Façade de l’hébergement

Topnotch Resort – Avis

4 out of 5
Topnotch Resort
4000 Mountain Rd, Stowe, VT

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 424 avis sur 663." "
Note de 8 – Bien, d’après 156 avis sur 663." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 48 avis sur 663." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 24 avis sur 663." "
Note de 2 – Terrible, d’après 11 avis sur 663." "

9,2/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Lemire

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Jeremy a répondu le 7 mai 2024
Hello Lemire,Thank you for sharing your feedback, we hope to welcome you back again soon.Kind regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Lemire

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Danielle a répondu le 16 mars 2024
Hello Lemire, Thank you for joining us at Topnotch Resort! We are so happy that you enjoyed your stay, and will look forward to welcoming you back on your next trip to Stowe! Warm Regards, Danielle Munding - Reservations Manager

8/10 – Bien

Isabelle

Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Jeremy a répondu le 16 janv. 2024
Hello Isabelle,Thank you for the feedback, we're pleased to see the experience was rewarding. Join us again soon!Kind regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Simon

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
As all the amenities for a comfortable stay in Stowe.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Danielle Munding a répondu le 20 août 2023
Hello Simon, We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us at Topnotch Resort! We will be looking forward to welcoming you back in the future! Best, Danielle Munding - Reservations Manager

10/10 – Excellent

Pierre

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
jeremy a répondu le 25 août 2023
Thank you Pierre for the 5 out of 5 rating. We appreciate your feedback and look forward to your next stay.Best,Jeremy FraizeAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Isabelle

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Chambre tres confortable
Séjour de 1 nuit en août 2023
Jeremy a répondu le 3 août 2023
Thank you Isabelle for the kind feedback, we look forward to hosting you again soon.Kind regards,Jeremy Fraize Assistant General Manager

10/10 – Excellent

Isabelle

Points forts : Propreté, service et personnel
Magnifique
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Danielle Munding a répondu le 12 juin 2023
Thank you for joining us at Topnotch Resort! We are happy to hear that you enjoyed your stay, and will be looking forward to your next visit! -Danielle Munding, Reservations Manager

10/10 – Excellent

Eric

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great place! Warm welcome and shout out to Dana!
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Jeremy a répondu le 27 mars 2023
Hello Eric,Thank you for the wonderful feedback. Dana in the spa is a fantastic customer service professional whose efforts are appreciated by many guests and co-workers alike.Join us again soon!Warm Regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

8/10 – Bien

Julie

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Confort et accueillant
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Jeremy a répondu le 17 mars 2023
Hello Julie,Thank you very much for the 4 star feedback. We appreciate your business and look forward to your next adventure with us!Kind Regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

8/10 – Bien

Nathalie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 – Excellent

Patrice

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Jeremy a répondu le 18 juill. 2022
Hello Patrice, We're pleased to see the experience was so rewarding, join us again soon! Kind Regards, Jeremy Fraize Assistant General Manager

10/10 – Excellent

Joseph

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Jeremy a répondu le 14 juill. 2022
Hi Joseph, Thank you for the kind review. We look forward to having another opportunity to host you. Kind Regards, Jeremy Fraize Assistant General Manager

10/10 – Excellent

isabelle

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Endroit parfait pour relaxer ou s’activer! Spa et fitness avec nombreux choix. Chambres spacieuses et très propres Piscines et feux de camp pour faire des s’mores Nourriture excellente
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Jeremy a répondu le 15 juill. 2022
Bonjour Isabelle, Merci pour vos merveilleux commentaires, nous attendons avec impatience la prochaine occasion de vous accueillir à nouveau. Sincères amitiés, Jérémy Fraize Directeur général adjoint

10/10 – Excellent

pierre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Resto super bon, mais on peu chère. Les cocktails et vin ne sont pas donnés
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Reservations a répondu le 26 juin 2019
Thank you for the kind review! We hope to see you back at Topnotch!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Westin, Reservations Manager a répondu le 5 avr. 2019
Thank you for the positive feedback!

8/10 – Bien

jean-MicJhel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Westin, Reservations Manager a répondu le 13 août 2018
We hope to see you back here at Topnotch!

10/10 – Excellent

Maude

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Topnotch Guest Service Team a répondu le 29 mai 2018
Thank you for great rating.

10/10 – Excellent

Genevieve

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
-Westin, Reservations Manager a répondu le 14 mai 2018
Thank you for being our guest at Topnotch Resort & Spa. We hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
super propre, bien localisé, piscine extérieur chauffé, super!
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Topnotch Service Team a répondu le 11 avr. 2018
Thank you for staying with us. Merci de rester avec nous.

6/10 – Acceptable

Johanne, Montreal

Points forts : Service et personnel
Beau paysage
Bel hotel mais les chambres sont mal isolées nous entendons le bruit des voitures et des camions de livraison.Les prix sont exagérés :1 verre de vin de qualité moyenne $14.00 dollars u.s.+taxe, 1 café filtre pour apporter $4.00 u.s.+taxe alors que les commodités(piscine intérieure et extérieure ) sont utilisés par des gens qui ne sont pas clients de l'hotel et qui apportent leurs consommations de même que de la nourriture qui vient de l'extérieur .Pourquoi payer alors que des gens qui ne sont pas clients de l'hotel peuvent avoir les même privilèges et apporter leurs consommations sans avoir à débourser.Je crois qu'un contrôle minimal s'impose.
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

8/10 – Bien

alain, montreal

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bien , mais il manque un petit quelque chose pour me donner le goût d'y retourner
Diane B. a répondu le 3 mars 2016
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous faisons notre maximum pour satisfaire nos clients et apprécions votre commentaire.

10/10 – Excellent

Charles, Canada

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Une trouvaille inattendue
Courte nuit pour aller skier le lendemain. Très satisfait de l'hôtel. Dans un endroit sans charme par contre mais proche de la montagne.

10/10 – Excellent

Chantal, LAVAL

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
personnel
Belle place, spa et piscine ext très bien.

6/10 – Acceptable

Emanuel, Montreal

Points faibles : Confort de la chambre
Avoid this overpriced noise trap.
Noisy building -- not soundproof. Very noisy heating system in our room. No information offered about hotel facilities, no documents about that in the room or at front desk. Restaurant is wildly over-priced. A rip-off, in fact.

10/10 – Excellent

Isabelle, Montreal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Emplacement exceptionnel
L'emplacement de l'hôtel est très bien....à 10 minutes du mont mansfield....après 2h30 de randonnée en montagne....repos au Topnotch dans la piscine extérieure ou au spa....

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
topnoch resort a stowe vermont
hotel charmant , a besoin d une petite renovation pour etre aux gouts d aujourd hui ,le personnel tres amaible et site magnifique le restaurant NORMA s est bien ,les piscines agreables il manque juste un peu de detail dans la chambre les tapis des chambres sont pas tres propre

10/10 – Excellent

Bernard, Carignan, P. Q.

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel Topnotch Resort and Spa : très bien situé à Stowe
Très bon hôtel à recommander sauf pour le restaurant Norma's dont la nourriture est très décevante, par contre le personnel est très affable

10/10 – Excellent

Steve

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great property and facilities. Will be back
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Lidia

Voyage de couple
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
every thing was good
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Danielle Munding a répondu le 27 mai 2024
Hello Lidia, Thank you for the five star review! We are so glad that you enjoyed your stay with us, and look forward to welcoming you back to Topnotch Resort on your next visit to Stowe! Sincerely, Danielle Munding - Reservations Manager

8/10 – Bien

Dona

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Jeremy a répondu le 27 mai 2024
Hello Dona,Thank you for sharing your feedback with us. We look forward to welcoming you back in the future. Kind regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

2/10 – Terrible

Carlos

Points forts : Propreté
The establishment is a really good establishment but the staff is terrible when I was going to the restaurant I was yelled at by one of the staff to not bring to alcohol instead the restaurant and although I understand to not to bring alcohol he did not need to yell in front of everyone. When we sat down we were told that the restaurant was closing when it was 8 o clock and the restaurant closes at 9:00. I came to celebrate my son’s birthday and was very disappointed with how I was treated by the staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Jeremy a répondu le 3 mai 2024
Hello Carlos,My sincere apologies for the way you were left feeling after the manner in which our team addressed you. While there are laws regarding outside food and drink that we must abide by, we always must communicate them in a respectful manner to our guests. Our food and beverage team is aware and is communicating with the whole team in their service standard trainings. Thank you for bringing this to our attention and please feel free to reach out to me directly should you wish to discuss further. Kind Regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

6/10 – Acceptable

Carlos

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
I don't love going to your property because it's super relaxing but this time I was with you we had a problem because we went out to dinner at your restaurant but my wife had a drink in her hand and bartender shouted from one corner to another that she couldn't He entered the restaurant with that drink in front of everyone from one corner to another and told him that he was already closing that he would no longer have time to serve dinner if it was 8:00 and the restaurant was closing at 9:00 and he was in a very bad mood. and I don't feel ashamed
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Jeremy a répondu le 27 avr. 2024
Hello Carlos,Thank you for sharing the feedback. We will speak to our staff regarding the concern. While it is state law that our team is adhering to, we can certainly do a better job of discretion in our communication to ensure are patrons are abiding by the law. I'm sorry that the experience was not communicated as it should have been. We look forward to having the opportunity to host you again in the future and will be better as a result of your feedback.Kind regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Kristi, Jamestown

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Greatvfacilty
Séjour de 1 nuit en avril 2024
jeremy a répondu le 16 avr. 2024
Hello Kristi,Thank you for the kind review. We look forward to welcoming you back in the future.Kind Regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Ana

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our first time at this hotel and we had an amazing time at Topnotch Resort , great customer service, great staff I’ll definitely came back soon!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Danielle Munding a répondu le 31 mars 2024
Hello Ana, Thank you for joining us at Topnotch Resort! We are so glad that you enjoyed your stay, and will be looking forward to your next visit! Kind Regards, Danielle Munding - Reservations Manager

6/10 – Acceptable

Robert

Points forts : Propreté
Food was terrible!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
jeremy a répondu le 26 mars 2024
Hello Robert,I'm sorry to hear the food fell short on expectations. We always appreciate the feedback and will make certain our culinary team is aware of the mention. Please feel free to reach out to us before a return visit and we will take measures to ensure a future experience is on point in all aspects of your stay. Kind Regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

4/10 – Médiocre

Thomas

Séjour de 1 nuit en mars 2024
jeremy a répondu le 16 avr. 2024
Hello Thomas,Thank you for leaving your feedback, I'm sorry to see that the experience was not as rewarding as it could have been. Never hesitate to reach out to us directly if there is ever anything we can do to add value to your experience.Kind Regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

6/10 – Acceptable

Jackiesha

Séjour de 3 nuits en février 2024
Jeremy a répondu le 5 mars 2024
Hello Jackiesha,That you for the feedback. We hope you enjoyed your stay and look forward to our next opportunity to host you.Kind rewards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Sue

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Such a great value. Stowe was less than 10 minutes away.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Danielle a répondu le 1 mars 2024
Hello Sue, Thank you for joining us at Topnotch Resort! We hope to welcome you back on your next visit to Stowe! Sincerely, Danielle Munding - Reservations Manager

10/10 – Excellent

John

Voyage en famille
Points forts : État et installations de l’hébergement
Staff was very accommodating and friendly. Amenities were enjoyed. Especially indoor and sauna/steam room.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Danielle a répondu le 25 févr. 2024
Thank you for joining us John! We are so happy that you enjoyed the amenities and that our staff could help contribute to your experience! We will look forward to welcoming you back to Topnotch Resort on your next visit to Stowe! Sincerely, Danielle Munding - Reservations Manager

10/10 – Excellent

Claudia

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Staff is so nice and always happy to help to make our stay enjoyable. Highly recommend.
Séjour de 4 nuits en février 2024
jeremy a répondu le 20 févr. 2024
Hello Claudia,Thank you very much for the feedback. Our staff is a key part of our experience and clearly that resonated with you as well. We look forward to welcoming you back again soon.Kind regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

10/10 – Excellent

susan

Séjour de 3 nuits en février 2024
jeremy a répondu le 21 mars 2024
Hello Susan, Thank you for the exceptional rating on your experience with us. Join us again soon!Kind regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Ralph

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The new gym is fantastic!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Danielle Munding a répondu le 12 févr. 2024
Hello Ralph, Thank you for joining us at Topnotch Resort! We are very glad that you enjoyed our newly renovated gym while here. We hope to see you back the next time you visit Stowe! Best, Danielle Munding - Reservations Manager

10/10 – Excellent

Julie

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Jeremy a répondu le 10 févr. 2024
Hello Julie,Thank you for the wonderful rating. We are so pleased to see the experience had such an impact with you and look forward to hosting you again soon.Kind Regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

10/10 – Excellent

Debra

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Jeremy a répondu le 6 févr. 2024
Hello Debra,Thank you for the feedback on your experience. We hope you enjoyed the stay and look forward to your next.Kind regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager

8/10 – Bien

Halie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Was quiet and only 10 minute drive to downtown and also the lodge.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Danielle a répondu le 28 janv. 2024
Hello Halie, Thank you for joining us at Topnotch Resort! We are so happy to hear that you had a nice quiet stay with us, and hope to welcome you back on your next visit to Stowe! Kind Regards, Danielle Munding - Reservations Manager

10/10 – Excellent

Sergey

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amazing!!!
The whole experience was amazing!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Danielle a répondu le 14 janv. 2024
Hello Sergey! We are so glad to hear that you enjoyed your experience at Topnotch Resort! We will be looking forward to your next visit! Kind Regards, Danielle Munding - Reservations Manager

8/10 – Bien

Katie

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Danielle a répondu le 14 janv. 2024
Hello Katie, Thank you for joining us at Topnotch Resort. We hope to welcome you back on your next visit to Stowe! Kind Regards, Danielle Munding - Reservations Manager

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not worth the price. We were also put in a double bed room on a floor full of pets (I’m allergic). Hot water didn’t work on first day. When asked for assistance, was simply told nothing could be done.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Danielle a répondu le 14 janv. 2024
Hello Anonymous, We are very sorry that your experience did not meet expectations. We are always happy to ensure you are in a non-pet friendly room with notice ahead of arrival. If you would like to discuss your experience further, you are welcome to reach out to me or our assistant General Manager, Jeremy Fraize, directly. We hope to welcome you back to Topnotch Resort in the future so that we can offer you the service and experience that is in line with expectations. Kind Regards, Danielle Munding, Reservations Manager

10/10 – Excellent

Carlos, Palm beach gardens

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was the perfect getaway!! Resort was absolutely amazing!! Staff was great and friendly!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Danielle a répondu le 14 janv. 2024
Dear Carlos, Thank you so much for joining us! Our staff are truly wonderful, and we are so glad that they were able to provide you with a "topnotch" experience. We will hope to see you back at Topnotch Resort on your next visit to Stowe! Sincerely, Danielle Munding - Reservations Manager

10/10 – Excellent

chris

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great experience
jeremy a répondu le 10 févr. 2024
Hell Chris,Thank you for taking the time to acknowledge the impact our operation had on you, our customer. We are always pleased to see the five star mark and look forward to providing a future experience of the same caliber.Kind Regards,Jeremy FraizeAssistant General Manager