Tous les avis affichés proviennent de vraies expériences de clients. Seuls les voyageurs qui ont réservé un séjour avec nous peuvent soumettre un avis. Nous vérifions les avis et publions tous les avis, positifs ou négatifs, qui respectent nos directives.Plus de renseignementsS’ouvre dans une nouvelle fenêtre
Note de 10 – Excellent, d’après 482 avis sur 652." "
10 – Excellent
482
Note de 8 – Bien, d’après 140 avis sur 652." "
8 – Bien
140
Note de 6 – Acceptable, d’après 15 avis sur 652." "
6 – Acceptable
15
Note de 4 – Médiocre, d’après 12 avis sur 652." "
4 – Médiocre
12
Note de 2 – Terrible, d’après 3 avis sur 652." "
2 – Terrible
3
9,6/10
Propreté
9,6/10
Service et personnel
9,2/10
Commodités
9,6/10
État et installations de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
10/10 – Excellent
Isabelle
28 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Je recommande
Isabelle
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 – Excellent
Caroline
Voyage en famille
7 oct. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Hôtel très propre, personnel courtois.
Le téléviseur ne fonctionnait pas mais ce n’était pas très grave, et le bain été peut-être bouché car l’eau ne s’écoulait pas très bien. Mais ce fut un séjour agréable.
Caroline
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 – Excellent
Eric
1 août 2022
Points forts : Propreté, service et personnel
Eric
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
11 janv. 2020
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 – Excellent
Pierre
16 déc. 2015
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pierre
10/10 – Excellent
McMillan
20 mai 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
—-
McMillan
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Kathy Steinburg FOM a répondu le 22 mai 2024
Good morning,Thank you for your feedback we always want to know how our guests stay went making you happy makes us happy :). Thank you,
10/10 – Excellent
ANN MARIE, Seneca Falls
Voyage en famille
14 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great location and place. Breakfast was a hit!!
ANN MARIE
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Kathy Steinburg a répondu le 15 avr. 2024
Good morning, Ann Marie Thank you for your feedback we always appreciate knowing how our guests stay was. Making you happy makes us happy :) Thank you, Kathy.
10/10 – Excellent
JOANNE
7 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Clean and comfortable room
JOANNE
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Kathy Steinburg a répondu le 11 avr. 2024
Good morning, JoanneThank you for your feedback we always appreciate knowing how our guests stay was. Our staff is always working hard to ensure all guests are happy :) Thank you, Kathy
10/10 – Excellent
Patricia
Voyage en famille
4 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Great staff and excellent service from front desk
Patricia
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Kassia - Guest Service Manager a répondu le 4 avr. 2024
Hello Patricia. Thank you so much for taking the time to leave us a review and for your kind words and feedback. We are so glad that our staff treated you with excellent service during your stay. We hope to have the opportunity to visit with you again in the future!Best wishes,
10/10 – Excellent
Eupholia
Voyage en famille
29 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Beautiful property. Easy checking and out. Great front desk service
Eupholia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Kathy Steinburg a répondu le 29 mars 2024
Eupholia, Thank you for your feedback, our staff is always working hard to ensure all of our guests have great stay. So happy to see that your stay was a great one:) I will share your feedback with staff.Thank you Kathy
10/10 – Excellent
Karla
Voyage en famille
24 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very convienient, and great staff!
Karla
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kathy Steinburg a répondu le 25 mars 2024
Good morning, Karla Thank you for your feedback we always appreciate knowing how your stay was with us. Our staff is always working hard to ensure all guests have great stay. I will shar your feedback with staff. Thank you, Kathy
8/10 – Bien
Jennifer
8 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly and attentive staff. Rooms could use a little more sound proofing though. Overall it is a nice hotel.
Jennifer
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Kathy Steinburg a répondu le 18 mars 2024
Thank you for your feedback we appreciate knowing how your stay was. Yes, I agree Hilton hotels needs thicker walls :) We are happy to see your overall stay went well.Thank you, Kathy
8/10 – Bien
Julie
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
3 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I stayed with a group for a basketball tournament. Rooms and pool were perfect for what we needed!
Julie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kathy Steinburg a répondu le 18 mars 2024
Thank you for your feedback, we appreciate knowing how our guest stay was. So happy to see you were able to enjoy the pool! Thank you, Kathy
10/10 – Excellent
Cory
3 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Cory
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Kathy Steinburg a répondu le 4 mars 2024
Good morning, Cory.Thank you for taking time to give this feedback, we appreciate knowing how our guests stay was. Have great day ahead, Kathy
4/10 – Médiocre
Kristofer
Voyage en famille
29 févr. 2024
Points faibles : Service et personnel
Staff is VERY grumpy. Room was kind of dirty, found lots of bugs, shower was cold, breakfast was meh. Pool water was green. Family has come home with rashes. For the money you pay this place is not worth it.
Kristofer
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kathy Steinburg a répondu le 29 févr. 2024
Good morning, Kristofer I am sorry to hear that your experience at our hotel wasn't 100%. We apologize for the pool but with excessive use of the pool day prior it caused the pool to need added chemicals our pool is checked daily! The hot water boiler was not something we expected to break down and has been fixed. We never want any of guest stay to be unpleasant. Our staff should always try to remedy the situation at hand within their control. Our staff has been given more training to ensure our all customers stay is pleasant one. Our General Manager Wendi Provost will be available to speak to you if you'd like to call her, she will return to office Friday mid-morning, please know we have staff here 24 hours for any issues or concerns our guest may have. Thank you for taking time send feed..
8/10 – Bien
Heather
Voyage en famille
18 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice bedding and amenities. My daughter really likes the scent of the soaps in the bathroom. Breakfast options are good.
Heather
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kathy Steinburg a répondu le 19 févr. 2024
Heather, Good morning, thank you for your feedback. We always appreciate knowing how our guests stay went. The new soaps are amazing so happy to see breakfast went well. I will share your feedback with the staff. Thank you, Kathy.
10/10 – Excellent
Diana
13 févr. 2024
Clean, very nice rooms, friendly staff,
Diana
Séjour de 3 nuits en février 2024
Kathy Steinburg a répondu le 13 févr. 2024
Good morning, Diana Thank you for your feedback we always appreciate knowing how our guests stay was. I will share your feedback with our staff they are always working hard to ensure all guest have great stay. Our housekeeping staff is always working hard to ensure all guest rooms are clean. Thank you , Kathy
10/10 – Excellent
James
Voyage en famille
5 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly service, clean property.
James
Séjour de 2 nuits en février 2024
Kathy Steinburg a répondu le 6 févr. 2024
Good morning, James, thank you for your feedback. Our staff is always working hard to ensure all guest have great stay. I will share your feedback with team.Thank you, Kathy
10/10 – Excellent
David
4 févr. 2024
David
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kathy Steinburg a répondu le 6 févr. 2024
Good morning, David Thank you for your 5 out of 5 review.Our staff is always working hard to ensure all guests have great stay. Thank you. Kathy
8/10 – Bien
Deborah
3 févr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Staff was very pleasant & premises was very clean. I was only there overnight & met family for breakfast so I did not partake in their breakfast, but it smelled very good on my way out. It was a little loud, as you could hear the doors shutting & the people walking around above me. Pillows were a little too soft & I found it hard to get comfortable. Those 2 things are really the only thing I could complain about.
Deborah
Séjour de 1 nuit en février 2024
Kathy Steinburg a répondu le 6 févr. 2024
Good morning, DeborahThank you for taking time to give review we always appreciate knowing how guest stay are were. Thank you for your feedback. I will speak with housekeeping supervisor and let her know about the pillows. So happy to see the rest of your stay went well. Thank you Kathy
10/10 – Excellent
Carina
16 janv. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Front desk staff was extremely welcoming upon arrival
Carina
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Kathy Steinburg a répondu le 17 janv. 2024
Carina, Hello, thank you I am so happy to see that your stay with us went well. Our staff is always working hard to ensure that all guests have great stay. Making our guest happy makes us happy :) Thank you, Kathy
10/10 – Excellent
Julie
14 janv. 2024
Julie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Kathy Steinburg a répondu le 16 janv. 2024
Julie, Hello, so happy to see you enjoyed your stay with us, we always appreciate feedback from our guests. Thank you for staying with us,Kathy
8/10 – Bien
Brian
Voyage de couple
14 janv. 2024
Points forts : Propreté
Brian
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Kathy Steinburg a répondu le 16 janv. 2024
Brian,Thank you for staying with us, we appreciate your feedback. Our staff is always working hard to ensure all guest have great stay.Thank you, Kathy
2/10 – Terrible
Kelly
11 janv. 2024
Points faibles : État et installations de l’hébergement
Kelly
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Kathy Steinburg a répondu le 12 janv. 2024
Kelly,Hello, we are sorry to see that you didn't have great stay with us. Did you stop by desk? Please know our staff is here 24 hours and always want the opportunity to resolve any guest issues while guest is still on property. Please reach out if you would like to talk to one of the managers. Thank you, Kathy
10/10 – Excellent
Brandon
Voyage en famille
31 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great visit
Amazing room and very clean and comfy. Pool was fun. Family very much enjoyed!
Brandon
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Kathy Steinburg a répondu le 2 janv. 2024
Brandon, Thank you, we are so happy to see your stay was great one. Housekeeping deserves high five for all their hard work and dedication in keeping guest rooms clean.Glad your family enjoyed the pool. Happy New Year Thank you, Kathy
10/10 – Excellent
Heather
Voyage de couple, Voyage d’affaires
26 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Easy location
Heather
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Kathy Steinburg a répondu le 2 janv. 2024
Heather, Thank you for choosing Hampton Inn Potsdam to be your home away from home, glad location made your plans easier. Happy New Year, Thank you Kathy.
10/10 – Excellent
Jen
20 déc. 2023
Points forts : Propreté
Jen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Kathy Steinburg a répondu le 23 déc. 2023
Thank you for completing the survey. Our staff is always working hard to ensure all guest have great stay.Happy Holidays to you & your family.Thank you,
8/10 – Bien
Miranda
17 déc. 2023
Miranda
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Kathy Steinburg a répondu le 8 janv. 2024
Miranda, Thank you for staying with us, we hope you enjoyed your stay. Our staff always wants to make sure all of our guest have great stay.Thank you Kathy
10/10 – Excellent
Lucas
Voyage d’affaires
3 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great Hotel. Friendly staff, rooms were excellent. Would go back again
Lucas
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Kathy Steinburg a répondu le 18 déc. 2023
Thank you, we always appreciate getting feedback to ensure all guest have great stay. Happy Holidays to you and your family.Thank you,
10/10 – Excellent
Ruth
Voyage en famille
21 nov. 2023
The staff were so nice only was there to sleep while I visited my daughter but they always greeted us.
Ruth
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Kathy Steinburg a répondu le 2 janv. 2024
Ruth, Thank you for choosing Hampton Inn Potsdam for your stay. Hope your visit went well. Thank you, Kathy
10/10 – Excellent
Jeanne
19 nov. 2023
Jeanne
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Kathy Steinburg a répondu le 23 déc. 2023
Thank you for completing survey. We appreciate knowing how your stay went. Our staff is always working hard to ensure all guest have great stay.Happy Holidays to you and your family.Thank you,
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Friendly staff, clean room, and overall great experience.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 – Bien
April
Voyage en famille, Voyage d’affaires
22 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff, clean room, standard hotel breakfast.
April
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 – Excellent
Francis
Voyage d’affaires
22 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Perfect -what I expected
Clean, up to date standards , never had a bad experience with any Hampton Inn
Quality you can count on
Francis
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 – Excellent
Lee
21 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Clean, Quiet, comfortable
Lee
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 – Excellent
Maria
Voyage en famille
21 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The check in was a breeze and the lady who checked us in was lovely. Could not have been nicer. The lobby is clean and decorated for Halloween. Makes it feel festive and homey.
Maria
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Kathy Steinburg a répondu le 21 oct. 2023
Thank you so much for your feed back. Our staff is happy to see that you had great stay with us, We always want all of our guests to feel welcome ! Our staff enjoys decorating* for the holiday season
8/10 – Bien
Leonard
17 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Very nice Hampton Inn
Leonard
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Kathy Steinburg a répondu le 21 oct. 2023
Thank you for you for staying with us we appreciate your feed back. So happy to see you likes our Hampton Inn Potsdam We have a zing staff who take great pride in keeping our Almost 9 year old property looking new.
10/10 – Excellent
Christine
Voyage en famille
14 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Very friendly staff and clean rooms. The breakfast was excellent and the employees made sure everything was replenished when something got low. Convenient location in relation to colleges.
Christine
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Kathy Steinburg a répondu le 21 oct. 2023
Thank you for your feed back, we appreciate knowing how are guest stay was . Making you happy makes us happy Housekeeping staff deserves high five for all their hard work in keeping guest rooms clean! Happy Halloween
10/10 – Excellent
Anya
14 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Friendly staff
Anya
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 – Excellent
Thomas
Voyage en famille, Voyage d’affaires
14 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Thomas
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 – Excellent
Oluwafunke
Voyage en famille
10 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel
Clean rooms and grounds
Wonderful staff!! Very accommodating and made sure our stay was smooth
Expedited early check in and fixed our internet connection issue within minutes
Oluwafunke
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 – Excellent
Liz
9 oct. 2023
Liz
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 – Excellent
Michelle
3 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Michelle
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 – Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A very good hotel. Only problem for me is all the carpeting. Friendly welcome and great breakfast.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 – Excellent
Rebecca
25 sept. 2023
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Rebecca
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
8/10 – Bien
Dean
Voyage en famille
25 sept. 2023
Points forts : Propreté, confort de la chambre
Was good, but could be better
Overall, our stay was OK. Did have to be moved from one room to another due to a loud noise coming from there. Hot water system in the room next to ours. Also did have to ask for clean towels in our room to be made reason it was not done Was because still on Covid protocols morning breakfast was great. Overall experience was OK.
Dean
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 – Excellent
Andrew
Voyage d’affaires
25 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Exceptional
Andrew
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
8/10 – Bien
blair
Voyage en famille
24 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
blair
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 – Excellent
Allison, Whitehall
Voyage en famille
23 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Nice hotel.
Allison
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 – Excellent
Wilson
17 sept. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.