Extérieur

Holiday Inn Singapore Atrium, an IHG Hotel – Avis

4 out of 5

Avis

8,6

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 424 avis sur 1003." "
Note de 8 – Bien, d’après 425 avis sur 1003." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 106 avis sur 1003." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 32 avis sur 1003." "
Note de 2 – Terrible, d’après 16 avis sur 1003." "

8,6/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,2/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

JUAN

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Bien situé et facile d’accès
Séjour de 3 nuits en juin 2023

10/10 – Excellent

Sylvain

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 6 nuits en février 2023

8/10 – Bien

jaoued

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel sympathique et déj ok+++
Séjour ok!personel sympa et professionnel +++seul bémol ménage pas terrible dommage Petit déjeuner sympa mais il faut aimer la nourriture chinoise
Séjour de 3 nuits en février 2020

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en juillet 2019

8/10 – Bien

BigDaddy, Vladivostok

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bon séjour
Très bon hôtel, calme, bon accueil, petit dej sympa, copieux et varié, piscine pas mal
Séjour de 5 nuits en août 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en juin 2018

8/10 – Bien

Sandrine

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Sans surprise
Bon rapport qualité prix. Accueil moyen car ma carte de crédit française ne convenait pas en garantie (cela m'est déjà arrivé dans un autre hôtel mais cette année c'est le seul endroit). Un peu loin des quais et pas toujours des taxis à disposition. Petit déjeuner pour les chinois (il y en a beaucoup); café pas terrible
Séjour de 3 nuits en juillet 2017

8/10 – Bien

Camel, M

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Bel établissement mais éloigné du métro
Séjour agréable Singapour très sûr très chaud et humide

8/10 – Bien

jean claude

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
bel hôtel
bien placé pour découvrir Singapour et très plaisant une seule critique le prix élevé des repas en fin d'année

6/10 – Acceptable

Sabrina, Albion

Points forts : Confort de la chambre
Hotel sympa :)
Hotel sympa, pas trop de charme et assez vieux. Le lit tres confortable :) Le buffet du petit dejeuner un vrai délice et beaucoup de variété :-)
Lhotel
Notre chambre - 19eme etage
La piscine - vue de notre chambre
Piscine - testé et approuvé :-)

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

4/10 – Médiocre

Edith, Genève

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Quartier en construction. difficile de sortir à pied. loin des endroits touristiques.

10/10 – Excellent

daniel, grenoble

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super !
Super séjour. La piscine extérieure est indispensable pour supporter la chaleur et l'humidité extérieure !!!

6/10 – Acceptable

Luc, Geneva

Points faibles : Propreté
L'hôtel un peu vieillot, les chambres méritent d'être rénovées. La propreté des chambres laisse à désirer. Ne commandez pas un taxi la veille à la réception, vous serez taxé de 8$ pour l'inscription! Vous en trouverez aisément à l'entrée de l'hôtel gratuitement, le moment venu.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hotel accueillant,proche de chinatown.
Excellent restaurant que nous avons apprécié ainsi que la vue de la chambre donnant sur l'exterieur. La profusion d'ascenseurs. Une cafétéria disponible toute la journée aux clients de l'hôtel .

10/10 – Excellent

Annie-France

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Ilyas, Maroc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très bonne hôtel
Très bon hôtel pas très loin du centre. Les chambres sont propres et le service impeccable.

8/10 – Bien

Susan, Basingstoke

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
With this hotel, the outstanding feature was the staff at reception, maintenence and especially on the main entry, helping us with luggage and taxis. The lobby bar staff were all friendly and attentive. I personally did not like the self serve breakfast. Too hectic and noisy.
Séjour de 10 nuits en mars 2024
Keith a répondu le 15 avr. 2024
Dear Susan,Thank you for sharing your experience with us. We're delighted to hear that you found our crew to be outstanding in their service. Your kind words will be shared with them as they serve as encouragement to continue delivering exceptional service. We have also shared your review on breakfast with the relevant teams for them to look into. Once again, thank you for your valuable feedback, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Sincerely,KeithHotel Manager

8/10 – Bien

Edward

Points forts : État et installations de l’hébergement
It’s just what we wanted
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Pauline a répondu le 12 avr. 2024
Dear Edward,Thank you so much for taking the time to leave a review and we look forward to welcoming you back for another great stay!Sincerely,PaulineFront Office Manager

10/10 – Excellent

Matthew

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Fantastic hotel to explore Singapore from. Great quality dining options for both breakfast and dinner, with a wide range of cuisines available. Staff were very courteous and friendly. The use of a self service laundry in the hotel saves weight in suitcases. Nice pools to relax in during the evening. The views in the foyer of the elevators looks like it's from a science fiction film. Super easy, covered, access to Havelock MRT, we could use Google pay (using physical UK bank cards themselves didn't work, but fine via Google pay) to tap in and out. Had to get an EZ link card (from any 7 eleven store) for our daughter (as she's over 7 years old), and these need to be topped up using cash via a self service machine at the station as necessary. Location is great, walked to Clarke Quay, got taxis to the zoos, bus to Sentosa (#123) and used MRT for everything else. Will certainly use this hotel again when next in Singapore.
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Princess a répondu le 12 avr. 2024
Dear Matthew,Thank you so much for your detailed and thoughtful review! We're thrilled to hear that you chose to stay with us and that our location proved to be perfect for your needs, with easy access to various attractions and transportation hubs. Your recommendation means a lot to us, and we're delighted to hear that you would happily stay with us again. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back soon!Sincerely,PaulineFront Office Manger

8/10 – Bien

Michael Ping Yiu

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
The mall next to this hotel seems to have improperly ladies doing improperly businesslike
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Holiday Inn Singapore Atrium a répondu le 25 mars 2024
Hello Michael Ping Yiu, We appreciate your time taken to leave us a review. Your feedback will be shared with the team and we look forward to welcoming you back again soon.Sincerely, Pauline Front Office Manager

6/10 – Acceptable

Quynh

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
It's a beautiful hotel. The location was very convenient. The subway is underneath the hotel, very convenient to go around the city. The front desk staff were very helpful, friendly, and polite. My negative review about the hotel: our room was very cold, and very humid, my bed was so humid it felt like somebody had pulled some water on it, it's cold and very uncomfortable. Dining breakfast menu was so so. Overall it's a nice hotel.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Holiday Inn Singapore Atrium a répondu le 25 mars 2024
Hi Quynh,Thank you for leaving us a review and we are happy that you loved the convenience of the location and the friendliness of our staff. Your valuable feedback on the room will be shared with our housekeeping team and we hope to see you again in the near future!Thank you.Sincerely, Pauline Front Office Manager

6/10 – Acceptable

Quynh

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
It's a beautiful hotel. The location was very convenient. The subway is underneath the hotel, very convenient to go around the city. The front desk staff were very helpful, friendly, and polite. Dining breakfast menu was so so. My negative review about this hotel: our room was very humid, my bed was so humid it felt like somebody had pulled some water on it, feeling wet. It's cold and very uncomfortable. I had to ask the hotel for two blankets in order to sleep. They need to install a dehumidifier for the room. I would not want to stay in a hotel with a very uncomfortable with for that price.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Holiday Inn Singapore Atrium a répondu le 25 mars 2024
Hi Quynh,Thank you for leaving us a review and we are happy that you loved the convenience of the location and the friendliness of our staff. Your valuable feedback on the room will be shared with our housekeeping team and we hope to see you again in the near future!Thank you.Sincerely, Pauline Front Office Manager

6/10 – Acceptable

Osamu

Séjour de 4 nuits en mars 2024
Pauline a répondu le 12 avr. 2024
Dear Osamu,Thank you for your review and we hope you had a wonderful experience. If there's anything you'd like to share about your stay or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know. Your feedback helps us to better serve our guests and make their stays exceptional. Thank you again, and we look forward to welcoming you back in the future!Sincerely,PaulineFront Office Manager

8/10 – Bien

Joseph

Voyage en famille
I only stayed overnight and had a massage in the 3 floor. I will book this hotel again when I visit Bangkok.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Pauline a répondu le 11 mars 2024
Dear Joseph,Thank you for sharing your feedback with us. May we clarify if this review is for a Holiday Inn hotel in Bangkok? There are different Management teams for each hotel. Hence, if you can share which Holiday Inn your review is for, we will relay your message to them. We look forward to hearing from you soon!Sincerely,PaulineFront Office Manager

4/10 – Médiocre

Sylvia

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
It’s the smell of the old carpets that are in there because the place is so humid. I don’t know if it’s some kind of cleaning product they’re using but the smell is terrible and then there’s an old phone that still in the bathroom with dried soap suds all over it. It’s just very outdated and the mattress is too hard.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Keith a répondu le 5 mars 2024
Dear Sylvia, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are actively addressing the concerns you raised to ensure a more pleasant environment for our guests.We value your input, and it is through feedback like yours that we can enhance the guest experience. If there is anything specific you would like to share or discuss further, please feel free to reach out to us directly.Once again, thank you for sharing your feedback with us and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more positive stay in the future.Regards,KeithHotel Manager

6/10 – Acceptable

Ramona

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Musty smell in room, pillows were horrible and overall staff were quite rude with any requests. I woldnt stay here next time!
Séjour de 6 nuits en février 2024
Pauline a répondu le 1 mars 2024
Dear Ramona,Thank you for taking the time to share your stay experience with us. Please be assured that this is not our usual standard, and we're taking the necessary steps to investigate and rectify for an improved guest experience. We seek your understand while we look into your areas of concern. Thank you. Sincerely,PaulineFront Office Manager

6/10 – Acceptable

Osamu

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
朝食の日本食はレパートリーがよくない。
Séjour de 3 nuits en février 2024
Pauline a répondu le 22 févr. 2024
Dear Osamu,率直なご意見をお聞かせいただきありがとうございます。せっかくご利用いただいたにもかかわらず、ご期待に沿えず、大変申し訳ございませんでした。お客様からのご意見を真摯に受け止め、他のスタッフと共有し、サービスの改善に役立てさせていただきたいと思います。またの機会のご利用をお待ちしております。次回のご利用の際には、よりご満足いただけるご滞在を提供できるよう尽力してまいります。敬具PaulineFront Office Manager

10/10 – Excellent

Doris

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We stayed on the 10th floor. Wonderful views, brlliant staff and extremely comfortable beds. An excellent experience all round.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Pauline a répondu le 20 févr. 2024
Dear Doris,Thank you for your review. We're pleased to know that your stay experience at our hotel was a pleasant one and that you found our location convenient. We look forward to your return in the near future.Sincerely,PaulineFront Office Manager

6/10 – Acceptable

James, White Rock

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Breakfast is a gong show and room was damp and musty staff very good
Séjour de 6 nuits en février 2024
Pauline a répondu le 16 févr. 2024
Dear James,Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies for the inconveniences you have experienced during your stay due to the breakfast and room condition. Rest assured that these issues will be looked into. We value your comments and welcome the opportunity to serve you again. Sincerely,PaulineFront Office Manager

8/10 – Bien

Richard

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Pauline a répondu le 14 févr. 2024
Dear Richard,Thank you for leaving us a review. We're glad to be of service and am delighted to know that you've enjoyed your stay. We look forward to your next visit!Sincerely,PaulineFront Office Manager

8/10 – Bien

Toshihiko

Séjour de 1 nuit en février 2024
pauline a répondu le 14 févr. 2024
Dear Toshihiko,Thank you for leaving us a review. We're glad to be of service and am delighted to know that you've enjoyed your stay. We look forward to your next visit!Sincerely,PaulineFront Office Manager

6/10 – Acceptable

Osamu

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
部屋が、少しカビ臭い。窓が開かないので、空気が、フレッシュでない。
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Abel

Séjour de 12 nuits en janvier 2024
Pauline a répondu le 14 févr. 2024
Dear Abel,Thank you for taking the time to leave a review. Wishing you a wonderful day ahead!Sincerely,PaulineFront Office Manager

2/10 – Terrible

Diemthuy

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
The room smells like mildew, moldy smell. It's not fresh at all. My mom got allergy from the mold smell
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Pauline a répondu le 5 févr. 2024
Dear Diemthuy,Thank you for leaving us a review. Your feedback has been shared with the respective departments and they will thoroughly investigate your areas of concern. In the meantime, we hope you have a great week ahead!Sincerely,PaulineFront Office Manager

10/10 – Excellent

Pinky, Chicago

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Pauline a répondu le 9 avr. 2024
Dear Pinky,Thank you so much for taking the time to leave a review and we look forward to welcoming you back for another great stay!Sincerely,PaulineFront Office Manager

2/10 – Terrible

Stewart

Voyage en groupe
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Been coming to this hotel for years and years. Latest visit was very poor. Check in was the main issue. Three people on and taking forever. After a 13 hour flight, the last thing you want is a 30 minute wait to check in. I don’t know what was going on, it was at a snail’s pace. When I finally checked in the person behind the desk wouldn’t even look at me! Rooms are now looking tired and the smell of general mustiness around the hotel is increasing.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Pauline a répondu le 5 févr. 2024
Dear Stewart,Thank you for leaving us a rating. Your feedback has been shared with the respective departments and they will thoroughly investigate your areas of concern. In the meantime, we hope you have a great week ahead!Sincerely,PaulineFront Office Manager

10/10 – Excellent

Andrzej

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Justin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Value stay for family
Good hotel for the price considering its singapore. Exeeded expectations
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Ky

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
safe and clean and staffs nice , convenient for all
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

8/10 – Bien

Alain

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 – Bien

Michael Charles

Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Douglas

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 – Terrible

VARUN

Voyage en famille
Points faibles : Service et personnel
No service hotel
Check in process and breakfast was very bad experience. We stayed for 7days and noticed that during peak hours food use to finish in the buffet and they never refilled saying that breakfast is over now and according to time breakfast time was left.
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Pauline a répondu le 5 févr. 2024
Dear VARUN,Thank you for sharing your feedback with us. We would greatly appreciate the opportunity to learn more about your stay experience. Could you kindly provide additional details via marcom.sinhi@ihg.com? Your insights are valuable and will assist us in addressing any concerns. Thank you. Sincerely,PaulineFront Office Manager

8/10 – Bien

Osamu

The window in most room does’t open so the room smell little musty.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

SATEESH

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Albert

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Room is spacious and a beautiful city view. Very near to a MRT station. Breakfast is relatively good and kids eat free
Séjour de 8 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

6/10 – Acceptable

Muhammad Riduan

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 – Bien

Frank

Séjour de 5 nuits en décembre 2023