Suite supérieure, 2 lits doubles | Literie hypoallergénique, coffre-fort, fer et planche à repasser

Reno Suites – Avis

2.5 out of 5
Reno Suites
175 E 2nd St, Reno, NV

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 975 avis sur 2418." "
Note de 8 – Bien, d’après 758 avis sur 2418." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 348 avis sur 2418." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 159 avis sur 2418." "
Note de 2 – Terrible, d’après 178 avis sur 2418." "

8,0/10

Propreté

8,4/10

Service et personnel

6,8/10

Commodités

7,6/10

État et installations de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Dany

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Awesome service,great price, really clean, will come again!!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Virna a répondu le 22 oct. 2023
We appreciate your feedback and thank you for staying at Reno Suites!

8/10 – Bien

karine

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Bob Daugherty, General Manager a répondu le 25 juill. 2022
Karine, Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us.

10/10 – Excellent

YVAN

Séjour de 2 nuits en avril 2022
Front Desk Staff a répondu le 28 avr. 2022
Yvan, thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

ELIANE

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Super
Tres satisfait personal tres gentil et hopefully
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Katie a répondu le 16 janv. 2022
Thank you for staying with and we appreciate your feedback. We are so glad you enjoyed your stay!

8/10 – Bien

didier

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Katie a répondu le 13 oct. 2021
Thank you for staying with and we appreciate your feedback. We hope to see you again soon.

10/10 – Excellent

Mia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Ahmad

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
great location, walk over from the Amtrak, stop by the river, grab some great coffee close by
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Virna a répondu le 27 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying with us!

10/10 – Excellent

JOSE

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités
Estando adentro del hotel es muy bonito. Pero afuera se ven mucha gente homeless, y los parqueaderos me parese que los carros no estan seguros..
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 26 mai 2024
Jose, thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to have you stay with us when our parking garage is completed!

10/10 – Excellent

al

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024

6/10 – Acceptable

Rudolph

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
The plumbing was horrible! Toilet not flushing properly, very old furnishings, the furniture is left over from the old Harrah's Casino. Bill Harrah is turning over on his grave. The homelessness outside is very sad to see how frustrating to have main doors locked at night with so many shady people lurking outside. This place is turning into a dump!
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Virna a répondu le 27 mai 2024
I am sorry to hear about the challenging experience you had with the plumbing. If you informed the front desk about it, we have maintenance who would promptly fix the issue, or we could offer to move you to a different room. Our property is in the process of remodeling, and we are looking forward to the future developments of our rooms. Your feedback is valuable, and it's important for the management to be aware of these issues in order to improve the quality of the accommodation and ensure the safety and comfort of all guests.

4/10 – Médiocre

louie

Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Virna a répondu le 27 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying with us!

10/10 – Excellent

Dustin, Winnemucca

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Despite the fair/low price you'll pay at this hotel, the rooms are quite comfortable and relaxing. The staff are always attentive to the needs of their quests. This is my go-to place to stay almost every time I visit Reno.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Kyla Alisna a répondu le 26 mai 2024
Dustin, thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to see you again soon!

10/10 – Excellent

Jimmy

Very clean, in the middle of downtown close to everything.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Virna a répondu le 24 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying at Reno Suites!

8/10 – Bien

Edmond

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was nice overall
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Audrey a répondu le 22 mai 2024
Thank you for staying with us , we appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Lance

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Good place
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 20 mai 2024
Lance, thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Médiocre

Laycie

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel et commodités.
No interaction with the customer. Just checked in and not very friendly
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Kyla Alisna a répondu le 20 mai 2024
Laycie, thank you for staying with us. We apologize that you were treated poorly during your check in process and will be addressing this with the agent that checked you in.

10/10 – Excellent

Cindy

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The front desk worker who checked us in was extremely professional and pleasing to deal with. I would recommend this property to others.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 20 mai 2024
Cindy, thank you for staying with us. We appreciate your awesome feedback!

6/10 – Acceptable

William D.

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté
Points faibles : Commodités, état et installations de l’hébergement
Poor shower. Ice machine on our floor not working. Air conditioning only on one side of room. Need more plugs that are unused. Need shampoo, conditioner, lotion, and at least more than one small soap at the sink.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 20 mai 2024
William, thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be addressing these issues during our renovation.

8/10 – Bien

Eva L

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 20 mai 2024
Eva, thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Terrible

John

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 20 mai 2024
John, thank you for staying with us. Please let us know how we can improve future stays!

10/10 – Excellent

Raylyn

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
What can you expect from downtown. Homeless all over the place. Parking was not convenient had to walk to park in the garage an easy 5 min walk .
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 19 mai 2024
Raylyn, thank you for staying with us. We appreciate your feedback and apologize for the inconvenient parking situation. We are currently undergoing renovations with our own parking garage.

10/10 – Excellent

Michael, Bacliff

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Location and value
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Audrey a répondu le 17 mai 2024
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Carlos

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy buena experiencia y estadía
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 16 mai 2024
Carlos, thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Michael

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Outstanding check in and customer service from friendly staff. They remember their customers well! Professional and reliable. I stay st Reno Suites when I visit Reno.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 15 mai 2024
Michael, thank you for the great review! It was a pleasure having you stay with us again!

10/10 – Excellent

Jeisy Yanely Cambar

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I liked the clean rooms and the view.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 13 mai 2024
Jeisy, thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Terrible

Craig

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Air conditioner did not work.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Kyla Alisna a répondu le 13 mai 2024
Craig, thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be addressing the air conditioner issue in the room you stayed in.

4/10 – Médiocre

Lydell

Voyage en groupe
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Carpets stained. Air conditioning did not work. Tv didn’t work. Provided coffee but no cups. Very run down building. I would not stay here again.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 13 mai 2024
Lydell, we apologize you were unhappy with your stay. We are currently in the process of renovating and we will be addressing your concerns.

10/10 – Excellent

Stephen

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Stayed at this property for 2 nights and really enjoyed it. Convenient location downtown, close to casinos and other attractions. Very well appointed rooms with good security. As well they do not charge resort fees which is a big bonus!! Stay here and you will not be disappointed.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Virna a répondu le 12 mai 2024
We are delighted that you enjoyed your stay with us and look forward to hosting you again. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

lisa

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
an older property in the older part of down town. Several homeless on the street. the room was good, the carpets had burn marks, but the beds were soft and clean. good water pressure in the shower. We were on the 17th floor with good views.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Virna a répondu le 11 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying with us!

8/10 – Bien

Dana

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Virna a répondu le 12 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying with us!

10/10 – Excellent

Miss

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Virna a répondu le 12 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying with us!

8/10 – Bien

Sheldon

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 11 mai 2024
Sheldon, thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Meghan

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Virna a répondu le 12 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying with us!

10/10 – Excellent

Anthony

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Virna a répondu le 11 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying with us!

10/10 – Excellent

Nick

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 11 mai 2024
Nick, thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Neida

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Kyla Alisna a répondu le 11 mai 2024
Neida, thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Acceptable

Stanley

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Parking was around the block
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Virna a répondu le 10 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying with us!

8/10 – Bien

Rail

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Parking is not easy, rooms are good
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 9 mai 2024
Rail, thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be addressing your concerns regarding our parking situation.

8/10 – Bien

Jacqui

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Virna a répondu le 10 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying with us!

8/10 – Bien

Chinh

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Virna a répondu le 10 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying with us!

8/10 – Bien

mai

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 26 mai 2024
Mai, thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

Liangui

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, commodités
I stayed for 3 nights. The room itself is very clean and is very quiet. Except providing one conditioned shampoo and one bar soap upon arriving, no amenities and no house keeping at all for all 3 days. bed, bathroom and trash stayed the way you left all three days . Key card were not working all 3 days. Need go back to front desk re-key each time. But for the price, I don’t mind. For me , cleanness and quiet is most important. I will book again next time when I’m in Reno.
Kyla Alisna a répondu le 7 mai 2024
Liangui, thank you for staying with us! We appreciate your feedback and will be addressing your concerns.

4/10 – Médiocre

Maria

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very old property. The carpet is old and has a musty smell to it. The shower/tub has stains. Even if it’s been cleaned, it doesn’t smell or look like it because it’s very old. The furniture is also very outdated and bed is lumpy and uncomfortable. Needs a good renovation and refurbished to at least make customers feel like they are in a clean and sanitary environment.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Kyla Alisna a répondu le 7 mai 2024
Maria, thank you for staying with us. We appreciate your feedback and will be addressing your concerns. We are currently undergoing renovations.

8/10 – Bien

Martin

Points forts : Propreté, service et personnel
Solo fue el inconveniente de los estacionamientos que estaban algo retirados al hotel.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Front Desk a répondu le 7 mai 2024
Gracias por quardarte con nosotoros y por su comentarios!

10/10 – Excellent

Juan

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 26 mai 2024
Juan, thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Excellent

Ashley

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 26 mai 2024
Ashley, thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

david

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
N/a
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Kyla Alisna a répondu le 4 mai 2024
David, thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Bien

david

Points forts : État et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 – Excellent

Brittney

Séjour de 1 nuit en mai 2024
Virna a répondu le 24 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying at Reno Suites!

10/10 – Excellent

Marie Collienne, montreal

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Commodités
Walking distance from the bus depot.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Virna a répondu le 4 mai 2024
We appreciate your feedback and thank you for staying with us!