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Note de 10 – Excellent, d’après 33 avis sur 147." "
10 – Excellent
33
Note de 8 – Bien, d’après 52 avis sur 147." "
8 – Bien
52
Note de 6 – Acceptable, d’après 26 avis sur 147." "
6 – Acceptable
26
Note de 4 – Médiocre, d’après 20 avis sur 147." "
4 – Médiocre
20
Note de 2 – Terrible, d’après 16 avis sur 147." "
2 – Terrible
16
7,6/10
Propreté
8,2/10
Service et personnel
6,6/10
Commodités
7,2/10
État et installations de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
2/10 – Terrible
jackie
Voyage de couple
4 mai 2024
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Ac very loud, marijuana overwhelming verified by ft desk, phone not working and tv not working
jackie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 – Excellent
Terri Sue, Morristown
Voyage en famille
29 avr. 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Excellent hotel, newly renovated. Good location with many restaurants and shopping within walking distance. I would highly recommend. Great shuttle service for Hillbilly Days events.
Terri Sue
Séjour de 2 nuits en avril 2024
6/10 – Acceptable
chris
Voyage de couple
23 avr. 2024
Points forts : Service et personnel
The staff was friendly and happy. The bed was comfortable. The room had ample plugs.
There was no hair conditioner provided, just shampoo. The cover was missing from the ac/heating unit. There was not enough to feed all the guests at breakfast.
chris
Séjour de 3 nuits en avril 2024
2/10 – Terrible
Emily
14 avr. 2024
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Emily
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 – Bien
Sherri
Voyage de couple
15 mars 2024
Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
The property appears to be going through a renovation. Our room was nice and quiet. The bed comfortable. There is a train that passes and whistles. But, we didn't hear it in the middle of the night. There are plenty of food options and shopping in the area.
Sherri
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 – Bien
Edgar
22 févr. 2024
Edgar
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 – Bien
Ty
Voyage d’affaires
19 févr. 2024
Points forts : Service et personnel
Needs to be upgraded.
Ty
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 – Bien
Kelli
Voyage en famille
19 déc. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Shower
The only problem we had was the bathtub was holding water so when you was taking a shower you might as well took a bath..other then that had a great stay
Kelli
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
staff a répondu le 20 déc. 2023
Thank you for your stay.
8/10 – Bien
Jerri
17 nov. 2023
Jerri
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
staff a répondu le 20 déc. 2023
Thank you for your stay.
10/10 – Excellent
Jennifer
Voyage de couple
2 oct. 2023
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Check in was easy and the staff were all very nice ... everything was clean ... Our room was very spacious and had a great view of a smoky mountain ... our room was very clean, we had plenty of towels, free wi-fi and free breakfast in the lobby at a really good rate ... if we ever decide to travel that way again, I'd definitely stay at The Brookshire again!
Jennifer
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Staff a répondu le 3 oct. 2023
Thank you, we hope to see you soon.
6/10 – Acceptable
Terrie
Voyage de couple
14 août 2023
Points faibles : État et installations de l’hébergement
There were no in room coffee pots!
Terrie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Staff a répondu le 14 août 2023
Thank you for your stay.
4/10 – Médiocre
Laura Nicole
10 mars 2023
Laura Nicole
Séjour de 1 nuit en mars 2023
4/10 – Médiocre
Teresa
1 févr. 2023
Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement
Day shift staff not friendly or welcoming. My AMEX was also charged twice for my one night stay.
Teresa
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Staff a répondu le 1 févr. 2023
So , sorry desk clerk's second day on the job.
8/10 – Bien
Gerald
26 oct. 2022
Gerald
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
6/10 – Acceptable
Tom
Voyage de couple
19 oct. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
In process of upgrading, we had one of the better rooms. no chairs or table other than computer desk and chair.
Tom
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Staff a répondu le 19 oct. 2022
Thank You for your stay.
8/10 – Bien
Janice
11 sept. 2022
Janice
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 – Excellent
Delmer
6 sept. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Clean comfortable and quiet.
Delmer
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Staff a répondu le 7 sept. 2022
Thank You for your stay.
8/10 – Bien
Kevin
18 août 2022
Points forts : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
The property was clean, efficient and a good value. Close to restaurants and other stores.
Kevin
Séjour de 2 nuits en août 2022
Staff a répondu le 18 août 2022
Thank you for your stay.
10/10 – Excellent
SHERI, belleville
9 août 2022
SHERI
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 – Excellent
larry
24 juill. 2022
larry
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
2/10 – Terrible
Rosemarie
Voyage de couple, Voyage d’affaires
24 juill. 2022
Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, commodités et état et installations de l’hébergement.
The bed suck, No closet or rod.
No toilet cover, dirty hall way. Barn door for the bathroom? It didn’t fit right. if I could have lift I would have, I feel I should get a refund, or money off. Not worth $110.00 a night, plus tax!
Thank-you,
Rose Hamilton
Rosemarie
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
6/10 – Acceptable
Adam
24 juill. 2022
Points forts : Propreté
Adam
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 – Bien
Gene
21 juill. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Gene
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Staff a répondu le 21 juill. 2022
Thank You for your stay.
8/10 – Bien
Clyde
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
19 juill. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
The property was clean and quiet.
Clyde
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Staff a répondu le 19 juill. 2022
Thank you for your stay
8/10 – Bien
Edward
Voyage en famille
12 juill. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Family visit
People at the desk were above and beyond very nice and helpful. Only complaint was rooms had twin beds instead of queen
Edward
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Staff a répondu le 19 juill. 2022
Thank you for your stay
8/10 – Bien
Tim
Voyage de couple
11 juill. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel
Fridge did not work, 4 pcs of tile loose in bathroom, pillows were horrible, clean room nice staff good location
Tim
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 – Bien
Frank
5 juin 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Frank
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Staff a répondu le 6 juin 2022
Thank You for your stay.
2/10 – Terrible
Kimberly
Voyage en famille
4 juin 2022
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
I booked a room with 2 Queen beds, but was given a room with 2 double beds that were the most uncomfortable beds I believe I’ve ever slept in. We could hear EVERY step the people in the room above us took. I was actually nervous that the ceiling above us would cave in. With every step they took, the ceiling made unnerving cracking noises.
Kimberly
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Staff a répondu le 13 juill. 2022
Thank You for your stay
8/10 – Bien
glendith
3 juin 2022
Points forts : Service et personnel
glendith
Séjour de 2 nuits en mai 2022
8/10 – Bien
Kimberly
Voyage d’affaires
3 juin 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Kimberly
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Staff a répondu le 3 juin 2022
Thank You for your Stay.
6/10 – Acceptable
Jim
2 juin 2022
Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Commodités
Jim
Séjour de 1 nuit en mai 2022
6/10 – Acceptable
Donna
1 juin 2022
Points forts : Service et personnel
Donna
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Staff a répondu le 2 juin 2022
Thank you for your stay.
10/10 – Excellent
Michelle
31 mai 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Michelle
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 – Excellent
Deborah
30 mai 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Deborah
Séjour de 3 nuits en mai 2022
4/10 – Médiocre
Leslie
Voyage en groupe
10 avr. 2022
Points faibles : Propreté
They lost my reservation. Luckily they had one non-smoking room left. But they couldn't give us a key because the battery in the door was bad so they had to walk is down to our room everytime we wanted in and unlock our door with a key.
Leslie
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Staff a répondu le 11 avr. 2022
Sorry for any inconvenience and Thank you for your stay.
10/10 – Excellent
Stephanie
9 avr. 2022
Stephanie
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 – Bien
Stanley
20 mars 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
awesome
very friendly staff and accommodating clean rooms & good breakfast
Stanley
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Staff a répondu le 21 mars 2022
Thank you for your words and thank you for your stay.
8/10 – Bien
Charles
25 févr. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Brookshire
The hotel was clean and the front desk personnel were extremely helpful. The continental breakfast was sparse, but good. The room was immaculate, and the fact that smoking rooms were available was a plus since we are both smokers
Charles
Séjour de 1 nuit en février 2022
staff a répondu le 28 févr. 2022
Thank You for your stay.
4/10 – Médiocre
Shawna
Voyage en famille, Voyage en groupe
21 févr. 2022
Points faibles : Propreté, commodités
We booked a non smoking room. We were then told they were out and they had no way of changing that on the website.
All other hotels booked due to a concert in the area ( we were visiting sick mother in hospital) I would think that even smoking rooms would be cleaned better.
I ask for a deduction in price and that never happened...
We will not stay again, will drive the extra time to the next town.
Shawna
Séjour de 1 nuit en février 2022
staff a répondu le 21 févr. 2022
Sorry for any inconvenience you may have had, thank you for your stay.
2/10 – Terrible
Pamela
Voyage en famille
31 janv. 2022
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Needs a makeover
The room had a musty smell. There was no soap to shower with. Never had I ever seen bath towels and wash clothes so stained and dirty. Looked like they had been used and just put back up. 2 people did not get showers. Couldn’t park in front but there was no door for back entry. Parked next door.
Pamela
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Staff a répondu le 31 janv. 2022
Thank You for your stay.
6/10 – Acceptable
gunter
31 janv. 2022
Points forts : Service et personnel
gunter
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Staff a répondu le 31 janv. 2022
Thank You for your stay.
4/10 – Médiocre
Donald
Voyage d’affaires
21 janv. 2022
Points faibles : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Need. Alot of updates in rooms. Night staff was rude.
Donald
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Staff a répondu le 21 janv. 2022
Started remodel 3 weeks ago. Thank You for your stay.
8/10 – Bien
Lavinia
Voyage en famille
11 janv. 2022
Points forts : Propreté, service et personnel
I liked the property's location in that it was close to a number of shopping stores and food places.
I didn't like the frequent passing of the trains (at least three times each night), and when persons moved in to the room above us, we heard the tv real loud and the walking/running of feet across the floor. The first few days were quiet before this occurred.
Lavinia
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Staff a répondu le 11 janv. 2022
Thank You for your stay.
2/10 – Terrible
Yeryvel
Voyage d’affaires
6 nov. 2021
Points faibles : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Falta de limpieza, no hay seguridad, cuando llegué me dijeron q no tenian mi reservacion, que era llegando a la media noche, y aun así me cobraron otra noche adicional
Yeryvel
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Staff a répondu le 8 nov. 2021
The rooms are all way's clean at the Brookshire Inn.
2/10 – Terrible
Jeff
1 nov. 2021
Jeff
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
6/10 – Acceptable
Dennis
1 nov. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel et commodités.
Could upgrade some stuff that is with our (tub spout and plug lever plate had broke or rusted away. Small stuff like that. But was clean which is all i really cared about.
Dennis
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Staff a répondu le 1 nov. 2021
Thank You for your Stay.
10/10 – Excellent
Amanda
31 oct. 2021
Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
I wouldn’t call it no frills but minimal frills. It was great for our little get away. Clean, friendly staff, close parking.
Amanda
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Staff a répondu le 1 nov. 2021
Thank you for your stay.
8/10 – Bien
Pam
23 oct. 2021
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Pam
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
6/10 – Acceptable
Delmer R
Voyage en famille
12 oct. 2021
Points forts : Service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Points faibles : Propreté
The location is excellent. Close to shopping, restaurants.
The room appeared clean but it had an obnoxious smell. It went away after 30 minutes or so but was there each time we returned to the room. We assumed it may have been a disinfectant but couldn't be sure.
Delmer R
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Staff a répondu le 12 oct. 2021
Sorry for any problems you may have had, Thank you for your stay.