Intérieur de l’entrée

Prestige Oceanview Hotel Prince Rupert – Avis

3 out of 5
Prestige Oceanview Hotel Prince Rupert
118 6th St, Prince Rupert, BC

Avis

8,0

Très bien

Note de 10 – Excellent, d’après 234 avis sur 763." "
Note de 8 – Bien, d’après 321 avis sur 763." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 145 avis sur 763." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 41 avis sur 763." "
Note de 2 – Terrible, d’après 22 avis sur 763." "

8,2/10

Propreté

8,6/10

Service et personnel

7,6/10

Commodités

7,4/10

État et installations de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Ashley Daigle (General Manager) a répondu le 25 sept. 2020
Thank you for your review. We hope to serve you again. Best Regards, Ashley Daigle General Manager

10/10 – Excellent

Claudette

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en juin 2020
Ashley Daigle (General Manager) a répondu le 20 juin 2020
Thank you for your review! We look forward to serving you again. Best Regards, Ashley Daigle General Manager

8/10 – Bien

Philippe

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Ashley D (General Manager) a répondu le 23 sept. 2019
Dear Philippe, Thank you for your review. We hope to serve you again. Best Regards, Ashley Daigle General Manager

8/10 – Bien

Claudette

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Satisfied customer
I did not get the room i booked, very disappointed, Prestige has always been good to us. Will return , i love the emplyees very friendly and clean environment. Can’t wait to go back
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Ashley Daigle (General Manager) a répondu le 17 nov. 2018
Dear Claudette, Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear that you did not receive the correct room type. Please contact us directly so that we may resolve this issue. Best Regards, Ashley Daigle General Manager

8/10 – Bien

Francois

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Un très bon hôtel de passage.
A l’arrivée du ferry depuis Port Hardy cet hôtel vous tend les bras quelle que soit l’heure à laquelle vous arrivez : pour nous 03.30 suite au retard du ferry. Le personnel vous accueille avec sourire et disponibilité. Les chambres sont grandes et très propres. Le petit déjeuner est sommaire mais efficace.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Ashley Daigle a répondu le 13 août 2018
Merci pour votre avis. Nous sommes très heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre visite ici à Prince Rupert. Nous espérons que vous avez fait un bon voyage et que nous avons hâte de vous revoir! Merci! Ashley Daigle General Manager

8/10 – Bien

joanne, terrace , C.B.

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Le personnel est vraiment sympathique et souriant.
Le personnel est vraiment accueillant Il y a un bon choix d'aliments pour le déjeuner continental. La dame qui travaillait dans la salle à manger était gentille et souriante.
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Ashley Daigle (Hotel Manager) a répondu le 30 oct. 2017
Merci pour votre avis. Nous sommes heureux d'entendre que vous avez apprécié le petit déjeuner. Nous espérons que vous nous rendrez visite à nouveau.

8/10 – Bien

frederic

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Thank you for your review. We hope to serve you again in the near future!

4/10 – Médiocre

Auris71, Bourgogne

Points forts : Service et personnel, confort de la chambre
Pas pour y dormir !!!
Accueil correct / arrivée tardive à 23h. Par contre, le Pub présent juste à côté ne permet pas d'y passer une nuit reposant. Musique très bruyante jusqu'au moins 2h du matin. Cerise sur le gâteau : à 5h30 du matin le client de la chambre d'à côté à pris une douche et un bruit de sifflement et de vibration dans les canalisations d'eau nous a réveillé. De plus nous entendions sa TV fonctionner également. Tout est dit, il n'y a rien à ajouter. Concernant le Pub, seules les chambres avec des numéros impairs sont concernées ( cela représente néanmoins la moitié de l'hôtel. A préciser que nous y sommes arrivés un mardi soir.

8/10 – Bien

Marie, Terrebonne (Québec)

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Propre et confortable et abordable
Cet hôtel est très bien et à proximité du cow bay à 15 minutes de marche. Par contre le déjeuner : pas de beurre d'arachides et pas de banane (pas assez pour tout le monde). Très bel endroit, nous voyons la mer de notre étage.

4/10 – Médiocre

Matthew, Peachland

Points faibles : État et installations de l’hébergement
My room had no water in the shower and I was I unable to take a shower before departing the hotel. I brought this to the attention of staff upon departure as I felt the night really should have been compensated for this. Staff did not seem that concerned that no one noticed a non-functioning shower during cleaning of room.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Best regards, G Wiwcharuck General Manager a répondu le 24 mai 2024
Hi Matthew,I am sorry to hear about the issue with your shower; please contact the guest service manager so we can correct the situation.

6/10 – Acceptable

Glynden

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
This property was under construction
Séjour de 3 nuits en avril 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 8 mai 2024
Hi Glynden,Thanks for letting us know how your stay went; we will be done our renovations in June; we hope to see you again so we can show you the changes we have made.Best regards,

6/10 – Acceptable

CHRISTINE

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Property under construction, I would have stayed away have I known. The breakfast room had very poor offerings in the morning.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 26 avr. 2024
Hi Christine,Thank you for leaving us a review. I hope you are able to return after our renos so we can show you the changes.He hope to see you again soon. Best regards,

4/10 – Médiocre

Anne Marie, marsh lake

Voyage de couple
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Construction everywhere. Dingy rooms
Séjour de 1 nuit en avril 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 26 avr. 2024
Hi Anne Marie,Thank you for leaving us a review of your stay. I apologize for the construction, and invite you to stay with us again after the renovations are done so you can see the changes. We hope to see you again.Best regards,

6/10 – Acceptable

Jeff

Séjour de 1 nuit en mars 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 10 avr. 2024
Hi Jeff,Thank you for taking the time to leave us a review!We hope to see you again soon.Best regards,

8/10 – Bien

Trevor

Points forts : Propreté, service et personnel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 10 avr. 2024
Hi Trevor,Thank you for letting us know how your stay went.We hope to see you again in the near future!Best regards,

10/10 – Excellent

Phat

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Very good in general.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 10 avr. 2024
Hi Phat,Thanks for taking the time to let us know how your stay went. I am happy you enjoyed your time with us! We hope to see you again soon.Best regards,

10/10 – Excellent

Ursula

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
**
Séjour de 1 nuit en mars 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 6 mars 2024
HI Ursula,Thank you for taking the time to let us know you enjoyed your stay with us!We hope to see you again soon,

8/10 – Bien

Wendy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en février 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 9 févr. 2024
Hi Wendy,Thank you for leaving us a review; we hope you enjoyed your time with us. We hope to see you again soon!Best regards,

10/10 – Excellent

James

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
It was fine
Séjour de 2 nuits en février 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 9 févr. 2024
Hi James,Thank you for leaving us a review!We hope to see you again soon.Best regards,

8/10 – Bien

Nancy

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It was convenient to where our shuttle from the ferry dropped us off. Walmart/mall was across the street.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 30 janv. 2024
Hi Nancy,Thank you for taking the time to leave us a review. It is great to see you enjoyed your stay. We hope to see you again soon!Best regards,

2/10 – Terrible

Habin

Points faibles : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 22 janv. 2024
Hi Habin,It looks like you did not have a great stay with us. Please contact management to discuss what went wrong.We hope you have safe travels,

10/10 – Excellent

Tina

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff. Cozy pet friendly rooms
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 22 janv. 2024
Hi Tina,I am happy to see that you and your furry companion enjoyed your stay with us. We can't wait to see you all again!Best regards,

10/10 – Excellent

Abulimiti

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 22 janv. 2024
Hi Abulimiti,Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to seeing you again!Best regards,

10/10 – Excellent

Kory

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 22 janv. 2024
Hi Kory,Thank you for leaving us a kind review. We hope to see you again soon!Best regards,

6/10 – Acceptable

David

Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 22 janv. 2024
Hi David,Thank you for taking the time to leave us a review. We enjoyed having you as a guest and hope to see you again soon!Best regards,

4/10 – Médiocre

Audrey

Points forts : Propreté
Points faibles : État et installations de l’hébergement
I went to have a shower, no hot water! I called the front desk and was told To get hot water you had to run the water for 10 to 15 minutes! There is something wrong with the hot water to the second floor! The heater/air conditioner in the room only blew cold air, it was cold! There was an air vent right outside the door that blew freezing cold air into the hall and room every time you opened the door! There was only one desk chair in the room, everyone had to sit on the beds! Went for the complimentary breakfast, poured my cereal and couldn’t find the milk! When asked I was told they were out of milk with no attempt to get any! I was told to throw the dry cereal away! It was very clean, great in that way. Just felt like an inconvenience to the hotel owners!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 3 janv. 2024
Hi Audrey,I am sorry to hear you did not enjoy your stay with us. Please contact the Guest Service Manager at the hotel so we can ensure your next stay is more comfortable.Best regards,

10/10 – Excellent

Pierre

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great place
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 9 févr. 2024
Hi Pierre,Thank you for leaving us a review. I am happy to see you had a great stay. We look forward to your next visit.Best regards,

10/10 – Excellent

Kelli

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Shivani a répondu le 28 déc. 2023
Hello Kelli,Thanks for choosing Prestige Prince Rupert Hotel for your stay. we always strive to provide our best service to our guests along with a comfortable and pleasant stay.Best regards,

8/10 – Bien

Shantel

Evening two ladies Kristi and Tracy were very nice.our checkout however was not taken into consideration at 12pm. Since there was no hot water we decided to go home and shower. We weren't comfortable at all. Upon check out We were refused money back. There was no hotwater to shower for 4 of us. I dont think that, We finally decided to leave to catch our ferry at 3:30. I would like to get some money back from not using the room. This is for expedia and doesnt reflect the hotel.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Shivani a répondu le 18 déc. 2023
Hello Shantel,We are deeply apologise for the inconvenience that happended in your stay. We experienced some plumbing issues due to the drop in temprature however we got Hot water back in the early morning. we are always striving to give all of our guests the best possibility stay with us. Have a great time ahead.Best regards,

6/10 – Acceptable

Jim

Voyage d’affaires
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Shivani a répondu le 18 déc. 2023
Hello Jim,Thanks for your time to rating us. we are always striving to give all of our guests the best possibility stay with us.Best regards,

10/10 – Excellent

Robert

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Shivani a répondu le 18 déc. 2023
Hello Robert,Thanks you for your review. We are always striving to give all of our guests the best possibiltity stay with us and I hope you enjoyed your stay with us.Best regards,

8/10 – Bien

Larry

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Shivani a répondu le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We are always striving to give all of our guests the best Possibility stay with us.Best regards,

8/10 – Bien

Shonna

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Shivani a répondu le 7 déc. 2023
Hello Shonna,Thanks for your review and I hope you had a nice trip to Prince Rupert.Best regards,

10/10 – Excellent

Katherine

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Ocean view!,
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Shivani a répondu le 7 déc. 2023
Hello Katherine,Thanks for your time to reviewing us and I hope you enjoyed your time in Prince Rupert. Have a great day.Best regards,

10/10 – Excellent

Dylan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff. Easy check in.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Shivani a répondu le 7 déc. 2023
Hello Dylan,Thanks for reviewing us and for the lovely comment. Have a great day and we are looking forward to seeing you on your next trip to prince Rupert.Best regards,

8/10 – Bien

Olivia

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Shivani a répondu le 7 déc. 2023
Hello Olivia,Thanks for your review and I hope you enjoyed your stay with us.Best regards,

8/10 – Bien

Gary

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
It's proximity to the train station.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 27 nov. 2023
HI Gary,Thank you for your review, we hope you had a great trip!Best regards,

10/10 – Excellent

Claudette

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
G Wiwcharuck, General Manager a répondu le 27 nov. 2023
Claudette, thank you for your review. We love having you stay with us and look forward to your next visit!Best regards,

10/10 – Excellent

Dylan

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Convenient location. Friendly staff.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Shivani a répondu le 13 nov. 2023
Hello Dylan,Thanks for your lovely review and have a great time ahead.Best regards,

10/10 – Excellent

Kidy

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I dont care about the property but the staff is incredible amazing people
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Shivani a répondu le 13 nov. 2023
Hello kidy,Thank you for your lovely review for our staff and i hope you had really nice stay with us.Have a great time ahead,Best regards,

10/10 – Excellent

Derick

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Shivani a répondu le 13 nov. 2023
Hello Derick,Thanks for choosing Prestige Prince Rupert for your trip and I hope you enjoyed your stay with us.Best regards,

10/10 – Excellent

Heather

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Shivani a répondu le 13 nov. 2023
Hello Heather,Thank you for staying with us and I hope you had a really nice trip in Prince Rupert.have a great day,

8/10 – Bien

Neil

Voyage en famille
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Some excellent front desk staff and some not so great front desk staff, the continental breakfast was often out of stock on utensils to eat with or coffee and finding help to get those items was sometimes a challenge. We were also kept awake throughout the night by people yelling, swearing and screaming at all hours just outside the hotel doors. Otherwise it was clean had great service from one of the front desk ladies (very helpful and checked on how our stay was going multiple times).
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Shivani a répondu le 2 nov. 2023
Hello Neil,We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced in your stay and hoping you have a great time ahead.Best regards,

6/10 – Acceptable

VERONICA

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Ok place to stay.
The tv did not work properly and the hallways were so hot. But the staff at the front desk were wonderful. There was not much for breakfast. We found waffles And no protein but one broke. Egg in the fridge.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Shivani a répondu le 2 nov. 2023
Hello Veronica,We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced in your stay and hoping you have a great time ahead.Best regards,

10/10 – Excellent

Hanah

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The propert us clean. Good staff affordable price.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Shivani a répondu le 2 nov. 2023
Hello Hanah,Thank you for your review and have a great time a head.Best regards,

10/10 – Excellent

Amanda

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Shivani a répondu le 2 nov. 2023
Hello Amanada,Thanks for your time to reviewing us and we are looking forward to see you on your next trip in Prince Rupert.Best regards,

10/10 – Excellent

Lovepreet

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Shivani a répondu le 2 nov. 2023
Hello Lovepreet,Thanks for your review and we hoping you had a nice tip to Prince Rupert.Have a great time ahead,Best regards,

10/10 – Excellent

Nicolette

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The staff goes above and beyond and is so very helpful. I love staying here
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Shivani a répondu le 26 oct. 2023
Hello Nicolette,Thanks for leaving a lovely review and it seems like you have a really great stay with us. we are looking forward to see you on your next trip.Have a great time ahead,

8/10 – Bien

Timothy

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Shivani a répondu le 26 oct. 2023
Hello Timothy,Thanks for your time to reviewing us and I hope you had a nice trip to Prince Rupert. Have a great time ahead,

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
The front desk was so friendly and helpful.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Shivani a répondu le 26 oct. 2023
Hello there,Thanks for your lovely review and hoping to see you again on your next trip to Prince Rupert.Best regards,