Extérieur

The Davenport Tower, Autograph Collection – Avis

3.5 out of 5
The Davenport Tower, Autograph Collection
111 South Post St, Spokane, WA

Avis

9,0

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 682 avis sur 1005." "
Note de 8 – Bien, d’après 196 avis sur 1005." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 69 avis sur 1005." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 38 avis sur 1005." "
Note de 2 – Terrible, d’après 20 avis sur 1005." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

9,2/10

État et installations de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Dana

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Bien

Sherry

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your feedback

4/10 – Médiocre

Eric

Voyage de couple
Sketchy area of town after dark and no security outside the building. Not a very clean room or bathroom, marks on toilet, countertops very minimal cleaning. Wrappers left under the bed. Did not live up to its name.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Eric,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're disappointed to hear about your experience, particularly regarding your room's cleanliness and your sense of well-being. Rest assured, we take your concerns seriously and will address them with our team to ensure such issues are promptly rectified. Your feedback is invaluable as we continuously strive to improve our standards, and we hope to have the chance to welcome you for a more satisfactory experience during your next visit.

10/10 – Excellent

April, Missoula

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It seems well run & has beautiful decor. Rooms & bed were very comfortable. Restaurant service is quite slow. Food is better than average just save plenty of time & ask for what u want long before u need it!
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 19 mai 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Bien

Lori, Lodi

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
There was a lot of areas that felt unsafe
Séjour de 2 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 17 mai 2024
Dear Lori,Thank you for staying with us and taking the time to share your thoughts. While we're glad your overall stay was pleasant, we apologize for any concerns about safety. This is not typically an issue, and we'd appreciate any specifics you can provide to ensure it's not a concern moving forward. Should you be in the area again, please come back to see us.

10/10 – Excellent

Beth

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 13 mai 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

William

Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Right at the start of the Bloomsday Run. Close to the falls and restaurants. Front desk service was quite professional. Bar and restaurant service was excellent at times and so so at other times.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear William,Thank you for choosing The Davenport Tower, Autograph Collection and for sharing your lovely five-star review. We are delighted that our prime location at the start of the Bloomsday Run and our wonderful staff helped you have a perfect stay. It would be an honor to welcome you back any time you're heading back in our direction.

10/10 – Excellent

Norma

Great place
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 6 mai 2024
Dear Norma,We're delighted to know that you had a great time with us overall. Thank you so much for the perfect rating, and we hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 11 mai 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Karen

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your feedback

2/10 – Terrible

Xochitl

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Office Manager a répondu le 11 mai 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Zachary

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 26 mai 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Kendall, Portland

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great property in a perfect downtown location!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 6 mai 2024
We're so grateful that you chose to stay with us. Thank you for your visit!

10/10 – Excellent

Carrie

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The valet, front desk and housekeeping were wonderful.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 30 avr. 2024
Dear Carrie,Thank you for your review. We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us at The Davenport Tower, Autograph Collection. It is especially nice to know you experienced our world-class service, and we look forward to your next visit.

10/10 – Excellent

Mary

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 6 mai 2024
We're so grateful that you chose to stay with us. Thank you for your visit!

10/10 – Excellent

Donna

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great stay. Always reliable quality & service.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Manager a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Bien

Vincent

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean and comfortable rooms. Just don’t use Expedia to book it through. Expedia stole my money when due to a typo 2 minutes later, I made a Change to a date.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 25 avr. 2024
Dear Vincent,We're happy you enjoyed our clean, comfortable rooms and had a positive stay. However, we apologize for any mishap regarding the site you booked through and encourage you to connect with them to resolve it promptly. Thank you, and we hope to welcome you back soon.

10/10 – Excellent

Robin

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Our stay at the Davenport Tower was wonderful. Everything was excellent. We highly recommend!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 23 avr. 2024
Dear Robin,Thank you for your perfect rating and thoughtful recommendation! We are delighted you thoroughly enjoyed your stay with us, and we hope to welcome you back soon for another wonderful stay.

10/10 – Excellent

William

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 23 avr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Jennifer

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Quick overnight stay! Great customer service!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Bien

James, Kirkland

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Laura

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Mary N

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good service, clean and located in a good neighborhood. The restaurant/bar added good vibes
Séjour de 3 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 16 avr. 2024
Dear Mary,Thank you for sharing your experience at The Davenport Tower, Autograph Collection. We're pleased you enjoyed our excellent service and the cleanliness of our facilities, along with our prime location. It's also fantastic that our restaurant added great vibes to your visit. We look forward to welcoming you back for another memorable stay!

8/10 – Bien

Thio

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Lynn

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 6 mai 2024
We're so grateful that you chose to stay with us. Thank you for your visit!

10/10 – Excellent

Jason

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Ben

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location , walking distance to everything.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Ron

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property was in an excellent location pretty center to a lot of restaurants and shopping. The checking process was very smooth and the staff was very professional and helpful. The room was clean and ready early which was helpful. I would definitely stay here again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Zachary, seattle

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Linda

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Denise, Florence

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent food and service, beds were amazing
Séjour de 1 nuit en avril 2024
General Manager a répondu le 12 avr. 2024
Dear Denise,Thank you so much for taking the time to share your thoughts on your recent visit to The Davenport Tower, Autograph Collection. We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear our delicious offerings, excellent service, and comfortable beds hit the mark for you. It was truly a pleasure having you here, and we hope to see you again in the future for another visit!

10/10 – Excellent

Kerry

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Bien

Sarah

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Front Office Manager a répondu le 5 avr. 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Melinda

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wonderful hotel!
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 1 avr. 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Bien

Ashley

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very nice place to stay in downtown!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 28 mars 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Acceptable

Luis

Pillows suck, price for parking outrageous.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 27 mars 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Devon

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 24 mars 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

jeanpalo

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great customer service
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 14 avr. 2024
Thank you for your feeback

10/10 – Excellent

CJ

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Bien

Trisha

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Management a répondu le 23 mars 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Bien

John

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Property seems to have gone downhill slightly over the past several years. The surrounding area certainly has. Basketball tournament for grade school boys was going-on when we stayed. Noisy and lots of kids. By our last day the kids were gone and quiet was restored.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 20 mars 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Anne

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 18 mars 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Excellent

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 18 mars 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Bien

Kyndel

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The bed was like a block of jello. Too bouncy for two people to share a bed.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
General Manager a répondu le 13 mars 2024
Dear Kyndel,Thank you for choosing to stay with us at The Davenport Tower, Autograph Collection. Our goal is to provide every guest with comfortable accommodations, and we're disappointed to learn that wasn't the case for you. We offer our sincere apologies if our mattresses fell short of expectations. Your comments have been noted and will be kept in mind moving forward. We appreciate your feedback and wish you safe travels ahead.

4/10 – Médiocre

Rachael

Voyage de couple
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Rather expensive for no mini fridge, no regular coffee, and no pool or hot tub as it was being maintained.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Management a répondu le 12 mars 2024
Thank you for the feedback. We can have a mini fridge delivered for a small fee; the suites at this location do have mini-fridges. The pool is currently being remodeled and will open soon.

4/10 – Médiocre

David

Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I ended up not being able to travel due to lack of transportation but i couldnt get a refund because it was less than 24 hours. I understand though
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Management a répondu le 10 mars 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Bien

Dolly M

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Front Office Manager a répondu le 24 mars 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Jody

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Always stay here
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Front Office Management a répondu le 3 mars 2024
Thank you so much for your feedback and your loyalty to the Davenport hotels!

8/10 – Bien

Robert

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
hotel was as advertised
Séjour de 2 nuits en février 2024
Front Office Management a répondu le 1 mars 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Lillian, Hamilton

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
everything!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Front Office Management a répondu le 27 févr. 2024
Thank you for your feedback