Vue aérienne

Royal Decameron Club Caribbean – All Inclusive – Avis

3.5 out of 5
Royal Decameron Club Caribbean – All Inclusive
A1, Runaway Bay, Runaway Bay, Saint Ann

Avis

7,2

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 267 avis sur 1013." "
Note de 8 – Bien, d’après 317 avis sur 1013." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 211 avis sur 1013." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 98 avis sur 1013." "
Note de 2 – Terrible, d’après 120 avis sur 1013." "

7,8/10

Propreté

7,6/10

Service et personnel

7,0/10

Commodités

7,2/10

État et installations de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Marie-Ève

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en février 2024

8/10 – Bien

lucie

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
c'est ma 3e fois au decameron runaway bay et j'ai été décue par les changements apportés coté musique. On n'entendplus de reggae ou presque pas, la musique des beach party est horrible et beaucoup trop forte, ils font ca au bout de la plage et avec le vent, le son se transporte partout et beaucoup trop tard. la moyenne d'age est de 45 ans et plus et ils mettent de la musique pour les 20 ans, résultat, pas grand monde au beach party car ils ne s'adaptent pas à leur clientèle. aussi, le prix des excursions, ca fontionne maintenant avec les taxis et il faut payer nos entrées nous memes. ca revient tres cher. exemple, un aller-retour a ocho rios pour faire du shopping c'est $80 US que tu sois 1-2-3 ou 4 personnes. la bouffe est tres ordinaire mais bonne. le menu est redondant. du poulet il y en a beaucoup.
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
sophine a répondu le 15 déc. 2023
Chère Lucie,Merci d'avoir partagé votre expérience au Royal Decameron Club Caribbean. Nous sommes désolés d'apprendre que la musique et l'animation ne répondaient pas à vos attentes. Nous prendrons note de vos commentaires pour améliorer notre offre de divertissement. Concernant les excursions, nous sommes en train de revoir notre système pour offrir une expérience plus pratique et abordable à nos clients. Nous sommes heureux de savoir que la qualité de la nourriture était bonne, bien que nous prenions également en compte votre remarque sur la redondance du menu. Votre avis est précieux pour nous aider à nous améliorer. Merci de votre séjour et nous espérons vous revoir bientôt.Cordialement,Le Royal Decameron Club Caribbean

8/10 – Bien

Jean Francois

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Most rooms are in fact small cabin/ huts, nice and quiet. Good food and service.
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
sophine a répondu le 28 janv. 2023
Thank you for your review of your recent stay at Decameron Club Caribbean! We are pleased to know that you had an enjoyable stay with us. Your feedback is greatly appreciated as we endeavour to continuously improve the service offered to our guests. We look forward to welcoming you back to our beautiful resort!

4/10 – Médiocre

Chrisciana, Laval

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un accueil très froid. Ça m’a pris du temps avant d’avoir ma chambre. Un personnel très froid, pas du tout formé. La nourriture, la boisson manquantes. Souvent on ne mangeait pas, plus de nourriture au déjeuner, diner et souper. Au 2e jour de mon sejour dans les il n ‘y avait plus de piña colada. Les seuls points forts ont été les spectacles, la mer et la propreté de l’hôtel, le reste très dégueulasse.
Séjour de 6 nuits en août 2022

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple, Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Tout était bien et correct au niveau de l’animation, la nourriture et le personnel, le seul défaut c’est la connection wi-fi qui est payante et pas vraiment d’interlocuteur Français Nous avons eux l’occasion de rencontrer sur un moment inopportun le directeur de l’établissement qui est très agréable et d’une simplicité exemplaire Bin séjour
Séjour de 10 nuits en mars 2020
Thalia a répondu le 26 mars 2020
Salut, Merci pour votre excellente critique de votre récent séjour au Decameron Club Caribbean. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé d'agréables vacances avec nous. Nous apprécions vos commentaires car cela nous aidera dans nos efforts pour apporter des améliorations quotidiennes. Nous nous réjouissons de vous accueillir de nouveau dans notre magnifique station! Meilleures salutations

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel
Nice breakfast and on the beach. Room clean
Séjour de 2 nuits en février 2020
Thalia a répondu le 20 févr. 2020
Hi, Thank you for your excellent review of your recent stay at Decameron Club Caribbean. We are pleased to know that you had an amazing vacation with us. We look forward to welcoming you back to our beautiful resort! Best Regards

8/10 – Bien

VeroPat, Chartres

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Hôtel bien entretenu, plusieurs transats à disposition sur les 3 petites plages. Buffet OK. Rien à proximité de l'hôtel pour se promener à pied.
Séjour de 11 nuits en janvier 2020
Thalia a répondu le 6 févr. 2020
Salut, Merci pour votre avis sur votre récent séjour au Decameron Club Caribbean. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé d'agréables vacances avec nous. Nous nous réjouissons de vous accueillir de nouveau dans notre magnifique station! Meilleures salutations

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Rien à redire tout est ok les chambres faites tous les jours
Séjour de 11 nuits en janvier 2020
Thalia a répondu le 4 févr. 2020
Salut, Merci pour votre avis sur votre récent séjour au Decameron Club Caribbean. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé d'agréables vacances avec nous. Nous nous réjouissons de vous accueillir de nouveau dans notre magnifique station! Meilleures salutations

8/10 – Bien

Baptiste

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Hôtel génial. Taxis hors de prix
Séjour parfait. Equipe au top. Le seul bémol est le prix de l'aller retour en taxis (400€) depuis l'aéroport. Un transfert serai nécessaire.
Séjour de 7 nuits en août 2019
Ms Shaw a répondu le 25 avr. 2020
Thank you for your review of your recent stay at Decameron Club Caribbean. We regret that you experienced this inconvenience during your stay. We do appreciate your feedback as this will assist in our efforts to make daily improvements, we hope that you will return to our beautiful resort for an enhanced experience! Best Regards

8/10 – Bien

mauricio

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Esta un poco viejas
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Chantal

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Customer service was good and the staff were helpful. However, I didnt like that there was sunlight coming from the roof.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

DENISE

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Service et personnel
Property is very lovely but the staff and food need improvement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

brian

Voyage en famille
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
No water half the time, no hospitality, weekend fill up w rude locals, be careful at their feeding time the herd stampedes, no fresh blended drinks, I could go on an on.. book elsewhere!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

annette

Points faibles : Propreté
Too many roaches and floor dirty
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Laura

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
This hotel was perfect we only needed it for 2 nights as we’re going to an all inclusive resort after. The owners were very friendly, they ensured that we were ok all the time, and they took the time to get us breakfast and even took us around on a little tour. The rooms were clean. This hotel is perfect for those who want to have a quiet vacation.
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Richard

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
If you keep in mind this is a 3 star resort not to mention an incredible value you will NOT be disappointed! If you are expecting 5 star accommodations at these prices not only will you be disappointed but you are delusional!
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Robert

Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
*disclaimer: this was my first vacation. My experience at Royal Decameron can be described as nothing short of magical - I mean WOW, talk about a place that goes to lengths to ensure their guests are so well taken care of. The buffet food was good - nothing particularly mind-blowing about any dish in particular, just an all-around decent eating experience. The a la carte restaurant served one of the finest beef tenderloin I've ever had in my life. The drinks were excellent - I tried a number of things from the bar menu, and always found the beverages to be tasty and prompt to order. The staff at the resort were extremely friendly, knowledgeable, and very professional. The counter staff take extreme care to make sure guests' every wish and whim are attended to. The lifeguards were incredibly personable, and it was very easy to find oneself caught in lengthy and engaging conversation with any of them. As for the entertainment staff....holy cow. I never ceased to be amazed by how every one of them stuck a perfect balance between including as many guests in events as possible, while still being aware of and respectful of guests who were there for their own, more secluded vacation experience. The MANY performances by the dancers can be described as nothing short of awe-inspiring - it's obvious that they love what they do, and golly, are they ever good at it. 10/10 would recommend, and definitely can't wait to go back. Huge thanks to everyone there for such a great time!
Séjour de 7 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Mandy M

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Tania

Voyage en famille
There was no fridge or iron so i requested from the reception many times and all they say they are going asks some one to bring it my room so waited and no one came.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
sophine a répondu le 23 mai 2024
Hello Tania, thank you for sharing your feedback about your experience at Royal Decameron Club Caribbean. It's unfortunate to hear about the inconvenience you faced with the fridge and iron. Your comment will be forwarded to the hotel management for their attention.

8/10 – Bien

Timothy, North East

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Good entertainment, good beaches and pools. Horrible water pressure, run out of water when you need it
Séjour de 7 nuits en mai 2024
sophine a répondu le 23 mai 2024
Thank you for sharing your experience at Royal Decameron Club Caribbean. It's great to hear that you enjoyed the entertainment and beaches. I apologize for the water pressure issue you encountered. Your feedback is valuable for improving our services. We hope to welcome you back for a better experience.

4/10 – Médiocre

adjoa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The property was so beautiful. The people are nice. The staff are so welcoming, my room was everything that I was looking for. I needed something different from the every day hotel living and this was the best, but I was heartbroken because of my bathroom. The bathroom was nast, Everything is rusty and moldy I mean everything in the bathroom have to go. I was so excited when I entered my room until I open the bathroom door my body started crawling, I have to use my blanket to cover the bed. I have to put my T-shirts around the pillows like I didn’t want to be in the room anymore. The show pressure is very low. The water heater never work for me, but I was OK because it was hot anyway. this hotel will play with your emotion. Trust me the nightlife over there was beautiful entertainment food that drink it’s all you can eat and drink who doesn’t like that, but the whole building needs to be shut down or renovated.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Sophine a répondu le 23 mai 2024
Thank you for sharing your review of Royal Decameron Club Caribbean. I'm sorry to hear about the issues you encountered with the bathroom. It's great to hear that you enjoyed the beautiful property and the nightlife entertainment. Your feedback is valuable for improvement.

8/10 – Bien

Kenneth

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great food. Good music. Nice beach. Comfortable rooms.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
sophine a répondu le 23 mai 2024
Thank you for your feedback, Kenneth! I'm glad to hear you enjoyed the great food, good music, nice beach, and comfortable rooms at Royal Decameron Club Caribbean. Your review will surely be helpful to other travelers looking for a pleasant stay.

8/10 – Bien

Betty, bronx

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Peaceful
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Yalilys

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very good place.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
sophine a répondu le 23 mai 2024
Thank you, for sharing your review of the Royal Decameron Club Caribbean. We appreciate your positive feedback about the hotel. If you have any more insights or experiences to share, feel free to let us know. Your opinion is very valuable to us.

10/10 – Excellent

Sophia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I love the natural ambience. So many trees , well maintained lawns and gardens. Room was clean and tidy. I did not like the fact that telephone numbers do not work.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Sharia

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Would not recommend to anyone very terrible place to stay
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

amber

No hot water the whole week
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Keishana

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Sonia

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff was excellent in delivering good customer service. Also, economically reasonably and friendly, and facilities in good condition.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 – Médiocre

Patricia Lynn

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
This resort is an hour and a half from the airport. It also has very limited dining and activity options. The resort needs updating. It is too close to public roads and areas and thus very noisy throughout the whole night, with cars jamming, dogs barking, people yelling. The staff also were not friendly and simply lazy! Everything seemed like an issue to them. I was very disappointed with our stay overall. I blame Expedia for their overall rating, because this resort is a 2 at best! I would never recommend this resort to anyone, due to the distance, and lack of normal all-inclusive perks.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Carmen

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
If you would like to stay in a non luxurious primitive resort with intermittent running water (mostly cold by the way) This is the place for you. The Huts on the beach , food and staff are the best parts of this resort I really felt like I was surrounded by the Jamaican culture
Séjour de 4 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

CUDAR

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Wrong fully Advertisements nothing like what Advertise. Worst experience ever 😪 🙃
Séjour de 3 nuits en mai 2024
sophine a répondu le 23 mai 2024
We are sorry to hear about your negative experience at Royal Decameron Club Caribbean. We appreciate your feedback and will make sure to address the issue with the advertisement. We hope you give us another chance in the future. Thank you, Cudar.

4/10 – Médiocre

Genel

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I honestly would not recommend this hotel to anyone. To much went wrong on our stay and we couldn’t wait to leave. First we got there at 3pm and our room wasn’t ready until after 4pm. The rooms look very old especially the bathroom, the place badly needs to be renovated. We observed the dining room attendants and on more than one occasion we realized that they were not friendly or interested in serving other black guest. We had to signal to them to assist us even tho they saw us walked in. Food was repetitive and lack flavor and the bartending staff needs more training on how to prepare drinks. Rooms were not properly cleaned, and there seems to be a smell coming from the bathroom. The AC was not cooling properly and water went away so we had to contact the front desk area for assistance. On our second day the housekeeping staff came to clean the room, we ask her to give us 10 minutes since we were getting dressed and she left and never came back. The beach and pool area looked clean. The concept of the hotel is good but the staff needs more training and the place needs an upgrade.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Allison

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Room 605 area was a mess I was so disappointed.. workman cutting trees and chopping bamboo it was so disturbing plus no refrigerator. The dining reservation food was excellent .
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Wendy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Place was very nice and quiet I love the cottage idea makes it very private
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Denard Edwarde

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The scenery and resort itself The food was subpar tho****
Séjour de 6 nuits en avril 2024

8/10 – Bien

Lotoya

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
No
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Britany

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

lucia m, Kissimmee

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very happy and nice clean property. The people was very nice. Food was good and the entertainment was great. Would recommend. Loved the hit style houses.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Florizel

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Our stay at Royal Decameron Runaway bay was excellent, my wife and I enjoyed every aspect of the experience. The staff members were very professional and friendly. The food choices were excelent, the entertainment staff were very experienced (Dice pineapple, Yogy Bear and the rest.) we really enjoyed their nightly presentations. We must make mention of Yanique our house keeper, she is truly an asset to your organization, she is so courteous and she does her job well, she is always in a good spirit which brightens our day. We must also make mention of the security guard known as Christmas, he is such a gentle man, he greets you like some one greeting a long last friend, we regret not being able to say good bye to him when we were leaving because he was on his lunch break, however we left a message for him. Last but not least, the front desk staff were so professional and courteous likewise the dining room staff, cooks servers, and waiters, bar tenders beach staff it was like a whole big family affair. We will definitely be recommending Royal Decameron to our friends and associates. Florizel and Elain.
Séjour de 7 nuits en avril 2024

2/10 – Terrible

Ronald

Points faibles : Propreté, service et personnel
Séjour de 4 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

shaday

Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

Shawn

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Poor or no internet service, food wasn’t the best, poor signage to find the hotel, road was bad in going to the hotel Staff were accommodating
Séjour de 2 nuits en avril 2024
sophine a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback on Royal Decameron Club Caribbean. We appreciate your comments regarding the internet service, food quality, signage, and road conditions. It's great to hear that the staff were accommodating. Your input will surely help future visitors in making informed decisions. If you have any other questions or need further assistance, feel free to let us know.

2/10 – Terrible

Frangeudi Rodriguez

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
At the resort they make me pay again because i have and error in my booking that was for 2 person but they booking just show one and nobody couldn’t help me so they asked me if I want my second guess I have to pay again is was so frustrating i don’t recommend it
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Sophine a répondu le 28 avr. 2024
We are sorry to hear about your experience at the Royal Decameron Club Caribbean. It's important that bookings are accurate to avoid inconveniences. Your feedback will be shared with the hotel management for improvement. Thank you for sharing, Frangeudi .

8/10 – Bien

Margaret

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Internet connection not very good,but overall not a bad place for relaxation
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Sophine a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback, Margaret. We will address the issues you mentioned with our team to ensure better customer service. We appreciate your valuable input.

4/10 – Médiocre

Ladon Sherwin

Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Douglas

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

2/10 – Terrible

Kaira

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

Margaret

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Customer service needs a lot more attention at front desk and in the dining areas,some staff were excellent and others need more training.Communication needs improvement
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Sophine a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback, Margaret. We will address the issues you mentioned with our team to ensure better customer service. We appreciate your valuable input.

8/10 – Bien

Everton

Points forts : Propreté, commodités
Good little hideaway at reasonable price if your not too fussy about modern style n renovation, great beach and staff plus the food surprise me everytime 😀
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Sophine a répondu le 28 avr. 2024
Thank you, Everton, for sharing your review of Royal Decameron Club Caribbean. It sounds like a charming hideaway with a great beach, friendly staff, and delightful food. Your feedback will surely help other travelers looking for a peaceful retreat.