Façade de l’hébergement

Brookshire Inn & Suites – Avis

2.5 out of 5
Brookshire Inn & Suites
123 Alexandra Drive, Pikeville, KY

Avis

7,0

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 33 avis sur 147." "
Note de 8 – Bien, d’après 52 avis sur 147." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 26 avis sur 147." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 20 avis sur 147." "
Note de 2 – Terrible, d’après 16 avis sur 147." "

7,6/10

Propreté

8,2/10

Service et personnel

6,6/10

Commodités

7,2/10

État et installations de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 – Terrible

jackie

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Ac very loud, marijuana overwhelming verified by ft desk, phone not working and tv not working
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 – Excellent

Terri Sue, Morristown

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent hotel, newly renovated. Good location with many restaurants and shopping within walking distance. I would highly recommend. Great shuttle service for Hillbilly Days events.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

6/10 – Acceptable

chris

Voyage de couple
Points forts : Service et personnel
The staff was friendly and happy. The bed was comfortable. The room had ample plugs. There was no hair conditioner provided, just shampoo. The cover was missing from the ac/heating unit. There was not enough to feed all the guests at breakfast.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

2/10 – Terrible

Emily

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 – Bien

Sherri

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property appears to be going through a renovation. Our room was nice and quiet. The bed comfortable. There is a train that passes and whistles. But, we didn't hear it in the middle of the night. There are plenty of food options and shopping in the area.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 – Bien

Edgar

Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 – Bien

Ty

Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Needs to be upgraded.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 – Bien

Kelli

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Shower
The only problem we had was the bathtub was holding water so when you was taking a shower you might as well took a bath..other then that had a great stay
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
staff a répondu le 20 déc. 2023
Thank you for your stay.

8/10 – Bien

Jerri

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
staff a répondu le 20 déc. 2023
Thank you for your stay.

10/10 – Excellent

Jennifer

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Check in was easy and the staff were all very nice ... everything was clean ... Our room was very spacious and had a great view of a smoky mountain ... our room was very clean, we had plenty of towels, free wi-fi and free breakfast in the lobby at a really good rate ... if we ever decide to travel that way again, I'd definitely stay at The Brookshire again!
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Staff a répondu le 3 oct. 2023
Thank you, we hope to see you soon.

6/10 – Acceptable

Terrie

Voyage de couple
Points faibles : État et installations de l’hébergement
There were no in room coffee pots!
Séjour de 2 nuits en août 2023
Staff a répondu le 14 août 2023
Thank you for your stay.

4/10 – Médiocre

Laura Nicole

Séjour de 1 nuit en mars 2023

4/10 – Médiocre

Teresa

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Day shift staff not friendly or welcoming. My AMEX was also charged twice for my one night stay.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Staff a répondu le 1 févr. 2023
So , sorry desk clerk's second day on the job.

8/10 – Bien

Gerald

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

6/10 – Acceptable

Tom

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
In process of upgrading, we had one of the better rooms. no chairs or table other than computer desk and chair.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Staff a répondu le 19 oct. 2022
Thank You for your stay.

8/10 – Bien

Janice

Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 – Excellent

Delmer

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Clean comfortable and quiet.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Staff a répondu le 7 sept. 2022
Thank You for your stay.

8/10 – Bien

Kevin

Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The property was clean, efficient and a good value. Close to restaurants and other stores.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Staff a répondu le 18 août 2022
Thank you for your stay.

10/10 – Excellent

SHERI, belleville

Séjour de 1 nuit en août 2022

10/10 – Excellent

larry

Séjour de 1 nuit en juillet 2022

2/10 – Terrible

Rosemarie

Voyage de couple, Voyage d’affaires
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The bed suck, No closet or rod. No toilet cover, dirty hall way. Barn door for the bathroom? It didn’t fit right. if I could have lift I would have, I feel I should get a refund, or money off. Not worth $110.00 a night, plus tax! Thank-you, Rose Hamilton
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

6/10 – Acceptable

Adam

Points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 – Bien

Gene

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Staff a répondu le 21 juill. 2022
Thank You for your stay.

8/10 – Bien

Clyde

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was clean and quiet.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Staff a répondu le 19 juill. 2022
Thank you for your stay

8/10 – Bien

Edward

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Family visit
People at the desk were above and beyond very nice and helpful. Only complaint was rooms had twin beds instead of queen
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Staff a répondu le 19 juill. 2022
Thank you for your stay

8/10 – Bien

Tim

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel
Fridge did not work, 4 pcs of tile loose in bathroom, pillows were horrible, clean room nice staff good location
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 – Bien

Frank

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Staff a répondu le 6 juin 2022
Thank You for your stay.

2/10 – Terrible

Kimberly

Voyage en famille
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
I booked a room with 2 Queen beds, but was given a room with 2 double beds that were the most uncomfortable beds I believe I’ve ever slept in. We could hear EVERY step the people in the room above us took. I was actually nervous that the ceiling above us would cave in. With every step they took, the ceiling made unnerving cracking noises.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Staff a répondu le 13 juill. 2022
Thank You for your stay

8/10 – Bien

glendith

Points forts : Service et personnel
Séjour de 2 nuits en mai 2022

8/10 – Bien

Kimberly

Voyage d’affaires
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Staff a répondu le 3 juin 2022
Thank You for your Stay.

6/10 – Acceptable

Jim

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Séjour de 1 nuit en mai 2022

6/10 – Acceptable

Donna

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Staff a répondu le 2 juin 2022
Thank you for your stay.

10/10 – Excellent

Michelle

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en mai 2022

10/10 – Excellent

Deborah

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 3 nuits en mai 2022

4/10 – Médiocre

Leslie

Voyage en groupe
Points faibles : Propreté
They lost my reservation. Luckily they had one non-smoking room left. But they couldn't give us a key because the battery in the door was bad so they had to walk is down to our room everytime we wanted in and unlock our door with a key.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Staff a répondu le 11 avr. 2022
Sorry for any inconvenience and Thank you for your stay.

10/10 – Excellent

Stephanie

Séjour de 1 nuit en avril 2022

8/10 – Bien

Stanley

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
awesome
very friendly staff and accommodating clean rooms & good breakfast
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Staff a répondu le 21 mars 2022
Thank you for your words and thank you for your stay.

8/10 – Bien

Charles

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Brookshire
The hotel was clean and the front desk personnel were extremely helpful. The continental breakfast was sparse, but good. The room was immaculate, and the fact that smoking rooms were available was a plus since we are both smokers
Séjour de 1 nuit en février 2022
staff a répondu le 28 févr. 2022
Thank You for your stay.

4/10 – Médiocre

Shawna

Voyage en famille, Voyage en groupe
Points faibles : Propreté, commodités
We booked a non smoking room. We were then told they were out and they had no way of changing that on the website. All other hotels booked due to a concert in the area ( we were visiting sick mother in hospital) I would think that even smoking rooms would be cleaned better. I ask for a deduction in price and that never happened... We will not stay again, will drive the extra time to the next town.
Séjour de 1 nuit en février 2022
staff a répondu le 21 févr. 2022
Sorry for any inconvenience you may have had, thank you for your stay.

2/10 – Terrible

Pamela

Voyage en famille
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Needs a makeover
The room had a musty smell. There was no soap to shower with. Never had I ever seen bath towels and wash clothes so stained and dirty. Looked like they had been used and just put back up. 2 people did not get showers. Couldn’t park in front but there was no door for back entry. Parked next door.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Staff a répondu le 31 janv. 2022
Thank You for your stay.

6/10 – Acceptable

gunter

Points forts : Service et personnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Staff a répondu le 31 janv. 2022
Thank You for your stay.

4/10 – Médiocre

Donald

Voyage d’affaires
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Need. Alot of updates in rooms. Night staff was rude.
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Staff a répondu le 21 janv. 2022
Started remodel 3 weeks ago. Thank You for your stay.

8/10 – Bien

Lavinia

Voyage en famille
Points forts : Propreté, service et personnel
I liked the property's location in that it was close to a number of shopping stores and food places. I didn't like the frequent passing of the trains (at least three times each night), and when persons moved in to the room above us, we heard the tv real loud and the walking/running of feet across the floor. The first few days were quiet before this occurred.
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Staff a répondu le 11 janv. 2022
Thank You for your stay.

2/10 – Terrible

Yeryvel

Voyage d’affaires
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Falta de limpieza, no hay seguridad, cuando llegué me dijeron q no tenian mi reservacion, que era llegando a la media noche, y aun así me cobraron otra noche adicional
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Staff a répondu le 8 nov. 2021
The rooms are all way's clean at the Brookshire Inn.

2/10 – Terrible

Jeff

Séjour de 1 nuit en octobre 2021

6/10 – Acceptable

Dennis

Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Could upgrade some stuff that is with our (tub spout and plug lever plate had broke or rusted away. Small stuff like that. But was clean which is all i really cared about.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Staff a répondu le 1 nov. 2021
Thank You for your Stay.

10/10 – Excellent

Amanda

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
I wouldn’t call it no frills but minimal frills. It was great for our little get away. Clean, friendly staff, close parking.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Staff a répondu le 1 nov. 2021
Thank you for your stay.

8/10 – Bien

Pam

Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

6/10 – Acceptable

Delmer R

Voyage en famille
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté
The location is excellent. Close to shopping, restaurants. The room appeared clean but it had an obnoxious smell. It went away after 30 minutes or so but was there each time we returned to the room. We assumed it may have been a disinfectant but couldn't be sure.
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Staff a répondu le 12 oct. 2021
Sorry for any problems you may have had, Thank you for your stay.

10/10 – Excellent

Jessica

Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Staff a répondu le 11 oct. 2021
Thank you for your stay. Hope to see you soon.