Vue depuis l’hébergement

Villa del Palmar Beach Resort and Spa, Puerto Vallarta – Avis

3.5 out of 5
Villa del Palmar Beach Resort and Spa, Puerto Vallarta
Blvd Francisco Medina Ascencio Km 2.5, Zona Hotelera Norte, Puerto Vallarta

Avis

8,2

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 758 avis sur 1619." "
Note de 8 – Bien, d’après 449 avis sur 1619." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 203 avis sur 1619." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 108 avis sur 1619." "
Note de 2 – Terrible, d’après 101 avis sur 1619." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

8,2/10

Commodités

8,4/10

État et installations de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Louise

Voyage de couple
Points forts : Commodités, état et installations de l’hébergement
Tout était très bien ,j ai adoré,merci
Séjour de 10 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 7 mai 2024
Dear Louise, Thank you for expressing your great satisfaction with Villa del Palmar Puerto Vallarta and for sharing the details of your stay with us. On behalf of our Villa del Palmar Puerto Vallarta team, we look forward to hosting you once again to create another memorable vacation for you your friends and family.Kind RegardMauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Martin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très propre et le personnel très gentil. Le buffet déjeuner est beaucoup trop cher à 1000 pesos pour deux. Heureusement qu’on avait loué avec petit-déjeuner inclus.
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
General Manager a répondu le 18 janv. 2024
Dear Martin,Thank you for your review of Villa del Palmar Vallarta! We are thrilled to learn you had a wonderful time with us ! Thank you for your lovely words, especially regarding the service you received from our team members! We hope you will give us the opportunity to pamper you again.Cordially yoursMauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Acceptable

André

Voyage de couple
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Le plus apprécié a été la situation de l'appart face à la piscine et le jacuzzi.La premiere journée on nous a logé face au boulevard et à la montage (une de vacance de perdu car on n'a même pas défait nos valises)Ce n'était pas une suite junior(3535) mais un studio.Ça ne ressemblait pas du tout au produit que vous nous aviez vendu sur le site web de villa del palmar.Il a fallu une lourde discussion le lendemain pour pouvoir déménager face à la piscine au 304 encore dans un studio mais non dans une suite junior supérieur que nous avons demandé à plusieurs reprises.Plusieurs femmes de ménage nous ont confirmées que c'était un studio(j'ai un enrégistrement de ça).Heureusement que je maitrise très bien la langue espagnole.J'ai rencontré une directrice du Bureau de senior Ladezman en charge du service à la clientèle qui persistait à dire que c'était une suite junior supérieure.J'ai appris que les édifice du secteur ou nous étions vont être démolis en juillet prochain pour faire place à la construction de trois tours de 30 étages.Dans notre STUDIO il n'y avait aucune commodité pour nos appareils électroniques,beaucoup de difficulté à faire démarrer le jet de la douche car les contrôles des robinets étaient défaillants,le micro-onde était placé au-dessus du frigidaire,il fallait que Françoise monte sur une chaise pour s'en servir malgré la minuterie défaillante(photos prises).Les femmes de chambre,les serveurs du restaurant,le personnel en général étaient très aimables et dévoués.
Séjour de 27 nuits en février 2023
General Manager a répondu le 7 mars 2023
Dear Andre, Thank you for your feedback regarding your recent visit to our hotel. I would like to sincerely apologize for the negative experience you had during your visit. We are dedicated to perfecting each detail of our guests’ experiences, and I am truly sorry we were not able to provide a more positive and memorable one for you and your family. Your feedback will help us shape experiences for travelers to come, and it would be an especial privilege to provide you with a stay that exceeds your expectations next time.My best, General Manager

10/10 – Excellent

Nicole

Séjour de 14 nuits en novembre 2022

8/10 – Bien

Mimi

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
La possibilité d’avoir une cuisinette équipée en bénéficiant des services d’un tout inclus.
Séjour de 13 nuits en avril 2022
the management a répondu le 9 mai 2022
Dear Mimi, Thank you for your amazing words, for your time and dedication to write your experience, we strive to exceed your expectations and making sure that you feel better than at home. We will pass on your words of praise to those that were involved in helping to ensure that everyone was happy with this vacation and let them know that their efforts are very appreciated. We look forward to serve you and yours in the future when you come to your home away from home once again. Kind regards, General Manager

8/10 – Bien

Roger

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Lieu plaisant et accueillant.
Séjour de 9 nuits en février 2022
General Manager a répondu le 25 févr. 2022
Dear Roger, Thank you for your amazing words, for your time and dedication to write your experience, we strive to exceed your expectations and making sure that you feel better than at home. We will pass on your words of praise to those that were involved in helping to ensure that everyone was happy with this vacation and let them know that their efforts are very appreciated. We look forward to serve you and yours in the future when you come to your home away from home once again. Kind regards, General Manager

10/10 – Excellent

Pablo

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente servicio, muy buenas instalaciones. Recomendadisimo 10/10
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Julio Ramírez, Estado de México

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excelente lugar, volveré.!!!
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

naveen

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very friendly place to live and staff is great great would always love to stay there . 10 by 10 … everything so organize and in a Row … Only one thing with buffet breakfast they make fresh eggs omelet on the site … need to care about separate the cooking for people who does not eat pork or they don’t want to get cooking done on the same pan . … should devide for veggie and Meat separate It’s all great great great 10/10
Séjour de 8 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Marcia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room was very clean and spacious. We enjoyed the beach access.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 – Bien

Evelyn

Voyage en famille
Points forts : Propreté
Had a good experience overall very friendly people
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

martha, kansas city

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
For everything’s
Séjour de 2 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 24 mai 2024
Dear Martha, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed Villa del Palmar Puerto Vallarta and that we were able to provide you with what we’re known for.We hope that you will allow us to host you again at a Villa del Palmar Puerto Vallarta.Best regardsMauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

MAXIMINO

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Acceso a la playa
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Gerente General a répondu le 23 mai 2024
Estimado Maximino, Gracias por tomarte el tiempo de compartir tu experiencia con nosotros. Nos alegra saber que nuestro staff cumple con las expectativas de nuestros huéspedes. ¡Esperamos verte pronto!Mauricio Quezada Gerente General Villa Del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Acceptable

Christopher

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités
Good breakfast option and great beach front very convenient location to amenities amazing pool and good service overall my dislikes is rooms need updated and no telephone to order room service and time share selling is off putting but it’s a good vibe there
Séjour de 7 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Christopher,Thank you for taking the time to share your comments with us and for trusting in us to spend your vacation.I am sorry that we did not provide the experience that you and your family expected. It is very important for us to know the areas that we need to improve. You can be sure that your comments will be taken into consideration, and we will act in a timely manner to prevent this from happening again.It would be an honor to have the opportunity to host you again and show you the improvements we have made.Kind regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

alex

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
La proxima vez regredare
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Gerente General a répondu le 21 mai 2024
Estimado Alex,En nombre de nuestro equipo de Villa del Palmar Puerto Vallarta, Muchas gracias por su reseña positiva, significa mucho para nosotros. Que tenga un excelente día, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Maria Guadalupe

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nos encanto la Estancia en el Hotel. Muy amables todos!
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Gerente General a répondu le 21 mai 2024
Estimada María, Gracias por visitar Villa del Palmar Puerto Vallarta, Estamos muy felices de que hayamos podido darle una experiencia positiva, Que tenga un excelente día, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Sophie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff-convenient to access mall, restaurant-coffee shop - nice breakfast Buffet included (wished to have different selections every 3 days…) lived the fresh fruits daily.
Séjour de 8 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 20 mai 2024
Dear Sophie, Were thrilled to read that you enjoyed your stay at Villa del Palmar Puerto Vallarta. I want to thank you for posting such a nice review about our resort and staff.It is a true pleasure to know that your overall experience with us was enjoyable and exceeded your expectations. I look forward to meet you in the near future!Best regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Beach Resort & Spa, Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Luis

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy bonito
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Gerente General a répondu le 20 mai 2024
EstimadoLuis, Estamos encantados de leer que disfrutó de su estancia en Villa del Palmar Puerto Vallarta; Quiero darle las gracias por publicar una crítica tan agradable sobre nuestro complejo y el personal.Es un verdadero placer saber que su experiencia general con nosotros fue agradable y superó sus expectativas. Espero volver a verle en un futuro cercano. Saludos cordiales.Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla del Palmar Beach Resort & Spa, Puerto Vallarta

8/10 – Bien

Lena

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very close to airport for easy stays
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 20 mai 2024
Dear Lena, We would like to express our appreciation for your kind words and positive rating of Villa Del Palmar Puerto Vallarta, It was a pleasure to read your description of our establishment and it motivates us to maintain our standards.It would be an honour to serve you again in the future at our hotel,Sincerely,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

8/10 – Bien

Emilia

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Gerente General a répondu le 20 mai 2024
Estimada Emilia, Muchas gracias por su visita, confianza y por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros. Reciban un saludo muy especial por parte de nuestro hotel Villa del Palmar Puerto Vallarta.¡Esperamos ansiosos su próxima visita!Saludos Cordiales, Mauricio Quezada Gerente General Villa Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Pukar

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Everything is good except for their guest policy. It’s hard to invite friends inside the hotel as you have to go through annoying formalities . The location is amazing and staff are pleasant .
Séjour de 5 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 21 mai 2024
Dear Pukar,I appreciate the time you took to share your experience with us.Your feedback is highly important to us. Without hesitation we will take into consideration your comments to improve our service and prevent a recurrence of such an event.We hope you will give us the opportunity to host you again so that we may serve you with the warmth and hospitality for which we are recognized.Kind regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

4/10 – Médiocre

Rodrigo

Food is expensive cold and horrible
Séjour de 2 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 20 mai 2024
Dear RodrigoThank you for sending us your feedback.We value your opinion and we regret reading about the inconveniences you experienced. We can assure you that our team works tirelessly to provide excellent service and memorable experiences to all our guests. We thank you for your comments and rest assured that we take your concerns seriously.Once more, we would like to thank you for your invaluable opinion.Best Regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Acceptable

ELIZABETH

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent customer service from pool staff that was the best. The food at the restaurants was overprice, the quality of the food was mediocre at best, for example I order a chorizo pizza in which I was able to count the pieces of chorizo very unsatisfying, the enchiladas de mole taste was not good and the enchilada was roll into a taquito and very hard, and I keep on going on about the poor quality of the food, we end up ordering out. The rooms were not properly clean the beds were just made the floors were no clean and 2 days did not leave shampoo or soap and we have to call reception asking for it.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 16 mai 2024
Dear Elizabeth, Thank you for reporting this problem, please accept my sincere apologies.I understand your frustration. We pride ourselves on providing the best possible guest experience and I am sorry that on this occasion we did not achieve this.As a result of your comments, we will be taking action.Best regards, Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Acceptable

Patricia

Voyage en groupe
Telephone did’t work…staff doesn’t know how to get an incoming call to the correct room number. Drawers in the kitchen stuck Locked out of the room for 4 hours the night before my surgery until. Midnight and desk clerk refused to change rooms( when hotel only 30 percent occupied) so I sat in the lobby in my wheelchair!?! You owe me a refund !!! I would never recommend it!
Séjour de 17 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 16 mai 2024
Dear Patricia,Thank you very much for the time you took for express your comments about your stay. I sincerely regret that your satisfaction was affected by those issues.It is important for us to identify opportunities for improvement in order to sustain our exceptional service. Sincerely,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Yuliana

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Gerente General a répondu le 16 mai 2024
Estimada Yuliana, Muchas gracias por sus valiosos comentarios y por confiar en Villa del Palmar Puerto Vallarta.Es de suma satisfacción para nosotros saber que ha disfrutado su estancia en el hotel, desde sus instalaciones hasta el servicio de nuestros colaboradores que cuidan cada detalle para brindarle una experiencia inolvidable.Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Edmundo

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Muy Buen Hotel
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Gerente General a répondu le 14 mai 2024
Estimado Edmundo, Muchas gracias por sus valiosos comentarios y por confiar en Villa del Palmar Puerto Vallarta.Es de suma satisfacción para nosotros saber que ha disfrutado su estancia en el hotel, desde sus instalaciones hasta el servicio de nuestros colaboradores que cuidan cada detalle para brindarle una experiencia inolvidable.Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Emily

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
I liked that it was connected to a beach and close to downtown
Séjour de 9 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear Emily, I am so glad to hear from you and I want to thank you for taking the time to share your comments about your stay with us at Villa del Palmar Beach Resort & Spa Puerto Vallarta, I am delighted to read your positives comments, thank you for giving us the opportunity of being your host.Your input has been very important as were already making the necessary changes in order to offer full satisfaction to every guest. Once again, we thank you very much for your comments, and we hope to have the opportunity to provide you with the excellence in service we are known for. Cordially yoursMauricio Quezada General Manager Villa Del Palmar Puerto Vallarta

8/10 – Bien

María Izabel

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Súper bien, un lugar seguro y muy limpio!!!
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Gerente General a répondu le 13 mai 2024
Estimada Maria, Gracias por brindarnos la oportunidad de hospedarlo en Villa del Palmar Puerto Vallarta y por tomarse el tiempo para compartir su experiencia con nosotros.Sus comentarios nos inspiran a seguir haciendo posible la satisfacción de nuestros huéspedes.Será un honor para Villa del Palmar Puerto Vallarta contar con su regreso y ofrecerle nuestra sincera bienvenida en su próxima visita.Saludos cordiales, Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Terry

Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Awesome
Séjour de 7 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 13 mai 2024
Dear Terry, At Villa Del Palmar Puerto Vallarta we thank you for your valuable time and comments. We are more than glad you experienced the high level of service our guests have come to expect. We hope to have the oportunity to provide you with the excellence in service we are known for and hope you will give Villa Del Palmar Puerto Vallarta another change to be your home away from home.Best regardsMauricio QuezadaGeneral ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Lena

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
All staff are very helpful
Séjour de 1 nuit en mai 2024
General Manager a répondu le 11 mai 2024
Dear Lena, Thank you for providing us the opportunity of hosting you at Villa del Palmar Puerto Vallarta and for taking the time to share your experience with us.I am pleased to read that you had an unforgettable experience and that our team has done a great job taking care of every detail during your stay. Your comments inspire us to keep making our guests satisfaction possible.It will be an honor for Villa del Palmar Puerto Vallarta to have you back and offer you our sincere hospitality on your next visit.Sincerely,Mauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Beach Resort & Spa, Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Victor

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Gerente General a répondu le 11 mai 2024
Estimado Victor, Es un placer recibir una increíble reseña de nuestros valiosos huéspedes.En nombre de todo el personal de Villa Del Palmar Puerto Vallarta.Estamos comprometidos a ofrecer un servicio excepcional.Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla del Palmar Beach Resort & Spa, Puerto Vallarta

8/10 – Bien

Veronica

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Gerente General a répondu le 10 mai 2024
Estimada Veronica, Muchas gracias por sus valiosos comentarios y por confiar en Villa del Palmar Puerto Vallarta.Es de suma satisfacción para nosotros saber que ha disfrutado su estancia en el hotel,Saludos cordiales,Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

8/10 – Bien

Jose

Voyage en famille
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Como recomendación, necesitan más atención al huésped ya que en ningún momento se acercaron a decirnos las actividades ni las opciones dentro del hotel, el último día de la estancia nos comentaron del nuevo hotel Villa del Palmar flamingos y nos invitaron un desayuno y una gratificación monetaria para gasolina pero desafortunadamente nos íbamos al día siguiente y como observación pues esa invitación tenía que ser al principio de la estancia en el hotel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Gerencia General a répondu le 9 mai 2024
Estimado Jose Gracias por tomarse el tiempo para compartir su opinión.Le pedimos una disculpa por los inconvenientes causados,Esperamos darle la bienvenida de nuevo para otra experiencia memorable.Saludos Cordiales,Mauricio Quezada Gerencia GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Angela

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Todas las llaves de agua de la habitación tiraban agua. Se me hace algo que no debería de pasar el agua está escasa y que se esté tirando no es justo! Todo lo demás excelente lo recomiendo ampliamente el personal súper amable
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Gerente General a répondu le 9 mai 2024
Estimada Angela, Lamento que su experiencia en general no haya estado a la altura. Sus comentarios serán compartidos con las personas apropiadas que pueden ayudarnos a hacer una diferencia para asegurar que las necesidades y expectativas de nuestros valiosos huéspedes se cumplan en el futuro. Gracias una vez más por sus comentarios, y si tiene alguna sugerencia que contribuya a mejorar su estancia, no dude en ponerse en contacto con nosotros directamente.Saludos Cordiales,Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Acceptable

John

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Time share sales were high pressure
Séjour de 8 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 9 mai 2024
Dear John, Please accept our most sincere apologies for any inconveniences you may have experienced regarding personnel’s attitude in the sales department. Your comment has been forwarded to the corresponding division to take action. We thank you very much for your comments, and we hope to have the opportunity to provide you with the excellence in service, we are known for, in the future.Cordially yours, Mauricio Quezada General Manager Villa Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Sachin

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beachfront view 🏖️
Séjour de 3 nuits en mai 2024
General Manager a répondu le 20 mai 2024
Dear Sachin, It is a pleasure to receive an amazing review from our valued guests and we would like to thank you.On behalf of all the staff at Villa Del Palmar Puerto Vallarta.We're happy to hear about your wonderful experience and we were able to provide a fantastic stay for you.We are committed to offering outstanding service.Best Regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla del Palmar Beach Resort & Spa, Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

EDUARDO

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excelente lugar para descanssar
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Gerente General a répondu le 7 mai 2024
Estimado Eduardo, Muchas gracias por elegir Villa del Palmar Puerto Vallarta como su lugar de descanso y por compartir los detalles de su experiencia con nosotros. Me complace saber que nuestro equipo ha contribuido en gran medida para hacer su estancia memorable. A nombre del equipo Villa del Palmar Puerto Vallarta me pongo a sus órdenes para hospedarle en su próxima visita. Saludos cordiales, Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Jorge

Points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Gerente General a répondu le 8 mai 2024
Estimado Jorge, Muchas gracias por elegir Villa del Palmar Puerto Vallarta como su lugar de descanso. Saludos cordiales, Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Johana Arroyo

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Muy bien lugar para pasar vacaciones tranquilas
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Gerente General a répondu le 7 mai 2024
Estimada Johana, Gracias por brindarnos la oportunidad de hospedarlo en Villa del Palmar Puerto Vallarta y por tomarse el tiempo para compartir su experiencia con nosotros.Será un honor para Villa del Palmar Puerto Vallarta contar con su regreso y ofrecerle nuestra sincera bienvenida en su próxima visita.Saludos cordiales, Mauricio Quezada Gerente General Villa del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Acceptable

Dallas Patricia Ann

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Gerente General a répondu le 7 mai 2024
Estimada Dallas, Gracias por evaluar nuestros servicios, La tomaremos a consideraciónSaludos Cordiales, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Izcali

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Gerente General, a répondu le 7 mai 2024
Estimada Izcali, Agradezco su valoración, Saludos Cordiales, Mauricio Quezada Gerente General, Villa Del Palmar Puerto Vallarta.

6/10 – Acceptable

MLSY

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage de couple
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté
El piso un poco sucio, nos salieron 2 cucarachas en la habiatacion 😞 de todo lo demas todo bien
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Gerente General a répondu le 7 mai 2024
Estimado Huésped, Lamento que su experiencia en general no haya estado a la altura. Sus comentarios serán compartidos con las personas apropiadas que pueden ayudarnos a hacer una diferencia para asegurar que las necesidades y expectativas de nuestros valiosos huéspedes se cumplan en el futuro. Gracias una vez más por sus comentarios,Saludos Cordiales,Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

PEDRO

Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 – Excellent

Richard, Covina

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful location right on the beach.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 4 mai 2024
Dear Richard, Thank you for your amazing words, for your time and dedication to write your experience.We look forward to being of service to you and yours in the future when you come home again.Kind regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Mitzi

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Gerente General a répondu le 4 mai 2024
Estimada Mitzi, Estamos muy agradecidos de que se haya tomado el tiempo para compartir su reseña con nosotros. Que tenga un excelente día, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

10/10 – Excellent

Scott Charles

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The team was so warm and accommodating we loved our stay. The food was outstanding, we ate breakfast everyday and loved the buffet!
Séjour de 7 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 4 mai 2024
Dear Scott, Thank you for your amazing words, for your time and dedication to write your experience, we strive to exceed your expectations and making sure that you feel better than at home.We will pass on your words of praise to those that were involved in helping to ensure that everyone was happy with this vacation and let them know that their efforts are very appreciated.We look forward to being of service to you and yours in the future when you come home again.Kind regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta

8/10 – Bien

Michael

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 2 mai 2024
Dear Michael, It is always great to receiving excellent reviews we can share with other guests, we all here at the resort feel motivated to continuing improving the services we offer for the next time you come back. SincerelyMauricio QuezadaGeneral Manager Villa Del Palmar Puerto Vallarta

2/10 – Terrible

Juan Manuel

Voyage de couple
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Gerente General a répondu le 2 mai 2024
Estimado Juan, Gracias por evaluar nuestros servicios, La tomaremos a consideraciónSaludos Cordiales, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

6/10 – Acceptable

Younes

Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Gerente General a répondu le 30 avr. 2024
Estimado Younes, Gracias por evaluar nuestros servicios, La tomaremos a consideraciónSaludos Cordiales, Mauricio Quezada Gerente GeneralVilla Del Palmar Puerto Vallarta

8/10 – Bien

Mirza

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The room we were assigned was a little noisy in the evening but got quieter later in the evening. We had a little issue with our bill at the time of check out, however, Martin at the front desk helped us out to fix the problem. Overall, its a good resort and we enjoyed our stay!
Séjour de 5 nuits en avril 2024
General Manager a répondu le 29 avr. 2024
Dear Mirza, Thank you for your feedback regarding your recent visit to Villa del Palmar Puerto Vallarta. I would like to sincerely apologize for the negative experience you had during your visit. We are dedicated to perfecting each detail of our guests’ experiences, and I am truly sorry we were not able to provide a more positive and memorable one for you.Once again, we thank you very much for your comments, and we hope to have the opportunity in the near future to provide you with the excellence in service we are known for. Kind regards,Mauricio Quezada General ManagerVilla Del Palmar Puerto Vallarta