay.Warm regards,Muhannad Hameed,General Manager

10/10 – Excellent

Halit

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice staff Many choices for food
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 5 mai 2024
Dear Halit, thank you very much for your kind review. We look forward to welcoming you back again.Warm regards,Muhannad Hameed,General Manager

10/10 – Excellent

Tariq

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
All is good and the FOOD WAS REALLY SUPER.. big thanks to Chef Ehab he is number one, really i go to Marriott to have nice dinner from Chef Ehab
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 5 mai 2024
Dear Tariq,Thank you very much for your glowing review of Dead Sea Marriott Resort & Spa! We are thrilled to hear that you had an exceptional dining experience with us. It's wonderful to know that Chef Ehab's culinary skills left such a lasting impression on you. We will make sure to pass on your compliments to him and the entire team. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay and delightful dining experience.Warm regards,Muhannad Hameed,General Manager

8/10 – Bien

Esra'a

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Marriot is one of my top favourite hotels in the Deadsea, the facilities, dining options and quality of the space are amazing. Yet, I have faced a big inconvenience, as they gave me a family room (which has a connected room) instead of a regular room, which honestly has zero privacy as you have a door to door room and you can literally hear everything from the other room. They offered us another room that was also NOT convenient at all too, it was 2 separate beds, although I booked for a king size room. The main frustration was that I have booked long time ago to ensure getting a room within my needs, yet the hotel staff were not collaborating and I ended up in a 2 separate beds room, which I didn't book
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 5 mai 2024
Dear Esra, thank you for sharing your experience with us. We're delighted to hear that Dead Sea Marriott Resort & Spa is one of your top favorites in the Dead Sea, and that you appreciated our facilities, dining options, and overall ambiance.However, we deeply regret the inconvenience you faced regarding the room allocation during your recent stay. Your feedback regarding the family room and the subsequent room offered does not meet our usual standards of service. We sincerely apologize for the lack of privacy and the mismatch in room type, especially given your prior booking arrangements.Rest assured, we take your comments seriously and will address them with our team to ensure such incidents are not repeated in the future. We value your loyalty and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience.Warm regards,Muhannad Hameed,General Manager

10/10 – Excellent

sami

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good over all
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 5 mai 2024
Dear Sami,thank you very much for your kind review. We look forward to welcoming you back again.Warm regards,Muhannad Hameed,General Manager

8/10 – Bien

Feras, Coventry

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The hotel towels are in a very bad condition, rooms need further maintenance.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 5 mai 2024
Dear Feras,Thank you for bringing these concerns to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the condition of the towels and the maintenance issues in the rooms. Rest assured, we take your feedback seriously, and we will address these issues promptly to ensure a more pleasant experience for our guests in the future.Warm regards,Muhannad Hameed,General Manager

10/10 – Excellent

Mary

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Perfect stay after trekking around Egypt and Jordan. Must do the Dead Sea experience bit of a trek down but they do have a Golf Cart Service. Great Breakfast. Wonderful Staff and great pool areas. I would definitely recommend.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 5 mai 2024
Dear Mary,Thank you for sharing your experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at Dead Sea Marriott Resort & Spa.It's fantastic to know that you found our Dead Sea experience worth the trek, and we're glad our Buggy Service made the journey easier for you. We're delighted that you also enjoyed our great breakfast, wonderful team, and the pool areas.Your recommendation means a lot to us, and we can't wait to welcome you back for another perfect stay!Warm regards,Muhannad Hameed,General Manager

8/10 – Bien

rawan

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Overall attitude towards guest was cheap unfortunately
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 23 avr. 2024
Dear rawan,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at the Dead Sea Marriott Resort & Spa. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations.We are deeply concerned to learn about your perception of our attitude towards guests. Please be assured that providing exceptional service and hospitality is at the core of our values, and we regret that you felt otherwise during your stay. We take all guest feedback seriously and will use your comments as an opportunity for improvement.Please feel free to reach out to our management team directly, so that we can better understand your experience and work towards making it right.Warm regards, Muhannad Hameed, General Manager

10/10 – Excellent

Johnathan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Muhannad Hameed, General Manager a répondu le 23 avr. 2024
Thank you very much for your kind review.

10/10 – Excellent

Michael

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Muhannad Hameed | General Manager a répondu le 8 mai 2024
Dear MichaelWe're delighted to hear that you had a wonderful stay at Dead Sea Marriott Resort & Spa! Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back again for another fantastic experience!