Terrasse/patio

Sliema Hotel by ST Hotels – Avis

3 out of 5
Sliema Hotel by ST Hotels
59 The Strand, Sliema, Malta

Avis

7,4

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 150 avis sur 702." "
Note de 8 – Bien, d’après 300 avis sur 702." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 154 avis sur 702." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 65 avis sur 702." "
Note de 2 – Terrible, d’après 33 avis sur 702." "

7,4/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

7,0/10

Commodités

6,8/10

État et installations de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

kyllian

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We had a memorable stay in Sliema, and our experience at the hotel was simply amazing. The establishment is modern and spotlessly clean, but what made it truly special was the warm and welcoming atmosphere. The staff were exceptionally attentive, ensuring that all our needs were not only met but exceeded. Their kindness and professionalism truly added a special touch to our romantic getaway. We highly recommend this hotel to anyone seeking an unforgettable travel experience in Malta.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
ST Hotels Management Team a répondu le 19 avr. 2024
Dear KyllianThank you so much for taking the time to share your wonderful review of our hotel! We are thrilled to hear that you had such a fantastic experience during your stay with us.It's truly heartwarming to know that our dedication to providing exceptional service and creating memorable experiences made your visit so enjoyable. We strive to ensure that every guest feels welcomed and valued, and we are delighted that we were able to exceed your expectations.Your kind words about our amenities, cleanliness, and the comfort of our rooms mean a lot to us. We take great pride in maintaining high standards throughout the hotel to ensure our guests have a comfortable and enjoyable stay.We sincerely appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back for another unforgettable stay in the future. If there's anything else we can do to make your next visit even more exceptional, please don't hesitate to let us know.Thank you once again for choosing to stay with us and for sharing your positive experience. We can't wait to have the pleasure of hosting you again soon!Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

8/10 – Bien

Gerard

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Équipe serviable gentil , hôtel très bien localisé, et pratique Seul truc, chambre à côté de l’ascenseur et porte de l’étage très brouillants
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
ST Hotels Management Team a répondu le 8 mars 2024
Dear GerardThank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are delighted that you enjoyed your stay with us!We take this opportunity to thank you for being part of our esteemed clientele and we look forward to welcoming you again in the near future.Best Regards, ST HOTELS MALTA

6/10 – Acceptable

Yolande

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Prestation moyenne
Chambre au dernier étage avec vue magnifique sur le port et sur Valletta. Literie et serviettes propres. Lit confortable. La propreté de la chambre laisse a désirer. Petits déjeuners corrects.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Kind Regards from, ST HOTELS MALTA a répondu le 9 oct. 2023
Dear Yolande,It has been an honour having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcoming you again.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

10/10 – Excellent

pierre

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Face a la mer et face à tous les transport. Bus, bateaux... Seul bemol pour certains, la musique du bar juste en bas. Moi j ai adoré.
Kind Regards from, ST HOTELS MALTA a répondu le 9 oct. 2023
Dear Pierre,It has been an honour having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcoming you again.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

6/10 – Acceptable

Laura

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Expérience mitigée
Literie peu confortable, beaucoup de bruit dû au claquement de la porte de l’ascenseur. A éviter proche de l’ascenseur. Petit déjeuner correct avec du choix, mais petit bémol sur les jus de fruits qui sont coupés à l’eau.. petit + : Accès gratuit à la piscine de l’Aqualuna situé à 5min à pied de l’hôtel.
Séjour de 3 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

Abdessalem

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Très bien
Séjour de 5 nuits en juin 2023

4/10 – Médiocre

Daniel

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mauvaise expérience client
Hôtel mal isolé en effet le bruit de l’ascenseur de service raisonne jusqu’à la chambre, Ménage fait très tardivement vers 17h, Et le meilleur pour la fin, PUNAISE DE LIT retrouvé dans la chambre, juste un « sorry » de la réceptionniste Mauvaise expérience client, dommage alors que l’hôtel est très bien situé
Séjour de 4 nuits en mai 2023

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Bel emplacement pour un hôtel ne vallant pas 4 éto
L'hôtel est très bien situé, proche des restaurants, du port. La vue sur le port est superbe. Très belle piscine extérieure. Il est très dommage que : - Nous ne savions pas que la piscine était à 5-10 minutes à pieds. - les chambres sont vieillottes - vieux réfrigérateur blanc rouillé - veille TV avec peut de chaînes TV - veille literie - salle de bain vétuste voir insalubre, nous ne l'avons même pas utilisée (merci la piscine) - rond de toilette en plastique premier prix cassé - chasse d'eau brillante - rideaux troués - lits non confortables et anciens
Séjour de 2 nuits en avril 2023

6/10 – Acceptable

Sebastien

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
ST HOTELS MALTA a répondu le 25 janv. 2023
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again.Best Regards from, ST HOTELS MALTA

6/10 – Acceptable

daniel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Hotel tres bien situé, ferry ,bus ,magasins, boutiques resto pubs très animés très touristique une superbe piscine à 5 min à pied avec une très belle vue et un super service restauration. Hotel qui manque de rafraîchissement, logé au premier avec beaucoup de bruit musique a gogo et circulation très dense meme la nuit.la languefrançaise n est pas trop apprécié.
ST HOTELS MALTA a répondu le 18 nov. 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to make sure that the mentioned issues will not happen again. Best Regards from,

6/10 – Acceptable

Dominique

Séjour de 3 nuits en septembre 2022
ST HOTELS MALTA a répondu le 18 nov. 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again.Best Regards from,

8/10 – Bien

Patrick

Séjour de 2 nuits en septembre 2022
ST HOTELS MALTA a répondu le 18 nov. 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again.Best Regards from,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Positive experience overall
Pros: - Great location - Lots of dining/transport options nearby - Reasonable price Cons: - Doesn't actually provide a laundry service, which I pointed out - The temperature displayed on the A/C unit doesn't seem accurate
Séjour de 6 nuits en juin 2022
ST HOTELS MALTA a répondu le 6 juill. 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again. Best Regards from, ST HOTELS MALTA

8/10 – Bien

Charlotte

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon séjour
Bon séjour avec une copine qui s'est bien déroulé, le personnel est souriant est accueillant et le petit déjeuner est suffisant Les + : proximité avec le ferry, les bateaux, bus et les restaurants/commerce, à 15 min en voiture de l'aéroport, très bien situé Les - : Dommage que la piscine ne soit pas dans l'hôtel nous n'avions pas compris cela, elle est à 5 min à pied et ferme à 18h, ce qui laisse peut de temps pour l'utiliser car nous aurions voulu y aller en fin de journée pour se "décontracter" après les visites L'ascenseur a des problème je pense qu'il à besoin d'un spécialiste.. En 5 jours dans l'hôtel nos serviettes n'ont pas étés changées.. on nous en a même retirées 2 petites sans nous les remplacer (qu'on se servait comme tapis de bain) ducoup la salle de bain était quelque peu glissante Hormis cela c'était super 👌
Séjour de 4 nuits en juin 2022
ST HOTELS MALTA a répondu le 20 juin 2022
Thank you for your kind rating Kind Regards from,

8/10 – Bien

corentin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juin 2022
ST HOTELS MALTA a répondu le 20 juin 2022
Thank you for your kind rating Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

8/10 – Bien

Betty

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
RAS
Séjour de 5 nuits en mai 2022
ST HOTELS MALTA a répondu le 20 juin 2022
Thank you for your kind rating Kind Regards from,

10/10 – Excellent

André

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bel hôtel, bien situé et surtout un excellent accueil. Personnel très disponible et chaleureux. Merci pour votre accueil.
Séjour de 4 nuits en avril 2022
ST HOTELS MALTA a répondu le 10 mai 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again. Best Regards from, ST HOTELS MALTA

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Très bon rapport qualité prix
Visité en février. Par rapport au prix, les prestations sont largement satisfaisantes. Belle vue, bon petit déjeuner, restaurant bar en bas de l'hôtel qui rend le service. Emplacement excellent. Les quelques bémols : hôtel un peu vieillot qui mériterait un bon rafraichissement, propreté limite, matelas de mauvaise qualité. Bruyant car sur une rue passante et simple vitrage.
Séjour de 4 nuits en février 2022

10/10 – Excellent

PASCALE

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Emplacement ideal pour prendre le ferry qui est le moyen le plus simple pour rejoindre La Valette.
Séjour de 6 nuits en décembre 2021

8/10 – Bien

blanche

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en octobre 2021

8/10 – Bien

olivier

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Très bien sauf propreté chambre
Hôtel très très bien situé bus ferry pour La Valette au pied de l hôtel excursions bateau aussi devant la grande esplanade pleine de bons restos… une chambre qui mérite d être revu literie très bien, frigo et salle de bain très vieillotte, balayage pas fait en 10 jours poulouttes partout , c est vraiment dommage car accueil et petit dej très très bien
Séjour de 10 nuits en juin 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
L'accueil très chaleureux , draps non changés, nettoyage cuvette wc non faote
Séjour de 6 nuits en juin 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en juin 2021

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 – Excellent

Kay lesley

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent hotel with fantastic staff ! Situation could not be better.love it !
Séjour de 6 nuits en décembre 2020

10/10 – Excellent

Kay lesley

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Reception exceptionnel ! Very helpfull. Very efficient. Always with a smile ! Thank you ! Rooms very comfortable and clean. Everything you need with a beautiful view. Sliema town 2 minutes walk.Perfect.excellent restaurent downstairs too ! Will be back !
Séjour de 5 nuits en novembre 2020

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel plus que correct ! Un emplacement au top. Je recommande vivement
Séjour de 3 nuits en octobre 2020

10/10 – Excellent

Beltran

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très bien situé. Un peu vieillissant, mais chambre spacieuse et très belle vue sur La Valette et la mer. Personnel aux petits soins. Petit déjeuner copieux, continental et anglo-saxon à la fois. J’y retournerais sans soucis pour mon prochain séjour à Malte.
Séjour de 3 nuits en octobre 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en septembre 2020
ST Hotels Malta a répondu le 9 oct. 2020
Dear Guest, On behalf of all the management and staff of Sliema Hotel, I would like to thank you for this Review. We are glad that you enjoyed your stay and hope we can host you again in one of our hotels in the near future.

8/10 – Bien

Magali

Voyage en famille
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Bien, et confortable.
Arrivée dans la nuit, acceuil agreable, cependant, nous avons dû regler 10 e de plus que ce qui etait convenu, et cela n'a pas été pu etre expliqué. Chambre correcte, neamoins aucun espace (étagère ou commode) pour ranger les vetements, dommage pour un long sejour a 4, les vetements sont restes dans la valise. Petit dejeuner correct. Service accueil sympathique et ménage rien a dire. Le personnel du petit dej très accomodant, nous avons du partir a 2 reprise plus tot que l'heure de service, et nous avons quand même pu dejeuner normalement, il nous a suffit de prevenir la veille. Seuls bémols donc sur l'équipement mobilier de la chambre et les 10e supplémentaires non expliqués.
Séjour de 11 nuits en août 2020
ST Hotels Malta a répondu le 9 oct. 2020
Dear Guest, Thanks for staying with us and sharing your feedback. We sincerely apologies for the inconvenience caused because of issues that you have highlighted within your feedback. Your opinion is of utmost important to us. Please be assured that issues highlighted by you have been addressed with the concerned team and adequate corrective measures will be taken to avoid re occurrence in the future. Please do give us another opportunity as we are confident you will have a brilliant stay with us in the future. I do hope that you have the occasion to visit us again and we assure you of comfortable stay with our best services.

10/10 – Excellent

Frederic

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel sympa
Trés bel hôtel, personnel accueillant, belle vue sur la Vallette
Séjour de 7 nuits en mars 2020

10/10 – Excellent

DOMINIQUE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bien
Très bon accueil, personnel de la réception très aimable. Chambre calme donnant sur l'arrière.
Séjour de 5 nuits en février 2020
Guest Relations Manager a répondu le 11 mars 2020
Dear Guest, At the outset I would like to Thank You for taking a time out and reviewing us. We are delighted to know that the staff professionalism has exceeded all your expectations. The feedback from esteemed guests like yourself always encourages us to make our guests experiences more memorable. We value your feedback and look forward to welcome you back in the nearest future at Sliema Hotel by ST Hotels, Malta.

10/10 – Excellent

FRANCKLIN

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Guest Relations Manager a répondu le 5 févr. 2020
Dear Guest, At the outset I would like to Thank You for taking a time out and reviewing us. We are delighted to know that the Hotel location has exceeded all your expectations. The feedback from esteemed guests like yourself always encourages us to make our guests experiences more memorable. We value your feedback and look forward to welcome you back in the nearest future at Sliema Hotel by ST Hotels, Malta.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
Guest Relations Manager a répondu le 3 déc. 2019
Dear Guest, At the outset I would like to Thank You for taking a time out and reviewing us.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le personnel de l'accueil est très aimable. L'hôtel est très bien situé.
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Guest Relations Manager a répondu le 19 nov. 2019
Dear Guest, At the outset I would like to Thank You for taking a time out and reviewing us. We are delighted to know that the Hotel location and staff professionalism has exceeded all your expectations. The feedback from esteemed guests like yourself always encourages us to make our guests experiences more memorable. We value your feedback and look forward to welcome you back in the nearest future at Sliema Hotel by ST Hotels, Malta.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Son emplacement Le personnel top souriant attentionné
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Guest Relations Manager a répondu le 19 nov. 2019
Dear Guest, At the outset I would like to Thank You for taking a time out and reviewing us. We are delighted to know that the Hotel location and staff professionalism has exceeded all your expectations. The feedback from esteemed guests like yourself always encourages us to make our guests experiences more memorable. We value your feedback and look forward to welcome you back in the nearest future at Sliema Hotel by ST Hotels, Malta.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Guest Relations Agent a répondu le 24 juin 2019
Dear Guest, At the outset I would like to Thank You for taking a time out and reviewing us. We are delighted to know that the Hotel has exceeded all your expectations. The feedback from esteemed guests like yourself always encourages us to make our guests experiences more memorable. We value your feedback and look forward to welcome you back in near future at Sliema Hotel by ST Hotels, Malta.

8/10 – Bien

Isabelle, Le Chesnay

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Personnel très dévoué et aimable, chambre spacieus
Agréable séjour, avec un personnel très aimable et serviable. Petit déjeuner varié et à volonté. Seul bémol, hôtel vieillissant et simple vitrage. mérite une rénovation. Néanmoins, chambre avec vue sur mer, très spacieuse (25 à 30m²). Impression globale très positive.
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Guest Relations Agent a répondu le 24 mai 2019
Dear Isabelle, At the outset I would like to Thank You for taking a time out and reviewing us. We are delighted to know that the Hotel has exceeded all your expectations. We have informed our team regarding your feedback on renovations to see how we can improve on this. The feedback from esteemed guests like yourself always encourages us to make our guests experiences more memorable. We value your feedback and look forward to welcome you back in near future at Sliema Hotel by ST Hotels, Malta.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Guest Relations Agent a répondu le 24 mai 2019
Dear Guest, At the outset I would like to Thank You for taking a time out and reviewing us. We are delighted to know that the Hotel has exceeded all your expectations. The feedback from esteemed guests like yourself always encourages us to make our guests experiences more memorable. We value your feedback and look forward to welcome you back in near future at Sliema Hotel by ST Hotels, Malta.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
peut être le rideau de douche sinon très bien accueil parfait le persônnel exellent le déjeuner parfait très bon séjour un petit bémol si vous louez un véhicule pas de parking à l hotel mais on a réussi à se garer
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Guest Relations Manager a répondu le 8 mai 2019
Dear Guest, Thank you so much for your good review. I am pleased that you had a very lovely stay and that you liked the hotel's central location. We do apologize for the inconvenience caused in regards to your feedback on parking and shower curtain. It was a pleasure having you as one of our guests and look forward to welcome you again in the near future.

8/10 – Bien

Omar

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Agréable séjour
Tout d'abord, je tiens à remercier le personnel de la réception pour leur accueil et surtout le Monsieur qui était très sympa, ils étaient toujours à l'écoute, la chambre au 8eme étage était spacieuse avec une superbe vue sur La Valette ! mais l'énorme bruit venant de l'ascenseur peut gâcher tout ça, heureusement qu'on passe toute la journée et la pluplard de la soirée ailleurs. l'emplacement de cet hôtel est royal pour intégrer la vie commune maltaise, les ferries, les bus sont juste à côté pour desservir toutes les directions. des restaurants et des boutiques sur le strand. Ce fut parfait !
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Guest Relations Manager a répondu le 22 avr. 2019
Dear Guest, At the outset I would like to Thank You for taking a time out and reviewing us. We are delighted to know that Hotel and staff have exceeded your expectations. The feedback from esteemed guests like yourself always encourages us to make our guests experiences more memorable. We value your feedback and look forward to welcome you back in near future at Sliema Hotel by ST Hotels, Malta.

8/10 – Bien

MARTINE

Points forts : Service et personnel
très bon emplacement. Hôtel agréable, mais bruyant.
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Guest Relations Manager a répondu le 15 avr. 2019
Dear Guest, At the outset I would like to Thank You for taking a time out and reviewing us. We are delighted to know that Hotel location has exceeded your expectations. The feedback from esteemed guests like yourself always encourages us to make our guests experiences more memorable. We value your feedback and look forward to welcome you back in near future at Sliema Hotel by ST Hotels, Malta.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
L'Hôtel ne correspond pas aux 3* comme indiqué dans la brochure.
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Guest Relations Manager a répondu le 11 avr. 2019
Dear Guest, Thanks for staying with us and sharing your feedback. I sincerely apologies for the inconvenience caused because of the issues that you have highlighted within your feedback. Your opinion is of utmost important to us. Please be assured that issues highlighted by you have been addressed with the concerned team and adequate corrective measures will be taken to avoid re occurrence in the future. Please do give us another opportunity as we are confident you will have a brilliant stay with us in future. I do hope that you have the occasion to visit us again and we assure you of comfortable stay with our best services.

8/10 – Bien

Marie, Vannes

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel bien place Personnel sympa Salle de bain à renover chambre tres spacieuse Mais rapport qualite prix bien
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Guest Relations Manager a répondu le 6 févr. 2019
Thank you so much for review. I am pleased that you had a very lovely stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and look forward to welcome you again in the near future.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Hôtel 1 peu vieillot et spartiate. Literie moyenne petit déjeuner obsolète.pas de cabine douche,pas de bouilloire pour café et thé.pas de 1/2 pension .fenêtre sansdoublevitrage donc bruit en permanence. Les seuls points positifs ,la vue mer et l'extrême gentillesse du personnel etdumanager et je pense que nousle choisirons plus.Merci
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Guest Relations Manager a répondu le 6 févr. 2019
Thank you so much for your review. I am pleased that you had a very lovely stay with us. We do apologise for the inconvenience caused due to services. Please note that we have logged your stated issues in order to be tackled accordingly. It was a pleasure having you as one of our guests and look forward to welcome you again in the near future.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel très bien placé, juste à côté des bus et des ferrys. Pas mal de restaurants autour. Petit déjeuner bien varié et copieux. Personnel très sympathique et très aidant. Juste un peu de bruit dû à la route passante le long de la mer.
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Guest Relations Manager a répondu le 18 janv. 2019
Thank you so much for review. I am pleased that you had a very lovely stay with us and you like the hotel location. It was a pleasure having you as one of our guests and look forward to welcome you again in the near future.

10/10 – Excellent

Peter

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent
Très bon hôtel avec superbe vue.
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Guest Relations Manager a répondu le 18 janv. 2019
Thank you so much for review. I am pleased that you had a very lovely stay with us and you like the view. It was a pleasure having you as one of our guests and look forward to welcome you again in the near future.

6/10 – Acceptable

SAM, LE MANS

Points faibles : État et installations de l’hébergement
SÉJOUR de 7 nuits
Hotel à prendre mais s'assurer de quelques garanties. Eviter les chambres près de la cage de l’ascenseur car bruyant. Chambre avec baignoire mais un rideau.....
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Guest Relations Manager a répondu le 25 sept. 2018
Dear Guest, Thank you for staying at Sliema hotel and for leaving your review here as this helps us to improve our services. I apologize for any inconvenience caused. We will address your comments directly. We hope to be given another opportunity to be able to provide you with a better experience next time.

8/10 – Bien

Mimi, Bretagne

Points forts : Service et personnel
Hotel prés bus et croisieres
Sejour tres ensoleillé. Personnel parle peu français mais serviable et agréable. Hotel tres bien situè .transport facile pour decouvrir l île. Prendre un bain de soleil sur la terrasse de l hotel aprés le 8iéme étage avec une superbe vue sur La Valette.
Séjour de 6 nuits en juin 2018
Guest Relations Manager a répondu le 18 juin 2018
Thank you for your positive review and comments. We hope you had a lovely time. We're glad to know, that albeit the lacked of french, you still found the staff to be helpful and pleasant. They're always trying their best to help! It's great that you found the roof terrace pool to a great experience. We couldn't agree more. It has an outdoor and indoor pool, Jacuzzi, numerous sunbeds, a snack bar and the superb view you mentioned. Thank you for visiting, we look forward to your next stay.

6/10 – Acceptable

Alain

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent accueil mais hôtel très bruyant
Accueil très souriant. Hôtel très bien placé proche arrêt bus direct aéroport ainsi que ferry pr La Vallette (90cts l'aller retour pr les +60 ans !) mais chambres vue mer donnant sur un boulevard très bruyant et fenêtres peu isolantes. J'avais demandé un etage élevé mais pas dispo la pemière nuit (blanche) passée au 1er etage = boules dans les oreilles obligatoires et malgré cela on entend encore du bruit. 2 nuits suivantes au 7 etage. Beaucoup mieux mais pas de table et une seule chaise... Les portes sont bruyantes. La chambre est un peu vieillotte mais assez confortable. Lits OK. Rideaux bien occultant. Petit déjeuner correct mais employee peu aimable. Prix un peu élevé pour ttes ces raisons.
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Guest Relations Manager a répondu le 14 juin 2018
Home very smiling. Hotel very well placed near bus stop direct airport and ferry to La Vallette (90cts round trip pr +60 years!) But sea view rooms overlooking a very noisy boulevard and low insulating windows. I asked for a high floor but not available the first night (white) spent on the 1st floor = balls in the ears mandatory and despite this we still hear noise. 2 nights following the 7th floor. Much better but no table and only one chair ... The doors are noisy. The room is a bit dated but quite comfortable. Beds OK. Curtains well blackout. Breakfast ok but employee unfriendly. Price a little high for all these reasons. Thank you for your positive rating. We apologise for the issues mentioned. Your comments regarding the noise have been noted and we apologise if the employees did not seem friendly. However we're glad to know you found the breakfast to be enjoyable, we provide 3 cold cuts, 3 hot dishes, 2 cereals, yoghurt and fresh fruit for the low price of €6. Thank you for visiting, we look forward to your next stay.