Piscine intérieure, chaises longues

Sheraton Springfield Monarch Place Hotel – Avis

3.5 out of 5
Sheraton Springfield Monarch Place Hotel
1 Monarch Place, Springfield, MA

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 333 avis sur 878." "
Note de 8 – Bien, d’après 313 avis sur 878." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 133 avis sur 878." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 53 avis sur 878." "
Note de 2 – Terrible, d’après 46 avis sur 878." "

8,6/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

7,8/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Patrick

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 – Excellent

Hugo

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Grande chambre confortable
Très belle chambre,cependant la chambre de bain devrait se refaire une beauté. Personnel très courtois

8/10 – Bien

J-P Rioux

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
très bien situé, propre et tranquille

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Trop de bruit
Nous sommes arrivés un vendredi soir, nous avons attendu 30 min pour l'enregistrement, pour se garer il fallait encore de la patience car pas assez de places pour le nombre de clients !! Et le soir venu (21h passé) une équipe de sport , client de l'hotel s'amusait à communiquer en criant dans les couloirs qui donne sur tous les étages (voir photos) ça a duré un certain temps ... Le jour suivant c'était un peu le même genre sauf que là c'était une fête pour enfants qui a duré jusqu'à 00h, la musique à fond dans l'hotel! Cet hotel immense, luxeux ne m'a pas conquise du tout. L'eau de la piscine était trouble :( Le restaurant de l'hotel ferme à 21h. Je ne le recommande pas!!

10/10 – Excellent

Nichole

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great property, a little outdated but still grand, very close walk to the Mass Mutual Center. Staff is very nice.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Dana

Séjour de 1 nuit en mars 2024
GM a répondu le 25 mars 2024
Dear Dana,Thank you for staying at our hotel. We truly appreciate your business and feedback. We hope we made you feel at home away from home. Please come back again soon.Kindest regards,Assaad Andrew HallakGeneral Manager

10/10 – Excellent

Colleen

Séjour de 2 nuits en février 2024
GM a répondu le 1 mars 2024
Dear Colleen,Thank you for staying at our hotel. We truly appreciate your business and feedback. We hope we made you feel at home away from home. Please come back again soon.Kindest regards,Assaad Andrew HallakGeneral Manager

6/10 – Acceptable

Silvia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel, commodités
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Staff was extremely helpful and accommodating. Area was within walking distance to Starbucks, and mass mutual. The only downside was after a 2 1/2 hr drive, once we arrived to the room, the toilet was broken and there were no bags in the trash.
Séjour de 1 nuit en février 2024
GM a répondu le 1 mars 2024
Dear Silvia,Thank you for staying at our hotel. We truly appreciate your business and feedback. We hope we made you feel at home away from home. We are terribly sorry about toilet incident. Please accept our sincere apology. Please come back again soon.Kindest regards,Assaad Andrew HallakGeneral Manager

8/10 – Bien

Krista

Séjour de 1 nuit en février 2024
GM a répondu le 1 mars 2024
Dear Krista,Thank you for staying at our hotel. We truly appreciate your business and feedback. We hope we made you feel at home away from home. Please come back again soon.Kindest regards,Assaad Andrew HallakGeneral Manager

10/10 – Excellent

Christine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Overnighter
Bed was really comfortable… spacious room. 5 minute walk to Symphony Hall.
Séjour de 1 nuit en février 2024
GM a répondu le 19 févr. 2024
Dear Christine,Thank you for staying at our hotel. We truly appreciate your business and feedback. We hope we made you feel at home away from home. Please come back again soon.Kindest regards,Assaad Andrew HallakGeneral Manager

4/10 – Médiocre

matthew

Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Constant door slamming, elevators right outside of the room making noise. Had to park across the street and walk. Have to pay extra for late check out if you want it. Just not nearly worth the pricetag for the mediocre room. We could have stayed at a red roof for a third of the price and the conditions would have been the same.
Séjour de 1 nuit en février 2024
GM a répondu le 19 févr. 2024
Dear Mathew,Thank you for taking the time to fill us in on your stay at our hotel. We truly appreciate your business and feedback. We are terribly sorry about the less than satisfactory experience. We have no excuses to offer except our sincerest apologies. We hope you will give us another chance to make it right.Kindest regards,Assaad Andrew HallakGeneral Manager

4/10 – Médiocre

Nancy

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parking lot was full, no safe alternatives provided; only one elevator was functioning; floor 7 had no ice machine; kids running rampant throughout who were supposed to be attending a NYTRA program. Front office staff were less than helpful or accommodating. The bathtub/shower was what you would see in an RV.
Séjour de 1 nuit en février 2024
GM a répondu le 19 févr. 2024
Dear Nancy,Thank you for sharing with us your experience at our Sheraton Springfield Hotel. We truly appreciate your business and feedback. We want to apologize for the inconvenience caused by the youth noise, along with the parking, and elevator incidents. We have no excuses to offer except our sincerest apology. Please feel free to contact me, should you need to discuss this further. We hope that you visit with us again soon. Kindest regards,Assaad Andrew HallakGeneral Manager

10/10 – Excellent

Roena

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en février 2024
GM a répondu le 19 févr. 2024
Dear Roena,Thank you for staying at our hotel, we truly appreciate your business and feedback. We hope to see you again soon.Kindest regards,Assaad Andrew HallakGeneral Manager

4/10 – Médiocre

david

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Go stay at the Marriott
Elevators were super slow. 5 minute wait. Buffet to expensive for what you get. Waiting staff very nice
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
GM a répondu le 19 févr. 2024
Dear David,Thank you for taking the time to fill us in on your stay. We truly appreciate your business and feedback. We are terribly sorry about the elevator incident. We have no excuses to offer except our sincerest apology. We hope you will visit with us again soon.Kindest regards,Assaad Andrew HallakGeneral Manager

10/10 – Excellent

Ronald, Philadelphia

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
No complaints really
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
GM a répondu le 19 févr. 2024
Dear Ronald,Thank you for the kind survey. We truly appreciate your business and feedback, We hope to see you again soon.Kindest regards,Assaad Andrew HallakGeneral Manager

10/10 – Excellent

Chris

Voyage d’affaires
Points forts : Commodités
Depite, being located downtown in a small city the area was pretty clean and the area was safe to walk around at night.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
GM a répondu le 19 févr. 2024
Dear Chris,Thank you for the kind survey. We truly appreciate your business and feedback. We hope to see you again soon,Kindest regards,Assaad Andrew HallakGeneral Manager

10/10 – Excellent

michael

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
GM a répondu le 19 févr. 2024
Dear Michael,Thank you for kind survey. We truly appreciate your business and time to fill the survey. We hope to see you again soon.Kindest regards,Assaad Andrew HallakGeneral Manager

8/10 – Bien

Deborah

Points forts : Propreté
No working tv
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 – Bien

TARA

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

James

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 – Excellent

Christina

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The staff are amazing and the facility was comfortable and clean.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

4/10 – Médiocre

Lloyd

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Very noisy property
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

michael

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good Enough
I was visiting the area for some activities I enjoy and this place fit my needs nicely
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 – Bien

Ronald

Points forts : Service et personnel
Ok
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 – Bien

Jennifer

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023

4/10 – Médiocre

Maureen

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 – Acceptable

Lora

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Kurt

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Susan

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel. Walkable to casino
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Michael

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was super friendly and the facility was extremely clean. I would highly recommend this hotel to anyone looking to stay in the area.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

servius

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The place was clean and beautiful, I will recommend it to friends and family.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 – Bien

Valerie

Points forts : État et installations de l’hébergement
Nice place
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Paul

Voyage en famille
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Pedrito

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

William

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Everyone was friendly and helpful. The entire staff treated us wonderfully.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Carleen

Séjour de 1 nuit en août 2023

2/10 – Terrible

Alex

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Terrible hotel. Didnt have NBC so I couldnt watch Daytona. There was no body wash and conditioner in the containers in the shower but yet were left and not replaced. Lack of vending area. You also have to pay for parking eventhough you are staying in the hotel.. Also.if you want "better" internet its $11 a night. Will never stay at a Sheraton again. Terrible.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

Stephen

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parking was unclear, so we parked in a garage nearby that cost us $17.50 for the overnight parking. Everything else was great.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 – Excellent

Sarah

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very, very friendly staff.
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 – Bien

Damaris

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 – Acceptable

Lee

Voyage en famille
Property was in a good location and the room was quiet with a nice view. Carpet was sticky. We had to ask for towels. Décor was kind of dark and seemed dated.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 – Bien

Cheryl

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff were very friendly, pleasant, accommodating .special thanks to Caya , the waitress in the restaurant.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pleasant experience
Overall enjoyed our stay. Staff friendly and helpful. Very close to Symphony. Have parking a plus Minor concern window shade didn’t work but believe that would be easily remedied We could hear some traffic outside but we were able to sleep okay
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 – Acceptable

Jose

Points forts : Propreté, service et personnel
Well situated .
Séjour de 2 nuits en juin 2023

2/10 – Terrible

Jennie

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
No menu for dinner, couldn’t eat at the dinner, breakfast took 20 min to serve when I was the only there an over charged me when the plate was $17 for 3 two cups of juice an it came out $70 explain how. Didn’t even serve me water had to ask for water. An had no ice an it was warm. I wanted view get a room with small window I reserve the room of $182 for one night an they charge me $298 plus $70 for breakfast so disappointed never again. The pool was disgusting it was cloudy an hot water. No towels either. I wanted to enjoy the pool than have dinner than watch the fireworks an none happen. Had to eat out watch the firework outside an didn’t get in the pool. Regret it.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 – Bien

Priscilla

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 – Excellent

Xiaoxiang

Points forts : État et installations de l’hébergement
nice counter and service
Séjour de 4 nuits en juin 2023

6/10 – Acceptable

Maddalena Nappi

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Positive. The 2 reservations we needed were available for the night. The front desk staff was very welcoming. Negatives...the 2 rooms were not ready at 3 pm and we had to wait for some time. We needed to get ready for a family event. Our rooms were not ready at the same time. We were able to find a space for the car even though the sign said full. (Some guests may have left.) However, not to lose our space, a family member picked us up and dropped us off after the event.)
Séjour de 1 nuit en juin 2023