Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 682 avis sur 1005." "
10 – Excellent
682
Note de 8 – Bien, d’après 196 avis sur 1005." "
8 – Bien
196
Note de 6 – Acceptable, d’après 69 avis sur 1005." "
6 – Acceptable
69
Note de 4 – Médiocre, d’après 38 avis sur 1005." "
4 – Médiocre
38
Note de 2 – Terrible, d’après 20 avis sur 1005." "
2 – Terrible
20
9,4/10
Propreté
9,2/10
Service et personnel
8,8/10
Commodités
9,2/10
État et installations de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Dana
24 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Dana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your feedback
8/10 – Bien
Sherry
20 mai 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Sherry
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your feedback
4/10 – Médiocre
Eric
Voyage de couple
20 mai 2024
Sketchy area of town after dark and no security outside the building.
Not a very clean room or bathroom, marks on toilet, countertops very minimal cleaning. Wrappers left under the bed. Did not live up to its name.
Eric
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Eric,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're disappointed to hear about your experience, particularly regarding your room's cleanliness and your sense of well-being. Rest assured, we take your concerns seriously and will address them with our team to ensure such issues are promptly rectified. Your feedback is invaluable as we continuously strive to improve our standards, and we hope to have the chance to welcome you for a more satisfactory experience during your next visit.
10/10 – Excellent
April, Missoula
Voyage de couple
19 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It seems well run & has beautiful decor. Rooms & bed were very comfortable. Restaurant service is quite slow. Food is better than average just save plenty of time & ask for what u want long before u need it!
April
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 19 mai 2024
Thank you for your feedback
8/10 – Bien
Lori, Lodi
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
There was a lot of areas that felt unsafe
Lori
Séjour de 2 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 17 mai 2024
Dear Lori,Thank you for staying with us and taking the time to share your thoughts. While we're glad your overall stay was pleasant, we apologize for any concerns about safety. This is not typically an issue, and we'd appreciate any specifics you can provide to ensure it's not a concern moving forward. Should you be in the area again, please come back to see us.
10/10 – Excellent
Beth
12 mai 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Beth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 13 mai 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
William
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
11 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Right at the start of the Bloomsday Run. Close to the falls and restaurants. Front desk service was quite professional. Bar and restaurant service was excellent at times and so so at other times.
William
Séjour de 2 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear William,Thank you for choosing The Davenport Tower, Autograph Collection and for sharing your lovely five-star review. We are delighted that our prime location at the start of the Bloomsday Run and our wonderful staff helped you have a perfect stay. It would be an honor to welcome you back any time you're heading back in our direction.
10/10 – Excellent
Norma
6 mai 2024
Great place
Norma
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 6 mai 2024
Dear Norma,We're delighted to know that you had a great time with us overall. Thank you so much for the perfect rating, and we hope to see you again soon.
10/10 – Excellent
Michael
6 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 11 mai 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Karen
5 mai 2024
Karen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your feedback
2/10 – Terrible
Xochitl
5 mai 2024
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Xochitl
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 11 mai 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Zachary
2 mai 2024
Zachary
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Kendall, Portland
Voyage de couple
2 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great property in a perfect downtown location!
Kendall
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 6 mai 2024
We're so grateful that you chose to stay with us. Thank you for your visit!
10/10 – Excellent
Carrie
29 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The valet, front desk and housekeeping were wonderful.
Carrie
Séjour de 6 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 30 avr. 2024
Dear Carrie,Thank you for your review. We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us at The Davenport Tower, Autograph Collection. It is especially nice to know you experienced our world-class service, and we look forward to your next visit.
10/10 – Excellent
Mary
29 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Mary
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 6 mai 2024
We're so grateful that you chose to stay with us. Thank you for your visit!
10/10 – Excellent
Donna
Voyage en famille
27 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great stay. Always reliable quality & service.
Donna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Manager a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback
8/10 – Bien
Vincent
Voyage d’affaires
24 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean and comfortable rooms. Just don’t use Expedia to book it through. Expedia stole my money when due to a typo 2 minutes later, I made a Change to a date.
Vincent
Séjour de 2 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 25 avr. 2024
Dear Vincent,We're happy you enjoyed our clean, comfortable rooms and had a positive stay. However, we apologize for any mishap regarding the site you booked through and encourage you to connect with them to resolve it promptly. Thank you, and we hope to welcome you back soon.
10/10 – Excellent
Robin
22 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Our stay at the Davenport Tower was wonderful. Everything was excellent. We highly recommend!
Robin
Séjour de 3 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 23 avr. 2024
Dear Robin,Thank you for your perfect rating and thoughtful recommendation! We are delighted you thoroughly enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back soon for another wonderful stay.
10/10 – Excellent
William
21 avr. 2024
William
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 23 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Jennifer
Voyage de couple, Voyage en groupe
20 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Quick overnight stay! Great customer service!
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback
8/10 – Bien
James, Kirkland
15 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
James
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Laura
15 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Laura
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Mary N
Voyage d’affaires
15 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good service, clean and located in a good neighborhood. The restaurant/bar added good vibes
Mary N
Séjour de 3 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 16 avr. 2024
Dear Mary,Thank you for sharing your experience at The Davenport Tower, Autograph Collection. We're pleased you enjoyed our excellent service and the cleanliness of our facilities, along with our prime location. It's also fantastic that our restaurant added great vibes to your visit. We look forward to welcoming you back for another memorable stay!
8/10 – Bien
Thio
15 avr. 2024
Thio
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Lynn
14 avr. 2024
Lynn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 6 mai 2024
We're so grateful that you chose to stay with us. Thank you for your visit!
10/10 – Excellent
Jason
14 avr. 2024
Points forts : État et installations de l’hébergement
Jason
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Ben
Voyage de couple
14 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location , walking distance to everything.
Ben
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Ron
Voyage de couple
13 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property was in an excellent location pretty center to a lot of restaurants and shopping. The checking process was very smooth and the staff was very professional and helpful. The room was clean and ready early which was helpful. I would definitely stay here again.
Ron
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Zachary, seattle
12 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Zachary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Linda
12 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Linda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Denise, Florence
Voyage en famille, Voyage en groupe
11 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent food and service, beds were amazing
Denise
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 12 avr. 2024
Dear Denise,Thank you so much for taking the time to share your thoughts on your recent visit to The Davenport Tower, Autograph Collection. We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear our delicious offerings, excellent service, and comfortable beds hit the mark for you. It was truly a pleasure having you here, and we hope to see you again in the future for another visit!
10/10 – Excellent
Kerry
6 avr. 2024
Kerry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback
8/10 – Bien
Sarah
4 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sarah
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 5 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Melinda
Voyage en famille
31 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wonderful hotel!
Melinda
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 1 avr. 2024
Thank you for your feedback!
8/10 – Bien
Ashley
Voyage de couple
27 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice place to stay in downtown!
Ashley
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 28 mars 2024
Thank you for your feedback!
6/10 – Acceptable
Luis
26 mars 2024
Pillows suck, price for parking outrageous.
Luis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 27 mars 2024
Thank you for your feedback.
8/10 – Bien
Devon
23 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Devon
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 24 mars 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
jeanpalo
Voyage en famille
22 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great customer service
jeanpalo
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feeback
10/10 – Excellent
CJ
21 mars 2024
CJ
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback
8/10 – Bien
Trisha
20 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Trisha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Management a répondu le 23 mars 2024
Thank you for your feedback
8/10 – Bien
John
Voyage de couple
18 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Property seems to have gone downhill slightly over the past several years. The surrounding area certainly has.
Basketball tournament for grade school boys was going-on when we stayed. Noisy and lots of kids. By our last day the kids were gone and quiet was restored.
John
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 20 mars 2024
Thank you for your feedback.
8/10 – Bien
Anne
Voyage en famille
17 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Anne
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 18 mars 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Excellent
Richard
17 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Richard
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 18 mars 2024
Thank you for your feedback!
8/10 – Bien
Kyndel
11 mars 2024
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The bed was like a block of jello. Too bouncy for two people to share a bed.
Kyndel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
General Manager a répondu le 13 mars 2024
Dear Kyndel,Thank you for choosing to stay with us at The Davenport Tower, Autograph Collection. Our goal is to provide every guest with comfortable accommodations, and we're disappointed to learn that wasn't the case for you. We offer our sincere apologies if our mattresses fell short of expectations. Your comments have been noted and will be kept in mind moving forward. We appreciate your feedback and wish you safe travels ahead.
4/10 – Médiocre
Rachael
Voyage de couple
11 mars 2024
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Rather expensive for no mini fridge, no regular coffee, and no pool or hot tub as it was being maintained.
Rachael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Management a répondu le 12 mars 2024
Thank you for the feedback. We can have a mini fridge delivered for a small fee; the suites at this location do have mini-fridges. The pool is currently being remodeled and will open soon.
4/10 – Médiocre
David
6 mars 2024
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I ended up not being able to travel due to lack of transportation but i couldnt get a refund because it was less than 24 hours. I understand though
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Management a répondu le 10 mars 2024
Thank you for your feedback
8/10 – Bien
Dolly M
4 mars 2024
Dolly M
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 24 mars 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Jody
2 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Always stay here
Jody
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Management a répondu le 3 mars 2024
Thank you so much for your feedback and your loyalty to the Davenport hotels!
8/10 – Bien
Robert
28 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
hotel was as advertised
Robert
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Office Management a répondu le 1 mars 2024
Thank you for your feedback
10/10 – Excellent
Lillian, Hamilton
25 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
everything!
Lillian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Management a répondu le 27 févr. 2024