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Note de 10 – Excellent, d’après 77 avis sur 164." "
10 – Excellent
77
Note de 8 – Bien, d’après 51 avis sur 164." "
8 – Bien
51
Note de 6 – Acceptable, d’après 18 avis sur 164." "
6 – Acceptable
18
Note de 4 – Médiocre, d’après 8 avis sur 164." "
4 – Médiocre
8
Note de 2 – Terrible, d’après 10 avis sur 164." "
2 – Terrible
10
9,0/10
Propreté
8,4/10
Service et personnel
8,2/10
Commodités
8,8/10
État et installations de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
8/10 – Bien
Gouram
Voyage d’affaires
13 déc. 2021
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Il est parfait, mis à part le personnel de réception qui est peu aimable et ne connaît pas la relation client.
Gouram
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
5 mai 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
10/10 – Excellent
Sami
24 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sami
Séjour de 11 nuits en décembre 2023
10/10 – Excellent
ayman
Voyage d’affaires
25 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
very clean& location is excellent parking is not easy
ayman
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
10/10 – Excellent
Aaron
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
20 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Best hotel in riyadh
I love this hotel in general
Aaron
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 – Bien
talal
Voyage d’affaires
10 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
👍
talal
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
6/10 – Acceptable
Mohammed
3 nov. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mohammed
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 – Excellent
MUSTAFA
Voyage d’affaires
31 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
excellent stay
thanks for all the staff in the hotel,
MUSTAFA
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 – Acceptable
Augusto
21 sept. 2023
Augusto
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 – Excellent
Basil
19 sept. 2023
Basil
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 – Excellent
Nada
22 juill. 2023
Nada
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
4/10 – Médiocre
MOHAMMED
Voyage en famille
10 juin 2023
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
We told them that we are honeymooners but they don’t care.
They said we will send you a welcome package but they didn’t.
MOHAMMED
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 – Bien
Dusica
18 mai 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dusica
Séjour de 7 nuits en mai 2023
10/10 – Excellent
Elena
15 avr. 2023
Elena
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Narcissus Team a répondu le 8 mai 2023
Dear Valuable Guest Miss ElenaThank you for sharing your feedback with us.We are glad to know that you had a pleasant stay and everything was to your satisfaction.Warm regards.
4/10 – Médiocre
Almohannadi, Doha
Voyage en groupe
9 mars 2023
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Room Bad smell
Almohannadi
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 – Bien
Tariq
27 févr. 2023
Tariq
Séjour de 1 nuit en février 2023
10/10 – Excellent
Omar
Voyage d’affaires
30 nov. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Omar
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Management a répondu le 3 janv. 2023
Dear Mr. Omar,Greetings from Narcissus Hotel & Spa Riyadh.Many thanks for your ranking.It was highly appreciated.
10/10 – Excellent
moayad
6 oct. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
moayad
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 – Excellent
AHMED
Voyage en groupe
2 oct. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
AHMED
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Management a répondu le 10 nov. 2022
Dear Mr. Ahmed,Many thanks for sharing your experience to Expedia members.Best regards
2/10 – Terrible
Gerardo
25 sept. 2022
Gerardo
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Management a répondu le 10 nov. 2022
Dear Mr. Gerardo,Greetings.Your rating was below our expectations.Please advise your feed back to improve our services.Many thanks.
6/10 – Acceptable
Fahad
17 avr. 2022
Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Fahad
Séjour de 1 nuit en avril 2022
2/10 – Terrible
Voyageur vérifié
29 mars 2022
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
اقامه سيئه
فندق غير مناسب للعوائل ، العاملين غير محترفين ، دروة المياه لاتعمل بالشكل المناسب
ويضايقون العوائل
تقدمت بشكوى لمدير الفندق ومدير الامن لكن دون جدوى
ازدحام وعدم ترتيب في الدخول وعدم توفر مواقف للمركبات
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2022
8/10 – Bien
Voyageur vérifié
14 mars 2022
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 – Excellent
Roelof
8 mars 2022
Roelof
Séjour de 1 nuit en mars 2022
2/10 – Terrible
Mohammed
28 févr. 2022
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
STAY AWAY!
This was by far the worst experience I ever had in my entire life. The valet service took +15 mins to deliver my car although I called ahead to bring the car. The reception and housekeeping doesn’t answer when you call. And when they finally answered it took another 3 calls to bring what i ordered. And although I mentioned that it was a special occasion nothing was prepared according to that i had to order everything again. This was my first and last stay at this hotel. Terrible customer experience. Riyadh have many other better options with better prices and where the guest is valued.
Mohammed
Séjour de 1 nuit en février 2022
8/10 – Bien
Nafea
22 févr. 2022
Nafea
Séjour de 1 nuit en février 2022
2/10 – Terrible
Kamil
19 févr. 2022
Points faibles : Service et personnel
Kamil
Séjour de 2 nuits en février 2022
8/10 – Bien
Amer
10 févr. 2022
Amer
Séjour de 1 nuit en février 2022
10/10 – Excellent
Steven
Voyage d’affaires
4 févr. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Classic Saudi Hotel
Great place with excellent restaurants and gym facilities. Rooms smelled a bit like stale smoke but that’s not unusual for hotels in Saudi
Steven
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
10/10 – Excellent
Hamad
4 janv. 2022
Hamad
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
8/10 – Bien
Amir
Voyage d’affaires
30 déc. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfortable stay
It was nice to stay in the hotel. Staff is friendly, check-in was hectic and it took 2 hours to check in. Otherwise the stay was comfortable.
Amir
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
10/10 – Excellent
Salem
Voyage en groupe
27 déc. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Salem
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
8/10 – Bien
Matthew
Voyage d’affaires
25 déc. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Quick trip, room was comfortable and spacious.
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
8/10 – Bien
mohammed
Voyage d’affaires
19 déc. 2021
Points forts : Propreté
mohammed
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
10/10 – Excellent
Amal
8 déc. 2021
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Amal
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 – Excellent
Osamah
Voyage en famille
19 nov. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Amazing
Osamah
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
4/10 – Médiocre
Abdullah
Voyage en famille
10 nov. 2021
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
There is very bad smell in the room and bath room not clean
Bad experience and the price very expensive
Abdullah
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
6/10 – Acceptable
Osama
Voyage en famille
25 sept. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Osama
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
6/10 – Acceptable
Abdullah
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
16 sept. 2021
Furniture is old and the staff was walking in the hotel most likely not friendly
Abdullah
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 – Excellent
Maram, Riyadh
5 sept. 2021
It was an awesome experience!
Maram
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 – Excellent
Badriah
Voyage d’affaires
27 août 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Badriah
Séjour de 2 nuits en août 2021
10/10 – Excellent
KHALID
17 juill. 2021
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
KHALID
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
مدير الحجوزات a répondu le 4 août 2021
ضيفنا العزيز السيد خالد. نشكرك على إقامتك في فندقنا وعلى تعبيرك عن رأيك الصريح في خدماتنا و أيضا نشكرك على وقتك وعلى تزويدنا برأيك الذي يمثل أهمية كبرى لنا، فبدون دعم ضيوفنا الكرماء ما كنا لنتمكن من تحسين وتطوير خدماتنا والحصول على رضا عملائنا مع أطيب التحيات.
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
16 juill. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Hatem Aloul a répondu le 8 août 2021
Dear Sir,
Thank you for positive feed back.
We will be delighted to welcome you again at your second home Narcissus Hotel & Spa Riyadh.
DOSM
6/10 – Acceptable
Fehaid
12 juill. 2021
Fehaid
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Hatem Aloul a répondu le 8 août 2021
Dear Mr. Fehaid,
Thank you for your comments.
We will do our best to improve our services and standards to be beyond your expectations.
We will be delighted to welcome you again at Narcissus Hotel & Spa Riyadh.
Best regards
DOSM
10/10 – Excellent
Abdulwahab
5 juill. 2021
Abdulwahab
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Hussain Alhuraysi a répondu le 6 juill. 2021
Dear Mr. Abdualwahab,
Thank you for choosing Narcissus Hotel and SPA Riyadh. We assure you that you will be more than satisfied with the quality of our services.
We would be extremely grateful if you took a moment and contact our Guest Relations Team regarding your stay experience. We welcome you for a direct approach at our lobby desk or you can simply give us a call to our direct line 920000777 Extension 1217.
Reviews help us get better for our Valuable Guests. We would love to learn what you think.
Thank you and kind regards,
Reservation Manger,
2/10 – Terrible
Najla
5 juill. 2021
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Bad car service
Najla
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Hatem Aloul a répondu le 7 juill. 2021
Dear Ms. Najla,
We would like to thank you for sharing your experience with other members of Expedia.com
Also we apologize for car service level which was below your expectations and our standards.
I reviewed your comments with the concerned department and will make sure to speed up this service with more training of the team.
Again, thank you for sharing your comments and we would like to meet you again at your second home "Narcissus Hotel & Spa Riyadh".
Best Regards
2/10 – Terrible
Najla
4 juill. 2021
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Bad
It was great stay but unfortunately the car service was very bad , we spent 35 min waiting to get our car and we almost missed our flight !!
We hope some improving in the car service for the customer care .
Najla
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Hatem Aloul a répondu le 7 juill. 2021
Dear Ms. Najla,
We would like to thank you for sharing your experience with other members of Expedia.com
Also we apologize for car service level which was below your expectations and our standards.
I reviewed your comments with the concerned department and will make sure to speed up this service with more training of the team.
Again, thank you for sharing your comments and we would like to meet you again at your second home "Narcissus Hotel & Spa Riyadh".
Best Regards
10/10 – Excellent
Tameem
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
25 juin 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Tameem
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Hatem Aloul a répondu le 7 juill. 2021
Dear Mr. Tameem,
We would like to thank you for sharing your experience with other members of Expedia.com
We are delighted to see that you enjoyed your last stay with us.
Your comments were very important to us to measure our standards and quality of service.
Again, thank you for sharing your comments and we would like to welcoming you again at your second home "Narcissus Hotel & Spa Riyadh".
Best Regards
10/10 – Excellent
abdullah
11 juin 2021
Points forts : Propreté
abdullah
Séjour de 1 nuit en juin 2021
حسين الحريصي a répondu le 20 juin 2021
ضيفنا العزيز السيد عبدالله.
نحن نقدر اختيارك لفندق و سبا نارسيس، الرياض. كما نقدر لكم الوقت الذي أمضيته في التعبير عن الخدمات المقدمة في جميع مرافق الفندق. وقد تم إطلاع الإدارة على تعليقاتكم لأن رأيك مهم بالنسبة لنا، . شكرا لكم مرة أخرى على تقديركم، ونأمل أن نراكم مرة أخرى في فندقنا. أفضل التحيات.
مدير الحجوزات
8/10 – Bien
saoud
29 mai 2021
جيد جدا
فقط وقت التشيك آوت ياخذ وقت اطول من اللزوم
saoud
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Hatem Aloul a répondu le 7 juill. 2021
Dear Mr. Saoud,
We would like to thank you for sharing your experience with other members of Expedia.com
Also we apologize for taking long time during check out process, which was below your expectations and our standards.
I reviewed your comments with the concerned department and will make sure to speed up this service with more training of the team.
Again, thank you for sharing your comments and we would like to meet you again at your second home "Narcissus Hotel & Spa Riyadh".
Best Regards