Chambre Standard, 1 grand lit | Cuisinette privée | Réfrigérateur, four à micro-ondes, cafetière-théière

Skyline Motel – Avis

2 out of 5
Skyline Motel
232 Great Northern Road, Sault Ste. Marie, ON

Avis

5,4
Note de 10 – Excellent, d’après 50 avis sur 384." "
Note de 8 – Bien, d’après 71 avis sur 384." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 68 avis sur 384." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 86 avis sur 384." "
Note de 2 – Terrible, d’après 109 avis sur 384." "

5,0/10

Propreté

6,6/10

Service et personnel

5,0/10

Commodités

4,8/10

État et installations de l’hébergement

5,0/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 – Médiocre

Carl

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Service exécrable, chambre pas prête même si je me suis présenté 2 heures plus tard que l’heure d’arrivée. Service à la réception brusque, arrogant et peu accueillant.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

6/10 – Acceptable

Michel

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Intéressant = le prix. Pour le reste, sérieux besoin de renovations
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 – Bien

Eric

Voyage en groupe
Points forts : État et installations de l’hébergement
Faites attention il y a deux noms de motel skyline même adresse dans ville Salut Sté Marie une motel à Canada et autre motel à États Unis c est distrait chemin de gps. J ai trompe de entre frontière de l États Unis hahaha
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 – Médiocre

Paul

Séjour de 1 nuit en avril 2022

10/10 – Excellent

Marie josee

Séjour de 1 nuit en août 2021

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
petit motel passable
bien 3/5 passable pas de wow petit motel bien pour une nuit
Séjour de 1 nuit en juin 2018
management a répondu le 15 juin 2018
thank your for your review

6/10 – Acceptable

Fabienne

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Intéressant pour une nuit de passage

4/10 – Médiocre

Satish

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Hotel Manager a répondu le 24 mai 2024
Dear Satish,Thank you for your stay; however, the 2-star rating is disappointing. Please tell us what made you unhappy so that we can address it. We care about your satisfaction. Please respond.Sincerely,Hotel Manager

10/10 – Excellent

Love

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The customer service is outstanding due to the new management's improvements to the facilities and services. I especially appreciate how they promptly address customer concerns. If you find something unsatisfactory and inform them, you will not find the same issue on your next visit.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Hotel Manager a répondu le 24 mai 2024
Dear Love,Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you've noticed the improvements made by our new management team and that you've had outstanding customer service experiences. We take pride in promptly addressing customer concerns and ensuring that they are resolved for future visits. Your satisfaction is our priority, and we look forward to continuing to provide you with excellent service during your future stays.Sincerely, Hotel Manager

2/10 – Terrible

Owen

Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 – Médiocre

Cristiana-Adriana

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 – Acceptable

Love

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
I like this place and have been several times. The only thing I didn't like was the carpet; it seemed like it had never had a steam clean. When the heater was on, the carpet stank like mold. I don't like to go there with kids.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

Rogelio

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
accessible to everything
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 – Bien

Choly

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Owner or whoever manages the motel has to really looked into the carpet, needs upgrade or at least clean it, i found dusts all over to the point that my girlfriend and i having Hives.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 – Médiocre

Heidi

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
It was a dirty room and heat didnt work properly
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 – Excellent

Baljinder

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 – Médiocre

Karen

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

2/10 – Terrible

Jennifer

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The price was right and the staff were friendly. Aside from that the room was outdated, dirty, and the room next to us was blocked off with “DO NOT ENTER” signs and had a security outside it running all night long. We purchased a remote in order to use the TV, as we couldn’t reach staff. We also bought blankets and pillows because the ones in the room smelled dusty. The bed was old dusty and hard as a board. I can see that the rooms were recently painted in an attempt to freshen things up. But soap, water, new beds, pillows and bed coverings would have gone much further.

6/10 – Acceptable

faiz

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Strange
Nothing important
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 – Acceptable

John

Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 – Bien

michael

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

2/10 – Terrible

Shelly

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 – Acceptable

James

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Ian

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
This is a motel providing a bed, TV, Internet and bathroom. That's all I wanted.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

4/10 – Médiocre

yvon

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 – Bien

Harold

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Likes:The person that received us was great help accommodating us. He help us Location is perfect at the Sault Dislike: Looks old, a bit dirty (Bath and Bed), but we slept great
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

2/10 – Terrible

Vincent

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Not the cleanest room I’ve been in
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

2/10 – Terrible

Myosoon

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

4/10 – Médiocre

Stefanie

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our room smelled really bad, cigarette burns in the comforter, holes in the sheets, plastic left on mattress which was really uncomfortable, outlets missing covers, old coffee filter and grounds left in the coffee machine, bathroom door didn’t shut properly cause there was pieces missing from it, towels also had a weird smell and the bathroom still had hair all over the place from previous people.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Skyline Motel a répondu le 9 sept. 2023
Hi Stephanie, We are really sorry for your inconvenience while your stay at our motel. Also, I really thank you for your feedback which helped us to improve the quality of rooms. We will make sure you will never face this again in future if you give us a second chance. Again, sorry for your trouble and thanks for the feedback.

4/10 – Médiocre

Haylee

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Promise

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very comfortable and good service
Séjour de 1 nuit en août 2023
Skyline Motel a répondu le 9 sept. 2023
Hey Promise, Thanks a lot for your feedback. This helps us to motivate our team. Thank you so much.

6/10 – Acceptable

Keijo

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Very outdated, carpets are stained, shower curtain has like black spots, almost like mould looking, Black hairs lying around. Why does expedia have to make money on your booking, thus pushing up the price! Just for the reviews? Hmm.Cheaper to book directly.
Séjour de 1 nuit en août 2023

2/10 – Terrible

Valerie

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 – Bien

sheila

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, commodités
Nice management. Mostly clean. Sink could be replaced. Had to wash bathroom tub floor before we could use it. Used 4 lysol wipes. Beds comfortable
Séjour de 1 nuit en août 2023

2/10 – Terrible

Shehzad

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

2/10 – Terrible

FU, Chestermere

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
We stayed this motel last week. Driving back to Calgary and this time the room 18 we stayed is even worse than lask week stayed. The room had very bad smell(like dead animal inside the motel room somewhere). Ants, bugs around the corner everywhere. The toilet keep leaking little water. There is not bed frame only the foam mattress on the dirty ground. Other tables and furnitures inside the room looks like from someone's moving throw away. We having a long drive and very tired. Still have a long drive the next day. We have no energy to fight whith the motel. Can't even sleep and leave very early morning the next day. This is a very low quality motel, don't know why Expedia let this type of bad motel in their booking system.

2/10 – Terrible

FU, Chestermere

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very bad smell inside the motel room if the motel not turn on the air-conditioner 3 hours before check in. Check-in on holiday there is no other hotel can be changed(all very high prices). Tried to check out the next morning around 6:50 am but there is no one at front desk. The only instruction for check out is a handwriting paper says to ask next motel but no one there. Called Expedia and wait until 9:18 am when the staff been woke up by Expedia calling. There are a few homeless around and watching us. Can't leave the motel key outside the easy open mail box.

8/10 – Bien

Tom

Points forts : Propreté, service et personnel
Close to border crossing
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

2/10 – Terrible

Nathan

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
To provide context I travel for work (25 years plus) and make a point of staying at the least expensive accommodations available. I work long hours and am really only looking for somewhere to shower and sleep. My expectations are VERY low. I can say with complete honesty this is the worst place I have ever stayed. I reserved online for 6 nights. When I arrived they were “cleaning” my room… no problem I can wait a few minutes.. when staff left the room there was a use qtip, and bread bag tie in plain sight on the floor and a child’s candy treat under the edge of the bed. The towels were left for me on the nightstand as there was no towel rack in the bathroom or toilet paper holder just the clips on the wall where they used to be. The carpet was so filthy and stained I wore my flip flops full time. The kitchenette had receptacles so old and work the small appliance plugs fell out of the wall. I found a pharmaceutical tablet on the floor and was further unimpressed with graffiti on the wall featuring a racial slur. I paid for the first two nights when I checked in expecting to pay the balance on checkout however the management raced out to meet me at me door on the second day to ask me to pay for additional nights in advance ( I paid an additional 3 nights). The evening before my planned departure I was met at my door again and asked to pay for my last night in advance as well. The room was filthy, the property run down. Zero housekeeping for entire stay. 0 stars.
Séjour de 6 nuits en juillet 2023

2/10 – Terrible

Viacheslav

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Not recommend to anyone. Unimaginable dirty place. But really friendly stuff.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 – Acceptable

Kristy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
It was ok
My stay was comfortable the ac took while to cool down
Séjour de 1 nuit en juin 2023

2/10 – Terrible

Dylan

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 – Excellent

Attila

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

2/10 – Terrible

Trischa

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Rooms weren't clean. TV didn't work. Outlets didn't work! No refund!! People were noisy! We left after an hour. Was afraid of bed bugs.
Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 – Excellent

Jifin

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good ,, rooms were nice 👌

10/10 – Excellent

Jifin

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Cheap and pet is allowed, not bad for the price .. had an awesome stay ..
Séjour de 1 nuit en juin 2023

4/10 – Médiocre

Debbie

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Floors had mud on them, hair in bedding, Capet not vacuumed where I found dried dog poop and Guinea pig poop and food. Hole in shower stall
Séjour de 4 nuits en juin 2023

4/10 – Médiocre

geoffrey c, DRUMMOND ISLAND

Points faibles : Service et personnel
Credit card reader not working, wanted cash only and would not discount US currency for Canadian. No ice had no idea what that was all about.
Séjour de 1 nuit en mai 2023

4/10 – Médiocre

Gayle

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2023