Terrasse/patio

Narcissus Hotel & Spa, Riyadh – Avis

5 out of 5
Narcissus Hotel & Spa, Riyadh
Olaya Corner Tahlia Streets, P.O. Box 75, Riyadh

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 77 avis sur 164." "
Note de 8 – Bien, d’après 51 avis sur 164." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 18 avis sur 164." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 8 avis sur 164." "
Note de 2 – Terrible, d’après 10 avis sur 164." "

9,0/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,8/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Gouram

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Il est parfait, mis à part le personnel de réception qui est peu aimable et ne connaît pas la relation client.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

10/10 – Excellent

Sami

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 11 nuits en décembre 2023

10/10 – Excellent

ayman

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
very clean& location is excellent parking is not easy
Séjour de 7 nuits en novembre 2023

10/10 – Excellent

Aaron

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Best hotel in riyadh
I love this hotel in general
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 – Bien

talal

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
👍
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 – Acceptable

Mohammed

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 – Excellent

MUSTAFA

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
excellent stay
thanks for all the staff in the hotel,
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 – Acceptable

Augusto

Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 – Excellent

Basil

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 – Excellent

Nada

Séjour de 3 nuits en juillet 2023

4/10 – Médiocre

MOHAMMED

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
We told them that we are honeymooners but they don’t care. They said we will send you a welcome package but they didn’t.
Séjour de 1 nuit en juin 2023

8/10 – Bien

Dusica

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 7 nuits en mai 2023

10/10 – Excellent

Elena

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Narcissus Team a répondu le 8 mai 2023
Dear Valuable Guest Miss ElenaThank you for sharing your feedback with us.We are glad to know that you had a pleasant stay and everything was to your satisfaction.Warm regards.

4/10 – Médiocre

Almohannadi, Doha

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Room Bad smell
Séjour de 1 nuit en mars 2023

8/10 – Bien

Tariq

Séjour de 1 nuit en février 2023

10/10 – Excellent

Omar

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Management a répondu le 3 janv. 2023
Dear Mr. Omar,Greetings from Narcissus Hotel & Spa Riyadh.Many thanks for your ranking.It was highly appreciated.

10/10 – Excellent

moayad

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 – Excellent

AHMED

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Management a répondu le 10 nov. 2022
Dear Mr. Ahmed,Many thanks for sharing your experience to Expedia members.Best regards

2/10 – Terrible

Gerardo

Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Management a répondu le 10 nov. 2022
Dear Mr. Gerardo,Greetings.Your rating was below our expectations.Please advise your feed back to improve our services.Many thanks.

6/10 – Acceptable

Fahad

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2022

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
اقامه سيئه
فندق غير مناسب للعوائل ، العاملين غير محترفين ، دروة المياه لاتعمل بالشكل المناسب ويضايقون العوائل تقدمت بشكوى لمدير الفندق ومدير الامن لكن دون جدوى ازدحام وعدم ترتيب في الدخول وعدم توفر مواقف للمركبات
Séjour de 2 nuits en mars 2022

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2022

10/10 – Excellent

Roelof

Séjour de 1 nuit en mars 2022

2/10 – Terrible

Mohammed

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
STAY AWAY!
This was by far the worst experience I ever had in my entire life. The valet service took +15 mins to deliver my car although I called ahead to bring the car. The reception and housekeeping doesn’t answer when you call. And when they finally answered it took another 3 calls to bring what i ordered. And although I mentioned that it was a special occasion nothing was prepared according to that i had to order everything again. This was my first and last stay at this hotel. Terrible customer experience. Riyadh have many other better options with better prices and where the guest is valued.
Séjour de 1 nuit en février 2022

8/10 – Bien

Nafea

Séjour de 1 nuit en février 2022

2/10 – Terrible

Kamil

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en février 2022

8/10 – Bien

Amer

Séjour de 1 nuit en février 2022

10/10 – Excellent

Steven

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Classic Saudi Hotel
Great place with excellent restaurants and gym facilities. Rooms smelled a bit like stale smoke but that’s not unusual for hotels in Saudi
Séjour de 2 nuits en janvier 2022

10/10 – Excellent

Hamad

Séjour de 2 nuits en janvier 2022

8/10 – Bien

Amir

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Comfortable stay
It was nice to stay in the hotel. Staff is friendly, check-in was hectic and it took 2 hours to check in. Otherwise the stay was comfortable.
Séjour de 5 nuits en décembre 2021

10/10 – Excellent

Salem

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 – Bien

Matthew

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Quick trip, room was comfortable and spacious.
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

8/10 – Bien

mohammed

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en décembre 2021

10/10 – Excellent

Amal

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 – Excellent

Osamah

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Amazing
Séjour de 4 nuits en novembre 2021

4/10 – Médiocre

Abdullah

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Points faibles : Propreté
There is very bad smell in the room and bath room not clean Bad experience and the price very expensive
Séjour de 2 nuits en novembre 2021

6/10 – Acceptable

Osama

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

6/10 – Acceptable

Abdullah

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Furniture is old and the staff was walking in the hotel most likely not friendly
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 – Excellent

Maram, Riyadh

It was an awesome experience!
Séjour de 1 nuit en septembre 2021

10/10 – Excellent

Badriah

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2021

10/10 – Excellent

KHALID

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
مدير الحجوزات a répondu le 4 août 2021
ضيفنا العزيز السيد خالد. نشكرك على إقامتك في فندقنا وعلى تعبيرك عن رأيك الصريح في خدماتنا و أيضا نشكرك على وقتك وعلى تزويدنا برأيك الذي يمثل أهمية كبرى لنا، فبدون دعم ضيوفنا الكرماء ما كنا لنتمكن من تحسين وتطوير خدماتنا والحصول على رضا عملائنا مع أطيب التحيات.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Hatem Aloul a répondu le 8 août 2021
Dear Sir, Thank you for positive feed back. We will be delighted to welcome you again at your second home Narcissus Hotel & Spa Riyadh. DOSM

6/10 – Acceptable

Fehaid

Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Hatem Aloul a répondu le 8 août 2021
Dear Mr. Fehaid, Thank you for your comments. We will do our best to improve our services and standards to be beyond your expectations. We will be delighted to welcome you again at Narcissus Hotel & Spa Riyadh. Best regards DOSM

10/10 – Excellent

Abdulwahab

Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Hussain Alhuraysi a répondu le 6 juill. 2021
Dear Mr. Abdualwahab, Thank you for choosing Narcissus Hotel and SPA Riyadh. We assure you that you will be more than satisfied with the quality of our services. We would be extremely grateful if you took a moment and contact our Guest Relations Team regarding your stay experience. We welcome you for a direct approach at our lobby desk or you can simply give us a call to our direct line 920000777 Extension 1217. Reviews help us get better for our Valuable Guests. We would love to learn what you think. Thank you and kind regards, Reservation Manger,

2/10 – Terrible

Najla

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Bad car service
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Hatem Aloul a répondu le 7 juill. 2021
Dear Ms. Najla, We would like to thank you for sharing your experience with other members of Expedia.com Also we apologize for car service level which was below your expectations and our standards. I reviewed your comments with the concerned department and will make sure to speed up this service with more training of the team. Again, thank you for sharing your comments and we would like to meet you again at your second home "Narcissus Hotel & Spa Riyadh". Best Regards

2/10 – Terrible

Najla

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Bad
It was great stay but unfortunately the car service was very bad , we spent 35 min waiting to get our car and we almost missed our flight !! We hope some improving in the car service for the customer care .
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Hatem Aloul a répondu le 7 juill. 2021
Dear Ms. Najla, We would like to thank you for sharing your experience with other members of Expedia.com Also we apologize for car service level which was below your expectations and our standards. I reviewed your comments with the concerned department and will make sure to speed up this service with more training of the team. Again, thank you for sharing your comments and we would like to meet you again at your second home "Narcissus Hotel & Spa Riyadh". Best Regards

10/10 – Excellent

Tameem

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Hatem Aloul a répondu le 7 juill. 2021
Dear Mr. Tameem, We would like to thank you for sharing your experience with other members of Expedia.com We are delighted to see that you enjoyed your last stay with us. Your comments were very important to us to measure our standards and quality of service. Again, thank you for sharing your comments and we would like to welcoming you again at your second home "Narcissus Hotel & Spa Riyadh". Best Regards

10/10 – Excellent

abdullah

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en juin 2021
حسين الحريصي a répondu le 20 juin 2021
ضيفنا العزيز السيد عبدالله. نحن نقدر اختيارك لفندق و سبا نارسيس، الرياض. كما نقدر لكم الوقت الذي أمضيته في التعبير عن الخدمات المقدمة في جميع مرافق الفندق. وقد تم إطلاع الإدارة على تعليقاتكم لأن رأيك مهم بالنسبة لنا، . شكرا لكم مرة أخرى على تقديركم، ونأمل أن نراكم مرة أخرى في فندقنا. أفضل التحيات. مدير الحجوزات

8/10 – Bien

saoud

جيد جدا فقط وقت التشيك آوت ياخذ وقت اطول من اللزوم
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Hatem Aloul a répondu le 7 juill. 2021
Dear Mr. Saoud, We would like to thank you for sharing your experience with other members of Expedia.com Also we apologize for taking long time during check out process, which was below your expectations and our standards. I reviewed your comments with the concerned department and will make sure to speed up this service with more training of the team. Again, thank you for sharing your comments and we would like to meet you again at your second home "Narcissus Hotel & Spa Riyadh". Best Regards