Spa

Hotel Osam – Avis

4 out of 5
Hotel Osam
Vlacica 3, Supetar

Avis

9,6

Exceptionnel

Note de 10 – Excellent, d’après 193 avis sur 234." "
Note de 8 – Bien, d’après 33 avis sur 234." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 6 avis sur 234." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 234." "
Note de 2 – Terrible, d’après 2 avis sur 234." "

9,8/10

Propreté

9,6/10

Service et personnel

9,2/10

Commodités

9,8/10

État et installations de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Hugon

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Jan Niejadlik a répondu le 27 sept. 2023
Dear Hugon, Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future! Best regards, Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Jan Niejadlik a répondu le 11 mai 2023
Dear Guest,Thank you for visiting us and sharing your feedback.-Hotel Osam Team

6/10 – Acceptable

nathalie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Confort de la chambre
Joli hôtel a l extérieur. Notre chambre était froide et aucun échantillons comme cotons tige,bonnet de douche ect...les chambres donne directement sur la terrasse dommage pour l intimité. Nous sommes allés ici pour une nuit car notre hôtel principa de notre séjour est le Marinus hôtel qui pour le coup est carrément supérieur pour le même nombre d étoiles. Le petit déjeuner est moyen il ne représente pas un 4 étoiles a mon goût!! Je voyage beaucoup dans le monde ,je trouve que cet hôtel n a rien d extraordinaire. Salle de bain basique et chambre aussi.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Jan Niejadlik a répondu le 30 avr. 2023
Dear Nathalie,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We apologize for the issues you experienced during your stay. We are sorry to hear that your room was cold and that you did not find the amenities you were expecting. We will address this with our team.Regarding the lack of privacy, we understand your concern, and we will look into how we can improve the layout of our rooms to provide a better sense of privacy for our guests.We are disappointed to hear that you found our hotel to be nothing extraordinary, and that you were not satisfied with the breakfast. We take our guests' feedback seriously and will work to improve our breakfast offering to meet the expectations of all our guests.Thank you again for your feedback. We hope that you enjoyed the rest of your stay in the area and that you will give us another chance to provide you with a better experience in the future.Best regards from Supetar,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

CHRISTOPHE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellentissime !
Avons eu le plaisir d'un surclassement dans une chambre magnifique à tous points de vue (taille, lit, TV ultra grande, vue extra sur le port...). Repas (demi-pension) excellents et personnel aux petits soins. Le roof-top... un plus !
Séjour de 2 nuits en août 2021
Jan Niejadlik a répondu le 16 août 2021
Chère CHRISTOPHE, merci pour cette appréciation positive après votre séjour chez nous. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre hôtel. Le témoignage de nos clients est extrêmement important pour nous, et votre satisfaction exprimée est une récompense pour notre travail. Nous espérons avoir la chance de vous revoir très vite au Osam Hôtel. Meilleures salutations, Jan Niejadlik.

10/10 – Excellent

mehdi

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Séjour de 1 nuit en août 2020
Jan Niejadlik. a répondu le 3 sept. 2020
Dear Mehdi, Thank you for posting your feedback and for the 10 out of 10 score. We are glad to read that you enjoyed your stay. Hope to see you again soon. Kind regards, Jan Niejadlik.

8/10 – Bien

Léa

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hôtel
Bel hôtel. Chambre avec vue sur la mer et la piscine. Le personnel est sympathique et professionnel.
Séjour de 3 nuits en août 2020
Jan Niejadlik. a répondu le 1 sept. 2020
Dear Léa, Thank you so much for this wonderful feedback. This is our utmost reward. It is such a joy for us to read that we have met your expectations, both regarding the accommodation and the high standards of service provided during your stay at the Hotel Osam. Thank you for choosing us for your vacation on Brač, we very much look forward to hosting you again. With kindest regards, Jan Niejadlik

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La climatisation de la chambre est trop bruyante et le mur en pierre s’effrite (Suite 4). Par ailleurs, le personnel est très gentil et a su répondre à toutes nos attentes.
Séjour de 9 nuits en août 2020
Jan Niejadlik. a répondu le 28 août 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing our Hotel Osam, Milna as your vacation spot. We are very happy that you enjoyed your stay here. In a constant concern for improvement, we took good note of your observations. We hope to have the pleasure of welcoming you back to the future. With best regards from island Brač, Jan Niejadlik.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 8 nuits en juillet 2020
Jan a répondu le 7 août 2020
Dear Guest, Thank you for your stay with us and your feedback, which we are very happy about. We look forward to welcoming you again soon! All the best, Jan

10/10 – Excellent

Marteen

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Superbe hôtel avec un emplacement vue sur le port
Nous étions dans une très grande et magnifique chambre. Hôtel très propre, décoré avec soin, personnel très agréable. L'emplacement est top, la vue des terrasses est splendide. Il y a un magnifique rooftop où prendre un verre et admirer le coucher de soleil. L'hôtel est plutôt calme, car sans enfants... La piscine est plutôt là pour se rafraîchir. Le sauna a disposition est en parfait état. Nous étions en 1/2 pension. Un grand choix de plats, une carte très variée, des mets excellents. Le petit déjeuner est très copieux, sucré, salé, des produits frais, gâteaux maisons, un vrai régal du matin !! Je reviendrai dans cet hôtel avec grand plaisir.
Séjour de 7 nuits en août 2019
Jan a répondu le 26 août 2019
Dear Guest, thank you for taking your time to write a review of our hotel. It makes us very happy and proud and gives us a great motivation to continue in giving our best to make all customers of our Hotel Osam as satisfied as you are. We hope you'll stay with us next time your travels bring you back to Supetar! Kind regards, Jan

10/10 – Excellent

Elodie

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Des vacances parfaites
Idéalement placé près du port de Supetar, cet hôtel est moderne et design l’accueil ainsi que le personnel du restaurant sont très agréables. La qualité des repas en demi pension est juste incroyable, quelle plaisir de ne pas retrouver un buffet tous les soirs mais bien un vrai restaurant, il est d’ailleurs souvent complet ! Merci pour le gâteau d’anniversaire que le restaurant nous a offert pour les 30 ans de mon amie, et les ballons à table ! Le Rooftop est magnifique avec une chanteuse deux soirs pendant la semaine. Pas d’enfant à la piscine juste des adultes qui lisent ou se reposent, un vrai bonheur. Enfin nous avions la Garden 3 une très belle chambre spacieuse nettoyée tous les jours avec des produits Rituals dans la salle d’eau (un plus) ! Je recommande cet hôtel calme, neuf, et de petite taille loin des complexes que l’on peut trouver sur l’île c’est beaucoup plus intime ! Nous étions deux couples et nous sommes tous ravies de notre choix !
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Jan a répondu le 11 août 2019
Dear Guest . Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that youenjoyed your stay. Belated happy birthday to your friend! I am glad to hear that our hotel and our staff were instrumental to make the celebration memorable. Hopefully, we can celebrate the birthday with you and your friends again next year, and the year after that. All the best. Jan

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Parfait, dur d’en partir !
3 nuits dans le confort de la suite 3. Très silencieux et spacieux dans une vieille bâtisse rénovée (un peu d’humidité toutefois). Une terrasse avec un bar qui surplombe le port, magnifique. Un personnel très à l’écoute. Localisation idéale. Nous avons adoré notre sejour. Le petit déjeuner européen est très bon. Le restaurant propose cependant majoritairement des plats europeens, et pas de spécialités locales mais il y a plein de restaurants à proximité (Konoba kala très bon).
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Jan a répondu le 29 mai 2019
Merci pour votre séjour parmi nous et votre excellente note, ce dont nous sommes très heureux. C'est agréable de voir que vous vous êtes senti à l'aise avec nous. Nous sommes impatients de vous revoir bientôt! Cordialement, Jan

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location, nice view, helpful staff, decent food
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Jan a répondu le 30 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience at our Hotel . We can only be proud that we have lived up to your expectations, our whole team is moving in this direction. We hope to see you again very soon and remain at your disposal. Very cordially, Jan

8/10 – Bien

Anne Claire

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super séjour et très bel accueil
Séjour de 3 nuits en février 2019
Jan. a répondu le 14 mars 2019
Chère Anne Claire, merci pour cette appréciation positive après votre séjour chez nous. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre hôtel. Le témoignage de nos clients est extrêmement important pour nous, et votre satisfaction exprimée est une récompense pour notre travail. Nous espérons avoir la chance de vous revoir très vite au Hôtel Osam. Meilleures salutations.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Merveilleuse chambre. Les suites son super. Le restaurant est bon et le service excellent.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

10/10 – Excellent

Geneviève/Pasca, La Rochette 77 ( France )

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel à taille humaine parfaitement géré
La taille de l’hotel , sa situation , son calme , le confort et l’agencement des chambres , la gentillesse du personnel et sa disponibilité , la sualité du restaurant font de cet établissement un lieu de vacances à conseiller sans réserves
Séjour de 14 nuits en juillet 2018

10/10 – Excellent

anton, france

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour
Superbe hôtel personnel très agréable, souriant rien à dire quant à l'emplacement il est parfait
Séjour de 1 nuit en mai 2018

10/10 – Excellent

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel de belle qualité et bien situé!
Très bel hôtel avec un excellent service. Personnel chaleureux et accueillant!
Séjour de 1 nuit en mai 2018

10/10 – Excellent

Nicole

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent séjour !
Séjour fabuleux - je recommande la demi pension à l'hôtel !
General Manager a répondu le 1 déc. 2016
Chère Madame/Cher Monsieur, Merci infiniment d’avoir pris le temps d’écrire votre message et d’avoir partagé votre expérience à l' Hotel Osam. Nous avons transmis votre chaleureux commentaire à nos équipes pour qui une telle reconnaissance est source de motivation. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau à Supetar. Chaleureusement, Hotel Osam Team

8/10 – Bien

Benoit

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

nicole, Nantes

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel très agréable et convivial
Très bon moment à Supetar et l'hotel est très agréable. Accueil sympathique et décoration très tendance. un petit regret concernant les travaux d'aménagement sur la mer juste devant l'hotel et assez bruyant. mieux vaut se lever tot.... mais c'est temporaire et l'aménagement sera sympa. je recommande.
General Manager a répondu le 29 nov. 2016
Chère Nicole, un grand merci pour ces encouragements que nous partageons à l'ensemble des équipes. Nous sommes enchantés de lire que vous avez apprécié le service de toute l’équipe, nous espérons vous recevoir à nouveau prochainement. Bien à vous, Waterman Svpetrvs Resort Équipe

10/10 – Excellent

Charlène

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

céline, Paris

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel parfait
Cet hôtel très récent est à faire, vous ne serez pas déçu : - accueil parfait et personnel à disposition, patron très très sympa - hôtel et chambres très propres et agréable - bar en terrasse avec vue imprenable - restaurant excellent avec vue sur les cuisines depuis la salle, repas très bons, un peu plus chers qu'ailleurs mais ça le vaut bien - proximité du ferry, des bus et taxis pour visiter l'île et les terres Bref allez-y !!!

10/10 – Excellent

Markus

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
excellent stay - quiet and comfortable
Séjour de 9 nuits en mars 2024
Jan Niejadlik a répondu le 19 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for your review. We're delighted to hear that you had an excellent stay at Hotel Osam, finding it quiet and comfortable.We hope to welcome you back again soon.Best regards,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

james

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel Osam is a huge 10!
Hotel Osam is an amazing property in Supetar! My wife and I stayed a few days in November, so it was very quiet, but the service was still top notch. The staff were very attentive and went out of their way to make our stay very enjoyable - even though they were very slow and could have been non-respondent. They were just the opposite - which was super nice. The restaurant in the hotel is out of this world. We ate our first meal in the hotel due to bad weather - and then we ate every meal there because the food is beyond delicious. If you find yourself in Supetar - this is the only place to stay.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Jan Niejadlik a répondu le 6 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future! Best regards, Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Phllis

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Jan Niejadlik a répondu le 2 oct. 2023
Dear Phllis, Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future! Best regards, Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Maria

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Jan Niejadlik a répondu le 27 sept. 2023
Dear Maria, Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future! Best regards, Jan Niejadlik

8/10 – Bien

Chantal

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Top, alleen niet heel veel te doen in de omgeving voor als je geen auto hebt.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Jan Niejadlik a répondu le 14 sept. 2023
Geachte Chantal,Bedankt voor uw feedback. We waarderen uw opmerking over uw ervaring in Hotel Osam. Het spijt ons te horen dat u vond dat er niet veel te doen was in de omgeving als u geen auto had. We hopen dat u desondanks van uw verblijf hebt genoten en kijken ernaar uit u in de toekomst weer te verwelkomen.Met vriendelijke groet,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

sharona

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hidden Jem in Supetar
Wow, what a great experience we had at Osam hotel. Beautiful property, amazing location, the best comfortable bed we had during a week long vacation along the west coast of Croatia. On top of that was Sasha, an amazing witty friendly and welcoming receptionist. She was the cherry on top of the cake.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Jan Niejadlik a répondu le 5 sept. 2023
Dear Sharona,Thank you for your kind words and glowing review of Hotel Osam. We're thrilled to hear that you had a great experience and found our property beautiful, our location amazing, and the bed exceptionally comfortable.Sasha is indeed a valuable member of our team, and we're delighted she left such a positive impression.We appreciate your choice to stay with us and hope to welcome you back in the future.Best regards,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Hazel

Séjour de 1 nuit en août 2023
Jan Niejadlik a répondu le 5 sept. 2023
Dear Hazel,Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future!Best regards,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Admir

Séjour de 3 nuits en août 2023
Jan Niejadlik a répondu le 16 août 2023
Dear Admir, Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future! All the best, Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Jowie

Séjour de 2 nuits en août 2023
Jan Niejadlik a répondu le 1 sept. 2023
Dear Jowie,Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future!Best regards,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Cecilia

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Fantastiskt
Fantastiskt hotell, fantastisk personal, fantastiskt läge
Séjour de 3 nuits en août 2023
Jan Niejadlik a répondu le 12 août 2023
Dear Cecilia,Thank you for your concise and positive review of Hotel Osam. We're pleased to hear that you enjoyed your stay and appreciated our hotel, staff, and location.We hope to welcome you back in the future for another great experience.Best regards,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Bente

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Beautiful place
View from our room
View from our room
Restaurant
Hotel entrance
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Jan Niejadlik a répondu le 28 juill. 2023
Dear Bente,Thank you for your review of Hotel Osam. We are delighted to hear that you found the place beautiful. We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.All the best from Supetar,Jan Nijadlik

10/10 – Excellent

Fanny

Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Jan Niejadlik a répondu le 27 juill. 2023
Dear Fanny, Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future!All the best, Jan Niejadlik

6/10 – Acceptable

Raphael, Colorado Springs

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Not sure I'd be back here because the room, however well equipped, had two windows to the indoor courtyard/common area, so it felt like you were in a basement of the building even though we were on the second floor. We asked about windows opening to the port, seaside or just outside, and they said they didn't have them. Maybe it was punishment for reserving through Expedia--didn't realize they hated the platform that much to take it out on us. Later we saw a room like ours with exterior windows (when the cleaning crew was there)... Breakfast was good but not excellent. Service was nice enough. Parking is a nightmare and so if you decide to go there, make sure to call ahead of time and get instructions. The biggest disappointment was their pride: the roof top bar. The drink was diluted, hardly any alcohol, and outrageous prices compared to Italy or Croatia. The barman complained about how little he is paid and how terrible it is working there... how sad.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Jan Niejadlik a répondu le 26 juill. 2023
Dear Raphael,Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay at Hotel Osam. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations and that you encountered a number of issues during your stay. We appreciate your feedback and take all reviews seriously as we strive to improve our offerings.Regarding the room, we apologize for any inconvenience you may have experienced due to the positioning of the windows. We assure you that the room assignment was not influenced by the platform through which you made your booking. We apologize if you felt otherwise and we will certainly share your feedback with our team.As for the breakfast, we're glad to hear that you found it to be good, and we appreciate your feedback as we strive to make it excellent. We're also happy to hear that you found our service to be nice.We apologize for any inconvenience you may have experienced with the parking. We will take your advice into consideration and work to provide clearer instructions for our guests.We're sorry to hear about your disappointment with our rooftop bar. We'll look into your feedback about the quality of drinks and the pricing. Lastly, we apologize for the inappropriate comments made by our barman. We assure you that this is not the norm and we will address this with our team to ensure that all staff members provide excellent service to our guests.Once again, we appreciate your feedback and hope that you will consider giving us another chance to exceed your expectations in the future. Please do not hesitate to contact us directly if you have any further concerns or feedback.All the best from Supetar,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Amy

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Very professional and went the extra mile. Could not ask for more.
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Jan Niejadlik a répondu le 13 juill. 2023
Dear Amy,Thank you for taking the time to review our Hotel Osam. We are thrilled to hear that you had a very positive experience with us and that our team provided a professional and attentive service.Going the extra mile for our guests is something we strive for, and we are glad to know that we met your expectations. Your kind words are greatly appreciated and will be shared with our team.We value your feedback and are grateful for your recommendation. We look forward to welcoming you back to Hotel Osam for another wonderful stay.All the best, Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Beverly

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lovely boutique hotel
We had a very lovely stay at this hotel. We were upgraded to a villa room which was a lovely surprise. We opted for the half board option which was very good with lots of choice. The rooftop bar was lovely for sundowners! The staff were lovely, particular thanks to Dejun for looking after us at dinner.
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Jan Niejadlik a répondu le 24 juin 2023
Dear Beverly,Thank you for your review of Hotel Osam. We're delighted to hear that you had a lovely stay at our hotel. The surprise upgrade to a villa room added to your experience, and the half board option provided plenty of choices for your meals. The rooftop bar offered a perfect setting for enjoying the sun. We appreciate your kind words about our staff, particularly Dejun. It was our pleasure to provide you with a memorable stay.Thank you for choosing Hotel Osam, and we hope to welcome you back in the future.Best regards,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Christian

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sehr freundliches Personal, tolle Lage im Hafen. Schöne Aussicht auf das Meer.
Séjour de 14 nuits en mai 2023
Jan Niejadlik a répondu le 2 juin 2023
Sehr geehrter Christian,vielen Dank für Ihre Bewertung und das positive Feedback zu unserem Hotel. Es freut uns zu hören, dass Sie mit unserem Personal zufrieden waren und die tolle Lage im Hafen sowie die schöne Aussicht auf das Meer genossen haben.Ihr Lob für unser freundliches Personal motiviert uns sehr, unseren Service weiterhin auf einem hohen Niveau zu halten.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen erneut einen angenehmen Aufenthalt mit einer schönen Aussicht bieten zu können.Mit freundlichen Grüßen,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

isidora

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel muy bien ubicado cómodo con terrazas muy bonitas y personal encantador la habitación tenía poca luz pero era muy amplia y cómoda todo genial
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Jan Niejadlik a répondu le 29 mai 2023
Dear Isidora,Thank you for sharing your experience! We're glad to hear that you enjoyed our hotel's convenient location and found our terraces to be lovely. It's great that our staff left a positive impression on you as well. We appreciate your feedback about the lighting in the room, and we'll take it into consideration for future improvements. We're happy to know that, overall, you had a comfortable and enjoyable stay. We hope to welcome you back in the future!All the best from Supetar,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Tobias

Séjour de 6 nuits en mai 2023
Jan Niejadlik a répondu le 11 juin 2023
Dear Tobias,Thank you for your recent visit and the associated rating. We hope to see you again in the future!All the best,Jan Niejadlik

8/10 – Bien

Cecil

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good clean hotel in excellent location
We like this hotel having stayed before. There is an extremely pleasant young man who checked us in and provided information and general conversation.The room and general hotel is very clean and we really like the Seaview room with Balcony. Reception staff are very welcoming. We were somewhat disappointed with dinner menu choice and quality and I was quite annoyed when I asked one person if I could have coffee instead of sweet as I didn’t like anything offered. He said yes but the waiter serving us insisted I charge the cost of coffee to my room and was quite offhand
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Jan Niejadlik a répondu le 30 avr. 2023
Dear Cecil,Thank you for taking the time to leave a review of our hotel. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us, and appreciate your kind words about our reception staff and the cleanliness of our hotel. We are also glad to hear that you enjoyed the Seaview room with balcony.We apologize for the disappointment you experienced with the dinner menu choice and quality. We will share your feedback with our kitchen team to ensure that we can improve in these areas. Additionally, we apologize for the inconvenience caused by the waiter's behavior when you requested coffee instead of dessert. We will address this with our team to ensure that our staff provide a consistently high level of service to all our guests.Thank you again for sharing your experience with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better stay.Best regards from Supetar,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

john

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
great hotel in Supetar
A very nice small hotel. All the staff took very good care of us.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Jan Niejadlik a répondu le 31 oct. 2022
Dear Guest. Thank you for being our guest and sharing the positive feedback.We hope there will be another opportunity to host you in our hotel and provide you with another memorable stay.Sincerely,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

cecil

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We really enjoyed this property. There is an issue with directions if arriving by car as harbour area is pedestrian only and access to parking is poorly signposted. Aside from that this is an excellent small hotel. We had a seaview suite with lovely views.The hotel is well maintained,clean and fresh. Bed was very comfortable. Restaurant food was all freshly prepared. Staff very welcoming and friendly. Lovely walk into Supetar village nearby.. Thoroughly recoomend
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Jan Niejadlik a répondu le 23 oct. 2022
Dear Guest. Thank you very much for your recent visit and the associated rating. We are happy to see that you enjoyed your stay with us and we truly hope we will be honored to welcome you once again. Kind Regards, Jan Niejadlik

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Okay hotel but a couple bad experiences
We liked our stay overall, but had a few hiccups. When we checked in I specifically asked for a room away from the elevator because we don't like being woken up in the morning or late at night by people getting in the elevator. Despite that request, the person who checked us in put up in the room directly across from the elevator. It literally couldn't have been any closer. He assured me, though, that because it's offseason and there were only 10 or 12 people staying at the hotel it would be quiet. Just as I feared, around 6:30 a.m. the next morning a couple banged their luggage into the elevator and woke us up. Then at 7:20 a.m. when we were still in bed the cleaning person inexplicably used their key - despite us having up the "Do Not Disturb" sign, and barged into our room! We yelled that we were still in the room and she apologized and quickly left. All in all, for the money we paid it probably wasn't worth it. We wouldn't likely stay again if we were in Supetar.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Jan Niejadlik a répondu le 23 oct. 2022
Dear Guest.Thank you for visiting us and sharing the feedback.Our apologies for the unpleasant experience you had when staying in the assigned room. We appreciate the comments. They will be shared and discussed with our team in order to improve guest satisfaction. We hope you will not judge us solely based on this experience and will give us another opportunity to improve your recent impressions and visit us again.Sincerely,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Jan Niejadlik a répondu le 22 sept. 2022
Dear Guest.Thank you very much for your recent visit and the associated rating. The entire hotel team looks forward to welcoming you again soon!All the best from Supetar,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Dimitrios

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Jan Niejadlik a répondu le 18 sept. 2022
Dear Guest. Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Hope to see you again soon. Kind regards, Jan Niejadlik.

10/10 – Excellent

Cristina

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Das Hotel liegt zentral am Hafen. Es wird kein Mietwagen benötigt. Lager daher super! Supermärkte, eine Bäckerei kleine Botiquen und zahlreiche Restaurant und Cafés sind in wenigen Gehminuten erreichbar. Der Strand vor dem Hotel ist immer recht voll und viel besucht, aber es gibt etliche Ausweichmöglichkeiten! Es sind quasi entlang der Küste, mehrere Strandabschnitte vorhanden. (Zu beachten: Steinstrand, Wasserschuhe werden daher definitiv benötigt, aber das sollte bei einem Kroatien Urlaub bekannt sein :-) ..) Das Hotel ist sehr sauber und modern und schlicht eingerichtet. Die Zimmer sind groß genug. Weiterhin ist das Personal sehr freundlich und zuvorkommend. In der Nähe können zahlreiche Dinge ausgeliehen werden. Zum Beispiel Fahrräder (auch E-Bikes), Autos, Roller oder Quads). Das Hotel bietet aber ebenfalls den Verleih von E-Bikes an. Rundum hatten wir einen angenehmen Aufenthalt und können das Hotel sehr empfehlen.
Séjour de 9 nuits en septembre 2022
Jan Niejadlik a répondu le 15 sept. 2022
Dear Guest. Thank you for staying with us and for taking the time to provide your feedback. We are thrilled you enjoyed your experience and our unbeatable location. We look forward to welcoming you back for another escape to Hotel Osam.All the best from island Brač,Jan Niejadlik

10/10 – Excellent

Hanne

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nydelig sted
Fantastisk hotel med flott beliggenhet . Hyggelig personalet og fine rom
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Jan Niejadlik a répondu le 15 sept. 2022
Dear Guest. Thank you for the great review! We’re so happy you loved your experience and can’t wait to have you back.All the best from Supetar,Jan Niejadlik