Piscine extérieure, parasols, chaises longues

The Fives Downtown Hotel & Residences, Curio Collection by Hilton – Avis

4.5 out of 5

Avis

8,8

Excellent

Note de 10 – Excellent, d’après 315 avis sur 523." "
Note de 8 – Bien, d’après 128 avis sur 523." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 34 avis sur 523." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 22 avis sur 523." "
Note de 2 – Terrible, d’après 24 avis sur 523." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Service et personnel

8,6/10

Commodités

9,0/10

État et installations de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Bon sejour
Hôtel extrêmement bien placé. Piscine non chauffé mais agréable en roof top. Le personnel de l'accueil est vraiment DÉSAGRÉABLE !!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Management a répondu le 5 févr. 2024
Nous tenons à vous exprimer notre gratitude pour votre retour concernant notre emplacement privilégié et la piscine en terrasse, bien que nous regrettons sincèrement que votre expérience avec le personnel de l'accueil n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous présentons nos plus sincères excuses pour cette déception, et nous prenons note de vos commentaires pour améliorer notre service à l'avenir.Nous apprécions vos précieuses remarques et espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau, en vous assurant d'une expérience plus agréable.

8/10 – Bien

Caroline

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
Belle hotel superbe piscine mais le service étais pas plus Arrogent et on dirais toujours qu on dérangeais
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 12 déc. 2023
Chere Caroline, Merci pour vos éloges sur notre bel hôtel et notre superbe piscine. Nous regrettons toute perception dans notre service et nous nous excusons. Vos commentaires sont pris en compte pour des améliorations. Nous espérons vous accueillir à nouveau pour une expérience plus positive.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Points faibles : Service et personnel, commodités
A méditer surtout pour la piscine, transat et serviette indisponible car des gens prennent 5 transats manque de rigueur du personnel dans l’attribution des places
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Customer Services Mgr a répondu le 21 mai 2021
Cher client, Nous apprécions le temps pris dans votre évaluation et nous sommes désolés si nous n'avons pas répondu à vos attentes. Nous serons heureux de réviser vos commentaires utiles avec notre service compétent. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau au Fives Downtown Hotel & Residences Chaleureusement, Équipe de direction The Fives Downtown Hotel and Residences

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Dans l’ensemble tout était bien personnel très gentils bon emplacement a 5 min de la plage principale le seule problème c’est le wifi sui es très mauvais et très lent et les bouteilles d’eau c’est une foi tout le séjour après c’est payant moi qui a l’habitude de voyager je n’ai vu sa dans aucun des hôtels que j’ai fait si non la piscine est sublime avec vue sur l’océan un merci a vincent lopez qui es très gentil et au petit soin.
Séjour de 3 nuits en janvier 2021
Customer Services Mgr a répondu le 13 janv. 2021
Cher client, merci beaucoup d'avoir pris le temps de partager les commentaires de votre récent séjour avec nous. Votre avis est essentiel et extrêmement important pour nous. Nous nous excusons sincèrement pour les incohérences constatées. Vos commentaires ont été soigneusement examinés et discutés avec notre équipe des opérations. Soyez assuré que des mesures seront prises pour améliorer les aspects de service ci-dessus. Nous espérons qu'à l'avenir, nous aurons l'occasion de vous accueillir à nouveau au Fives Downtown Hotel and Residences. Avec nos meilleures salutations Équipe de direction Le Fives Downtown Hotel and Residences.

10/10 – Excellent

Marina

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Mon incontournable à Playa
Très bel hôtel où l’on se sent comme à la maison grâce au confort (literie top, chambre spacieuse et propre)et à l’accueil de tout le personnel aux petits soins (particulièrement Alfonso, Janet et Arturo). Piscine et restaurant sur le toit de grande qualité . J’y ai séjourné à 4 reprises et toujours très satisfaite.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Customer Service Mgr a répondu le 30 nov. 2019
Chère Marina, Merci beaucoup de nous avoir choisi pour vos récentes vacances. En tant qu’invité fidèle, nous tenons vraiment à vous et nous sommes très honorés de recevoir vos aimables compliments. Nous attendons avec impatience votre prochaine visite à The Fives Downtown Hotel and Residences. Cordialement, Équipe de direction The Fives Downtown Hotel et résidences

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Camila a répondu le 1 nov. 2019
Thank you for your great puntuation! Best regards

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Camila a répondu le 17 mai 2019
Thank you for your puntuation! Kind regards

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bel hôtel, proche de la mer. Un parking est disponible. Staff de l’hôtel disponible. Proche des restaurants et magasins des rues piétonnes. Très belle piscine avec vue sur la mer. Une chose qui est dommage : qu’ils n’aient pas respectés l’offre qu’expédia m’avait faite, avec le petit déjeuner compris dans le séjour. Refus de respecter cela de la part de l’hôtel, ce qui revient à 20$ par personne et par jour pour le petit déjeuner, alors qu’il était inclus dans l’offre.
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Diana a répondu le 11 mai 2019
En premier lieu nous vous remercions pour le temps que vous avez consacré à partager vos impressions sur votre séjour au sein de notre hotel The Fives Downtown, car c'est grace à des commentaires comme les votres que nous serons en mesure de maintenir et bien évidemment si nécessaire, d'améliorer la qualité de nos prestations. Merci beaucoup

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Localisation parfaite, établissement propre, chambre spacieuse. Musique parfois trop forte à la piscine.
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Camila a répondu le 9 mai 2019
Merci avant tout pour les conseils suite à votre récent séjour parmi nous. Nous recherchons continuellement l'amélioration de nos services et vos commentaires sont essentiels à ce propos.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Camila a répondu le 6 mai 2019
Muchas gracias por su maravillosa puntuación!

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en avril 2019
Camila a répondu le 17 avr. 2019
Thank you for your puntuation! Kind regards

8/10 – Bien

Ruth, Paris

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Très bel hôtel, moderne propre avec un lobby magnifique. Les chambres sont très belles aussi et très bien décorés, ce sont comme des minis appartement. La piscine est magnifique, grande, sur le toit avec une vue magnifique sur playa del Carmen, un coin VIP avec un grand jacuzzi et des transats dans l’eau. Le seul bémol de cet hôtel est le petit déjeuner. Très petit, pas grand chose, tout ce que lon demande arrive au bout d’une heure et il n’y a vraiment pas bcp de choix
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Camila a répondu le 30 avr. 2019
Nous apprécions énormement le temps que vous avez consacré à partager votre appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hotel, nous nous efforcons de dépasser les attentes de nos clients et vos commentaires nous assisteront dans cette demarche.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
J'ai aimé la spécialement la douche de type pluie avec une excellente pression d'eau chaude. La décoration moderne de la chambre et l'hôtel. Le confort du lit et la propreté. À 5 min de marche de la plage. Le service courtois et rapide. J'ai moins aimé, les petits soucis habituelle que l'on retrouve quand on voyage mais qui sont normales. Il suffit de prendre le temps de s'ajuster et tout le personnel à été d'une aide efficace et sincère. Philippe et Jessica de Québec. Merci à toute l'équipe.
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Camila a répondu le 2 avr. 2019
Nous vous remercions pour avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour parmi nous, notre objectif principal étant de garantir que nous offrons de mémorables expériences à nos clients, vos commentaires sont essentiels à cet effet, c'est pourquoi nous apprécions votre temps et vos critiques constructives.

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 8 nuits en mars 2019
Camila a répondu le 1 avr. 2019
Thank you very much for the punctuation! I hope you come back to visit our hotel. Kind regards.

8/10 – Bien

Thierry

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 3 nuits en février 2019
Camila a répondu le 4 mars 2019
Thank you for your reply. I hope you come back soon. Kind regards

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Lucas Cayian a répondu le 2 janv. 2019
We thank you very much for the comments you have made! Our engagement is to deliver an upscale service so that you can enjoy your vacations. We hope to have you back with us soon. Greetings,

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Great location. Unbelievable food, everything was delicious including breakfast. Very nice personnel always dedicated to customers. Very nice design overall, from the common areas to the bedroom furniture. Bathroom super comfortable, loved the super large shower. Only problem for me was the sound isolation in the room. You can hear the TV in the rooms around yours when you try to sleep, and there are some parasite noises in the walls that prevented me from sleeping well.
Séjour de 5 nuits en février 2018
Ecommerce Manager a répondu le 13 févr. 2018
We greatly appreciate the time it took to give us your comment, it is a pleasure to know that your stay was pleasant and we hope you will return soon. Best regards.

10/10 – Excellent

John

Voyage de couple
Points forts : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
We will definitely be back to Fives.. special mention for the bartenders Ricardo and Javier at the pool bar and all the waitstaff up there.. brilliant!!
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 – Excellent

Cynthia

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The rooftop pool was great.
Séjour de 5 nuits en mai 2024

2/10 – Terrible

Chase

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Management a répondu le 13 mai 2024
Dear Chase, Thank you for review. We value all guest opinions and would appreciate hearing more about your experience to better understand the issues you encountered during your visit. Please feel free to reach out to us directly with any specific details or concerns you would like to share. Your input is important to us, and we strive to continually improve our services based on guest feedback. We hope to have the opportunity to address your concerns and welcome you back for a more positive experience in the future.

6/10 – Acceptable

Filiberto

Voyage de couple
Points forts : Propreté
Our staycation was great until we ask to do a late check out and they said it would be $30/hour, how many hours would you like to stay?
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Management a répondu le 13 mai 2024
Dear Filiberto, Thank you for choosing to stay with us and for sharing your experience. We're delighted to hear that you enjoyed your overall stay. Regarding the late check-out, we do offer this service at an additional charge per hour. This policy helps us accommodate varying guest needs while ensuring the smooth operation of our hotel. We appreciate your understanding and look forward to your next visit.

8/10 – Bien

Alayna

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Management a répondu le 13 mai 2024
Dear Alayna, Thank you for your kind review. We look forward to your next visit!

2/10 – Terrible

Taisha

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage de couple
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
THIS HOTEL IS A SCAM!!!! Nothing like the pictures, rooms are dirty, overpriced food, the staff communication sucks, they tell you 5 different things, I stayed here with my family my husband and 2 boys, one 7 years old and the other 10 months old, I wanted breakfast and they tell us we have to get room service at 11am we waited from 9am-11 to order, when we called they said kitchen was closed and that they didn’t have breakfast because they were only serving lunch, by then my kids were starving and crying because they staff have no idea what they’re saying, that wasn’t our first complaint, that night when I arrived to the hotel the room they gave me was DIRTY! Bedsheet DIRTY! Bathroom dirty, mirrors dirty, the couch where my son was supposed to sleep on DIRTY, I wish I can upload the pictures to aware people of where they’re staying!! This place is not safe at all. I am very confused of how this hotel have 8.8 excellent reviews when it’s definitely trash!! I stayed one night and they penalized me because I did early checkout by charging me for 2 nights. They didn’t have any empathy and didn’t seem to care about me or my kids being uncomfortable didn’t offer to resolve the problem and also gave a hard time checking me out by saying I may have to pay for the whole week even if I leave early.. Eduardo at front desk, tried to say that my husband was lying about the what it looked like bedbug bites. This was all in just ONE NIGHT! Just imagine staying here for 5 nights. NIGHTMARE!
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Management a répondu le 7 mai 2024
Dear Taisha, We sincerely apologize for the experience you described, and we are truly disappointed to hear about the issues you encountered during your stay. This is certainly not the standard of service and quality we strive to provide our guests.Please rest assured that we take your feedback seriously and will address these concerns with our team to ensure immediate improvements are made. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we deeply regret that we fell short on multiple levels.We understand your frustration and hope to have the opportunity to make things right if you consider giving us another chance in the future.

10/10 – Excellent

Kaylin

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Management a répondu le 20 mai 2024
Dear Kaylin, Thank you for your kind review!

10/10 – Excellent

Mai Houa

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Cons - super slow elevators and rooftop main pool never had open lounges. PROS - a block from 5th ave, less than 2 blocks from ADO station, one of the few hotels with decent size infinity pool and rooftop hot tub.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Management a répondu le 18 avr. 2024
Dear Mai, Thank you for your kind review. We are glad to learn that you found our location to be convenient and that you enjoyed our rooftop pool and hot tub. We appreciate your feedback regarding the elevator and sun loungers. Rest assured we will use your comments to make the necessary improvements.

8/10 – Bien

Javier

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Esta bien hubica
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Management a répondu le 18 avr. 2024
Estimado Javier, Gracias por su amable valoración. Esperamos tener el honor de recibirle muy pronto nuevamente.

10/10 – Excellent

Elan Jannell

Points forts : Service et personnel
Perfect location the warmest staff definitely will be back
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Management a répondu le 12 avr. 2024
Dear Elan, Thank you for your wonderful review! We greatly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back again soon for another fantastic experience!Cordially, Management TeamThe Fives Downtown Hotel and Residences, Curio Collection by Hilton

10/10 – Excellent

Christian, Mont Saint Hilaire

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent service!
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Management a répondu le 8 avr. 2024
Dear Christian, Thank you for your amazing review! We look forward to your next visit!

10/10 – Excellent

Mandeep

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
best location
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Management a répondu le 3 avr. 2024
Dear Mandeep, Thank you for your kind review. We look forward to your next visit!

6/10 – Acceptable

Ryan, Atlanta

Points faibles : Service et personnel
Staff was not very attentive. Ok overall but many missteps and I would not recommend as the first choice.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Management a répondu le 1 avr. 2024
Dear Ryan, Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any lapses in service that you experienced during your stay. We take your comments seriously and will address them with our team to ensure we provide the attentive service our guests expect and deserve. We appreciate your input and hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.

6/10 – Acceptable

Fred

Voyage en famille
Too expensive for the facility
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Management a répondu le 1 avr. 2024
Dear Fred, We apologize for any inconvenience or disappointment caused. We understand the importance of providing value for our guests and will take your feedback into consideration as we strive to improve our offerings. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 – Excellent

Donna, Ottawa

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My husband, son and I stayed at The Fives downtown Playa Del Carmen for a week. This hotel and service provided was beyond our expectations. A huge thank you to Otavio and Renzo who ensured our stay was perfect, starting with communication before our arrival and throughout our visit, and I had the privilege to meet both of them. Everyone we met were wonderful. All were very warm and welcoming, and efficient..this hotel is extremely well run. Our two bedroom suite was very large, with beautiful balconies, view of the ocean, perfect temperature control, included everything we needed, and cleaned every day. And the roof top was spectacular! Beautiful pools with breathtaking ocean views!! I can’t thank Otavio, Renzo and everyone enough for our perfect stay and look forward to returning. Donna
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Management a répondu le 1 avr. 2024
Dear Donna,Thank you so much for your review of your recent stay at The Fives Downtown. We're thrilled to hear that your experience exceeded your expectations and that Otavio and Renzo played a pivotal role in ensuring your stay was perfect from start to finish.It's wonderful to know that you found our staff warm, welcoming, and efficient and that you enjoyed the amenities and views from our rooms and rooftop. We truly appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another stay in the future.

8/10 – Bien

Nathalie

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Personnel vraiment très agréable, chambre propre et vue sur le toit et installation agréable.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Management a répondu le 5 mars 2024
Chère NathalieNous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes ravies d'apprendre que notre personnel a contribué à rendre votre séjour agréable, que votre chambre était propre et que vous avez apprécié la vue depuis le toit ainsi que nos installations.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.

8/10 – Bien

James

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I found the hotel quite good. The staff were great and any concerns we had were addressed immediately. Even the cleaning staff were friendly. We had b beautiful room. The roof top pool is beautiful and overlooks the ocean. Our main complaint was the bar that was just down the street. The bar has an open roof top bar that played horrible live music til 3AM. To say the music was horrible might be an understatement. This bar is likely ruining the lives of hundreds of people. We were on vacation, I can't imagine the poor people who live near the place.
Séjour de 14 nuits en février 2024
Management a répondu le 5 mars 2024
Dear James, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted to hear that you found our hotel good and that our staff addressed your concerns promptly. It's wonderful to know that you enjoyed the room and the rooftop pool overlooking the ocean.We genuinely apologize for the inconvenience caused by the nearby bar's live music, and we understand how it may have affected your stay. We appreciate your feedback, and we will look into ways to address this concern to enhance the overall experience for our guests.We hope to welcome you back for another pleasant stay in the future.

10/10 – Excellent

graham

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 7 nuits en février 2024
Management a répondu le 28 févr. 2024
Dear Graham, Thank you for your amazing evaluation. We look forward to your next visit!

8/10 – Bien

Robert, Burnsville

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
My only complaint is that I stayed in a residential unit with a kitchen that wasn’t equipped, i.e. no utensils, plates, pots and pans, etc., so couldn’t cook any meals.
Séjour de 14 nuits en février 2024
Management a répondu le 24 févr. 2024
Dear Robert, Thank you for sharing your feedback with us. Your input is invaluable, and we will address this issue promptly to enhance the overall guest experience. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay.

8/10 – Bien

Theodore

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice place to stay a few days.
Hotel was as advertised. Basic room was large and clean. The hotel is a little worn, bur overall condition was acceptable. Breakfast was good and service was excellent. Rooftop pool area great and hotel location was two blocks from nice public beach. We would stay again!
Séjour de 5 nuits en février 2024
Management a répondu le 23 févr. 2024
Dear Theodore, Thank you for your positive review! We're pleased to hear that you found our hotel to your likind, with a spacious and clean room. We appreciate your comments on our breakfast, excellent service, and the enjoyable rooftop pool area. It's great to know our convenient location near the beach left a positive impression. We look forward to welcoming you back for another stay!

2/10 – Terrible

James, Orleans

Breakfast unacceptable
Séjour de 18 nuits en janvier 2024
Management a répondu le 19 févr. 2024
Dear James, Thank you for bringing your concerns to our attention. We apologize for any inconvenience you experienced with our breakfast. Your feedback is important to us, and we will address the issue promptly to enhance the overall dining experience. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay.

8/10 – Bien

Nicole

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Management a répondu le 19 févr. 2024
Dear Nicole, Thank you for your amazing rating. We look forward to the honour of hosting you again!

6/10 – Acceptable

Neelam

Points forts : Propreté, commodités
Property was clean and the staff was friendly. They need better English speaking employees. Also, one of the elevators was broken during our stay making it inconvenient. Overall ok but nothing impressive.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Management a répondu le 19 févr. 2024
Dear Neelam, Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear you found our property clean with friendly staff. We appreciate your suggestion regarding English-speaking employees and apologize for any inconvenience caused by the broken elevator during your stay. Your insights are invaluable, and we will use them to improve our services. If your travels bring you back to The Fives Downtown, we hope to provide a more impressive experience.

10/10 – Excellent

Rachel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Roof top pool was beautiful! Our room was comfortable and cleaned daily. Our house keeper was helpful and friendly and did a wonderful job to our room. Having a coffee shop and pharmacy downstairs was convenient. Will come again
Séjour de 14 nuits en janvier 2024
Management a répondu le 12 févr. 2024
Dear Rachel, Thank you so much for your review! We are thrilled to hear that you enjoyed the rooftop pool, comfortable room, and the cleaning service. We truly appreciate your kind words about our helpful and friendly housekeeper. It's wonderful to know that our amenities, including the coffee shop and pharmacy, added to the convenience of your stay. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 – Excellent

KATHERINE

Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Management a répondu le 8 févr. 2024
Dear Katherine, Thank you for your kind evaluation. We look forward to the honor of hosting you again!

4/10 – Médiocre

Chris

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Has late chaexknout confirmed the at 5 mins to one pm they tell us the owner is coming and they need room back immediately
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Management a répondu le 1 févr. 2024
Dear Chris, We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your late checkout. This situation falls short of our usual standards, and we appreciate your understanding. We will review our communication processes to prevent such occurrences in the future. Thank you for bringing this to our attention.

6/10 – Acceptable

Erik, Gig Harbor

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
The location of this property is great for shopping and nightlife. It’s close to the Cozumel ferry which is also a bonus. The whirlpool tub is a jetted tub on the deck, we were expecting a hot tub but ended up enjoying the jetted tub but it is small. Barely fits 2 people. The room was a good size but a little run down. Sliding pocket doors very hard to close, but has to be closed at night because of a lose window and whistling wind all night. Shower door leaks water all over the floor. The drinks are weak at the pool bar and the restaurant downstairs. The drinks are also $20-$22 USD so I’d expect to taste the booze. Food was bland at the pool bar and downstairs restaurant. Check in & out we’re good.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Management a répondu le 30 janv. 2024
Dear Erik, Thank you for sharing your detailed feedback with us. We're delighted to hear you enjoyed our location and proximity to the ferry.We appreciate your insights regarding the whirlpool tub, room condition, and sliding doors. Your comments are valuable as we continually work towards enhancing our guests' experiences.We apologize for the issues with the window, shower door, and the quality of the drinks. Rest assured, we'll address these concerns promptly to improve the overall quality of your stay.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more satisfying experience.Best regards,

8/10 – Bien

CESAR

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Management a répondu le 26 janv. 2024
Estimado Cesar, Gracias por su útil evaluación. Esperamos tener el honor de recibirle nuevamente.

10/10 – Excellent

Eddie Yan, Vancouver

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The location is the best. Less than 5 minutes walk to ADO station without taking the taxi and 1 block to 5th Ave. It's in the heart of Playa Del Carmen. No need to take a taxi anywhere.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Management a répondu le 24 janv. 2024
Dear Eddie, Thank you for your amazing review. We look forward to your next visit!

8/10 – Bien

Luciano

Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Management a répondu le 5 févr. 2024
Dear Luciano, Thank you for your kind rating! We look forward to your next visit.

6/10 – Acceptable

Evellyn do

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 9 janv. 2024
Gracias por evaluarnos.

10/10 – Excellent

manuel

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Excellent place to stay, near the beach and great restaurants, also 2 min away from the 5th Ave which has a lot of shopping stores, bars and food options …
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 9 janv. 2024
Dear Manuel, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We're delighted to hear that you found our location convenient, close to the beach, great restaurants, and the vibrant 5th Ave. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.

4/10 – Médiocre

Sunghwan

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement
I was assigned a room at the 4th floor. I’ve later found out that there was a bar at the 5th floor. It was extremely noisy until 12:00 pm; there were so much screaming and scratching noise from moving chairs. The fives hotel should not offer a room like this to its customers. It was so noisy that I had to sleep with noise cancelling ear phones on. I am not going back to the fives hotel again. This hotel should not be a part of Hilton honors.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Management a répondu le 27 déc. 2023
Dear Sunghwan, Thank you for sharing your experience with us, and we apologize for the inconvenience caused during your stay. We regret that the noise from the bar disrupted your comfort. Please know that we take your feedback seriously, and we will work towards addressing the noise concerns to ensure a more peaceful environment for our guests. We appreciate your loyalty as a Hilton Honors member and sincerely hope you reconsider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future.