Salle de réunion

The Hotel Saskatchewan, Autograph Collection – Avis

4 out of 5

Avis

9,2

Merveilleux

Note de 10 – Excellent, d’après 666 avis sur 1000." "
Note de 8 – Bien, d’après 240 avis sur 1000." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 53 avis sur 1000." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 26 avis sur 1000." "
Note de 2 – Terrible, d’après 15 avis sur 1000." "

9,4/10

Propreté

9,4/10

Service et personnel

8,8/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Josée

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Marissa W a répondu le 28 avr. 2024
Thank you Josee!

10/10 – Excellent

Audrey

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Fantastic hotel!
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Marissa W a répondu le 8 sept. 2023
Thank you for staying with us Audrey!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Magnifique hotel au coeur du Centre ville de Regina !
Séjour de 1 nuit en août 2021

10/10 – Excellent

Patrick

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en mars 2021
The Hotel Sask a répondu le 15 mars 2021
Thank you for your feedback

6/10 – Acceptable

Philippe, Montréal

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Hôtel correct mais service minimum durant la période de Covid 19. Chambre bruyante lié à un système extérieur de ventilation, avons dû changé de chambre. Pas de service petit déjeuner et peu de restaurants corrects où ouverts autour de l’hôtel.
Séjour de 2 nuits en août 2020
The Hotel Management a répondu le 14 août 2020
Thank you for choosing to stay at the Hotel Saskatchewan, Autograph Collection and providing your honest feedback on the Guest Satisfaction Survey. We appreciate you choosing to stay with us during these unusual times.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
C’était une très belle place, très propre. Je recommande cet hôtel!
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 – Excellent

LUCAS

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very good hotel with nice spa
Enjoyed my stay, spa was great!
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Excellent stay at Canalta
People are so nice! And the hotel is very convenient
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 – Excellent

Michel

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Très agréablement surpris. Le plus bel hôtel de Re
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

10/10 – Excellent

Franco, Montréal

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
I would come back, it is a beautiful hotel with great staff...a good fitness center....and a good restaurant. It is is the center of downtown Regina and that makes it convenient to walk to many fine dining restaurants. The rooms are welll kept and clean. The bed was comfortable but the pillows were to soft for my liking.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Nadia McCormack-McIntyre a répondu le 25 oct. 2018
Hi Franco, thanks for stay at our hotel and then taking the time to post a review on your stay, with a passion to serve we thanks you for the recognition of the hotel and location, hope to see you return for a visit soon.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

10/10 – Excellent

Jennifer

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It is such a lovely hotel we will stay again for sure
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Marissa W a répondu le 27 mai 2024
Thank you so much for the kind words Jennifer, we look forward to seeing you again

10/10 – Excellent

Cara

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Marissa W a répondu le 27 mai 2024
Thank you very much for your feedback Cara, come again soon!

10/10 – Excellent

LeeAnn

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
It was fantastic. Only issue was shower curtain was very soiled and looked to be from toilet so we just put it in the tub but otherwise a great stay
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Marissa W a répondu le 27 mai 2024
LeeAnn, we do hope you return in the future so we can make your stay a more positive experience. Thank you for your feedback

10/10 – Excellent

Denise

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Marissa W a répondu le 27 mai 2024
Thank you for staying with us Denise!

8/10 – Bien

Bailey

Points forts : Service et personnel
The staff was really friendly and helpful. The building is showing its age
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Marissa W a répondu le 27 mai 2024
Thank you for your feedback Bailey, we appreciate this

10/10 – Excellent

Arsalan

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place to stay inside downtown Regina
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Marissa W a répondu le 27 mai 2024
Thank you for staying with us!

10/10 – Excellent

YU

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Love~
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Marissa W a répondu le 20 mai 2024
We are so glad to hear you enjoyed your stay with us!

10/10 – Excellent

Angela

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was a beautiful hotel. I had to pay $20 for parking, which I thought was interesting.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Marissa W a répondu le 16 mai 2024
Thank you for your feedback Angela, we do hope you choose to stay with us again in the future

10/10 – Excellent

Bailey

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Marissa W a répondu le 20 mai 2024
Bailey, we hope to see you again if you choose to stay with us!

10/10 – Excellent

Dwight

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
staff was 5 stars
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Marissa W a répondu le 13 mai 2024
Dwight, we are so happy to hear you enjoyed your time at the Hotel Sask. We look forward to seeing you again!

8/10 – Bien

Steven

Points forts : Propreté, service et personnel
I like the character of the hotel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Marissa W a répondu le 13 mai 2024
Thank you for staying with us Steven!

10/10 – Excellent

Kinnar

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Marissa W a répondu le 8 mai 2024
Thank you for your feedback Kinnar

8/10 – Bien

oscar

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Marissa W a répondu le 8 mai 2024
Oscar, thank you very much for staying with us. We look forward to welcoming you back

10/10 – Excellent

Claudine

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Un endroit magnifique pour changer d’air et faire le plein de bonnes énergies!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Marissa W a répondu le 8 mai 2024
Thank you for staying with us Claudine!

10/10 – Excellent

TJ

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Marissa W a répondu le 20 mai 2024
TJ, thank you very much for your feedback

8/10 – Bien

Barry and Eileen

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Marissa W a répondu le 20 mai 2024
Thank you very much for staying with us Barry and Eileen!

8/10 – Bien

Louis, Oakville

Points forts : Service et personnel
It was fine. Food is interesting and excellent. Coffee machine didn’t work. Staff, very very good. Overall look, a little tired, not sparkling clean. . .
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Marissa W a répondu le 1 mai 2024
Thank you for your feedback Louis, we hope to welcome you back in the future and make it a more memorable stay with us

10/10 – Excellent

William

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Marissa W a répondu le 1 mai 2024
Thank you for staying with us William!

10/10 – Excellent

Renee

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Marissa W a répondu le 1 mai 2024
Thank you for your feedback Renee

8/10 – Bien

Thunder

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Marissa W a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for staying with us!

8/10 – Bien

Kaitlin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The hotel itself is classy and unique. With an excellent bar and restaurant. The air quality within this hotel is very dry and stuffy. I have stayed here a few times at different points in the year and notice this every time. Find it to be ridiculous to be charged $21 on top of the initial hotel stay fee. But understand they are in the heart of the city.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Marissa W a répondu le 1 mai 2024
Kaitlyn, thank you for your kind works about the restaurant, we will follow-up on your feedback in regards to the air flow and quality.

10/10 – Excellent

Lanny

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The only place to stay in Regina.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Marissa W a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback Lanny!

8/10 – Bien

Sarah

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I kept finding onion skins and flower leaves on the carpet (I did not have any onions or flowers, I assure you) and the listing says there is a shower/tub combo, however there was no tub (which was a big selling feature for me when booking). There IS a whirlpool down in the gym area, though so, nice save, Hotel Saskatchewan. Props for that. I do like the hotel and the location. I would definitely stay here again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Marissa W a répondu le 1 mai 2024
Sarah, thank you for letting us know about your carpet, this is not the norm and we look forward to welcoming you back in the future to have a more positive stay with us. Please reach out when you do make a reservation.

10/10 – Excellent

Kevin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
We enjoyed our stay at Hotel Saskatchewan. Nicely updated but still classic decor, the restaurant was excellent, as was the service. Two things to note: the parking now costs $21/night (this was a surprise - it used to be free), and there is no printed information in the room. We found this a problem, as it was quite difficult to find out some of the basic hotel info. I would suggest that Marriott change this. But excellent overall.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Marissa W a répondu le 1 mai 2024
Kevin, thank you very much for staying with us and letting us know about your stay and the surprise cost of parking. We will work on our communication with the front desk team. We look forward to seeing you again

10/10 – Excellent

Patrick

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Beautiful
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Marissa W a répondu le 28 avr. 2024
We can't wait to welcome you back Patrick!

8/10 – Bien

Stacey, Saskatoon

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Marissa W a répondu le 8 mai 2024
Thank you for your feedback Stacey. we are so glad to hear you enjoyed your stay!

10/10 – Excellent

Nelson

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Marissa W a répondu le 8 mai 2024
Thank you for staying with us Nelson

10/10 – Excellent

Emily

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Marissa W a répondu le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback Emily!

10/10 – Excellent

Tobi

Wonderful
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Marissa W a répondu le 28 avr. 2024
Tobi, thank you for staying with us

8/10 – Bien

Lisa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Parking was full and had to park on the street -2 hr parking.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Marissa W a répondu le 1 mai 2024
Thank you for staying with us Lisa and for your feedback with regards to the parking

10/10 – Excellent

Harmanpreet Singh

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great experience
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Marissa W a répondu le 3 avr. 2024
Harmanpreet, thank you very much for your feedback!

10/10 – Excellent

Meryl Joyce

Points forts : État et installations de l’hébergement
Great location, ample parking behind property, easy check in and check out, pet friendly, large room, walkable to cafes and restaurants! And the Easter Brunch buffet was sooo good! Only downside is the lack of a swimming pool but other than that we had a great experience.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Marissa W a répondu le 1 mai 2024
Meryl, thank you very much for your feedback on the hotel and your stay. We look forward to hosting you again

8/10 – Bien

Todd

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lots of history. Clean property. Nice surprise on the Prairies. Coming back for sure!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Marissa W a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for your feedback and for staying with us Todd

10/10 – Excellent

Tanner

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Overall amazing place to stay and I am very impressed. Would stay again.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Marissa W a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for your feedback Tanner!

10/10 – Excellent

Artur

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Gorgeous hotel!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Marissa W a répondu le 3 avr. 2024
Thank you Artur!

10/10 – Excellent

Constance

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lovely refurbished hotel.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Marissa W a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for staying with us Constance! We look forward to seeing you again

8/10 – Bien

Andre

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Amazing valet was very considerate! Friendly staff at the checkin and checkout. Amazing smell in the lobby. Loved the lady’s voice in the elevator. Room 1040 was not part of the numbers explaining where to go after exiting the elevator so that was kinda weird. Room was huge and very clean… maybe do some maintenance around the tub and cleaning around the faucets in the bathroom. I think a suite should have a mini fridge with goodies but that’s just me. Room service menu was very difficult to find on tv and website, but finally managed to find it. The jacuzzi bath was a nice treat and worked great but I couldn’t figure out how to turn it off, and it kept coming on after 15 minutes of paused. You think all I would have to do is hit the power button but nope that didn’t work, neither did a long press on the power button, not to mention the maintenance guy didn’t really know how to work it so he just clipped the breaker to turn it off…. Found this quite hilarious because we were trying to sleep and then all of a sudden, the jucuzzi turns on again and freaks us out! Lol, great stay nonetheless… thank you Regina! Thank you hotel Saskatchewan!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
The Hotel Saskatchewan, Autograph Collection a répondu le 14 mars 2024
Good day Andre, we are pleased to hear you enjoyed your stay with us. We will be sure to look into the Jacuzzi, and appreciate your note. We will look forward to welcoming you back when your travels bring you back to Regina.

10/10 – Excellent

Nikolaos, Vancouver

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice property
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Marissa W a répondu le 3 avr. 2024
Thank you for staying with us Nikolaos, we are glad you enjoyed your stay with us