Extérieur

Quality Inn Sarnia – Avis

2.5 out of 5
Quality Inn Sarnia
751 Christina St N, Sarnia, ON

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 278 avis sur 830." "
Note de 8 – Bien, d’après 348 avis sur 830." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 123 avis sur 830." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 50 avis sur 830." "
Note de 2 – Terrible, d’après 31 avis sur 830." "

8,2/10

Propreté

8,8/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

7,6/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Carl-Olivier

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Raghav a répondu le 9 août 2023
Thank you for your feedback, appreciate your response!

8/10 – Bien

Carl-Olivier

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Raghav a répondu le 19 juill. 2023
Thank you for your feedback, appreciate your response!

10/10 – Excellent

Alberto

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Raghav a répondu le 13 juill. 2023
Thank you for your response. Appreciate your time! Have a great day ahead!

10/10 – Excellent

Yves

Séjour de 1 nuit en août 2022
patti a répondu le 5 août 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, patti Guest Services

4/10 – Médiocre

Location Stepheric

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Le personnel était super mais l’état de la chambre est modique et pas propre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Michael a répondu le 29 déc. 2021
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Michael Guest Services

4/10 – Médiocre

Pierre-Olivier Morin

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Tranquille
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Patti a répondu le 22 oct. 2021
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, patti Guest Services

10/10 – Excellent

Stéphan

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Emplacement
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Michael a répondu le 14 sept. 2021
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Michael Front Desk Manager Quality Inn Sarnia

8/10 – Bien

Anibal

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Michael a répondu le 15 nov. 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Michael Front Desk Manager Quality Inn Sarnia

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en août 2019
Michael a répondu le 22 août 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Michael Front Desk Manager Quality Inn Sarnia

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
L'inclusion du déjeuner au tarif. La proximité des douannes nous facilitait la route.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Michael a répondu le 1 août 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Michael Front Desk Manager Quality Inn Sarnia

8/10 – Bien

caroline

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Michael a répondu le 1 août 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Michael Front Desk Manager Quality Inn Sarnia

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Michael a répondu le 27 mai 2019
Thank you for taking the time to rate our hotel. We appreciate your business and hope to see you again soon. All the best! Michael Front Desk Manager Quality Inn Sarnia

8/10 – Bien

genevieve

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Michael a répondu le 7 avr. 2019
Thank you for taking the time to rate our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. All the best! Michael Front Desk Manager Quality Inn Sarnia

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Nous n’étions que de passage. Mise à part le fait que cet hôtel est près des douanes et permet de couper un trajet, il n’y a pas tant d’activités à faire. Comme ce n’était pas notre but, nous sommes très satisfaits de notre choix
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Michael a répondu le 19 mars 2019
Merci d'avoir pris le temps d'écrire une critique de notre hôtel. Je suis ravi que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et j'espère vous revoir bientôt. Bonne chance! Michael Réceptionniste Quality Inn Sarnia

8/10 – Bien

Marc-Andre

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Michael a répondu le 30 sept. 2018
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Michael Front Desk Manager Quality Inn Sarnia

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2017

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
ACCUEIL du personnelle tres ordinaire sans plus mais tres bel endroit pour un court séjour

8/10 – Bien

Monique, Boisbriand, Qc

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Quality Inn Sarnia
De passage à Sarnia, nous avons passé une nuit au Quality Inn. Le personnel est très accueillant et serviable. La chambre était propre et les lits très confortables. La chambre est dotée d'un petit frigidaire mais nous aurions apprécié aussi un four micro-ondes. Nous avons particulièrement aimé le petit-déjeuner complet qui est copieux et délicieux.

8/10 – Bien

Patricia, Granby

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Short and sweet
Endroit bien,accès facile à l'autoroute et près des douanes.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellente qualité prix qui encourage à voyager
Début très bien amorcé d'un voyage de 14000 km dans le Far ouest américain

8/10 – Bien

Jean-François, Montréal

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ok pour un arrêt!
Nous sommes arrêtés pour un soir seulement! Nous nous rendions à Chicago, très près du pont et des douanes! Pas trop cher, la dame à la réception à été très courtoise!

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

carole

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nous avons eu un très bon service. Le déjeuner est excellent.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement

4/10 – Médiocre

Trevor

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Dirty hotel. Paint was peeling off the walls, shower curtain was torn, the window curtains were ripped and the hotel keys didn’t work half the time. It’s a very old building and needs upgrading.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Management a répondu le 15 mai 2024
Thank you for your recent stay with us at Quality Inn. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding room cleanliness and inconvenience that was caused. We have brought your concerns to the attention of the appropriate departments. Thank you for your feedback

6/10 – Acceptable

Matt

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Management a répondu le 15 mai 2024
Thank you for your recent stay with us. We appreciate your feedback.

10/10 – Excellent

Diane

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Check in was smooth and easy, hotel is a little dated, restaurant on site for dinner (little expensive) but food was good, Breakfast served was hot and tasty.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Raghav a répondu le 6 mai 2024
Thank you for your feedback. I have shared your feedback with dedicated departments to better handle these types of situations differently in the future.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

8/10 – Bien

Chris

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
The room had a stale smell masked by too much febreze, it spoiled the experience. Glad I only needed to stay one night. The room was clean but the walls were in disrepair, wallpaper peeling etc. it was certainly not worth the price. Restaurant/bar only open for breakfast, couldn’t even get a drink in the evening. Disappointing. Not much else in the area to get lunch or dinner.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Raghav a répondu le 29 avr. 2024
Dear Chris,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations on your recent visit. I have shared your feedback with dedicated departments to better handle these types of situations differently in the future.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.

8/10 – Bien

Kimberly

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice staff
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Raghav a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for your recent stay with us at Quality Inn and thank you again for recognizing our phenomenal staff, we are extremely proud of our talented staff. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

10/10 – Excellent

kelly

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Really great place great staff great breakfast as well
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Raghav a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your recent stay with us at Quality Inn and thank you again for recognizing our phenomenal staff, we are extremely proud of our talented staff. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

10/10 – Excellent

Daniel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Good place for a night’s rest.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Raghav a répondu le 22 avr. 2024
Thank you for your response. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

8/10 – Bien

wanda

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Raghav a répondu le 18 avr. 2024
Thank you for your recent stay with us at Quality Inn and thank you again for recognizing our phenomenal staff, we are extremely proud of our talented staff. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

10/10 – Excellent

Ann Marie, Oakville

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The room was very comfortable and extremely clean.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Raghav a répondu le 15 avr. 2024
Thank you for your response. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

10/10 – Excellent

Ann Marie, Oakville

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Raghav a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

10/10 – Excellent

Wendy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Super friendly very clean - very accommodating
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Raghav a répondu le 7 avr. 2024
Thank you for your recent stay with us at Quality Inn. We are pleased you enjoyed your recent visit and thank you again for recognizing our phenomenal staff, we are extremely proud of our talented staff. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

10/10 – Excellent

Michelle

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Raghav a répondu le 21 avr. 2024
Thank you for your response. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

8/10 – Bien

vinh

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Quiet
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Raghav a répondu le 25 mars 2024
Thank you for your response. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

10/10 – Excellent

Annette

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Older building. Room was clean. Staff was great and very friendly. The front desk clerk called to see how our room was a few minutes after we settled in. When I told her the heater was really noisy, she quickly found us another room. Second room was much better.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Raghav a répondu le 25 mars 2024
Thank you for your recent stay with Quality Inn. We are happy that our staff were able to provide you another rooms. I have shared your feedback to the concerned department to fix the issue at the earliest. Thank you again for your visit!

6/10 – Acceptable

Cindy

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The staff was lovely. The housekeeping was average
Séjour de 3 nuits en février 2024
Raghav a répondu le 4 mars 2024
Thank you for your recent stay with us at Quality Inn. We are pleased you enjoyed your recent visit and thank you again for recognizing our phenomenal staff, we are extremely proud of our talented staff. On the other hand, I have shared your feedback with the housekeeping department to avoid any future complaints.

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Raghav a répondu le 5 mars 2024
Thank you for your response. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

10/10 – Excellent

Ann Marie, Oakville

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Raghav a répondu le 29 févr. 2024
Thank you for your response. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

10/10 – Excellent

Michelle

Séjour de 2 nuits en février 2024
Raghav a répondu le 21 mars 2024
Thank you for your response. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

8/10 – Bien

Susan

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The entire staff was excellent. We needed a ground floor room because of mobility…they did it! We asked to have glass 22nd glasses…they did it! Breakfast ok….not much variety….maybe add yoghurt? Key had to be re activated every time!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Raghav a répondu le 18 févr. 2024
Thank you for your recent stay with us at Quality Inn. We are pleased you enjoyed your recent visit and thank you again for recognizing our phenomenal staff, we are extremely proud of our talented staff. On the other hand, I have shared your feedback with the restaurant attendant to ensure that the yogurt section is always filled. We are in process of upgrading all our door locks for smooth experience to our guests.

2/10 – Terrible

Lacey

Séjour de 1 nuit en février 2024
Raghav a répondu le 18 févr. 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Bien

Richard

Points forts : Propreté, service et personnel et confort de la chambre.
An older hotel but very clean and comfortable. The staff were excellent and very friendly and helpful. The online site showed an elevator under accessibility, but there is none. Luckily we had a room on the ground floor.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Raghav a répondu le 16 févr. 2024
Hi Richard,Thank you for bringing an issue related to elevator to our attention, we have asked technical team to remove it from the website to avoid any future confusion.Thank you for your resposne again!

8/10 – Bien

Andrea

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Raghav a répondu le 5 févr. 2024
Thank you for your response. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

10/10 – Excellent

James

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Raghav a répondu le 21 mars 2024
Thank you for your response. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

8/10 – Bien

Tibor Ted

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Raghav a répondu le 21 mars 2024
Thank you for your response. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

10/10 – Excellent

Werter

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Definitely stay again, Staff was wxcellent
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Raghav a répondu le 15 janv. 2024
Thank you for your recent stay with us at Quality Inn. We are pleased you enjoyed your recent visit and thank you again for recognizing our phenomenal staff, we are extremely proud of our talented staff. We are looking forward to seeing you again on your next visit.

10/10 – Excellent

Sarah

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Raghav a répondu le 14 janv. 2024
Thank you for your response.